Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jack_Dark (04.04.2014 10:15): jako že mafie je můj mazlíček ale k této situaci: Gangstři v baru:

ganster 1: Voe slyšíš ty tupé rány z parkoviště?
ganster 2: Jo slyším a co jako?
ganster 1: Fakt rány, jako by někdo do něčeho třískal
ganster 2: myslíš že nám někdo rozbijí auťáky?
ganster 1: Néé to by přece bylo slyšet jak se rozsype sklo!
ganster 2: Jo jo! a vůbec přece nejsme zvědavý co se tam děje, jen tu chlastáme.
ganster 1: Ale co když je to nějaký nepřítel.
ganster 2: hele kdyby to byl přece někdo, kdo nám chce ublížit, nešel by nám rozstřískat auťáky, ale naběhl by sem, ne?
ganster 1: to je fakt...
gasnter 1: hele zase ty rány....
Tak když se ve třetí misi rozbíjí auta, tak když se nezasáhne sklo tak gangsteři z baru nevyběhnou. Po 12 letech stále objevuji v Mafii nové věci a nadčasovou komplexnost.
@Jabba (03.04.2014 14:15): Ty vole, já tipoval Fildase, a Ty cituješ Karase :D Počítám, že to bylo v začátcích ;)

A já nevím, pro mě to je životní styl, na hlášky z ní si vzpomenu minimálně obden.
@mazar1234 (21.03.2014 08:48): Jo, s tim střílením zpoza kapoty máš pravdu no. Na druhou stranu tehdy to byl docela častej jev, na třetí stranu to klidně mohlo být lepší :) jo a AI parťáků je otřes. Měli to radši nějak naskriptovat...
Takže jo, tohle beru.
@Walome (21.03.2014 08:42): Ten celkovy pohyb mi pride nejako nie uplne perfektny, nemyslim auta - tie su z hladiska kvality simulacie uplne OK - cisto iba ako postavu. A hlavne to krytie, resp. aby sa nestavalo to co sa stava casto, ze napr. si skrceny za prednou kapotou auta a snazis sa vykuknut aby si mohol strielat, kriz aj vsetko uz mas davno uplne vonku a namierene ale hlaven zbrane je este kusok za autom a strielas do auta atd. ten system krytia v Mafii resp. nekrytia je uplne na hovno. Proste aby ked ti uz hra ukazuje kam strielas krizikom aby si tam strielal a nie aby si strielal do nejakej chujoviny pred tebou.

Nehovoriac o totalnej uber-demencii sidekickov, to je kapitola sama o sebe. To je za trest ked je misia so sidekickom.
@Say (21.03.2014 02:47): Lebo ked nemas dohramu Mafiu tak mas horsie postavenie a spolocensky status ako otrok v Dubaji. :-)

A je to dobra hra, keby niekto vyrezal to jazdenie a pridal 3-nasobok save pointov a potunil engine tak by to kludne mohlo schytat aj 90%.
Tak som sa definitivne stal clenom vyvolenej uber-rasy "dohráčov Mafie".

Teda sranda bola ze tu poslednu misiu som dal na prvy pokus az po bossa, to som teda necakal. Ale zase 2 krat som mal podivny LUCK kedy ma z pol metra netrafila dvojica nepriatelov na niekolko vystrelov, v tych miestnostiach s obrazmi.

Ovsem Boss uz bol na 10 loadingov, zlom nastal v momente kedy som objavil poziciu ze som ja videl kusok z neho a mohol som ho triafat a on mna nie takze od toho momentu uz som ho daval bez skrabnutia, potom zaverecnu fazu na 3 loadingy.

Dalsi zo zasadnych restov hracskej kariery je napraveny takze to mozem zmaznut z disku, na ktorom sa to uz asi nikdy znovu neobjavi.

To taku banku kym som dal to bol porod, ale asi to bolo hlavne tym ze som na to isiel s 18 HP co asi nebol prilis rozumny napad.
... tak jsem pro zmenu rozehral KOTOR2 ze stareho savu, s komunitnim patchem a dodelanou droidi planetou. Momentalne mam za sebou Dantooine a jsem celkem hluboko v bordelu jmenem Nar Shadaa a rochnim si, to je aspon hra pro mne, copak nejaka Mafie :-P

@Všivák (19.03.2014 13:57) Je tady fakt dobře nadhozená otázka, která hra je pak těžká? :D

Hrdlodus tvrdí, že arma, s čím jako moc nesouhlasím, netvrdím, že obtížnost nemá vysokou, ale tam prostě hold člověk musí využívat opory týmu a hraje se to prostě trochu jinak a pak to jde. Těžkej byl max payne bez užívání bullet time, ale za to pak nejlepší odměna v podobě akce.
@M.a.t.t. (19.03.2014 14:12): "poriadny cover systém, ktorý nachádza uplatnenie v přestřelkách" ten jsem nikdy nepotřeboval, je to sympatická volovinka, ale nikdy mi nedělalo problém se normálně krčit.

@Crash (19.03.2014 14:32): Žádná hra není těžká, jakmile prokoukneš její pravidla :) Ale takovej Far Cry na nejtěžší je vyloženě masochismus.
Když vás tady čtu, tak si to asi po padesátý nainstaluju. Chci zase slyšet ty hlášky: „neřekli ani b a byli bez bouráku“, „a teď do baru Pompeje do Hobokenu“, „cco ppottřebuješ?“, „á tebe mi posílá samo nebe Tome“, „tak jo, rád si ten pozdrav poslechnu“, „Carlo, ty parchante!“ „Tome, myslel jsem že umíš řídit“. Sakra, to nemusím ani instalovat, si to zahraju v mozku :DD
@Walome (19.03.2014 14:01): Však ja nevravím, že nejde o ústupok mainstreamu. Ale druhý diel Mafie, akokoľvek je v niečom horší, samotný gameplay mi príde zábavnejší, pretože hra ma konečne poriadny cover systém, ktorý nachádza uplatnenie v prestrelkách.

A keď sme už pri tom jazdení, osobne tiež nie som zástanca tej pretekárskej misie. Jej obtiažnosť je podľa zbytočne vysoká a celá misia vlastne ani nedáva zmysel. Ok, som bývalý taxikár, ktorý dokáže újsť mafiánom, tak ma šéf nasadí do pretekov formúl, ako jazdca, pričom s nimi nemám žiadne skúsenosti, ale preteky musím vyhrať, inak je zle. V tom prípade tá obtiažnosť sedí...
@M.a.t.t. (19.03.2014 13:58): ""žiadnu časť som neopakoval viac ako 20-krát" - To myslím hovorí samo za seba :D Dvojka je nepomerne jednoduchšia. " :D

Ale tak dříve to tak bylo. Nikdo si nestěžoval na to, když 50x umřel, prostě si spíš řekl "jsem lama". Dneska svoji neschopnost/netrpělivost dávaj lidi za vinu tvůrcům.
@Coldplaz (19.03.2014 13:54): "žiadnu časť som neopakoval viac ako 20-krát" - To myslím hovorí samo za seba :D Dvojka je nepomerne jednoduchšia.

A jazdenie v prvej Mafii je v niektorých misiách ozaj trochu nudné. Vlastne sa sám sebe divím, že hru hodnotím tak priaznivo :)