Obtížná bypass minihra? Obtížný boje? Lol wut?
Diskuze
Hm. Po nadšení z jedničky jsem využil toho, že má ségra má, co se nových her týče, obsáhlou sbírku nových her (a zvláště těch od Bioware) a s radostí importoval mého Sheparda do dvojky. Po útěku ze stanice, průzkumu zmizelé kolonie a dvou dossierů na Omeze moje nadšení bohužel opadlo a hru jsem (dočasně) smazal. Proč, když nová Normandy je ještě lepší než stará (a navíc si můžu kupovat blbinky jako plastikové modely lodí či zvířata), příběh je podán snad ještě lépe než v jedničce (a na sbírání bandy ke všemu odhodlaných individuí, kteří mají odvrátit zkázu není nic špatného) a ten svět prostě pohlcuje...
... bohužel jsem neskousnul změny v herním systému, které mi (případně má neschopnost vypořádat se s nimi) zážitek nechutně kazí.
1) bypass je otřesný, dementní a blbě se ovládá. I když vím přesně, co mám dělat (a několik jsem jich úspěšně provedl), ve většině případů se to prostě nedaří a následují loadovací orgie. Největším problémem je krátký časový limit, během kterého ve většině případů nedokážu odhalit a propojit všechny dvojice. Buď jsou jednotlivé dvojice poházené po celé obrazovce a spoustu času ztrácím jejich hledáním (prý se to dá vysledovat pomocí tištěných spojů mezi nimi, ale většinou to tam nevidím), nebo je najdu, ale jsou naopak od sebe přes celou obrazovku a než stačím přejet myší od jednoho bodu k druhému a zakliknout druhý, první se stačí odkliknout. Případně kliknu, ale ne přesně doprostřed bodu a spojení se nezapíše. Časový limit mi nejčastěji vyprší po druhém nebo čtvrtém spoji (z pěti) a když se mi to stane podesáté, tak už nadávám nahlas a sprostě. Zlatý omnigel. Hackování je v pohodě (i když první pokusy, než jsem pochopil, co se po mně chce a jak se to sakra ovládá, byly taky docela krušné), navíc rozšíření prodlužuje už tak benevolentní časový limit. Co bylo sakra špatného na mezihře z jedničky?
2) absence map v oblastech, ve kterých se bojuje. Absence automappingu mě irituje u každé hry bez ohledu na žánr a stáří, v jedničce mapy byly v každé oblasti (včetně označení některých důležitých prvků) a omezení na nebojové lokace ve dvojce je pěkná rána pod pás. Vzhledem k nasvícení a texturám misí, které jsem měl možnost dosud projít, se jen těžko hledá nějaké aktivní místo, pokud zrovna "nesvítí" a leckterá odbočka se dá snadno minout.
3) obtížnost bojů. Boj mě moc nezajímá, jdu po příběhu, dialozích, interakcích postav. I na nejlehčí obtížnost - casual - jsou tu boje pro mně příliš těžké. Je hezké, že hra umožňuje taktizování, krytí se za překážky, využívání biotických schopností - ale ne když mě ten boj nezajímá! Chci, aby boje byly krátké a pokud možno bezbolestné, přikusovat si medkid a urááá do nich. Jako v jedničce, ve které jsem (kromě úvodní mise v části s nádražím, kde bylo nutné pro postup ve hře zlikvidovat obrněného nepřítele užitím Kaidanovy biotické síly, poté prvních bojů s tresher mawy a pak několika blízkých setkání s lávou, hlubokou vodou a visutou dálnicí při jízde v Maku) nebyl schopen umřít a boje byly příjemně jednoduché. Myslete si o mně, co chcete, ale tohle je pro mně největší mínus dvojky.
4) otravný bug, prý známý - v některých místech, zvláště na Normandy, zmizí aktivní místa - resp. místa zůstanou, ohraničená obrysem čtverce, ale nedá se na ně kliknout a v horní části obrazovky se nezobrazuje jejich popis. Sem tam problesknou, když skenujete prostor kolem sebe a snažíte se na ně narazit a pak na ně ještě kliknout, ale kromě odskoku do menu a rychlého potvrzení okamžitě po návratu do hry mi zatím nic jiného nepomohlo.
Už dlouho jsem tak nezuřil jako při pokusu o hraní Mass Effectu 2.
... bohužel jsem neskousnul změny v herním systému, které mi (případně má neschopnost vypořádat se s nimi) zážitek nechutně kazí.
1) bypass je otřesný, dementní a blbě se ovládá. I když vím přesně, co mám dělat (a několik jsem jich úspěšně provedl), ve většině případů se to prostě nedaří a následují loadovací orgie. Největším problémem je krátký časový limit, během kterého ve většině případů nedokážu odhalit a propojit všechny dvojice. Buď jsou jednotlivé dvojice poházené po celé obrazovce a spoustu času ztrácím jejich hledáním (prý se to dá vysledovat pomocí tištěných spojů mezi nimi, ale většinou to tam nevidím), nebo je najdu, ale jsou naopak od sebe přes celou obrazovku a než stačím přejet myší od jednoho bodu k druhému a zakliknout druhý, první se stačí odkliknout. Případně kliknu, ale ne přesně doprostřed bodu a spojení se nezapíše. Časový limit mi nejčastěji vyprší po druhém nebo čtvrtém spoji (z pěti) a když se mi to stane podesáté, tak už nadávám nahlas a sprostě. Zlatý omnigel. Hackování je v pohodě (i když první pokusy, než jsem pochopil, co se po mně chce a jak se to sakra ovládá, byly taky docela krušné), navíc rozšíření prodlužuje už tak benevolentní časový limit. Co bylo sakra špatného na mezihře z jedničky?
2) absence map v oblastech, ve kterých se bojuje. Absence automappingu mě irituje u každé hry bez ohledu na žánr a stáří, v jedničce mapy byly v každé oblasti (včetně označení některých důležitých prvků) a omezení na nebojové lokace ve dvojce je pěkná rána pod pás. Vzhledem k nasvícení a texturám misí, které jsem měl možnost dosud projít, se jen těžko hledá nějaké aktivní místo, pokud zrovna "nesvítí" a leckterá odbočka se dá snadno minout.
3) obtížnost bojů. Boj mě moc nezajímá, jdu po příběhu, dialozích, interakcích postav. I na nejlehčí obtížnost - casual - jsou tu boje pro mně příliš těžké. Je hezké, že hra umožňuje taktizování, krytí se za překážky, využívání biotických schopností - ale ne když mě ten boj nezajímá! Chci, aby boje byly krátké a pokud možno bezbolestné, přikusovat si medkid a urááá do nich. Jako v jedničce, ve které jsem (kromě úvodní mise v části s nádražím, kde bylo nutné pro postup ve hře zlikvidovat obrněného nepřítele užitím Kaidanovy biotické síly, poté prvních bojů s tresher mawy a pak několika blízkých setkání s lávou, hlubokou vodou a visutou dálnicí při jízde v Maku) nebyl schopen umřít a boje byly příjemně jednoduché. Myslete si o mně, co chcete, ale tohle je pro mně největší mínus dvojky.
4) otravný bug, prý známý - v některých místech, zvláště na Normandy, zmizí aktivní místa - resp. místa zůstanou, ohraničená obrysem čtverce, ale nedá se na ně kliknout a v horní části obrazovky se nezobrazuje jejich popis. Sem tam problesknou, když skenujete prostor kolem sebe a snažíte se na ně narazit a pak na ně ještě kliknout, ale kromě odskoku do menu a rychlého potvrzení okamžitě po návratu do hry mi zatím nic jiného nepomohlo.
Už dlouho jsem tak nezuřil jako při pokusu o hraní Mass Effectu 2.
Pěkné pěkné... Jen aby to pak nebylo čistě o zběsilé rádoby epic akci. Ale stejně jim to sežeru i s navijákem=)
Tedy docela nic moc hudba. Mišmaš klasických epických filmových doprovodů a původní ME1 hudby.
Call of Duty: Future Warfare
NateLogan: Ee, sukuba=P
Say: Nop, tentokrát je chyba na tvé straně :P. Přiznej se, že ty jsi do sebe naládoval moc lektvarů a máš z té toxicity halucinace...
NateLogan: Já v posledním slově viděl "divný". Žes to editoval, přiznej se...=)
Say: Vždyť nic takového neříkám, právě naopak. :P
NateLogan: Sám jsi divný=P Ashley je mi teda 4x sympatičtější jak ta pomerančová šťáva=)
Say: Ashley vypadá jinak oproti předchozím dílům, viz trailer o CE. Nicméně ten extrémní vzhled, kdy vypadá skoro stejně jako Miranda, je alternativním vzhledem v CE. Ač i klasický vzhled je dost jiný.
Double post.
Necromancie! Ashley je už dlouho mrtvá!
btw - nějak se mi to nezdá, vždyť je to ta samá ženská jen má jinak vlasy.
btw - nějak se mi to nezdá, vždyť je to ta samá ženská jen má jinak vlasy.
Say: Ne, to rozhodně ne (tohle je poprvé), jen mě to překvapilo. Ale o moc nejde, není třeba to dál řešit.
Eru: Jaká změna nastala?
Hydr0gen: Jelikož nechci zaspamovávat už třetí(?) diskuzi, napiš mi přes DH poštu. Předtím si ale přečti můj profil (týká se mého hodnocení komentářů).
NateLogan, 17.11.: Že nastala změna, šlo vidět už v tom nedávno postovaném videu. Nicméně toto bude nejspíše jen špatná fotka. Přece jenom materiálu k trojce ještě moc není.
NateLogan, 17.11.: Že nastala změna, šlo vidět už v tom nedávno postovaném videu. Nicméně toto bude nejspíše jen špatná fotka. Přece jenom materiálu k trojce ještě moc není.
Hydr0gen: To se ptáš každého, kdo ti nasolí mínusko?=D
Ëru: lolwut, za co ten mínus?
NateLogan: Tak on to asi fake nebude...
Tohle bolí... oni to snad opravdu posledním dílem poserou...O_O
Ashley ME2 vs ME3 - Jestli to není fake, tak to nevypadá dobře. Začnou konverzí ženské verze Shepparda, pak Ashley, pak zbytek týmu a nakonec z toho udělají skok jako mezi DA a DA2.
Heh, "Let me help you." *PIF PIF PIF*
Každopádně smůla, Originu se nedotknu ani koncem špinavého klacku.
Každopádně smůla, Originu se nedotknu ani koncem špinavého klacku.
Zajímavý gameplay - http://www.youtube.com/watch?v=Fb6wA75CPWI
Garrus: Můžou získat max. 30 dovednostních bodů, ty 51.
nevi tady nekdo zvas jestli mi spolecnici muzou mit vic jak 3 schopnosti??
Ty jo ten ma smulu, ze vypada jak ta drzka Všeprd :))
hehe:
http://www.youtube.com/watch?v=cSEeNiDoA4U
doporučuju se podívat, který typ komentářů má převahu (komentáře, které nezmiňují šeprda nebo Mass Effect to NEJSOU:)).
Kdo by měl pochyby
http://www.youtube.com/watch?v=cSEeNiDoA4U
doporučuju se podívat, který typ komentářů má převahu (komentáře, které nezmiňují šeprda nebo Mass Effect to NEJSOU:)).
Kdo by měl pochyby
NateLogan: Nemyslím si, že leveldesign sa nejak z jednotky posunul. Z môjho pohľadu šlo skôr o kozmetické zmeny, kde tie koridory nie sú len prázdne betónové chodby, ale je v nich už viac dekorácie a i dekoratívnych npc (bezdomovci, ožrani atď.), takže nepôsobia ako rozostavané komunistické komplexy. Nebol náhodou v Shadow Brokerovi výťah? + Myslím, že premisa bola taká, že vchodov bolo viac, ale oni hľadali práve ten, ktorý im umožňoval vstúpiť do tej lokality, kam chceli ísť.
Čo sa týka dĺžky záveru, to je dosť subjektívna otázka, mne tiež prišiel záver dvojky možno trochu krátky, na druhej strane v jednotke mi prišiel naťahovaný (i pre nedostatok atraktívneho obsahu, pretože tam človek zažíval opäť to isté, čo v priebehu celej hry).
Čo sa týka dĺžky záveru, to je dosť subjektívna otázka, mne tiež prišiel záver dvojky možno trochu krátky, na druhej strane v jednotke mi prišiel naťahovaný (i pre nedostatok atraktívneho obsahu, pretože tam človek zažíval opäť to isté, čo v priebehu celej hry).
Tulareanus: Mě třeba příběh dvojky přišel strašně komorní a nikam vlastně stav z jedničky neposunul. Navíc závěr trvá asi jenom půl hodiny, hodinu možná, v jedničce to byly 2-4 hodiny. Jednotlivé epizody s verbováním jsou ale kvalitativně výborné, to jo.
A ty koridory jsou taky otázka. Dvojka je má vyloženě okaté a z pohledu skutečné smysluplnosti naprosto nereálné. Viz třeba DLC Shadow Broker: Gigantická loď, kde je asi věznice? Dvoje dveře hned od vstupu? Hmmm. Kde je můstek? Že by hned tady za rohem od věznice? Jednička byla v tomhle mnohem přirozenější a ten koridor se i různě prolínal.
A ty koridory jsou taky otázka. Dvojka je má vyloženě okaté a z pohledu skutečné smysluplnosti naprosto nereálné. Viz třeba DLC Shadow Broker: Gigantická loď, kde je asi věznice? Dvoje dveře hned od vstupu? Hmmm. Kde je můstek? Že by hned tady za rohem od věznice? Jednička byla v tomhle mnohem přirozenější a ten koridor se i různě prolínal.
"Na Mass Effect 2 ma oproti jednotke pár vecí zamrzelo, ak orezaný RPG systém, koridorovosť a menšia voľnosť, slabšie podaný príbeh. To však nič nemení na tom, že sa jedná o skvelú hru."
Až na tie už v jednotke orezané RPG prvky si si to nepomýlil náhodou s jednotkou? Pretože jednotka mala 1. slabší príbeh, väčšiu koridorovosť s prázdnejšími koridormi a menšiu voľnosť (Ak teda pod voľnosťou nerátame prechádzky makom po prázdnych planétach).
Až na tie už v jednotke orezané RPG prvky si si to nepomýlil náhodou s jednotkou? Pretože jednotka mala 1. slabší príbeh, väčšiu koridorovosť s prázdnejšími koridormi a menšiu voľnosť (Ak teda pod voľnosťou nerátame prechádzky makom po prázdnych planétach).
Asi vezmu X360 verzi, která se dá ještě pořád sehnat za přijatelný peníz, s tím, že disk střelím, protože to mám stejně koupený na PC. Jde mi jenom o ten zbytek, bude mi to pěkně pasovat ke sběratelce ME3.
DoomCZE: Tady mají, ale je to německá a za krvavou cenu. A nebo na francouzském amazonu dobrý peníz, ale chce to přelouskat z frániny.
Jeden kus mají na Amazon.com. Jen ta cena (1500 Kč) se nemusí líbit, ale jde o omezenou sběratelskou edici, tak se to dá očekávat.
Britský eBay říkal, že nemá, už jsem se ho ptal.
DoomCZE: Britský Ebay je tvůj kamarád. Ale tu čekuládu mi pošleš poštou.
Kdo mi poradí, kde sehnat sběratelskou edici, dostane na srazu čokoládu :-)
Drolin: Náznaky inventáře, postup postavy, rozhodnutí v ději, dobrák/zloun, "volný" svět v podobě galaktické mapy... Já za RPG ME sérii taky nepokládám (ostatně STALKER je na tom podobně např.), ale zase FPS je pro mě takový nalajnovaný Half-Life, kde průchodem akorát spouštíš skripty. Asi tak.
Mass Effect 1 bol prijateľný i keď dej a dialógy boli už vtedy prvotriedny trash (imo). Hry si kupujem, od BW špeciálne po čase ked stoja pár eur. A nemýl si rozhorčenie s výsmechom.
Debut trailer se mi ještě docela líbil, ale ten poslední je (zase) příšerný. Asi ty další opět vynechám a počkám si až na reakce na hru.
Ebb: bez urážky, ale nejvtipnější je dle mého vytrvalost, s jakou hraješ všechny BioWare hry, přestože je nadmíru jasné (minimálně všem kromě tebe), že se ti zkrátka nebudou líbit. Já jen doufám, že si při tom svém rozhořčení nad kvalitou nekupuješ originálky, protože mám tak trochu obavy, že EA/BW víc uslyší tvé peníze než kritiku.
Ebb: bez urážky, ale nejvtipnější je dle mého vytrvalost, s jakou hraješ všechny BioWare hry, přestože je nadmíru jasné (minimálně všem kromě tebe), že se ti zkrátka nebudou líbit. Já jen doufám, že si při tom svém rozhořčení nad kvalitou nekupuješ originálky, protože mám tak trochu obavy, že EA/BW víc uslyší tvé peníze než kritiku.
Mimo to je samotný trailer mirně rečeno nepovedený.
I graficky to vypadá nezajímavě, a korunku tomu nasazuje dabér od 1:04 :)
I graficky to vypadá nezajímavě, a korunku tomu nasazuje dabér od 1:04 :)
:)) najvtipnejšie je na tom to prekvapenie toho usera.
Drolin: hah tak toto by aj mňa zaujímalo teda.
Drolin: hah tak toto by aj mňa zaujímalo teda.
Jeden komentář z YouTube:
Jesus LORD. How awful.
"We fight or we die, dats da plan lololool"
When did this franchise go from an amazing sci-fi opera to standard dude-bro action. Fuck this game and fuck whoever ruined what could have been the greatest series ever.
Jesus LORD. How awful.
"We fight or we die, dats da plan lololool"
When did this franchise go from an amazing sci-fi opera to standard dude-bro action. Fuck this game and fuck whoever ruined what could have been the greatest series ever.
Ha, jak se můžeš obávat linerární střílečky když tuto definci dvojka (vlastně i jednička) více než splňuje?
Uch och. Ten bodec sebrali Deus Ex 3 nebo Assassinovi? Nicméně bojím se trochu lineární střílečky.
Mass 3ff3ct!
I ta fyzika byla vcelku bídná. Ale nepřekáželo to.
MtM: Když já se v tom fakt nechci víc šťourat. Ještě by se mi to celé mohlo rozpadnout na prach :)
Nj, tazenie na planetach. :)
NateLogan - pri tej rychlosti ho mohol zachytit na long-range senzoroch, ale kym prisiel strihu uz mohol byt davno pri nom ;) A imho, zronva toto je absolutne nepodstatny detail. Daj nieco podstatnejsie. :)
NateLogan - pri tej rychlosti ho mohol zachytit na long-range senzoroch, ale kym prisiel strihu uz mohol byt davno pri nom ;) A imho, zronva toto je absolutne nepodstatny detail. Daj nieco podstatnejsie. :)