Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mne prišli iné veci vtipné, napr.:
Som na Omege, je tam nákaza, lootujem čo sa dá, sejfy, skrine, mŕtvoly, prídem do miestnosti kde sú dvaja looteri, poviem im: "lootovať je zlé!!!" a idem preč a lootujem ďalej...
Prípadne mi príde vtipné, ako sú v známych solárnych systémoch nevyťažené planéty v tak pokročilej technologickej dobe, kde sa každý pachtí za ziskom. Alebo fakt, že na mojej ceste som vyťažil tak polovicu galaxie. :D
Mě to prostě nedá:

"Picking up something on long-range scanner..." Střih. Záběr na Normany a nepřátelskou loď vzdálenou max několik kilometrů.

Já sice chápu, že fráze "long-range scanners/sensors" zní strašně cool už od dob Star Treku, ale tak nějak se nehodí mezi vesmírné dogfighty na malou vzdálenost (jakkoliv je zase tohle naprostá blbost :D).
Tak tiež si myslím, keby si človek mal vlastne zosumarizovať príbeh ME 2, tak si povie, že "sakra to je až taká blbosť?", ale keď sa pozrie na to detailnejšie, tak si proste uvedomí, že prim je v celej tej omáčke a malých detailoch a tam to proste pre hráča funguje natoľko, aby ho to bavilo (a poväčšinou)nerozptylovalo absurditou a blbosťou.

Akhera: Tjn. Ja som to bral tak, že by to mal byť ten najväčší rambo, ktorý bude fungovať ako živý štít zatiaľ čo ostatní pôjdu za ním. :D
Tulareanus - Jde o to, že on ten útok neprováděl sám, ale vedl ho (celý zbytek týmu), takže to musel být někdo s velitelskými schopnostmi - tedy Garrus, Miranda nebo Jacob.
BTW trochu mi je líto, že ač univerzum ME je po fyzikální stránce relativně slušně promyšlené, herní sekvence, situace, animace, leveldesign a další věci jsou až moc po hollywoodsku přizpůsobené efektnosti, že jsou až tupě nesmyslné. Místy to spíš připomínalo takového Red Dwarfa :)

Kdybych měl ME2 hodnotit jinak než podle toho, jak jsem si samotné hraní užíval i navzdory totální stupidity skoro všeho, šel bych s hodnocením hodně nízko.
Tož mě to také bavilo. Po prvním dohrání (nejlepší možný konec, imho je i kvalitativně nejlépe udělaný) mě zklamala vyloženě jen délka (30 hodin se chystám na uber mysi, pak hop hop a po 30 minutách je konec, bez nějakého většího posunutí v příběhu v galaktickém měřítku).

Jenže když to člověk začne zkoumat dopodrobna, vypluje na povrch tolik blbostí a vad, že si to raději odmítám připustit, ať to stále mohu považovat za druhou nejlepší hru od BioWare :)
NateLogan: Presne tak, napr. mal som v druhej fáze útoku dať niekoho na diversion attack, tak si vravím Grunt je logicky veľký a odolny vyšľachtený ubersoldier, tak je na to ako stvorený, ale chcípol, tak som loadol, dal Garrusa a zrazu všetko ok, pričom počas toho presúvania na základe vysielačky nič nijak neindikovalo, prečo jeden prežil a druhý nie. Na druhej strane ma to strieľanie bavilo, najmä pod tou kinetickou bariérou.
Tulareanus: Nejsi jediný. Mě navíc všechny ty smrti posádky přišly dost sterilní, neměly vůbec nic společného s připraveností té které postavy, či s vylepšením lodi. Když jsem se snažil dosáhnout nejhoršího možného konce, spíš mi to všechno přišlo jako nepovedený vtip (ale pozitivní průběh byl docela fajn). I ty animace smrti za moc nestály - byly stejné pro smrt i přežití, jen v jednom případě to postavy rozdýchaly, v druhém ne. Tohle šlo udělat lépe.
Barney: U mňa je to presne naopak, posledné dve hodiny mi až na to strieľanie prišli neskutočne suché a až odbité a záverečný transformer celkom trápny.
Say: Zrovna nedávno jsem jí měl a ta ti přidá tu schopnost na ovládnutí nepřítele alespoň pokud se nepletu. Což je dost nanic schopnost pokud hraješ na šílenou obtížnost, protože nejde použít na nepřátele se zbrojí (kterou má snad každej) nebo třeba štítem. Takže já jí nikdy nevyužil ... Navíc mě prostě přišla Samara více sympatická :) i když jako záporák beru Morinth
No, tak získám dceru - že zároveň někoho ztratím je už druhá věc, ne? :-)
Say: a proč teda tvrdíš, že nezískáš, když jsi teď sám napsal, že ano?
MCZ: U mise se Samarou nezískáš nového společníka, ale necháš ji zabít svou matkou a tu si pak vezmeš. Což jsem jako správný záporák také udělal. A její přítomnost dala Shepardovi docela slušnou schopnost (už si přesně nevybavím jakou).
Drolin: ad Jacob - tam bylo něco k nepochopení? Pokud si dobře vzpomínám, tak se stačilo prostřílet k rozhovoru na konci (herně žádný zázrak, ale fakt se mi líbila ta zápletka). A zrovna úkol pro Samaru byl jeden z těch nejvydařenějších (a snad téměř nestřílecí); dokonce prý můžeš získat i nového parťáka (nezkoušel jsem).

Jinak mně se při prvním pokusu o dohrání stalo, že se mi půlka posádky, ehm, rozpustila a přiznám se, že mi ta scéna přišla docela děsivá.
A čo kecanie na lodi? Prekecával si celú posádku po každej misii? Hral som všetky DLC, ale tie prinajlepšom zabrali maximálne 7 hodín, čiže mi ešte stále ostáva 40 na zvyšok, povedzme, že odčítam tak hodinu-dve za ťaženie surovín a robenie misii na tých planétach, ak som zachytil signál a stále mám 38.

Čo sa týka konca: Mne pri diversion teame umrel Grunt, tak som si loadol hru a pridelil tam Garrusa a ten to zázračne dokázal bez toho, aby umrel. :D Čiže mi neumrel nik.
A ty si hrál hru se všemi DLC? Jinak určitě je možné, že jsem něco přeskočil, ale ona ta hlavní linie je opravdu krátká, a ke questům společníků - nesplnil jsem Jacoba (na té planetce jsem nějak nevěděl co dělattu) a tu, dbající na kodex či co. Před transportem přes Omegu mi čas ukazoval kolem 13 hodin.

Jo no, mě taky příjemně potěšilo když na konci při záchraně těch civilistů zařval Zaeed, kterej by ve skutečnosti pravděpodobně obětoval i vlastní matku aby se zachránil:-D
Drolin: Nejde o to, že by som si myslel, že nejak klameš, skôr mám dojem "jemného" preháňania, alebo je to možno tým, že si nesplnil x vecí a možno ani nevieš, že tam boli. To je hypotéza. :D Lebo tie minihry trvali pár sekúnd asi každému. Je síce pravda, že som hru hral na tretiu obtiažnosť, čo by možno spomalovalo moje tempo hry, ale i tak to bolo ľahké a takmer vôbec som nemusel loadovať, čiže fakt neviem, ako by bolo možné ten rapídny rozdiel, ak by sme prešli cca rovnaké množstvo herného obsahu.
Say: Ano, polovina posádky zařvala :)

Tulareanus: Snad ti bude stačit mé slovo, hru už jsem odinstaloval. Ale je pravda, že jsem jel v poměrně velkém tempu (minihry například byla otázka pár desítek sekund).
Ja včetne všetkých questov, postáv a ich loyalty + dlc a opakovanie asi 5 pasáži, aby som videl, či a čo sa zmení ak to spravím inak: cca 47 hodín. Codex som čítal asi tri zápisky, lebo technológie ma čítať nebavilo a v ostatných veciach bolo minimum nového oproti jednotke.

Tu ide skôr o to, že ak si fakt nerushoval a nepreskakoval rozhovory tak i napriek absencii DLC a minimalizovania minihier (ergo neťaženiu surovín) by to malo byť aspoň 20+ hodín. Ale tak môžeš postnúť final save alebo screen konečného času. Inak by ma zaujímalo, čo všetko si ešte vynechal + aký si mal na konci level.
U mě taky kolem 30 hodin a to mi ještě něco chybělo. Každopádně doufám, že Drolina na konci příběhu hra příjemně odměnila=)

Jo a DA:O jsem dohrál za 38 hodin a šlo by i za kratší dobu.
Já měl asi 35 hodin i se všema questama, těžením a všema DLC mimo Liary, takže to vidím stejně jako Grey_fox.
Já jsem to hrál hodně hodně rozvážně a nahrál jsem asi 32 hodin, takže těm patnácti při žádným sračičkování docela věřím.
No nevím, Dragon Age mi trval 36 hodin, což se někomu také zdálo málo. Tedy nečetl jsem kodex a netěžil suroviny (což pro mě není podstané pro výsledný zážitek).
Čiže tvrdíš, že si to obehal celé a pospĺňal všetko za 15 hodín? :) Rozhovory si všetky odspaceoval? :)
Můžete s tím nesouhlasit, protestovat či se bouřit, ale to je tak vše co...

Kdybych neplnil sidequesty postav, tak to je pod 10 hodin.

15 hodín to určite nebolo ani na easy, ani keby ignoroval minihry a tých pár sidequestov a nenabral by polovicu team memberov.
A k malej miere ovplyvnenia priebehu hry: nejak nechápem prečo sa na toto vždy ľudia u hier od BioWare sťažujú, zatiaľ čo pri iných firmách a hrách to prehliadajú alebo im to je jedno.
Moc se mi nelíbí to rozdělení (+ odpovědi nahoře, - odpovědi dole) a to, jak jsou natlačené. Každá odpověď totiž ,,je" hned jasná. V takovém Witcherovi to hned tak jasné není (aspoň u prvním hraní).
Drolim: chválím komentář - většinou si na čtu komenty na hru, kterou si hodlám zahrát, protože se bojím spoilerů (já považuji za spoiler téměř cokoli :) ), ale u Tebe jsem se žádného nedočkal. A velmi mě pobavila skutečnost, že rozhodnutí jsou modrá nebo rudá :-D A já si už v jedničce říkal, jak je trapný, že po každém rozhodnutí hráči přibyly body buď k "odpadlíkovi" nebo "svatouškovi" či jak to tam bylo...
Uvažoval jsem o hodnocení 60/70% ale konec je překvapivě ne pc hru uspokující. Kdyby takto vypadal ME2 od začátku do konce...
Super už tam mám angličtinu, takže mi oči už nemusia naďalej krvácať z tých nezmyslov, čo tam páni prekladatelia popísali. Ešte raz vďaka Akhere.
Jedi - nemal by byt problem (cisto teoreticky), take veci sa totiz robia hned pri instalacii :) (ten subor som vtedy posielal x ludom, tiez ho mozno este niekde mam - a ked nie, tak ME2 mam stale nainstalovany, takze by sa vybral ten :) ).
Akhera: A netreba to celé znova preinštalovať/fungujú tam savy s češtinou? ak hej, tak by som ťa o ten súbor poprosil na megaupload.cz a do súkromnej správy, ďakujem.

Nate: práve v tom je ten problém, v slušnom pripojení, tam kde teraz momentálne bývam som rád, že mám vôbec nejaké pripojenie, nie to ešte rýchle, tam kde som býval predtým som mal mikrovlnné. :(
Na slušném připojení není také problém se hecnout a stáhnout celé ME2 v EN z EA Store pomocí sériového čísla hry...
Oficiálně česká verze ME2 do angličtiny přepnout nejde, ale neoficiálně ano. Akorát je k tomu potřeba stáhnout jeden soubor, kterej se strašně špatně shání. Můžu ho kdyžtak poskytnout
Spíše jestli tam není ta anglická verze nějak "ukrytá", jako třeba že stačí spustit jiný setup v nějakém adresáři na DVD nebo tak.
MCZ: Bohužiaľ bol tam na výber len cz,pl,hu ako jazyk. Mám totiž požičanú originálku od kamaráta. Ja s češtinou hry vôbec nehrávam a po dvoch odohraných hodinách ma neuveriteľne serie ten úplne zlý preklad mnohých výrazov. Inak DLC mi nainštalovalo v pohode, takže možno to bude fungovať. Kamoš tvrdil, že pri Dragon Age mu to šlo, akurát hlavná hra bola v cz a DLC v eng.
MCZ: Nezkoušel jsem. Nicméně zde se píše, že: "Pro instalaci není nutno mít nainstalováno DLC - instalátor vám s instalací DLC pomůže. DLC je nutno zakoupit, aby se pak aktivovalo ve hře! Pokud DLC už nainstalované je, pak se jen nainstaluje lokalizace."

Tak snad bez problémů...
A ta případnou nefunkčnost celého DLC řeší?

Vím, že se opakuji už tak po tisícésedmé, ale zrovna třeba ten Mass Effect nemá nijak zvlášť náročnou angličtinu (oproti třeba Bloodlines...) a hrát českou verzi mi přijde jako vopruz.
Drolin: jelikoz jsem ME jeste nehral(stale namne kouka z police:) tak sem se na video nedival kvuli spoilerum, ale poslouchal a hudba je fajn ;)
to je ten zacatek tak desne nudny? jako v traileru tam to vypadalo EPIC protoze atmosferu nakopavala skvela hudba, tady hudba zadna nebo takova nijaka ze sem ji ani nezaregistroval, Shephard zmizi za planetkou ze zaberu a hned strih? snad to bylo jen to demo, jinak by to bylo smutne... :X