@Jab (22.11.2016 13:19): Stahoval jsem na CZTorrentu.
Diskuze
@Barbar Conan (22.11.2016 13:42): A jak jsi je vůbec ve dvojce unlocknul? Dištak PM ať tu neznechucujem poctivce...
@Jab (22.11.2016 13:19): Myslím že ne, ale zlatá střední cesta je nainstalovat si cracknutý DLCčka do originální hry, jde to v pohodě :-D Já mám collectorku ME2, ale DLCčka jsem fakt nekupoval.
Dá se vlastně Mass Effect 2&3 někde sehnat se všemi DLC? Tipuji, že pokud půjdou dokupovat přes Origin, tak to zase bude po deseti dolarech za jedno... To bych do toho opravdu nerad dával, už vzhledem k tomu, že první díl mě dosti nebaví.
@Gordon (18.10.2016 19:07): Až na ten hlas v podstatě se vším souhlasím. Však můj Shepard jí dal v jedničce přednost před Ashley. :D Ale možná to bylo jen tím, že ho vzrušovala možnost mít milostný poměr s emzákem.
V tom je to rozhodně jedinečný no... Podpora Aliance a galaktické Rady je nahrazena tichou spoluprací s kontroverzní organizací, která pracuje především v utajení. Obecně se mi i víc líbí ta cerberovská Normanidie, než ta alianční ve trojce. Už protože v ní mě EDI může 1000x upozornit, že pánské toalety jsou na druhé straně chodby.
V tom je to rozhodně jedinečný no... Podpora Aliance a galaktické Rady je nahrazena tichou spoluprací s kontroverzní organizací, která pracuje především v utajení. Obecně se mi i víc líbí ta cerberovská Normanidie, než ta alianční ve trojce. Už protože v ní mě EDI může 1000x upozornit, že pánské toalety jsou na druhé straně chodby.
@Vurhor (18.10.2016 17:08): Jak můžeš! Liara je ženská jaká má být, neřeší kraviny, je chytrá a má sexy hlas, tedy až na tu ukecanost... :D chybí jí drsnost...
Jinak ve dvojce jsem především se cítil jako takový vyvrhel, prostě cestování na volné noze po galaxii, ta myšlenka ve hře je naprosto perfektní, vidět vše jako někdo kdo tam nemá být, né jako voják... Geniálně udělaná atmosféra. (něco jako Han Solo v SW)
Jinak ve dvojce jsem především se cítil jako takový vyvrhel, prostě cestování na volné noze po galaxii, ta myšlenka ve hře je naprosto perfektní, vidět vše jako někdo kdo tam nemá být, né jako voják... Geniálně udělaná atmosféra. (něco jako Han Solo v SW)
@Vurhor (18.10.2016 17:08): paradni komentář, ale pár věcí bych asi hodil do spoileru, pro ty co to ještě nehrali. Za mně plusko
@rikuhahl (18.10.2016 16:31): Liara je na můj vkus taková až moc ťuťu ňuňu, plus se mi moc nelíbí ten její hlas, takže já z její nepřítomnosti zas tak špatnej nebyl :D Ale celkově vzato jí mám taky docela rád.
@Vurhor (komentář): Mně tam nejvíc chyběla Liara, sice ji člověk potká a pak je protagonistkou nejlepšího DLC, ale to je málo.
@Vurhor (komentář): Také se mi zdálo, že Harby nějak moc touží po Shepardově těle a fráze jako "if i must tear you apart shepard, i will" "This hurts you" a "I know you can feel this" ve mě vyvolávalo dojem, že reapeři maji se mnou jisté postranní úmysly. A když zavřete oči můžete si domyslet....vlastně ani nemusíte:)
@aoshi (14.08.2016 15:20): Ono už jen to dělení paragon/renegad je špatné a svádí to hráče k tomu, aby nectili systém Role-playingu ale drželi se buď dobráckého paragona nebo radikálního renegada. Navíc si paragona spoustu lidí automaticky spojuje s klaďasem, kdežto renegada se záporákem.
"Vidím v dialogu modrou volbu, aha tak automaticky volím ji a nezajímá mě, co vlastně řeknu a co udělám. Hlavně že je to paragonské."
Tahle hra na barvičky je podle mě prostě špatná. Lepší systém by byla kombinace DA1 (výběr z mnoha možností) a DA2 (ikonky zobrazující, zda je to myšleno jako lež, sarkasmus, vtip...
"Vidím v dialogu modrou volbu, aha tak automaticky volím ji a nezajímá mě, co vlastně řeknu a co udělám. Hlavně že je to paragonské."
Tahle hra na barvičky je podle mě prostě špatná. Lepší systém by byla kombinace DA1 (výběr z mnoha možností) a DA2 (ikonky zobrazující, zda je to myšleno jako lež, sarkasmus, vtip...
@Gordon (14.08.2016 15:26): V porovnani s prvym dielom urcite ;)
@aoshi (14.08.2016 15:20): jako na bežícím páse... :D
@Gordon (14.08.2016 14:16): Niekedy by sa hodilo aby v hrach nebolo kazde "kladne" rozhodnutie automaticky bezpecne. Zrovna v tejto situacii si viem krasne predstavit, ze si vyberies zachranu DA -> nepodari sa zastavit Sovereigna -> Game over.
Takto sa ludom lahko hraje na dobraka, pretoze maju predsa k dispozicii dalsie 2 diely. Tak maju istotu, ze hra bude pokracovat a este aj dostanu modre bodiky.
Realne bola cela galaxia vzdialena priblizne zastruhany vlas od pohromy. Zaroven existovala realna sanca, ze ani vsetci dohromady Sovereigna nezastavia. V takej situacii presuvat cast sil mimo je blaznovstvo.
To, ze v kontexte dalsich dielov spravili z reaperov smiesnych robotikov ktori padali ako na beziacom pase je druha vec. V prvej casti boli vykresleni ako ovela horsi nepriatel.
Takto sa ludom lahko hraje na dobraka, pretoze maju predsa k dispozicii dalsie 2 diely. Tak maju istotu, ze hra bude pokracovat a este aj dostanu modre bodiky.
Realne bola cela galaxia vzdialena priblizne zastruhany vlas od pohromy. Zaroven existovala realna sanca, ze ani vsetci dohromady Sovereigna nezastavia. V takej situacii presuvat cast sil mimo je blaznovstvo.
To, ze v kontexte dalsich dielov spravili z reaperov smiesnych robotikov ktori padali ako na beziacom pase je druha vec. V prvej casti boli vykresleni ako ovela horsi nepriatel.
To je podle mě právě velmi netaktické rozhodnutí, navíc úmyslně obětovat tolik duší je prostě špatné.
Proto ikdyž jsem hrál za darebačku, tak jsem ji zachránil.
Proto ikdyž jsem hrál za darebačku, tak jsem ji zachránil.
@Malignus (14.08.2016 11:20): Suhlas. Hral som to prakticky za full Paragona, ale vybrat v tejto situacii zachranu jednej lode na ukor celej galaxie? Nope.
@Gordon (14.08.2016 01:38): To byly Bismarck (Tirpitz) a Yamato (Musaši, Shinano...) taky, ale jedna loď jaro nedělá. Vládce sice nebyl v pozici, v níž by se mohl dobře bránit, ale právě toho je třeba využít. Už párkrát se jim podařilo zničit život v galaxii, takže bych ho rozhodně nepodcěňoval a pár lodí navíc či méně mohlo být rozhodující. Navíc DA letěla s radou někam do pryč, takže by se boje stejně neúčastnila.
@Malignus (14.08.2016 01:26): Destiny Ascension měla posádku přes 50 000 duší a je to velmi silná jedinečná loď, nehleďe na to že na ní byla rada jež tě zvolila spektrou, při jejím osvobození bylo zničeno jen několik lodí aliance, smrťák navíc nebyl v pozici z níž by se mohl dobře bránit , lepší než aby flotila čekala na otevření je lepší pomoc té lodi ne? Navíc flotila byla dostatečně silná na to aby sundala potom ještě jednoho smrťáka...
@Gordon (13.08.2016 21:43): To asi nikdy nepochopím. Osobně mi přišlo důležitější sejmout Vládce, než zachránit radu. A taky se mi nezdá správně navržený systém Paragon / Renegade.
@Dominik5545 (13.08.2016 18:04): Tak ono třeba v jedničce sem i přes darebačku zvolil podle sebe záchranu rady místo flotily, prostě jednat dle svého uvážení s tím že je nekompromisní a krutá.
@Gordon (13.08.2016 00:39): Dal som na tvoje doporučenie začal som za renegátku a zatiaľ ma to baví no uvidím za pár dní. Aj keď za paragona som skoro vždy dával tú dobrú možnosť za renegáda sú niektoré odpovede také hrozné že niekedy dám radšej neutrálnu odpoveď než renegádskú. Ale inak dobré...
@Gordon (13.08.2016 12:34): Prostě není nad střídmě renegádskou Shepku. Je to i jeden z důvodů, proč dávám v RPG přednost ženským hrdinkám. Scenář má pro obě pohlaví připravené přibližně to samé, ale jelikož je žena opticky slabší, zdá se, že musí překonávat víc překážek. :))
I když je pravda, že takové mlácení Krogana ženštinou o třetinové váze působí divně, ale co se dá dělat, když vývojáři ženám stále nedokážou vdechnout nějakou tu muskulaturu. Odvahu na to neměli ani tvůrci Skyrimu a to už je co říct, vzhledem k prostředí, kde se Skyrim odehrával.
I když je pravda, že takové mlácení Krogana ženštinou o třetinové váze působí divně, ale co se dá dělat, když vývojáři ženám stále nedokážou vdechnout nějakou tu muskulaturu. Odvahu na to neměli ani tvůrci Skyrimu a to už je co říct, vzhledem k prostředí, kde se Skyrim odehrával.
@Tyrael (13.08.2016 09:02): Je to Morinth
A nebo může na Tuchance dát po krogansku hlavičku jinýmu kroganovi... :D
A nebo může na Tuchance dát po krogansku hlavičku jinýmu kroganovi... :D
@Lukaskon (13.08.2016 02:25): ve dvojce může být jedna dobrá scénka na omedze při lákání aryi (dcera Samary) tam obtěžuje jeden Turian tanečnici....když se do toho za Femshep vložíš, tak sním mrští solidně
@Lukaskon (13.08.2016 02:25): No vlastně pokud hraješ za Biotičku, pak to davá smysl.
@Gordon (13.08.2016 00:39): V ME3 může zmlátit Vegu. Pěkná je i ta soutěž ve shybech na hrazdě v DLC Citadela. A tuším, že ve dvojce je taky nějaká akční scénka, když po renegádsku uklidňuješ Grunta.
@Dominik5545 (13.08.2016 00:00): Nejde o to vybírat špatné rozhodnutí, vyber to dobré pro tebe, ale tím násilným způsobem, hned je to takové akčejší.
Btw zajímavé že Sheprdová už přeprala a zmlátila přes tři krogany jen pěstním soubojem!
Btw zajímavé že Sheprdová už přeprala a zmlátila přes tři krogany jen pěstním soubojem!
@Milfhunter (11.08.2016 10:34): Ale pochopil si .?
@Gordon (11.08.2016 13:35): Aj som chcel ale vždy nadomňou vyhral ten paragon lebo v skutočnosti by som to ani nevedel robiť.
@Tyrael (12.08.2016 10:27): Já taky, když to teď hraju podruhé celé za ženskou, přijde mi to takové sympatičtější. (ještě když má navíc ty krutopřísné terminátorské oči :D ) Shepard mi teď přijde takový umělý. jen jsem nepochopil proč ve trojce jí dali do defaultu blond vlasy a to hnusně silný obočí, to jsem si musel změnit zpět jako tady ve dvojce. :D
já hral za femshep až po druhý ale asi už budu hrát pouze za ni...je to sranda, když ta drobná postava třeba turiana...atd
@Tarhiel (11.08.2016 14:59): Sakra, v armádě mít dlouhý vlasy?
@Lukaskon (11.08.2016 14:24): Tak tak, tiež som hral za Femshep :)
Keď som si v jednotke vytváral postavu, chcel som hrať za chlapa s dlhými vlasmi. Keď som zistil, že Bioware-u sa nechcelo babrať s vlasmi, a tak všetkým mužom dali vyholené lebene, tak som začal hrať za ženu, ktorým nemali problém urobiť aspoň polodlhé účesy.
Takže som bol snajpič, lone survivor s citlivou dušou - a veľmi ma to bavilo :)
A ako píše Lukaskon, už by som si ME bez ženy v hlavnej úlohe nevedel predstaviť; Jennifer Hale má sexi hlas a ten obálkový chlap mi príde strašne generický.
Keď som si v jednotke vytváral postavu, chcel som hrať za chlapa s dlhými vlasmi. Keď som zistil, že Bioware-u sa nechcelo babrať s vlasmi, a tak všetkým mužom dali vyholené lebene, tak som začal hrať za ženu, ktorým nemali problém urobiť aspoň polodlhé účesy.
Takže som bol snajpič, lone survivor s citlivou dušou - a veľmi ma to bavilo :)
A ako píše Lukaskon, už by som si ME bez ženy v hlavnej úlohe nevedel predstaviť; Jennifer Hale má sexi hlas a ten obálkový chlap mi príde strašne generický.
@Gordon (11.08.2016 13:35): Až napodruhé?! :) Já si ME za Shepa nedovedu představit. Moji galaxii zachraňuje čestná ale nekompromisní Shepka, která nedovolí, aby kdokoli ubližovat těm, které má ráda (včetně křečka!)
@Dominik5545 (komentář): Podruhé doporučuji hrát za ženu která je nekompromisní (odpadlík) ale má tendence chránit i přesto že je darebák. A nechávat si jizvy... :D
@Dominik5545 (komentář): O ano inventář byl rozhodně přehlednějšíprotože tam žádnej neni :D.
@Gordon (23.07.2016 17:55): A kde přesně ti umřel? Loajalita je základ, pokud ji u něho máš, vem ho do závěrečné bitky s sebou. tím bys měl zajistit jeho přežití.
@Walome (25.07.2016 12:01): Mordin je největší sympaťák v celý trilogii, ten přežít prostě musí. Ta holohlavá držkatá ženská mi udělala svou smrtí radost :)
@Gordon (23.07.2016 17:55): mně umřela ta holohlavá. Ale tak tím líp, už tak je tam postav až až :)
@Gordon (23.07.2016 17:55): zalezi na tom jestli si mel jeho loajalitu a na sebevrazedne misi ho neposlal na ukol na ktery nemel ja ho vzdycky poslal s prezivsima na normandii... Tak o nej stoprocentne neprijdes
Tak dohráno podruhé, Mordin opět mrtvý... nechápu to... :D
DLC sa v dajú v ME rozohrať kedykoľvek, aj po ukončení hlavného príbehu.
@Gordon (13.07.2016 12:08): Áno, mal by si, len neviem, či niektoré už nebudeš môcť rozohrať v určitom bode/určitých bodoch v príbehu.
Nevíte jestli budu mít DLC už v rozehrané hře když je aktivuji?
Tak zítra to dohraju zatím je to luxus jednička mě upřímě moc nevzala díky fight systému ale tohle je jiná a během 4 dnů mám zatím dohráno 32 hodin(dovolená, no :-)) Jsem zvědavej na konec.
@LIUWIL (11.02.2016 19:19): i tak hra nemusí proběhnout hladce... :( (Mordin mi umřel)
@Tyrael (11.02.2016 18:47): Bez nějakých spoilerů, jestli chceš, aby hra probíhala hladce, tak ty upgrady budeš potřebovat, zrovna tak jako maximální loajalitu všech členů posádky.
@MarkJude (11.02.2016 15:16): jako jo přiběhovej efekt to má, že si tu loď vylepšuju kterak se proplétá mezi troskama za OMEGA 4. Ale čekal jsem, že vylepšení jako těžký pancíř atd. .... bude mít vliv na nějakou misi - netuším jestli je to zdokonalování pro průběh hry povinné
-u zdokonalenýho scaneru, znásobení sond, palivové nádrže ani nemuknu. Ale u toho zbytku jsem čekal něco víc, takže mě to trochu zklamalo.
@pajmič (11.02.2016 17:31): jinak souhlasím, že změna prospívá, ale na takový skoky se mi zvaká hůře...u witchera 2, jsem si nezvyknul do ted :D
-u zdokonalenýho scaneru, znásobení sond, palivové nádrže ani nemuknu. Ale u toho zbytku jsem čekal něco víc, takže mě to trochu zklamalo.
@pajmič (11.02.2016 17:31): jinak souhlasím, že změna prospívá, ale na takový skoky se mi zvaká hůře...u witchera 2, jsem si nezvyknul do ted :D
@Tyrael (komentář): A to je na Mass Effectu tak dobré, každý díl je jiný, ale zárověn neztrácí jsou tvář narozdíl od Dragon Age. Je zajímavé, jak si lidé stěžují na přílišnou podobu her v jistých sériích, ale změny jim vadí taky. Holt se nemůžeš nikomu zavděčit :)
Přidávám se z k Markovi. Co ti na vylepšováni lodi/štítů neštimuje? Je to jedna z nejlepších implementací progress mechaniky do příběhu, ever. Kéž by něco podobného vlastnila Andromeda.
Přidávám se z k Markovi. Co ti na vylepšováni lodi/štítů neštimuje? Je to jedna z nejlepších implementací progress mechaniky do příběhu, ever. Kéž by něco podobného vlastnila Andromeda.