Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

NateLogan: Něco na tom bude... Je pravda, že většinu herní doby strávíš řešením rodinných vztahů týmu.
Barney: Pro mě závěrečná jízda v ME1 začala už na Virmiru, grády nabírala na Ilosu a vše skončilo na Citadele. V ME2 se něco pořádně začne dít až po průletu skrz Omega 4 a o chvíli později to skončí. Netvrdím, že to nebyla parádní jízda, jen jsem čekal něco víc, než tři animace zobrazující přežití/nepřežití tří postav dle zakoupených/nezakoupených vylepšení následované třemi rozhodnutími určující osud zbytku osazenstva (+ vliv loajality).
Say: Tak jak jsem psal bylo to druhé dohrání a to většinou už čtu jen něco. A to jezdění po planetách mě vážně moc nebavilo, protože to vždycky končilo v jedno ze třích interiérů. To třeba v ME2 vůbec neni tam jsem nikde neviděl, že by byly dvě stejné lokace.

Co se týče konce to mě taky zklamalo dát toho "bosse" byla naprostá pohoda, protože on na mě ani nijak neútočil. Jen když jsem hrál na normal tak tam přiletělo pár kolektorů, ale na těžší obtížnost tam už ani nikdo nepřiletěl (musel jsem ho dostřílet pistolkou, protože jsem neměl už skoro žádný náboje). On celkově mi přišel ME2 nějak moc lehkej. To ME1 má pár míst, která jsou trochu těžší, ale ME2 žádná taková místa nemá. No ještě ho skusim na tu šílenou obtížnost někdy později :).
MIGtheDRAGON: Tak pokud si čteš poctivě každou větu, ono se to naskládá... + jezdit s vozítkem po planetách bylo fajn=)
NateLogan si samozřejmě dělá srandu, určitě s nemyslí, že pár výbuchů v citadele, Sarenovo vstávání z mrtvých a klišoidní Shephardovo znovuobjevení podpořeno libozvučnými tóny bez šance, že by se něco mohlo vašim rozhodnutím pokazit, se může rovnat maximálnímu souznění s členy týmu v Mass Effect 2. :-)
Druhý díl má hlavně žalostně krátké finále. A ostatně celý příběh je takový docela strohý, většina prostoru zde padla na jednotlivé příběhy postav, další část rozvíjí ME univerzum, něco málo uceluje události z jedničky a jen minimum se týká hlavních záporáků Reaperů.

Každopádně hlavně to finále mě zklamalo, ve stínu jedničky je to slabý odvar, epický, ale stále slabý. I to slavné umírání posádky za mnoho nestálo - U mě, jakožto člověka, který proleze kdejakou díru a kdejaký quest a jede na "zákonité dobro", prostě nemohl nikdo už z principu umřít. Ta klíčová rozhodnutí jsou zkrátka až moc okatá a nahuštěná do velmi malého úseku (30 minut). Skoro jako kdyby BioWare = BW = Black & White.
Pri prvom ME som mal nieco do 50 hodin. Pri aktualnom, mam zatial 30 hodin, ale citim koniec za dverami :)
Kubulus: Tak já si to nikdy neměřim, ale vycházim ze savů (samozřejmně je vždycky ten čas o něco delší, ale orientačně to stačí) ME2 jsem měl poprvé dohrané za 29hodin a podruhé za 26 (to jsem ale udělal naprosto všechno co šlo udělat) a u ME1 jsem se koukal na poslední save a ten má jen 12 hodin. Sice to poslední dohrání bylo trochu odfláknutý, ale určitě si nedokážu představit dalších 50 hodin vedlejších úkolů, kde se opakujou furt stejný lokace.
Já to neměřil, ale těm 50 hodinám bych i věřil. Dvojka má ale jednu znatelně lepší vlastnost - jednotlivé planety jsou sice kratší, na druhou stranu se dost střídají a je jich větší množství. To dá člověku i takový dojem, že ten příběh je delší (a to on taky je).
Say: To je hodně divný, protože já se teď kouknul na poslední save z ME1 a mám tam asi 12 hodin :D jako bylo to druhý dohrání, takže jsem přeskakoval rozhovory a nějaký vedlejší úkoly ani nedělal, ale stejně nechápu co jsi tam takovou dobu dělal.
Bylo to přesně 57 hodin a nějaky 3 minuty cca=D Ani nevím, co jsem tenkrát dělal.

Importovat postavu jde asi jen jednou a to hned po dohrání, že? Já dal totiž pokračování v příběhu a teď váhám.

Vrtá mi halvou k čemu je v přiřazení kláves do vozidla? Žádny jsem nepotkal=/
Say: No mě přišlo ME2 rozhodně delší jak ME1 (zajímalo by mě jak ti mohlo ME1 trvat 60hodin) . Zřejmně i proto, že ME2 nemá žádný nudný opakující se vedlejší mise, kde se náhodně opakují tři různé interiéry. Takže se krásně dá projít i všechny vedlejší mise a zřejmně kvůli tomu ta hra zabírá dvě DVD.

Mimochodem před chvílí jsem dohrál ME2 podruhé s importovanou postavou (docela slušný bonusy to dá) a byl jsem maximum renegade a všichni přežili. Moc jsem je nepovzbuzoval spíš to bylo samí takový že je zničíme a žádný proslovy se nekonaly.
Mimochodem je docela sranda vzít legiona do migrační flotily :D

Hex:Docela by mě zajímalo co ovlivňuje jestli tam doskočí :D ty ostatní věci podle mě ovlivňuje jen výběr týmu a loajalita. To jak s nima mluvíte na tom zřejmně moc nezáleží, protože já jsem se snažil brát vždy tu nejhorší možnost :D. Možná když s nimi nemluvíte vůbec tak to má nějaký vliv.
To je fakt zvláštní. Zemřeli mi 3 členové. Prvním byla Tali poslaná do trubky, dalším byl Jacob (úmyslně) jako poslední člen týmu a unesli ho brouci (třeba se objeví ve 3 díle). A nakonec to dostala Jack, to jsem ovlivnit nemohl, prostě ze zbylých šla zrovna ona. Jako by se členové, se kterými jsem nejmíň mluvil, na mě totálně vysrali=D Nicméně Shephard přežil. To víte jak se dá ovlivnit?

Odehráno 27 hodin, což je oproti ME1 míň jak polovina (když vezmu v potaz to, že hra zabírá 2 DVD, je to zvláštní, že by ty videa?) Obtížnost veterána, příště půjdu výš.
Kubulus: "Make sure your Shepard survives the final mission, or you wont be able to load him in Mass Effect 3." Toto je jeden z "tipů", co se objevují při loadingu. Takže asi se bude hrát za Sheparda a ti, kterým zemřel, mají smůlu nebo budou mít novou postavu.
Pokud to hraješ jako já, tak celou tou poslední misí prostupuje absolutní beznaděj, která se jen zvyšuje s každou další smrtí člena týmu. V závěru jsem si už kousal nehty, jak jsem byl vynervovaný. :)
Docela mě zajímalo, jak to vypadá a proto jsem si dohledal smrt Shepharda. Čekal jsem teda něco většího, než nezvládnutý skok do lodi.
Barney: :D dobrý no asi to taky někdy skusim hrát takhle takovej konec by mě docela zajímal :D
Možná jsem tu hru prošel trochu hala-bala.
1) Neoživil jsem toho mluvícího getha, protože jsem v zápalu rekrutování zapomněl, že ho mám na plaubě. :-/
2) Neoživil jsem toho krogana, protože mi hra vůbec nedala najevo, že bych to měl udělat (a ani nevím, jestli to jde).
3) Udělal jsem mise loajality u Jack, Mirandy, Thanea, Garra a Samary. U Samary jsem failnul a neměl jsme náladu, dělat do popátý znova.
4) Balil jsem Jack, odmítl jsem tu nabídku k sexu uprostřed příběhových misí a přesto mi před Omega 4 relay nedala. :) Umřela jako první flusancem z těch malých stíhaček.
5) Tali mi taky umřela na plaubě Normandie, do trubky šel Thane a taky z ní vyšel. Neescortoval jsem posádku zpátky, takže chcípli. Dveře držel Jacob se Samarou, ale taky je dostali. Garra vzali brouci, štít držela Samara. Do závěru se mnou šla Miranda (která se najednou po těch urážkách chovala báječně) a profesor. Oba tam pak leželi mrtví. No a nazpátek mě Joker nevytáhnul. Epické a pesimistické zakončení, ale nemůžu se zbavit dojmu, že jsem to všechno dělal nějak špatně. :-P
Barney:Všichni ? A byly k tobě všichni loajální ? Já když to dohrával poprví tak mi umřeli dvě postavy a za obě smrti asi mohla Jack, která byla jediná neloajální a já jí nechal držet bariéru. Teď to hraju jako renegade a hodlám poslední misi udělat až po dokončení úplně všech úkolů s maximálnim levelem, všema vylepšeníma i rozhovorama :) tak snad nikdo neumře.
no, jsem si dal tu finalni misi znova a prezili mi vsichni. nejdriv jsem vylepsil palivovou nadrz, ale pochybuju ze zrovna to by nekoho zachranilo. Do trubky sel robot, velitel tymu garrus, barieru judicatorka, eskort posadky negr... neumrel nikdo. Ani miranda ne, ale u ty vazne netusim co se zmenilo, mozna je to tim ze proste prezili ostatni, ale to neni ten druh logiky, ktery bioware miva ve zvyku implementovat.

Barney> nooo... mimo rozhodovani primo ohledne mise uz maji vliv asi jen paragon/renegade zalezitosti, ale podelat veci tak, ze pochcipaji vsici, to chce uz asi talent :) Teda aspon doufam ze renegade max neznamena automaticky ze vsichni chcipnou...
Tak tohle jsem fakt nepochopil. Byl jsem ke všem po celou dobu loajální, téměř nikdy jsem nevolil "zlé" možnosti v dialogu a na konci mi VŠICHNI umřeli. I já. Jen Joker přežil... To ovlivňují moje rozhodnutí během poslední mise nebo rozhodování za celou hru? Každopádně o třídu výš, než jednička a těším se na nášup :)
To červeny zbravení interface hry se mi mrtě líbí=)Předpokládám, že pokračování bude zeleny, ehm...?
fak: Ha, s tím přívěškem mám stejný problém, oni ji tedy mají k dispozici? :)
NateLogan: Rozhodně se obrať na Xzone, jelikož je to jejich válka.. Mě teda pomohli vždy oni i s technickými problémy ohledně her... Krásný bylo, když jsem dostal onen svítící přívěšek na klíče, leč bez baterky a diody, které tam "zapomněl" výrobce namontovat, tam jaksi chyběly.:-)))
Mám technickou otázku ohledně objednávky hry na X-Zone. Dostal jsem papír s kódem na bonusový předmět (Terminus Armor + zbraň M-490) a při pokusu o reedemnutí toho kódu mi to jaksi hlásí, že jej již někdo použil. Nemá s tímhle někdo zkušenosti, jak nejlépe postupovat? Obrátit se na X-Zone, EA Support (fuj) či BioWare fóra?
NateLogan: Dyť jo... A vůbec. Nebýt Star Wars, kdo ví, jestli by ME dnes exitoval=D
marwel: Já mám též myš od A4Tech (750BF) a s ní mi to jede výborně při tom nastavení, které jsem psal níže. Ani nic nepřepínám při přechodu k minihrám či do menu.

Jinak proč mi sakra kroganská domovská planeta tak hodně připomíná homeworld Klingonů? A vůbec je tu až nepěkně hodně podobností se Star Trekem... No, prostě BioWare. A tentokrát to nemyslím jako zápor ;)
Ja to chvala bohom hram anglicky :) Aj ked teda, ten 2MB subor, ktory bol treba mohol byt uz na DVD a bol by svaty pokoj.
Ja pred hrou menim citlivost ve win kvuli hackovani a prechody do menu, ve hre hraju s nastavenim na low a na mysi 200 DPI. Jedina moznos jak mi to jakz takz vyhovuje. Bohuzel je moje mys s timto nastavenim znacne nepresne (proklaty A4tech a jejich smelo senzory!).
Je zajímavé, že já mám ve Win standardní nastavení citlivosti (50%), ve hře mam low a myš jede na 1200dpi (2/5 z maxima) a ovládá se to až na pár drobností úplně stejně jako jednička.
Já mám vylepšený scanner a na myši regulaci takže to jde pohodově , narážíš určitě na skenování ne ? xD
Nečetl jsem celou diskusi, tak doufám že se nebudu opakovat..... Neznáte někdo to kouzlo, kterým se ve hře upravuje citlivost miši? Já ho neznám a nenalézám... :-)))
pipboy: To bys musel hrát minimálně 2x (dobrák, zloun). Pak IMHO zjistíš, že pár hovorů rozhodně chybí...

Nemáte někdo zkušenosti s pořizováním screenů her z LCD, kde je nižší herní rozlišení (vystředěné)? Protože všechny softy na automaticky ukládání obrázků (FRAPS...) do složky mi dělají černy obrázky=/ A mrzí mě to, protože ME2 má opravdu LUXUSNÍ záběry!!!
hm, zajimalo by me jak poznam ze uz jsem postavy prokecal na max... nekteri clenove posadky jsou docela spokojeni, jini ani moc ne. Tak mi vrta hlavou jestli je to tak ok, nebo jsem jeste neodemknul nejaky rozhovor.
Jak vidim tak jsem posílal docela dobře ty lidi. Na vedení tý skupiny jsem dal mirandu, na průchod šachtou legiona a na poslání s přeživšíma toho vraha. Takže jen svěřit bariéru Jack byla asi chyba (proto asi i umřel garrus, protože ho odnes ten roj když s tou bariérou nevydržela).
Ve hře je achievement, aby přežily všechny postavy, takže se to musí dát aspoň trochu ovlivnit.
Kubulus: Do šachty můžeš poslat i Tali, prostě někoho kdo je dobrej na hackovaní. Ovšem když ona postava nebude loajální, tak stejně nemusí přežít. Jako velitele skupiny třeba Garruse, protože byl bývalej velitel C-Sec (myslim), tudíž má s velením zkušenosti. Když jako velitele zvolíš třeba Grunta (jako já), tak je jasný že to nedá, když umí jenom střílet. Nejlepší je si přečíst popisy postav.
Na štít Samaru nebo Jacka (loajální).
Eskortovat civilisty prý umí nejlépe Jakob nebo Grunt (nevyzkoušeno).
Upgradovaná Normandy je samozřejmostí.

Ovšem může se stát, že stejně nikdo nepřežije (nemám nic z toho vyzkoušený, je to jenom výtah z jiných fór), prý to závisí ještě na něčem a nikdo neví na čem. Tento postup má ale nejlepší výsledky.

Osobně jsem hru rozehrál znova s cílem aby všichni přežili - kvůli savu do ME3.
HEX: Aha, díky. Já legiona minule neměl, takže si to alespoň pro tentokrát vynahradím :)
Udělejte někdo prosím save před koncem bez loajálních postav a s žádným upradem lodi xD chtěl bych vidět tu šou xD
Kubulus: Tak musíš vybírat i podle toho na co se kdo hodí. Tahle část skončila špatně vždycky, když barieru dělal někdo jiný, než loajalní Samara.