@Shoggot (15.03.2017 16:19): Prosím, dost spoilerů...
Diskuze
Jak psal: "Within minutes of starting there’s a cutscene in which a soldier type is shooting an already entirely dead corpse, and someone else has to say, “Hey, hey, take it easy,” and he fires off a few more shots and declares himself satisfied."
Tak koukám teď na video z prvních 45 minut hry a ono to tam fakt je. Au, to bolí, je to tam opravdu cringe.
Tak koukám teď na video z prvních 45 minut hry a ono to tam fakt je. Au, to bolí, je to tam opravdu cringe.
@M.a.t.t. (15.03.2017 15:54): Mody kolego, mody :)
@pajmič (15.03.2017 15:52): Taky přemýšlím o šikmooké rodince :D Ale uvidíme, co se podaří :)
Čo by sme dali za takúto default Ryderovú :) http://imgur.com/5MTSk9r
@Ria Kon (15.03.2017 15:42): Vzhedem k tomu, že MEA editor je vykastrovaný DAI editor, tak již ted vím, že nemám na vytvoření normálního custom člověka šanci a raději zůstanu u defaultu, ikdyž ta AsianRyder nevypadá špatně. Budu muset doufat, že to sdílení xichtů bude pohodlnější :)
@Ria Kon (15.03.2017 15:42): Ale tak to jasně, já si nejspíš vytvořím vlastního Rydera nebo použiju toho defaultního (Ryderku si raději fakt udělám vlastní). Ale to jim život nevnukne a mimickou kostru to nevylepší.
Mně ty ksichty na výběr nevadí, lidi na světě vypadají různě a v budoucnu budou ještě více smíšení, to mi vůbec nevadí, naopak.
Mně ty ksichty na výběr nevadí, lidi na světě vypadají různě a v budoucnu budou ještě více smíšení, to mi vůbec nevadí, naopak.
@Paul (15.03.2017 15:45): Zkus to, nic za to nedáš ;) A jestli plánuješ vícero projití, tak přes onen enten... jak se to jmenuje ta stránka, kam se budou ukládat naše výtvory ksichtů? Nevim, ale s velkou pravděpodobností ty vzhledy pak půjdou sdílet, tak si můžeš od někoho "půjčit" :D
@Ria Kon (15.03.2017 15:42): vlastního jsem zkoušel vytvořit v trilogii a nikdy se mi nepovedlo vytvořit lepšího než byl default. Jestli tady i ti předdefinovaní vypadají takhle, tak velmi pochybuju že by šlo vytvořit nějakýho nemongoloida. Ale rád se nechám překvapit.
Co takhle přestat brblat a vytvořit si vlastního, když je tam ten editor?
Defaultni vypada na 20% zaberu obstojne. Takze u me je volba jasna. 20% je lepsi nez 0%.
@Shoggot (15.03.2017 14:38): tvle ty vypadaj úplně stejně mongoloidně jak ty ženský. Nechápu. Takže asi budu hrát za toho default boyband floutka, to mám fakt radost.
Jedna baba povidala, ze hnusne xichty su naschval - vsak to poznate - objektifikacia a tak, takze ziadne modely a modelky. Co sa mi zda byt divne. Na druhej strane, ked viete, ze na tej hre pracoval clovek ako Manveer "I hate white people" Heir... Aj mate tendenciu tomu verit. :)
Ale ako hovorim, nikam ma nic netlaci. Radsej si pockam na nejaky konsenzus po vydani a pripadne zlavy. Mozno sa na hru vykaslem uplne pretoze budu lepsie veci na hranie.
Ale ako hovorim, nikam ma nic netlaci. Radsej si pockam na nejaky konsenzus po vydani a pripadne zlavy. Mozno sa na hru vykaslem uplne pretoze budu lepsie veci na hranie.
@Gordon (15.03.2017 15:24): No krom toho, že má ještě vlasy jak debil (to ten defaultní aspoň evidentně objevil hlínu na vlasy), tak nevím. Mrtvej úplně stejně jako ti ostatní. Bych vzal asi buďto defaultního nebo jedničku nebo osmičku.
@Shoggot (15.03.2017 14:38): Ta šestka je ale docela obstojná.
@Shoggot (15.03.2017 14:57): Pěkný :) Trochu extrémní případ, ale zajímavej. Ale oblečení maj stejný, tim se prozradily :D
@M.a.t.t. (15.03.2017 14:40): Některé lidské xichty vypadají hůř než v Dragon Age, nechápu jak takového cíle mohli dosáhnout. Osoba zodpovědná za tyto panáky by měla změnit povolání...uklízečka nebo poslíček by pro něj mohli být ideální :D
@rikuhahl (15.03.2017 14:42): To už tak bylo v Dragon Age 2, že hra sourozence přizpůsobila, aby byli podobní. Otázka je, zda se oba sourozenci tady vůbec potkají.
Je vůbec vyřešený, že sourozenci budou jedný rasy, nebo ne? Aby pak běloch a černoška nemluvili o svejch asiatskejch rodičích apod. ;)
@Shoggot (15.03.2017 14:38): Ehm, taktiež žiadna sláva, ale je to aspoň trochu znesiteľnejšie. Evidentne by však mali čím skôr najať niekoho, kto vie modelovať ľudské tváre. Vďaka.
@M.a.t.t. (15.03.2017 14:35): Ach, špatný odkaz. Tady. Od 0:13.
@Paul (15.03.2017 00:53): Hele Paule, nevim jak ty, ale někdo, kdo píše jako nasranej 12 letej spratek na YT, kterýmu maminka nedala lízátko snad nemůžeš brát vážně. Nemám nic proti kritice, naopak, já sám jsem dost kritickej skoro ke všemu, ale pan "investigativní novinář" Walker se tu vyjadřuje jako vůl. Ironie jak kritizuje scénář a postavy a sám neni schopen napsat čtiví/normální článek :D Včechno zlé je pro něco dobré. Alespon se jim zvýší sledovanost.
@Shoggot (15.03.2017 14:32): Pýtal som sa na mužské varianty, ktoré sú na výber :)
Stejne, i kdyby to dopadlo tak hloupe jako DA:I, co se herni naplne tyka, tak zde ve vesmiru by me to bavilo podstatne vic. A mozna by mi tak blbe questy ani nevadily, pokud bude prostredi tak paradni jako se jevi.
@Paul (15.03.2017 14:00): A aké su defaultné mužské varianty? Lebo mužská varianta sa na seba celkom podobá - https://twitter.com/biofanofficial/status/813527678888382464
Skoro to vyzerá, akoby ženské tváre skutočne odsabotovali úmyselne, aby prinútili hráčov ku kreativite :D
Skoro to vyzerá, akoby ženské tváre skutočne odsabotovali úmyselne, aby prinútili hráčov ku kreativite :D
Se slzou v oku budu asi vzpomínat na svojí vcelku pěknou Shepardovou :)
@Paul (15.03.2017 14:00): To su pomaly Oblivion level ksichty :)
@Paul (15.03.2017 14:00): ...
Nejhorší na tom je, že ze všech těch videií už člověk ví, že ty obličeje v pohybu budou pořád mít v sobě asi tolik života, jako japonští roboti.
Nejhorší na tom je, že ze všech těch videií už člověk ví, že ty obličeje v pohybu budou pořád mít v sobě asi tolik života, jako japonští roboti.
@SíDžej (15.03.2017 05:11): nevim. Me cely RPS proste takovy prijde. To ze se to dotklo i tebe tak to se omlouvam .
@SilentWolf (15.03.2017 12:00): od DA:I jejich hry uz tolik na dialozich nestoji, uz se tam i celkem hraje ☺
@SilentWolf (15.03.2017 12:00): od DA:I jejich hry uz tolik na dialozich nestoji, uz se tam i celkem hraje ☺
@Shoggot (15.03.2017 11:46): nemyslím si že by někdo čekal že to opraví. V Bioware je něco hodně špatně. Tohle jsou defaultní presety femshe...ryder:
http://i.imgur.com/vrKISeR.jpg
Jdu blejt, velebnosti :D
http://i.imgur.com/vrKISeR.jpg
Jdu blejt, velebnosti :D
@Paul (15.03.2017 11:40): A to si pamatuju, že jsem zejména tady psal, že se na DA:I těším víc, než na W3. :D ach ty časy..
@Shoggot (15.03.2017 11:46): naštěstí hry od Bethesdy nestojí na dialozích.. tohle bohužel jo. :(
@Shoggot (15.03.2017 11:46): naštěstí hry od Bethesdy nestojí na dialozích.. tohle bohužel jo. :(
@Paul (15.03.2017 00:53): No jestli je to pravda, tak je to to, čeho jsem se bál.
@Paul (15.03.2017 08:29): Kristepane. A jestli doufáte, že to spraví (5 dní před vydáním), tak ne. Oni prostě neví, jak udělat něco, co připomíná lidskou bytost, nevěděli to nikdy a zjevně to neví ani teď, protože tady je to zjevně od základu špatně.
Ještěže na tom nikdy moc tolik nezáleželo, člověk jim ty panáky vždy trochu odpustil, teda až do nynějších let, kdy to je vyloženě do očí bijící.
Zrova při flirtování s ostatními postavami to vypadá jak něco z noční můry.
A nechci jim křivdit, nejsou v tom sami, Bethesda taky vůbec neví, co s lidskými ksichty.
@Paul (15.03.2017 08:29): Kristepane. A jestli doufáte, že to spraví (5 dní před vydáním), tak ne. Oni prostě neví, jak udělat něco, co připomíná lidskou bytost, nevěděli to nikdy a zjevně to neví ani teď, protože tady je to zjevně od základu špatně.
Ještěže na tom nikdy moc tolik nezáleželo, člověk jim ty panáky vždy trochu odpustil, teda až do nynějších let, kdy to je vyloženě do očí bijící.
Zrova při flirtování s ostatními postavami to vypadá jak něco z noční můry.
A nechci jim křivdit, nejsou v tom sami, Bethesda taky vůbec neví, co s lidskými ksichty.
@SilentWolf (15.03.2017 11:27): důvod proč DAI je tak trochu singleMMO je spíš v tom, že to jako MP hra začínalo vývoj, a ve skladbě sidequestů..
@Nikdykde (15.03.2017 11:09): Geralt má witcher sense a Inkvizitor zase sonar v prdeli. Je trochu uvěřitelnější, že zaklínač najde klíč pomocí smyslů, než inkvizitor pomocí toho, že mu v zadku něco zavibruje. Ale zrovna tyhle dvě věci jsem neporovnával.. :D :D navíc nejsem žádný Witcher 3 fanboy a nedával jsem tomu plné hodnocení, dokud se mi to neuleželo v hlavě. A hovádskou věc můžeš napsat prakticky o čemkoliv. Se podívej na Horizon - tam je taky podobný prvek a nikdo o tom nemluví. A je to prý adept na GOTY. V Batmanach to bylo vždycky...
Ale ne, Inquisition má sonar a vše se zobrazuje na mapě a je díky tomu lepší... :D Co mi to jen připomíná?.. aha.. WOWko. Tudíž MMO. Tudíž stále platí, co jsem napsal.
Ale ne, Inquisition má sonar a vše se zobrazuje na mapě a je díky tomu lepší... :D Co mi to jen připomíná?.. aha.. WOWko. Tudíž MMO. Tudíž stále platí, co jsem napsal.
@SilentWolf (15.03.2017 10:24): Samozřejmě. A Zaklínač 3 je o běhání za červenejma skrvnama.
@Nikdykde (15.03.2017 10:09): Ano, a proto je to od kotoru první hra od bioware, kterou jsem nedohrál. :D Bylo to offline MMOčko.
Ale tohle dohraju a věřím, že se poučili.
Teď to vypadá, že pokud to bude dostávat 8 a 9 bude to považováno za propadák. Musí to dostávat ty 10 a 9. Vzhledem k hodnocení Inquisition na metacritic.. :D
Ale tohle dohraju a věřím, že se poučili.
Teď to vypadá, že pokud to bude dostávat 8 a 9 bude to považováno za propadák. Musí to dostávat ty 10 a 9. Vzhledem k hodnocení Inquisition na metacritic.. :D
@HEX (15.03.2017 09:50): problém je v tom, že walker je fakt člověk, jehož vkus mi přijde úplně mimo můj, takže docela předpokládám že když píše že je to shit, bude to přesně naopak :)
https://twitter.com/botherer/status/181533940224507905 (to bylo před extended cutem a DLCs)
https://twitter.com/botherer/status/679412223412969472 (hah :))
Si pamatuju taky recenzi na Mafii 2, taky taková památná.
https://twitter.com/botherer/status/181533940224507905 (to bylo před extended cutem a DLCs)
https://twitter.com/botherer/status/679412223412969472 (hah :))
Si pamatuju taky recenzi na Mafii 2, taky taková památná.
Tak nějak přemítám nad tou mimikou a animacemi. Začalo to na mě doléhat a kazit mi náladu a pak sem si uvědomila.... sakra holka, hrála si Deus Ex: HR i MD. Bylo to tak strašný, aby sis neužila hru a nehrála každou už 3x? A horší jak HR už to snad být nemůže :D
Na Kotaku mají jiný názor a podpořený i videem, kde si můžete udělat názor sami.
http://kotaku.com/five-hours-in-mass-eff ... rwhelming-1793268493
A Inquisition není žádná hrůza,a le jedno z nejlepších RPG poslední dekády.
http://kotaku.com/five-hours-in-mass-eff ... rwhelming-1793268493
A Inquisition není žádná hrůza,a le jedno z nejlepších RPG poslední dekády.
@Paul (15.03.2017 00:53): Yeeeees, presne takova preview jsem chtel cist. Fakt ted nemam cas jeste rozehravat Andromedu.
Teda, pisal to Walker, ale po ciastocnej katastrofe menom DA Inquisition a potom co cele Bioware ovladla tona kretenov, by som sa ani nedivil. A popisu uvodu hry celkom verim. Ako mam stale tendenciu MEA chciet, ale urcite to nebudem kupovat day 1, ako kedysi davno ine hry od Bioware. Ta doba je uz davno prec :(
Ale stejně se těším, na tyhle nedokonalosti si snad rychle zvyknu a budu vnímat příběh a neřešit to. Jen bych uvítal kdyby příběhový DLC co Bioware udělaj navazovaly na hlavní hru a neodehrávaly se během ní. Ten jejich koncept DLC co v podstatě vyžaduje new game je dost otravnej.
@Paul (15.03.2017 08:29): To je fakt príšerné - ako kapre.
@Charllize (14.03.2017 22:14): V kontrastu s tím, jak vypadají ostatní postavy v dané hře, jsem byla u BW vždy s výsledkem spokojená:
odkaz
odkaz
Mě na tom přijde absurdní že ty faciálky v původní trilogii takhle retardovaně ani zdaleka nevypadaly.
Motion capture dělali simpsonovi.
@Paul (15.03.2017 08:29): By mohli s těma rtama boxovat... :) (snad to spraví :D)