@
kuler91 (24.07.2019 19:47): Možnosti jsou 15 let stejný a nepochybuj o tom, že by mnoho kompetentních studíí nedovedlo udělat dobrou AI. Samotná podsata AI ve hrách, podle mě, vězí v samotném designu hry, konkrétně v obtížnosti, balancu a velikosti mapy/levelů. Např. Fear mohl mít nabušený combine vojáky, protože se fighty odehrály v uzavřenách prostorách a měl si k dispozici bullet time. Mass Effect 3 měla překvapivě schopnou AI. Díky tomu, že si jako Shepard byl pohyblivější, měl jsi silnější abillity a jejich komba dávaly super damage, mohli si Bioware dovolit udělat schopnější enemáky.
Samazřejmě se může stát, že máš prostě neschopný programátory, nebo ještě hůř, blbej engine. Co si tak pamatuju, tak umělá demence nikdy nebyla v Metro hrách docela good. A ted, když je exodus v daleko větších a otevřenějších mapách...musí to bejt peklo dát těm panákům fungující mozek.