Nevěděl jsem, že na tom pracuje i nějakej čech...Tak to se těším na updaty z první ruky:-D.
Diskuze
Hehe, hadej kdo psal dialogy do toho videa :D
Level designery mame, i myslim ze pomerne schopny, i kdyz jich neni moc. Ale kdybys videl ten bordel co se tyce schvalovani pribehu, to by clovek nejradsi mlatil hlavou do zdi obcas... momentalne je to totalni chaos a docela se bojim co z toho nakonec vzejde >_>
Level designery mame, i myslim ze pomerne schopny, i kdyz jich neni moc. Ale kdybys videl ten bordel co se tyce schvalovani pribehu, to by clovek nejradsi mlatil hlavou do zdi obcas... momentalne je to totalni chaos a docela se bojim co z toho nakonec vzejde >_>
Dík za odpověď, napadlo mě, že to tak nějak bude, ale když jsem se několik minut zkoušel ptát na různý ostatní talany, stejně se tam ten důležitej neobjevil. Zkusím to ještě jednou.
btw: Teď jsem si všiml, že jsi tu zmiňoval Open Outcast...taky jsem to Oasis demo zkoušel. Jak jsi psal o tý podivný questlajně, tak ta rozhodně nebyla reprezentativní. Autoři sami řekli, že měla sloužit jen jako test dialogů a questovýho systému. Mimochodem dialogy už jsou dost vylepšený, lipsync funguje atd, což je vidět z tohohle videa:
http://www.youtube.com/watch?v=n4p0GhtS_Q4
Pravděpodobně Oasis budou průběžně patchovat a testovat nový mechanismy. Já mám strach spíš z jiný věci. Prej v podstatě nemaj žádnýho level designera a nejsem si jist, zda si uvědomujou nutný množství úprav, jakejma budou muset původní levely projít, aby byly použitelný v tom CryEnginu. Už jen kvůli dohlednosti se musej výrazně zvětšit (v Outcastu jsou ve skutečnosti dost malý) a celkově by snesly trochu větší členitost, už jen kvůli krytí v boji.
btw: Teď jsem si všiml, že jsi tu zmiňoval Open Outcast...taky jsem to Oasis demo zkoušel. Jak jsi psal o tý podivný questlajně, tak ta rozhodně nebyla reprezentativní. Autoři sami řekli, že měla sloužit jen jako test dialogů a questovýho systému. Mimochodem dialogy už jsou dost vylepšený, lipsync funguje atd, což je vidět z tohohle videa:
http://www.youtube.com/watch?v=n4p0GhtS_Q4
Pravděpodobně Oasis budou průběžně patchovat a testovat nový mechanismy. Já mám strach spíš z jiný věci. Prej v podstatě nemaj žádnýho level designera a nejsem si jist, zda si uvědomujou nutný množství úprav, jakejma budou muset původní levely projít, aby byly použitelný v tom CryEnginu. Už jen kvůli dohlednosti se musej výrazně zvětšit (v Outcastu jsou ve skutečnosti dost malý) a celkově by snesly trochu větší členitost, už jen kvůli krytí v boji.
Poradi se vybira stylem nejstarsi jsou prvni. Pokud ses na nekoho zrovna zeptal, presune se na konec seznamu, coz muze vyustit v to, ze v nabidce jmen treba ani nebude videt. Pak holt musis se nejdriv zeptat na par jinych talanu, nez zas ten co ho potrebujes vystoupa mezi ty viditelny jmena. Tohle soudruhove z belige tak uplne nedomysleli.
Trochu mě nasírá jedna věc. Když hledám v Okrianě konkrétního Talana a zeptám se ostatních (locate Talan), v dialogový nabídce je vždycky jen jedenáct talanů vybíranejch podle nějakýho záhadnýho mechanismu, a ten, na kterýho se potřebuju zeptat, tam jako na potvoru skoro nikdy není. Existuje nějakej způsob, jak tohle obejít?
No predevsim nadprirozeno, nevysvetlitelny veci, atp.
Osobne jsem zaregistroval jen well of essence a zborceni chramu na konci "zashem Yodu". Videl tam nekdo neco vic? Prijde vam to jako vyznamna soucast? Pripadne jak moc vyznamna?
Osobne jsem zaregistroval jen well of essence a zborceni chramu na konci "zashem Yodu". Videl tam nekdo neco vic? Prijde vam to jako vyznamna soucast? Pripadne jak moc vyznamna?
pipboy: Jak to myslíš? Mystický je dost široký pojem.
DOTAZ: Prisel vam Outcast nejak zasadne mysticky? Rad bych tu tuhle otazku trochu vic propral pls.
I was mostly shocked at how good it looked despite my native res being 2560x1600
Já bych se těch velkých rozlišení moc nebál :)
Já bych se těch velkých rozlišení moc nebál :)
:-)
Ono se to neroztáhne, neboj. Budeš mít uprostřed obrazovky malej výřez se hrou, kolem toho černotu.Takže jako kdybys to hrál na 15ce : ).
Také to mám v To-play listu, jen abych byl upřímný, grafika mne také moc neláká,o to více při představě, jak bude asi vypadat roztažená přes 22" 1680x1050, ale šanci tomu rozhodně dám (a třeba to v pohybu vypadá lépe - ostatně tohle platí pro nejednu hru).
Jen je třeba si zvyknout na netradiční ovládání, mě to trvalo cca půl hodiny. Jinak podle mého názoru má Outcast velice nadčasovou grafiku a určité lokace i dnes vypadají fantasticky. A to ani nemluvě o fantastické hudbě.
Drolin: Ok, asi jsem byl ukecán, snad to bude stát za to :-)
Bodkin: Kvůli šesti dolarům snad není třeba čekat na výplatu, ne? ;-)
Bodkin: Kvůli šesti dolarům snad není třeba čekat na výplatu, ne? ;-)
Já osobně strach vůbec nemám a po příští výplatě bude Outcast má.
Klidně bych Outcast zařadil do all time TOP10. Ve svém žánru asi nejlepší (ještě jsem nehrál Omikron). Videa co si vzpomínám mě také silně odrazovaly (kostrbatý pohyb atd.) ale po prvním spuštěním to opadla a nastala euforie z audiovizuálního zážítku a později i z příběhu/dialogů.
Já si pamatuju jak mě ve svý době uchvátilo zpracování vody-kam se serou pixel shadery :).Už originál mám (ještě jsem nehrál), ale asi to taky vezmu znova na gogu.
No koukám, že komenty tu na to pějou jen chválu, na druhou stranu když se podívám na GOGu na screeny, tak to vypadá tragicky.
No já jsem hrál jenom demo a to ještě jenom chvilku, takže moc neporadím. Rozhodně ale v budoucnu plánuju zjistit, jestli je současné 18. místo v databázi zasloužené.
Zrovna jsem to sem chtěl napsat. Pořád na to slyším samou chválu, přitom když jsem viděl nějaký videa, tka mě to vůbec nezaujalo. Má cenu do toho jít?
Konečně na GOGu...
http://www.planet-adelpha.net/Forum/viewtopic.php?t=121 thle by mělo pomoct. nebo cpu zpomalovatko.
Mno, ten problém s ježděním na Twon-ha mám taky...:(
Marcuss: Skvělá volba :)
Tak jsem rozehrál Outcast. Docela hodně chytlavé, moc se mi to líbí...:)
A taky docela těžké, snažím se pobíhat po té vesnici a okolních polích a mluvit s charaktery, které mi zadaly questy, ale je to sakra těžké to dělat tak, abych na sebe nelákal každou chvíli hlídky...
A taky docela těžké, snažím se pobíhat po té vesnici a okolních polích a mluvit s charaktery, které mi zadaly questy, ale je to sakra těžké to dělat tak, abych na sebe nelákal každou chvíli hlídky...
dunno, to zkus
Graficky je to zuzo, ale osobne jsem z nekterych zasadnich veci (dialogy+ s jednou svetlou vyjimkou dabing) trochu zklamany a u te questlajny co tam je si nejsem jisty do jake miry je dana technickejma problemama a do jake miry to s ni autori mysli vazne, bo je celkem hrozna a nedomrla. Taky ty jejich modely talanu mi prijdou moc... e... masite.
Graficky je to zuzo, ale osobne jsem z nekterych zasadnich veci (dialogy+ s jednou svetlou vyjimkou dabing) trochu zklamany a u te questlajny co tam je si nejsem jisty do jake miry je dana technickejma problemama a do jake miry to s ni autori mysli vazne, bo je celkem hrozna a nedomrla. Taky ty jejich modely talanu mi prijdou moc... e... masite.
A nevíte jestli je opravdu potřeba stahovat ten trial Crysis Wars, nebo stačí plná verze Crysis?
http://www.openoutcast.org/gallery_dyn.php?name=Oasis
http://www.openoutcast.org/board/viewtopic.php?f=41&p=4427 tak a demo je venku... jeste to stahnout
http://www.openoutcast.org/board/viewtopic.php?f=41&p=4427 tak a demo je venku... jeste to stahnout
haha srandisto :) na amazonu vidim par kousku v nabidce, nebo se poptat u prodejcu, nejake ty best of atari edice jsou vzdycky nekde zapadle.
http://www.youtube.com/watch?v=iIp7pxVB6MQ he
http://www.youtube.com/watch?v=iIp7pxVB6MQ he
Nechce se někdo zachovalého Outcastu zbavit? Trochu naivní otázka, ale za zkoušku nic nedám:)
a tak nejake tam taky meli, tim se nevzrusuju :)
jen ty stromy mi tam nějak nesedí, spíš bych čekal palmy jako v Motazaaru.
no nadejne... ma ma zato ze ten projekt jako takovy je stary jak metuzalem, ale mozna ze uz maji navarino hodne z drivejska a hlavne to ted rvou do nove grafiky, coz by bylo fajn,pokud maji dostatek schopnych grafiku.
(uprimne receno ten mikrofon v zaberu mi u letajici kamery prijde trochu divny, ale to je samozrejme takove moje rypani a pokud bude to oasis demo awesome, bude to nejvic awesome letosni vec, wtz)
(uprimne receno ten mikrofon v zaberu mi u letajici kamery prijde trochu divny, ale to je samozrejme takove moje rypani a pokud bude to oasis demo awesome, bude to nejvic awesome letosni vec, wtz)
Hmm... uvidíme. Vypadá to přinejmenším velice nadějně.
pro zacatek by to mohli aspon udelat :)
super :) Snad zachovají stejný humor (což asi ano, viz trailer).
Soundtrack ke stažení. Hlavně doporučuji 14. a 17. skladbu.
CPU killer funguje dobře.
nj, sry za mystifikaci :) Někdy musím vyzkoušet.
nevim tady vypada http://www.youtube.com/watch?v=gl4dR5rCeFg ze ji blato nedela problemy
jestli se nepletu tak ta twon-ha v tom blátě chodit neumí.
Projizdel jsem google a vypada, ze muze pomoc snad jen nejaky ten CPU Grabber. Tu mrchu bych mozna jeste ozelel, ale hlavni postava se silene soura v blate a vsichni ostatni tam chodej stejne rychle jako na ceste.
to zas jako na rychle cestovani je dobry kdyz se zrovna vusde nezasekava :)
Vyzkoušej nějaký CPU grabber na zpomalení. Ve hře ale Twon-hu moc nevyužiješ, takže je to docela zbytečný.
Obcas se ty svine zaseknou, jen pri prvnim hrani se mi nestavalo. Pokud se pamatuju docela pomahalo zacit skakat a zaroven se pri tom snazit pohybovat a ta mrcha se pak nejak odblokovala. (Nekdy teda jen dopadla jinam a zablokovala se znova, toz opakovat :) Nevim cim je to zpusobene, pri prvni hre jsem tohle fakt nezazil, pri dalsich uz v nejake nemale mire pokazde...)
mam problem s jizdou na twon-ha ... proste ne a ne ji rozpohybovat. mate nekdo nejakou zkusenost?
Tak demo na Vista x64 funguje.
A stačí tak málo:
1. Rozbalit ocdemo.exe externím programem (např. 7-Zip).
2. Setup.exe spustit v kompatibilním módu s Win 98 (já jsem zaškrtnul úplně všechno na záložce kompatibilita).
3. Ukončit installer a spustit (raději ručně) loader.exe v adresáři s nainstalovaným Outcastem.
Plnou vyzkouším někdy v budoucnu...
A stačí tak málo:
1. Rozbalit ocdemo.exe externím programem (např. 7-Zip).
2. Setup.exe spustit v kompatibilním módu s Win 98 (já jsem zaškrtnul úplně všechno na záložce kompatibilita).
3. Ukončit installer a spustit (raději ručně) loader.exe v adresáři s nainstalovaným Outcastem.
Plnou vyzkouším někdy v budoucnu...
Ja to normalne spustim na WinXP SP3 2,1Ghz pentium M, problem je ze nemam nejmensi tuseni od ceho se odviji jestli ta hra pobezi nebo ne :)
Kazdopadne rozbehnul jsem to na PS3ce pod QEMU/Win98, takze virtualni PC by mohlo byt dobre reseni, akorat teda zrovna QEMU bych nepouzival, bo to asi nebude mit dostatecny vykon vykon.
Ad 512x384 je tam moznost nastavit aby to bezelo ve vyssim rozliseni a pak se to vykresluje na stred s cernym okrajem. Taky je patch aby to bezelo primo v 640x480 ale nejak jsem ho nikdy nezprovoznil. Ono to stjene vypada dobre, bo antialiasing :)
Nejjednodusi mas zkusit spustit demo. http://downloads.gamezone.com/demos/d1337.htm
(ok, mozna ne nejjednodussi, mi ta instalacka dema pada :)i kdyz mozna je to tim ze mam nainstalovanou plnou verzi)
Kazdopadne rozbehnul jsem to na PS3ce pod QEMU/Win98, takze virtualni PC by mohlo byt dobre reseni, akorat teda zrovna QEMU bych nepouzival, bo to asi nebude mit dostatecny vykon vykon.
Ad 512x384 je tam moznost nastavit aby to bezelo ve vyssim rozliseni a pak se to vykresluje na stred s cernym okrajem. Taky je patch aby to bezelo primo v 640x480 ale nejak jsem ho nikdy nezprovoznil. Ono to stjene vypada dobre, bo antialiasing :)
Nejjednodusi mas zkusit spustit demo. http://downloads.gamezone.com/demos/d1337.htm
(ok, mozna ne nejjednodussi, mi ta instalacka dema pada :)i kdyz mozna je to tim ze mam nainstalovanou plnou verzi)
Dá se to hrát v současnosti na rychlejch PC s WinXP a ve vyšším rozlišení než těch defaultních 512*384 (který můj monitor snad už ani nezobrazí)? Protože jsem si to vždycky chtěl zahrát, ale ty technický problémy mě odrazovaly : /