Tak jsem dneska byl oficialne vyskrtnut z vyvojaru oOC. Pokud nekoho zajimaji pul roku stare drby, muzu slouzit :)
Jejda, marcusss polozil otazku a ja si ji nevsim.
No, kdyz vysel Oasis 1.1 tak se da rict, ze nic jinyho nebylo.
Prakticky jinak v te dobe existoval jen rozpracovany Talanzaar (ktery v svnce v cca stejne podobe lezel po celou dobu co jsem tam byl), ale z nejakyho duvodu nekdo rozhodnul ze se bude delat na Okasankaaru, ale z toho tam dohromady byla spis jen kupa artworku a modely co jsou videt v Oasis 1.1. Jinac se pak pracovalo na technickych vecech (savy, inventar) a pribehu, na coz jsem se prave vysral, protoze tehdejsi project leader nevim jaky je animator, ale scenarista je mirne receno naprosto priserny a na svych napadech si bohuzel trval. (Teda mohli jsme o tom hlasovat, ale asi jako Irsko mohlo hlasovat o Lisabonu.) A dal uz nevim. Kazdopadne planovany interni rok vydani 2012 je pri tempu pracovnim jaky jsem pozorovnal naprosta utopie. Imho pri nejlepsim 2014, spis 15. Ale mozna to osekaj nebo najdou dost lidi aby to vic odsypalo, cojavim.
(A hlavne teda gamedesigner v amaterskym studiu je proste za trest a hadat se s nima o trivialni picoviny kdyz nemam portfolio o ktery bych se moh oprit a ani mi za to neplatej, tak na to jsem proste nemel nervy, nedej boze kdyz mesice bastlim scenare, ktery pak sef smete ze stolu, protoze neobsahujou jeho nesmyslne picoviny.)