Komentáře
Příběh přímo navazuje na trojku a je především postaven na cestování časem a vypořádávání se s časovými paradoxy, což není u adventur zase tak běžné. Za mě tedy spokojenost, nicméně příběh má několik much. Především je to postava vědce profesora Santusova, se kterým se Pankrác ve třetím díle vůbec nesetkal. Přitom z dialogů plyne, že se jedná o hladového vědce Sergeje ze Sibiře. O profesorovi Santusovi se vždy jen mluvilo a podle všeho umřel při výbuchu. Druhou krpou je pak postava Mucové, respektive Mucovové. Elitní agentka FBI se po "převratu" stala barmankou? No dobře, ale že se po deseti letech ihned nepoznali? Pouze její krátká poznámka po dořešení všech problémů na Havaji? To mi tolik nesedí.
Hratelnostně jsem se hrou také spokojen. Měl jsem teda dost záseků, ale nakonec se mi je podařilo všechny vyřešit bez koukání do návodu, ale dost jsem se u toho zapotil. Líbí se mi, že jednotlivé postupy jsou především logického charakteru a dávají smysl. Ve hře dojde i na dvě minihry s tím, že hlavně Souboj myslí se fakt povedl.
Dělat 3D hry bylo prostě v té době in, takže se tvůrci drželi trendu a vznikla z toho kombinace 2D a 3D grafiky. A musím říct, že se jim to celkem povedlo. Není to sice nic, z čeho bych spadl ze židle, ale rozhodně neurazí.
Již stálicí série je vysoká kvalita dabingu a i zde tomu není jinak. Bohužel je to již bez pana Nárožného, kterého mám s hrami napevno spjatého, ale musím pochválit především pana Postráneckého, který ty záporné postavy prostě umí svým hlasem skvěle podat. Rád si také poslechnu hlas pana Fišera, při jehož mluvení si vždycky vybavím některé filmy a seriály z mého dětství, kde byl jeho hlas slyšet. Vytknout ale musím hlas paní Spoustové, které mi pro roli Mucové moc neseděl. U ostatních postav byl její hlas fajn.
Řekl bych, že je vždy dost těžké dělat změny v jádru konceptu série a přijít s něčím jiným. Zde se to vývojářům dle mého názoru celkem povedlo a tak čtvrtý Polda patří k mým oblíbenějším dílům celé série.
Líbí se mi, že hra plynule navazuje na předchozí díl a příběh dále pokračuje. Samotný příběh je fajn, cestování časem jsem se bál, ale autoři si s tím prohráli velmi dobře. Nechybí klasické technické problémy tohoto cestování, jako je porucha stroje a nebo změna historie - kdy Pankrác změní celé dějiny.
Autoři hry si skvěle poradili i se zvuky. Různé povrchy vydávají jiný zvuk při chůzi, změna hlasu v úzkých místech a podobně. Hudební podkres se také povedl.
Hra mě bavila mnohem více než předchozí díl.
Pro: Grafický posun vpřed, ozvučení scén, hudba, příběh, zpracování cestování časem
Proti: Místy zdlouhavé
V případě čtvrtého dílu je to snaha udělat poměrně vážnou adventuru, kde fungují cestování časem, časové paradoxy, alternativní historie a především rusáci a komunismus. Pankrác si užívá luxusní dovolenou s Mucovou, když se ho pokusí někdo zabít a vzápětí ho žádá o pomoc vynálezce Santusov, kterého měl poznat na Sibiři v minulém díle (tam to ovšem nebyl Santusov, ale Sergej). Santusov vynalezl něco, co způsobí že všichni lidi na světě budou mluvit jen rusky a po Pankrácovi žádá, aby použil jeho stroj času, vydal se 10 let do budoucnosti a zjistil jak to dopadne.
Výsledek je děsivý a je to nejlepší pasáž hry. Rusko ovládlo svět, romantická Paříž je plná rusáků, papaláši se jezdí rekreaovat na Havaj. Pálí se zakázaná literatura, esenbáci pronásledují diverzanty, bují protekce, kontroly, údernictví. cenzura i disent. I když se hra nese v lehkém duchu, výsledek je mrazivější než tvůrci zamýšleli. Pankrác se tak vydá na cestu časem, která se vlivem pár "chybek" protáhne, navštíví pravěk, revoluční Paříž 18. století, starý Egypt a dokonce i jednu ujetou alternativní realitu, kde Francie bojuje s Anglií, používají se vzducholodě a parní stroje a nad vším bdí inkvizice... a to vše v roce 1996. Příběh je výborný, bohužel na úkor humoru. Ač řešení problémů či postavičky jsou pořád vtipné a Pankrác je inteligentnější a vychcanější než předtím, plácat se smíchy po kolenou nebudete.
Druhým mínusem je grafika. Kdysi mi to nepřišlo, ale renderovaná grafika je prostě ošklivá, čemuž napomáhá i šeď některých lokací. Havaj či Egypt ujdou, ale zbytek hry graficky za moc nestojí.
Jak dopadla samotná hra? Kombinace předmětů jsou stále stejně šílené jako vždy, naštěstí platí totéž co v předchozích dílech, že použitelné věci se ukážou a ten zbytek ne. Předmětů není moc, lokací je tak akorát, aby se v případě nouze dalo použít všechno na všechno. To co se zdá být logické se většinou dá provést, ale nad tím zbytkem si zavaříte mozek. A zbytečně, protože se vrátili nešvary z prvních dvou dílů - pixelhunting je zejména ze začátku šílený. I přes poctivé prohledávání obrazovek myší jsem občas něco našel vysloveně náhodou. A opět se v několika případech stane, že se některé místa stanou aktivní až časem. Pankrác naštěstí občas okomentuje ty největší špeky a dá hráči nápovědu.
Takže shrnutí. Cestování časem miluju, komunistická nástavba je mrazivě reálná, za to jdou body nahoru. Za špeky v hratelnosti a nevábnou renderovanou grafiku body dolů. Výsledek je tak zhruba nastejno s třetím dílem - nadprůměrná adventura, která sice není dalším Poslem smrti, ale rozhodně se za ni nemusí tvůrci stydět.
PS: Ten konec je na ranu. Pankrác zabrání vynálezům, ze Santusovat se stává houslový virtuoz, který nakonec ale stejně stroj času vymyslí. To si člověk řekne, že snažil úplně zbytečně.
Musím říci, že cestování časem bylo velmi, ale velmi povedené a byl to další skvělý nápad. O grafice a dabingu se nemá cenu bavit - jako vždy pecka.
Menší mínus bych dal hudbě, která nebyla tak výrazná a jako vždy tu pokulhává příběh. Ale i Polda 4 se dá považovat za skvělé pokračování série.
Pro: Cestování časem, dabing, grafika
Proti: Nezajímavý příběh, nevýrazná hudba
Polda 4, ač se stále snaží být odlehčenou adventurou, odstavuje humor na vedlejší kolej a jde vstříc dobrodružnému příběhu, napětí, zvratům a dokonce místy solidní atmosféře, kterou doprovází stylová hudba. Jenomže vážný nádech Poldy 4 ztroskotává a to na dvou docela zásadních věcech. Za prvé je to dětinsky postavený námět o zlém Rusku, zlém komunismu a bla bla bla – prostě typicky krátkozraké čecháčkovské prskání. U vyloženě humorné adventury by takto absurdní námět nebyl marný, ale tady to prostě skřípe a to říkám navzdory tomu, že úseky hry točící se okolo komunistické budoucnosti patří k velmi zajímavým.
Druhý průšvih je ještě závažnější. U minulých dílů tak nějak nevadilo, že Pankrác lže, krade, podvádí, ohrožuje druhé, ubližuje nevinným a někdy i vraždí. Obrovská nadsázka tohle všechno umě zakrývala a nepůsobilo to zle. Jenomže ve čtvrtém díle se Pankrác nechová jinak ale vinou vážného pojetí příběhu je z něj totální svině. Scenárista musí mít trochu ponětí o tom, jak má dílo vyznívat a jaký má hrdina být. Udělat vážnou adventuru není sranda a když do ní dáte hrdinu, který se chová jako bezpáteřný hajzl aniž by měl proč, je to docela průser, protože ke komu jinému si má hráč vytvořit vztah než k hlavnímu hrdinovi?
Polda 4 má ale i své světlé stránky a ty naštěstí převládají. Především nápad s cestováním v čase je zdařilý a dá se na jeho základě vystavit mnoho zajímavých situací. Sice se hra až na dvě kapitoly odehrává celá v Paříži (nebo spíše oblasti Paříže), ale i tak je rozhodně na co se těšit, neboť lokace se napříč časem významně mění a je zajímavé změny zaznamenávat. Navíc i řada postav působí zajímavě. Krom Pankráce tu nechybí Santusov, který má fůru prostoru, opět se vrací Mucová, byť v podstatně menší roli a i další postavy jako prodavač z bufetu (Kaiser z něj svým hlasem udělal pořádného sympaťáka) nebo hrabě De Vries, či důstojník Gilbert jsou zajímavé a dobře zapamatovatelné figury.
Výraznou změnou je grafické zpracování, které přešlo z ryzího 2D do částečné 3D podoby. Lokace jsou realistické a je znát, že se grafik opravdu činil. I navzdory stáří hry je na co se dívat. U modelů postav, které přešly kompletně do 3D už je to výrazně horší, ale vše je poplatné době.
Nakonec je Polda 4 ukázkou toho, že i Zima Software mají, nebo spíše měli na to udělat vážnou adventuru. Bohužel, i když má Polda 4 nesporné klady, je pestrý, zajímavý a dobře se hraje, je tu řada průšvihů, které vycházejí právě ze sázky na vážno a neschopnosti tvůrců se novému žánru přízpůsobit. Přesto jde o díl, který bych doporučil snad nejvíce ze všech, tedy pokud přetrpí tu antikomunistickou masáž, která místy evokuje pocit, že scenárista má nějaký komplex. Potěšit může i délka, neboť Polda 4 je bezpečně nejdelším dílem série, který překonává i jinak dost dlouhý třetí díl. Nedá se říci, že by Polda 4 patři mezi kdovíjak kvalitní tituly, ale nadprůměr to bezesporu je.
Pro: Cestování v čase, příběh, pestré lokace, atmosféra, zajímavé postavy, hudba a grafika, dabing
Proti: Antikomunistický námět, slabé 3D modely postav, charakter Pankráce, nevhodná závěrečná lokace
Kdo by neznal Poldu? Českou sérii adventur, která se stala tou nejlepší ve svém oboru 'komické'. Hvězdný dabing, skvělé hlášky a až groteskní scény přinesly Poldovi velkou slávu v naší české kotlině, i slovenských pahorkatinách. A za mě také jedna z mých oblíbených herních sérií. Když vyšel čtvrtý díl na mobilní platformy, rozhodl jsem se oživit nostalgii a znovu začít ty nejšílenější toulky časem. A byl to návrat přímo triumfální. Haldy smíchu, zavařené mozkové závity a skvělý herní zážitek.
Hlavním hrdinou (opět) je Pankrác, střeštěný detektiv a agent CIA, který se po poněkud prohýřené noci spojil s profesorem Santusovem (spíše profesor s Pankrácem), aby zabránili Rusům (ano, Sovětům) v ovládnutí světa a aby ruština byla jediným povoleným jazykem. Jak je pro Pankráce zvykem, nic nejde podle plánu – Paříž v roce 2011 je noční můra plná byrokracie, nepodařený přesun časem ho vrhne do doby kamenné a dokonce se zaplete do intrik Velké francouzské revoluce, kde se mu dokonce povede změnit historii (týká se to Napoleona).
Přechod od 2D k 3D se vývojářům ze Zima Software povedl na výbornou. Komunistická, pravěká i revoluční Paříž jsou přímo uměleckým skvostem. Logické hříčky konečně nabraly na logičnosti a také atmosféra komunistického dušení se povedla na výbornou. Dabing je přímo ukázkový (Sobota, Kaiser, Lábus) a vynikne ze všech šesti dílů nejlépe, hlavně Kaiserův prodavač baget (Croque Monseiur) a sám Pankrác v podání Luďka Soboty. Dodatečně (jen pro mobily) Zima Software ve spolupráci s Fénix ProDabing vypustila v plné verzi i úvodní filmeček, který nestihli kluci ze Zima Software dodat k finální verzi hry. Ten zkraje nastiňuje Santusovu práci pro Rusy a jak asi vypadal 'velký soudruh Makarov'. Doporučuji shlédnout.
Co hře ubírá na kráse jsou trochu nedodělané animace (předávání předmětů) a pixel hunting, který ale byl na mobilech vyřešen pomocí zobrazení všech předmětů ve scéně. Hudba je sice vyhovující, ale je zcela odtlačena do pozadí. Také mohlo být přidáno více miniher, například v Egyptě nebo revoluční Francii mi nějaká tato chvilka na procvičení mozku (kromě logických hádanek) chyběla. Jakoby od pravěku si tu námahu vývojáři ani nedělali.
Ano, vím, vy šťouralové, Santusov původně neměl ani ve hře být, ale vývojáři si ho zaměnili za vědce Sergeje z předešlého dílu. Profesor Santusov původně zahynul při pokusném výbuchu.
Celkově ale Polda 4 naprosto vyniká. Výborný přechod do 3D prostředí, pětihvězdičkový dabing a naprosto vynikající příběh s cestováním v čase si zaslouží piedestal v síni slávy česko-slovenských her. Pokud tedy nějaká vůbec existuje.
Pro: Lokace, Grafika, Dabing, Logika, Humor
Proti: Hudba zatlačena do pozadí, animace
Příběh o cestování časem mi tehdy osobně přišel dosti originální a na naše poměry dost dobře zpracovaný. Při debutovém průchodu hrou jsem se vždy těšil, kde to zase skončím tentokrát, co jsem zase podělal. Mělo to tehdy i přes relativní jednoduchost zápletky svoje kouzlo. Tehdejší socialistická budoucnost a revoluční Paříž jsem si zapamatoval asi nejvíce.
Graficky to ani dnes není ošklivé. Co do detailu byl Polda 4 špičkou mezi tehdejší "klick and point" konkurencí a pokud opominu divné modely postav, nemá se ani dnes Pankrác zač stydět. Animace nejsou úplně super, ale na druhou stranu většina akcí, které Pankrác s předměty provádí jsou animovány, což také na rok 2002 nebylo zcela běžné.
Celkově pořád dost lituji toho, že se pětka od konceptu čtyřky odtrhla....možná by jsme potom nemuseli čekat na šestku jak na boží soud.
Pro: Grafika, solidní dabing, Atmosféra, na Poldovské poměry relativně logické hádanky.
Proti: Nevýrazná hudba, krátkost, nevyužitý potenciál příběhu.
Hlavním hrdinou je totiž stále Pankrác, který ale za ty díly neprošel jenom vizuální proměnou, jak je poměrně běžné i u jiných herních sérií (např. Monkey Island), ale nejspíš se dostal i k operaci mozku. Pokusím se stručně shrnout - V jedničce je Pankrác hloupoučký, infantilní a agresivní policajt, co bydlí u babičky a chodí přes mrtvoly. Ve dvojce už je to poměrně klasický hloupý policista českého střihu, který je sice trochu zabedněný, ale má za ušima a tendence pomáhat. Ve trojce už vidíme poměrně obyčejného soukromého detektiva, který se vyznačuje především selským rozumem, díky němuž převálcuje i kvalifikovanější kolegy. A kdo na nás čeká ve čtyřce? Pravděpodobně vysokoškolsky vzdělaný (neustále prokazuje vynikající znalosti ohledně fyziky, chemie, historie...) vyzrálý muž (většinou se zdržuje pubertálních poznámek a to i na konto žen) a schopný diplomat (umí se vlichotit do cizí přízně, v mžiku vymyslí sofistikované lži o svém původu apod). Takže Polda z jedničky a Polda ze čtyřky spolu mají v podstatě společného jenom velké oči a křestní jméno. A musím přiznat, že mně to trochu vadí.
Tvůrci prostě toužili udělat příběhovou, vážnější adventuru, v níž se budete připadat jako detektiv a dobrodruh. Udělat jí ale jako čtvrtý díl kdysi trhlé komediální adventury je ale trochu až "vychcané" - absolutně to nerespektuje žádný předchozí díl. Když už, tak mohli třeba "Poldu" udělat s novou hlavní postavou, třeba by šlo o staršího bratra polodementního Pankráce, kterého bysme mohli jenom spatřit při návštěvě poslanecké sněmovny....
Ale pojďme už dál. Grafika - není špatná, ale rozhodně ani není nijak zvlášť dobrá. Ve trojce se mi líbilo, jak jsou nakreslené postavy, ale prostředí bylo často dost hrozné. Zde je to naopak. Díky přechodu do 3D jsou charaktery povětšinou nevýrazné a ošklivé, ale s lokacemi si relativně grafici dali záležet, takže občas je i na co se koukat.
Příběh je čistý průměr. Máme jakous takous motivaci pokračovat dál, ale přes dialogy, které nenadchnou, sice děj tak nějak funguje, ale nesmíme nad ním moc přemýšlet. Například je zvláštní, jak skoro každý Pankrácovi hned věří, a tak za pár minut rozhovoru s cizím člověkem dostává na starost zábavní park nebo je vyslán na důležitou obchodní schůzku do zahraničí. Takže ano, hra je vážnější, ale to neznamená, že by byla inteligentnější - na hry jako Broken Sword či Gabriel Knight se zdejší scenáristi absolutně nechytají. Kdyby šlo o trhlou adventuru, tak by tyhle nelogičnosti nevadily, ale tvůrci chtěli serióznější adventuru a to se jim moc nezdařilo.
Hra je jinak poměrně jednoduchá, jen o něco těžší než téměř dětsky lehká trojka (kde obtížnost jen navyšovaly minihry). Opět 95 % předmětů, na které se dá ukázat, nějak využijete, pohybujete se vždy v okruhu jen několika lokací a Pankrác hráči často velmi pěkně radí.
Polda 4 je adventura, které (kromě proměny charakteru Pankráce) nemůžu nic výraznějšího vyčítat. Ale taky ji nemůžu nijak zvlášť chválit. Velmi slušně mě bavil začátek a komunistická Paříž, ale postupem času jsem už ji hrál skoro ze setrvačnosti. V rámci českých adventur jde ale o solidní kousek.
Pro: Hratelnost, grafika některých lokací
Proti: Pankrác Ne-Pankrác, grafika postav, nepříliš zajímavý děj a dialogy
Uznávám, že celá hra musela naznat masivních grafických změn (to si žádá celkový vývoj, ikdyž se to moc nevydařilo), to je věc kterou dokáži kvitovat ale celkové zvážnění, to už je na mě příliš. Vzhledem k tomu, jak jsem se těšil na další absurdity, které Pankrác vyvede, je suchost čtverky až deprimující.
To co ale musím naopak pochválit je rozsáhlost příběhu a množství časových linií, které ve hře navštívíte. Ta různorodost je velice povedená a mnoho lokací má hodně do sebe. Ovšem coby ne-Adventurový hráč, to nedokáži plně docenit a v tomto případě toho dokonce i lituji.
Zní to sice velice omezeně ale Polda 4 se na můj vkus změnil až příliš moc radikálně. Zkrátka to není můj šálek čaje.
jen 40%
Uplně první novinkou, bijící do očí je grafika. Ono to vyjádření "bijící do očí" není zas tak od věci. Pravdou je, že přechod na pseudo 3D Poldovi pro mě moc nesvědčil. Jsem zvyklý u takovýchto humorných adventur hezky malovanou a ulítlou grafiku, přesně takovou jakou přinášely předešlé díly. Vůbec se mi ztvárnění Paříže nelíbilo, nelíbila se mi ani krkolomná mimika postav. Prostě šeď a bída. Jenže chyba lávky! Ona ta hra má něco do sebe! Jakmile Pankrác poprvé odcestuje pomocí stroje času do Paříže roku 2011 (tedy v době, kdy je nad Paříží zatáhnutá železná opona Sovětů) začíná hra nabírat na zajímavosti a zábavnosti. A právě ztvárnění těchto lokací začalo hru řádně roztáčet. Od původní nechutě (lokace před použitím stroje času) mě hra začala bavit. I když ještě pro mě nestravitelné části hotelu nebo pláže (proboha ten soudruh Dubov rozpláclej na pláži, grafický hnus první jakosti, neříkejte že to nešlo udělat lépe - jinak) mě motivovaly k tomu, abych se ujal dalšího postupu ve hře. A to se vyplatilo. S Pankrácem jsem se koukl do pravěku a hlavně také do Paříže v době velké revoluce - nejlepší pasáž hry. Tady mě hra chytla za pačesy a nepustila. Od rozhovorů, ztvárnění prostředí, zápletku až po hudbu v pozadí. Přesně v této pasáži hry jsem byl rád, že jsem u ní vytrval.
Další zajímavostí je, že tento díl nepatří mezi ty "nejvtipnější", což mi v úvodu hodně vadilo. Humor tu je, ale je ho daleko méně. Polda 4 je spíše takovou detektivkou s nádechem humoru. Celkově jsem měl v úvodu hry pocit, jakoby i ten Luděk Sobota u dabingu spal. Žádné emoce. Když už jsem zmínil ten dabing. Strašně rád poslouchám postavy dabované Stanislavem Fišerem. Ten člověk, respektive jeho hlas, mě prováděl už od útlého dětství a tak jsem byl moc rád, že propůjčil svůj hlas několika postavám ve hře. Ozvučení ve hře je vcelku přijatelné, jen mi hra občas tzv. "zvukově zakřupala" ale to dávám za vinu spíše Windows 7, na kterém jsem Poldu hrál.
Taky bych rád zmínil, že nemám rád adventury, ve kterých můžete umřít. To je pak nakrásno vystřízlivění když si s Pankrácem vylezu z kanálu a... kde mám save? K sakru zas o nějakých 15 minut nazpět. Pankrác už věci okolo nekomentuje toliko vtipnými hláškami jako v předešlých dílech. O to víc nabral na vážnosti. Hra má také několik miniher jako skládání kulis v divadle nebo třeba hraní logické hry se šamanem (připomíná dosácký Hexxagon).
Neodpustím si rovněž i odkazy, které se ve hře vyskytují. Třeba na náhrobcích jsou jména tvůrců hry. A v divadle je plakát od skutečného muzikálu Into the Woods, který mě svým jménem zmátl a už už jsem tu viděl odkaz na filmovou prvotinu Raimiho :-) Mno a to outro hry bylo zatím nejukecanější a nejzdlouhavější ze všech předešlých dílů... vlastně... jak dopadla jednička? Vzhůru na ni!
článek s obrázky
Pro: méně humoru, grafika, cestování časem, dabing
Proti: méně humoru, grafika
Výsledne to pôsobí tak, že veľa scén buď trpí nejakým veľmi nevtipným a nevkusným vtípkom alebo naopak tam, kde by sa humor zišiel, žiaden nie je. Samotná návšteva rôznych (alternatívnych) svetových lokácii má i tak celkom prekvapivé čaro. Za čo môže aj ich časté striedanie a nie príliš zákysový postup. Minihry sú dokonca napriek svojej neoriginalite zábavné.
Z príbehového hľadiska je to asi najmenej (pred)pubertálny Pankrácov výlet, čo určite považujem za plus, hoci dialógy, či zlý vtip mu občas dokážu zasadiť nepríjemnú ranu pod pás, nehovoriac o samotnom mišmaše a nelogike v cestovaní čase a efektoch motýlích krídel. Na druhej strane Polda nie je ten typ hry, kde by na takých veciach záležalo.
Celkovo vzato je tento diel asi najdospelejší (i keď predpošlými dielmi tá latka nebola nastavená priveľmi vysoko), ale i najmenej "humorný" a je na samotnom hráčovi, čo z toho bude považovať za plus a mínus. Pre mňa jemný nadpriemer.
Pro: najmenej pubertálny Pankrác, hra odsýpa, množstvo diametrálne odlišných lokácii, minihry
Proti: vážne alebo humorné pojatie? - ani ryba, ani rak, počas hry som sa vôbec nezasmial, mišmaš
Čo je na hre zlé? Predovšetkým sú to otrasné animácie postáv. Naozaj, keď som videl, ako Pankrác vyťahuje z vrecka kraťasov olejničku a naolejuváva ňou kľúčovú dierku, musel som sa smiať. A to bolo pred piatimi rokmi, keď som hru hral prvýkrát. Nepríjemným prvkom je aj občasný pixelhunting, doplácajúci paradoxne na peknú grafiku. V niektorých lokáciách sa nedá rozoznať interaktívny predmet s nejakou textúrou, ktorá má iba dotvárať atmosféru. Toto sú však iba drobné kaňky na kráse inak veľmi sluśnej adventúry, ktorá robí zo série Polda aspoň trochu dôstojného konkurenta pre serióznejšie adventúry.
Pro: Grafika, dabing, hrateľnosť, príbeh, lokácie
Proti: Pixelhunting, pomenej humoru, animácie
Pro: Grafika, dabing, vtipný konec
Proti: Není to přímo starý dobrý Polda
Pro: grafika, atmosféra, dabing
Proti: někdy to všechno trochu skřípe
Pro: Občas se přeci jenom zasmějete, Dabing
Proti: Pixelhunting, grafika, hratelnost
Pro: cestování časem, grafika lokací, dabing je tu zase super jako vždy
Proti: příběh, pixelhunting, hra je krátká