Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak se nestačím divit. Dneska jsem to nainstaloval a hle ... funguje to úplně normálně bez nějakých fixů nebo kompatibilit. Jediná věc, která mě docela sere je, že myš má hrozný input lag a míření je proto hodně nepohodlnné a nepřesné. Nemá někdo náhodou i na to nějaký fix?:D

A neví někdo náhodou, jak se dá nastavit obtížnost? V menu to nikde nevidím.
Nejspíš se to tady už několikrát řešilo, ale nechce se mi projíždět celou diskusi. Dá se to rozjet na sedmičkách bezproblémově nějak? Vidím, jak tady píšete, jak to hrajete, tak proto se ptám, páč bych si po 10 letech zase zopáknul tuto skvělou gamesu.
Tak jsem dokoncil 11 misi. Tady uz se zase nepratele neobnovovali jako v predeslych misich. No byla to jedna z tech nejzajimavejsich misi. Bylo by to zajimavejsi, kdyby napr kancelarsky budovy v kazde misi byly jiny a ne vsechno kopie jedne a te same.
@MarezCZE (28.04.2014 22:13): Bohuzel do osme mise jsem si myslel ze respawnovani neskodi hre a nestoji zde za kritiku, ale v osme misi uz to typicky vadi. Vystrilim vez a pred ocima se nekolikrat za sebou nesmyslne obnovi a v prubehu mise to samy. Muze to mit za nasledek zbytecnou smrt, kdyz hrac pocita s tim ze to vystrilel a najednou ho odtamtud sejmou. To neni dobry u takticke hry. Ale nastesti jsem tomu odolal a zvladl misi s 1% zdravi(kvuli necekanym odstrelkovacum ve vezi) az do konce :-)´Tahle mise je casto jmenovana jako jedna z nejnarocnejsich, ale dela to prave ten zakernej respawn.
@MarezCZE (28.04.2014 22:13): To respawnovani neni diky bohu zadnej kamen urazu. Uz jsem na to parkrat narazil a to jsem v 7 misi ale nastesti to ani jednou nemelo za nasledek zbytecnou smrt. Takze obnovuji se, ale spis ve vyjimecnych pripadech, napr kdyz se spustil alarm, tak se obnovili v kancelari, ale jen kdyz se spustil alarm a ja jsem ho sel do uz vystrilene kancelare vypnout, tak tam byli znovu. Takze vlastne se tam vratit byla spis vyjimka tak to hru nijak neznehodnocuje a zatim jsem nenarazl na pripad kdy by to bylo kvuli tomu z principu nehratelny. (napr ze bych zabil odstrelovace na vezi, slezl bych a on by tam byl vmziku nelogicky znovu, tak to by byl pruser).Jinak by kvuli tomu ta hra byla tezky fiasko, protoze to neni zadna doomovka a tady u tohoto stylu by to byl obzvlast neomluvitelnej pruser :-) A ty baraksy to je co?
Je to super takticka hra. Jsem uz v 7 misi. Ale diky nemoznosti ukladani pozic ve hre to neni pro netrpelivy hrace. Ale to ma za nasledek ze kdo jednotlive mise a celou hru dohraje uspesne do konce, tak se da rict ze je spickovej hrac Project IGI, protoze bez ukladani to jde dohrat jedine kdyz to hrac 100% umi. To je nejspravedlivejsi herni system jakej muze byt.
@Poseiidon (25.04.2014 19:23): A to je právě ono, nemožnost ukládání a naprostého soustředění dělá i paradní atmosféru, nezapomenu na misi, nevím která to přesně je(tuším po pádu vrtulníku)), kde procházíte jen s dragunovem a glockem zasnězeným městečkem, kde hlídkují jak pěší, tak sem tam technika, takdy se to dá krájet :)
Nepocital jsem na kolikaty pokus jsem dal treti misi, ale uz ji mam za sebou :-) Pokusu bylo rozhodne dost.
@mazar1234 (25.04.2014 11:33): Je to dobry, hra nijak neomezuje a to je typicky pro taktickou akci, tak to ma byt. Je videt ze nemoznost ukladat a naprosta absence zachytnych bodu hrace nuti hrat hru opravdu s nejvetsi snahou a soustredenim.
Treba druha mise je prochazka ruzovou zahradou. Tezka pro me byla dokud jsem si nezesvetlil hru (pres grafickou kartu---hra samotna to neumoznuje). protoze mi vadil ten barevnej disajn, obloha bila jak ve dne a na zemi tma, coz asi neni moc realisticky a dost to rusi oci a orientaci. Tak jsem si tuhle misi vyjimecne zesvetlil a prosel ji pekne bez stresu. Sice jsem si tim zlehcil viditelnost a tim zjednodusil narocnost, coz muze vypadat jako zbabele pouziti cheatu ale ten disajn me proste vadil a taky se to jinak neda pokud hrac hraje tmavou hru ve dne, kdy neni na monitoru nic videt. Proto je lepsi hrat takovy hry vecer. V te treti misi je otazka jakym objektem zacit. Mensi objekt je jednodusssi a je tam min zmetku a ten vetsi kde ma byt ukryt zajatec je tezsi. Vyhoda zacit tim lehcim je v tom ze tam lze sehnat zbrane a lekarnicku a poradne se tak vyzbrojit na ten tezsi objekt. Ale vtip je v tom ze podle scenare hry by se melo asi zacit tim vetsim objektem, protoze v malym je pocitac, ktery je aktivni az po zdolani toho vetsiho objektu! No ale hlavne v tom malym je ta lekarnicka, takze do narocnejsiho objektu uz jdu s jednou lekarnickou navic, coz je vyhoda, pokud teda ten mensi objekt vystrilim bez zraneni, coz jde.
@Phoenix (25.04.2014 09:56): Nie je to az take strasne, ale s inou zbranou ako je Jackhammer si neviem predstavit ako by som to zvladol.

@Walome (25.04.2014 10:33): No, AI vlastne nema ziadnu, musis si vypozoravt kedy sa mu spusti dalsi skript a co na zaklade toho urobi (kam pojde) a ked sa to naucis tak uz ta jeho AI nepredstavuje az tak velky problem.
@Všivák (24.04.2014 23:55): Neřekl bych vyloženě v pohodě, zase tak jednoduchá hra to není. Na druhou stranu jsem poslední misi asi tolikrát nedělal. Největší problém je samozřejmě samotný konec, těch 72 borců před tím se dá celkem slušně namemorizovat.
Je to fakt težky...treba druha mise se da udelat levou zadni, ale peklo zacina s treti misi. A pokud to je zatim jen predkrm praveho pekla, tak to bude teda sila. Zapasim v treti misi. Mise dlouha a lekarnicek jak safranu a pak se z budovy necekane vyloupnou dva pistolnici pri mym nedostatku munice ve vsech zbranich a konec. Staci jedna nevychytana situace. Na hard obtiznost to musi byt teror. Pritom kdyby to slo ukladat, tak nikdo nerekne ze je to tezka hra. Mnoho jinych her kdyby ukladat neslo tak by taky byly velmi tezky.
@Phoenix (20.04.2014 12:03): Tady ukázka toho sniperovacího exploitu: Odkaz
Nahrál jsem to v době, kdy jsem hrál hru na čas a zrovna v tomhle místě jsem se s tím dost natrápil. Prostě to nefungovalo vždy (ve videu je vidět extrémní příklad).
@mazar1234 (20.04.2014 13:21): Zalezi cemu se rika checkpoint. Slovnik toto slovo vyjadruje jako kontrolni-hlidkove stanoviste. A ve hrach se tim asi mysli zachytny(ukladaci) bod. Proto jsem si nebyl jistej, protoze v navodu na Abeceda her je psano toto:
Sniperovací postup je tento: zmetek ve strážní věži (Guard Tower), kamera na strážní věži, druhý zmetek v boudě dole (Checkpoint), kamera úplně vzadu na budově skladu (Small Warehouse). Po vykosení výše jmenovaných pomalu stočte pohled doleva a zbytek nábojů naperte do vojáků a kamer v levé části mapy (nejdřív kamery!).
Takze tim checkpointem v zavorce autor navodu proste nazyva vratnici, nikoliv ze je v te boude ukladaci bod, na coz jsem se puvodne nachytal. A ja jsem v tech mistech nekolikrat zkousel jestli se to ulozi a nikdy se nic neulozilo. Takze ono je to trochu matouci a mas pravdu a tato hra fakt zadny automaticky ulozny pozice nema.
@mazar1234 (20.04.2014 13:21): Asi se mi to s něčím plete, hrál jsem to před devíti lety :-)

Že se v případě poplachu otevřou nějaké do té doby nepřístupné dveře či vrata a nekdo vyběhne/vyjede je celkem pochopitelné (ty tanky si matně pamatuju, mazec). Jde o to, jestli se taková situace opakuje či nikoli. Téměř vždy, když jsem si myslel, že je v IGI nějaký respawn, tak jsem nakonec přišel na to, odkud se ti borci vzali.

Jinak samozřejmě ano, poplach je komplikace vždy a snad každá mise jde dohrát bez jeho vyvolání.
@Phoenix (20.04.2014 12:55): Nie, ziadny checkpoint v ziadnej misii nie je. Po smrti sa ide uplne vzdy od zaciatku misie.

S tym respawnom je to take vseliake. Co si pamatam, tak niekedy chodia kym je spusteny poplach, v tej jednej misii myslim uz dokonca aj po vypnuti budu donekonecna vybiehat ale tak naco spustat poplach ze ano. Je to ta s radarom - asi 5 misia (viem ze 4 je to snajperenie). Potom v jednej misii napr. po poplachu vybehnu 2 tanky z garaze, ale je tam aj LAW raketa a po zniceni sa nove neobjavia, ale v tej istej misii je pokial viem jedna 3-clenna skupinka co sa stale donekonecna objavuje a chodi hore-dole po svojej trase okolo zadnej brany.

V zasade netreba spustat poplach nikdy, vzdy je to komplikacia a minimalne jedna vlna nepriatelov urcite vybehne odniekadial. Mam pocit ze pokial sa poplach nevypne tak budu vacsinou vybiehat donekonecna v urcitom casovom intervale, ale asi uz nevybehnu dalsi pokial ti prvi este ziju. Je to take vseliake, nema to presny zakon ktory plati 100% vzdy a vsade.

BTW Phoenix, nasiel si niekedy ten Colt Anakonda revolver? V jednej misii vraj 100% je, ale ja som tu hru presiel snad 10 krat a nikdy som ho nenasiel.
edit - aha tak som to nasiel na youtube, to by ma teda nenapadlo ze tam treba ist kde treba ist :-).
@Poseiidon (20.04.2014 12:31): Já mám snad dokonce pocit, že v několika misích je vždy 1x možný nějaký re-try od určitého bodu, ale už je hodně dlouho, co jsem IGI hrál a možná se mi to s něčím plete.

Co se týče respawnu, tak si vybavuju snad jen jedno místo asi někde kolem čtvrté mise (vařím z vody), kde při poplachu dobíhají borci dokola z nějakého baráku, ale je možné z dané základny utéct. I v poslední misi jsem měl borce napočítané a namemorizované a žádný se znovu neobjevil.