Za účelem zpomalení mé nastupující stařecké senility jsem se po vynikajícím Talos principle rozhodl pro další logicky založenou kulišárnu, která by měla mě sesychající kůře mozkové do jisté míry pomoci. Tentokráte se jedná o pokračování, původně zcela bez příběhové, Q.U.B.E.: Quick Understanding of Block Extrusion. Což ovšem napravili autoři o 3 roky později v Q.U.B.E dIrector´s cut, v němž se příběhová složka v podobě přidaného dabingu nachází. A na tu právě QUBE 2 navazuje.
Hlavní protagonistka, Milly, mluví a komunikuje s další paní skrze vysílačku. Obě dámy podaly solidní dabérský výkon, ačkoliv mám podezření, že namlouvali své repliky na dva odlišné mikrofony, v odlišných mísnostech. Milly zní též drobátko ztlumeně, tento malý defekt mi však kompenzoval její Skotský přízvuk, který je vždy u mě jasné plus. Jinak však nečekejte nějaké komplexní story s hlubokým posestvím. Naopak, příběh je velmi prostý a defakto tu funguje jen jako doprovodná zvuková a kontextová složka. Konec byl relativně cool s jasným náznakem na možné pokračování.
Samotné řešení rébusů je dávkováno pozvolna, podobně jako v prvním díle, kde se v každé epizodě objeví nějaký nový prvek, který je pár puzzlů jako primární objekt k vyřešení oné hádanky a později se zakomponuje s ostatními prvky. Takže si nebudete připadat nijak zahlcený. Obecně vzato mě posouvání kostiček a koulí, rozbíjení zdí a hopsání z větší části bavilo. Podle mě jsou hádanky navržené lépe než ty v jedničce, ale mozeček vám nijak nezavaří. Spíše jen lehce protáhnou závity. Graficky se hra značně posunula a je mnohem barevnější, ikdyž pár vyblitějších textur by se našlo, zato to ale šlape super plynule. Mjůzik je čistě ambientní a ne nějak výrazná.
Takže jako prevence debility solidní. Kvalit zmíněného Talos se to pochopitelně nechytá - designově, atmosférou a příběhem už vůbec ne. Ale jako šesti hodinová logická jednohubka to není blbý, vůbec to není špatný.
Hlavní protagonistka, Milly, mluví a komunikuje s další paní skrze vysílačku. Obě dámy podaly solidní dabérský výkon, ačkoliv mám podezření, že namlouvali své repliky na dva odlišné mikrofony, v odlišných mísnostech. Milly zní též drobátko ztlumeně, tento malý defekt mi však kompenzoval její Skotský přízvuk, který je vždy u mě jasné plus. Jinak však nečekejte nějaké komplexní story s hlubokým posestvím. Naopak, příběh je velmi prostý a defakto tu funguje jen jako doprovodná zvuková a kontextová složka. Konec byl relativně cool s jasným náznakem na možné pokračování.
Samotné řešení rébusů je dávkováno pozvolna, podobně jako v prvním díle, kde se v každé epizodě objeví nějaký nový prvek, který je pár puzzlů jako primární objekt k vyřešení oné hádanky a později se zakomponuje s ostatními prvky. Takže si nebudete připadat nijak zahlcený. Obecně vzato mě posouvání kostiček a koulí, rozbíjení zdí a hopsání z větší části bavilo. Podle mě jsou hádanky navržené lépe než ty v jedničce, ale mozeček vám nijak nezavaří. Spíše jen lehce protáhnou závity. Graficky se hra značně posunula a je mnohem barevnější, ikdyž pár vyblitějších textur by se našlo, zato to ale šlape super plynule. Mjůzik je čistě ambientní a ne nějak výrazná.
Takže jako prevence debility solidní. Kvalit zmíněného Talos se to pochopitelně nechytá - designově, atmosférou a příběhem už vůbec ne. Ale jako šesti hodinová logická jednohubka to není blbý, vůbec to není špatný.
Pro: logické hádanky