Mám obavy, že ne, večer to překontroluju a napíšu.
Diskuze
MCZ: Tobě to killy počítá správně?
To jsou mé statistiky. Až na ty tanky, to bude zase někoho jiného.
Koukám, že ty statistiky jsou hodně pokakaný. Mně to ukazuje honor 25, přes 400 zabití a 18 zničených tanků, přičemž reálně s mojí rozechvělou muškou jsem trefil zatím max. 30 lidí a nezničil jediný tank. Doufám, že to fixnou.
Hoonza: S tou optimalizací bych to neviděl tak černě. Nechci tady zakládat flame war, ale za tu dobu, co mám zkušenosti s hrami na Unreal enginu už jsem si zvykl na doskakování textur a podivné lagování, nicméně také jsem vypozoroval, že grafiky od Nvidie UE zvládají tak nějak lépe, než ATI/AMD. Na druhou stranu dnes je lepší mít výkonnější procesor jak grafiku. BC2 se na optimalizaci povedlo nadmíru dobře, nicméně detailnost prostředí podle mě hovoří ve prospěch RO2. Ale zase mu chybí promakaný destrukční systém. Osobně jsem ale RO2 čekal možná i náročnější než je.
Pokud to bude optika jako u G41, tak to hodně štěstí. Měl jsem ji jednu mapu na Spartakovce. Ikdyby tam proběhlo stádo slonů, tak na 100m bych netrefil ani jednoho.
Mně ten zoom nepříjde jako až tak hrozná věc, prostě se to snaží trochu napodobit situaci, kdy se v reálu buď letmo rozhlížíš (normální pohled), nebo se očima soustředíš jen na určité místo. Jen to trochu přehnali, ten zoom by měl být menší. Ale i tak mi to nepříjde vyloženě jako nějaký zabiják hratelnosti. Já jsem zvědavý, jak se TWI postaví k tomu přemnožení Mkb42, na fórech se všichni shodují, že by tu zbraň měli mít jen "heroes" a nebo by to mělo být nějak brutálně omezené. Jenže když to změní, tak lidi začnou nadávat, že si připláceli za něco, co už mít nemohou - prostě si tím DDE nakakali do vlastního hnízda... A co teprve, až se ve hře zpřístupní Mp40 s dvojitým zásobníkem a optika pro Mkb42, to bude teprve výsměch historii :-D Mohli by do toho Stalingradu ještě přihodit King Tigera, jako byl v CoD :D
Hoonza: "nazvali to alfa verzí hry, která sama neví, jestli chce být realistická nebo ne" - to je dost přesný.
Napadlo mě, že zoom je tam právě kvůli tomu doskakování objektů, na druhou stranu to působí o to komičtěji.
valcik: Ve skutečnosti vychladl, tak bych u toho rád zůstal.
Napadlo mě, že zoom je tam právě kvůli tomu doskakování objektů, na druhou stranu to působí o to komičtěji.
valcik: Ve skutečnosti vychladl, tak bych u toho rád zůstal.
Snad je to nakopne správným směrem.
Snížil jsem hodnocení o 10% kvůli špatné optimalizaci, která mě prostě nehorázně sere. Ta hra se dokáže škubat i na nejnižší nastavení. Moje sestava už má sice své nejlepší roky za sebou, ale hry jako BFBC2, kde můžu navíc rozstřílet celou mapu na sračky, mi jedou úplně v pohodě, tady se s tím nastavením nedá vůbec domluvit. Optimalizace od bety proběhla tak, že se brutálně změnil LOD objektů, takže věci v dálce vypadají fakt extra hnusně a spousta věcí se vám dokresluje rovnou před nohama (i na ultra...). Hra je to jinak skvělá i přes ty bugy, ale dokud nevyřeší tu optimalizaci, tak výš s hodnocením nepůjdu. Už jsem viděl i pár dost negativních recenzí na tudle hru, kde nadávali hlavně na tu nedoladěnost a nazvali to alfa verzí hry, která sama neví, jestli chce být realistická nebo ne :-)
To nejsú posmešky, Bodkine, doprčic! Len malá negatívna spoločenská väzba tuto s kolegom Adieu. Je na mňa nasratý, tak skúšam, či medzitým nevychladol. ;)
Další zajímavý bug: pokud vás zabijí a začnete ve spectatu psát nějakou zprávu pro tým, tak se vám odloží respawn, to velmi potěší :D Dneska jsem si ale hodně dobře zahrál v Grain Elevatoru, to je asi moje nejoblíbenější mapa.
valcik: Jojo, zvlášť když ten prvý člověk je frustrovaný pokrytec, co si potřebuje dokázat, že dobře tráví čas. Fakt nechápu, co z toho máš takový trauma. Ale ani mě to nezajímá, takže si prchej kam chceš.
jo táák. Ty se nám tu posmíváš :(
..len do nich! Ja prchám, než sa vráti Adieu a zbadá tie provokácie. :-))
Futbalisti povídáš? Tak to si zaslouží zemřít! Neodejdu, dokud je všechny nezabiju :)
Jop, je to hnus, Adieu. Človek si takto spokojne debatí, napríklad na Sigile alebo hociktorom inom sociálnom webe a zrazu sa vynorí nejaký sociálne deprivovaný pricmrndávač a začne šaškovať. To nasere. xD
Ospravedlňujem sa teda za svoj vpád do debaty, nenechajte sa rušiť a pokojne pokračujte.
Ospravedlňujem sa teda za svoj vpád do debaty, nenechajte sa rušiť a pokojne pokračujte.
No jestli chceš slovíčkařit, pak "hlavně, že to nejsou přicmrndávači v sociální komunikaci". :D Což o to, někteří asi jsou, výhoda však je, že to člověk většinou neví.
V onlinovke sú pricmrndávači všetci, Adieu. Alebo tam buduješ nejakú formu establishmentu? :-))
Okej ale, padám zas.
Okej ale, padám zas.
Bodkin: To mi lobby vůbec nenašlo.
valcik: Tak hlavně že to nejsou přicmrndávači. ;)
valcik: Tak hlavně že to nejsou přicmrndávači. ;)
To pak zapříčíní odliv těch nejhorších chujů a bude zase dobře.
btw - hráli jste už nějaký firefight? Ten je dost svižný a nepřeje kemperům, když se lidi spawnují náhodně a občas do zad :-D
btw - hráli jste už nějaký firefight? Ten je dost svižný a nepřeje kemperům, když se lidi spawnují náhodně a občas do zad :-D
Sa im na to rovno vyser, Bodkine! Všecko sú to futbalisti. :-))
To samý, ping a lagy. No tak snad alespoň ta stgčka brzy odstraní. :D Tank jsem ještě nezkoušel.
Jinak abych pořád jen nenadával, tak přidám trochu chvály - zpracování tanků je naprosto famozní a do posledního detailu. Kromě perfektně udělaného interiéru (který se zastříká t od krve po smrti někoho z posádky) mě překvapilo i realistické řazení u Pz4 - jde tam slyšet, jak se tam mění kvalty a na 4ku to začne teprve pořádně řvát. Nevím jistě, jestli to tak je u pz4, ale u Tigeru to tak nějak měli, takže asi jo. Taky se mi líbí, že z tanku prakticky téměř nevidíte, dokud nevystrčíte hlavu
Mažou jen to druhé. Kdyby mazali úplně všechnu kritiku, tak by tam moc témat nezbylo
Mažou kritiku?
A ta kritika vypadala:
Tyto věci je nutno napravit:
1) sebrat všem sturmy
2) vypnout automatické nabíjení
....
Nebo takto:
OMG! Pojebali jste to, mutherfuckeři, teď je to stejná sračka jako MW!
Edit: Více lidí mi jede bez potíží. Žádné lagy ani what ever. Punkbuster v jedničce nebyl, ale aspoň mi dovolí hrát. U nějaké jiné střílečky mě neustále odpojoval.
Zvuky... jednou mě vypadli všechny, takže všechno je možné.
A ta kritika vypadala:
Tyto věci je nutno napravit:
1) sebrat všem sturmy
2) vypnout automatické nabíjení
....
Nebo takto:
OMG! Pojebali jste to, mutherfuckeři, teď je to stejná sračka jako MW!
Edit: Více lidí mi jede bez potíží. Žádné lagy ani what ever. Punkbuster v jedničce nebyl, ale aspoň mi dovolí hrát. U nějaké jiné střílečky mě neustále odpojoval.
Zvuky... jednou mě vypadli všechny, takže všechno je možné.
Jo a jak vám jede hra ve více než 32 hráčích? Já jsem projížděl pár serverů s 50-64 hráči a přišlo mi to nehratelné, ping všude od 150, lagy jako prase, postavy jen přeblikávaly z místa na místo. Co jsem četl, tak za vysokými pingy částečně stojí Punkbuster (teď si nevybavuju jestli byl i v jedničce?). Taky mi příjde, že je něco špatně se zvukama, v betě byly daleko lepší, jakoby je zase nějak špatně narychlo nahráli, chybí mi tam nějaká ozvěna při střelbě apod, zbraně zní dost slabě hlavně MG34
Jen nejsem fanda tohohle retardovanýho vyjadřování. :) Takže on je to bug? Já myslel, že se nakonec rozhodli dát to všem. A ano, může to mít každý assault class Němec, dokonce je to tam jako default a na MP40 musíš přepínat.
S tím, jak Tripwire na fórech mažou veškerou kritiku, je spíš smutné, co dělají.
S tím, jak Tripwire na fórech mažou veškerou kritiku, je spíš smutné, co dělají.
Ať ti z toho nepraskne cévka :-) Jestli jsem to správně pochopil, tak TWI špatně "implentovali" ty bonusy z DDE verze a Mkb teď můžou mít úplně všichni? Oni dělají jednu botu vedle druhé, asi tu hru odložím tak na půl roku a až bude hotová, tak se k ní vrátím, teď to působí místy až komicky, co TWI dělají.
OMG OMG OMG OMFG!!!!!!!!!!!! Vzhledem k tomu, že to tvoří herní zážitek, za který jsou navíc vinni sami vývojáři díky tomu zoomu na shiftu, jenž dává nesmírnou výhodu hráčům okounějícím a čekajícím, neboť přesunující se stejné klávesy využívá pro běh, pak na tom vážně nevidím nic špatného. Tu cool Mkb do hry také dali autoři.
Tripwire sucks. Mohli udělat jednu z nejlepších her vůbec a nakonec začali pro jistotu lízat tlustý řitě americkým kiddům hrajícím Battlefield a Call of Duty. Přitom je to jen o pár herních mechanismech a maličkostech, ale tu hru pro mě celou ruinují. Doufám, že ten mod z Pacifiku tohle sejme.
Tripwire sucks. Mohli udělat jednu z nejlepších her vůbec a nakonec začali pro jistotu lízat tlustý řitě americkým kiddům hrajícím Battlefield a Call of Duty. Přitom je to jen o pár herních mechanismech a maličkostech, ale tu hru pro mě celou ruinují. Doufám, že ten mod z Pacifiku tohle sejme.
hodnotit hru podle lidí, kteří ji hrají? omg
Deal.
A levelování stále nic. Nabral jsem level do mosina - náglové byli ubozí, běhali ve dvojicích sturm&mg a zametali. Byl tam opravdu znační TK :-D - ale nezůstal, zase se to vynulovalo na počáteční hodnoty. Tedy až na ty 2 minuty, které jsem ztrávil na nějakém serveru, kde se mi to započítalo.
Ono jestli to nebude těma serverama :-/
A levelování stále nic. Nabral jsem level do mosina - náglové byli ubozí, běhali ve dvojicích sturm&mg a zametali. Byl tam opravdu znační TK :-D - ale nezůstal, zase se to vynulovalo na počáteční hodnoty. Tedy až na ty 2 minuty, které jsem ztrávil na nějakém serveru, kde se mi to započítalo.
Ono jestli to nebude těma serverama :-/
To zní dobře, ač v pondělí nebudu mít čas, tak kdyžtak v úterý.
Ok, domluvme se zítra po zítřku, nevím jak mi to angína dovolí, na nějaké akci, aby jsme ty zmrdy pěkně prohnali...
:D Leveluje, i když nevím, zda zcela správně, moc jsem to nezkoumal.
Ta hra teď vypadá tak, že banda přizdisráčů kempuje okna i každý kout a čekají na hráče, co bude dobývat strategické body. Na některých větších a složitějších mapách, jako třeba Commisar's House, měl jsem občas dojem, že jediný, kdo se pohybuje, jsem já. RO1 a její kempři hadr.
Ta hra teď vypadá tak, že banda přizdisráčů kempuje okna i každý kout a čekají na hráče, co bude dobývat strategické body. Na některých větších a složitějších mapách, jako třeba Commisar's House, měl jsem občas dojem, že jediný, kdo se pohybuje, jsem já. RO1 a její kempři hadr.
Za chvíli skončíš na nule! :-D
EDIT - už to aspoň leveluje?
EDIT - už to aspoň leveluje?
- 10% za hráče. Seru na to.
Bodkin: Jo ale ten pašin podle mě v jedničce trhal příliš.
Hoonza: Což o to, s STG jsem zažil nějaké své nejlepší kusy, jenže bylo osvíceno stejnou aurou jako dnešní simulující fotbalisti. :)
Hoonza: Což o to, s STG jsem zažil nějaké své nejlepší kusy, jenže bylo osvíceno stejnou aurou jako dnešní simulující fotbalisti. :)
Jasně, manuální nabíjení jde zapnout, ale já chci, aby to bylo u všech stejné jako v jedničce, tam si na to nikdo nestěžoval, vždyť to je naprosto skvělá věc. Takhle jsou zase ve výhodě ti, co to mají na automat... Občas se dostanete do nějaké hektické situace s flintou a zapomenete vyhodit nábojnici a až chcete po někom vystřelit, tak zjistíte, že teprve nabíjíte = to bylo to kouzlo, teď si to každá lama dá na automat... S STG jsem v jedničce hrával nejčastěji a nikdy jsem s ním nekempil, je to skvělá útočná puška :-)
Jo, jde tam zapnout manual nabíjení.
Hoonza: Zrovna Call of Duty mi to se všema těma zjednodušujícíma serepetičkama bohužel příliš připomíná.
Jinak automatické přebíjení lze vypnout v menu, ne?
Bodkin: Je to problém proto, že tato zbraň, kterou má každý třetí Němec, u Stalingradu nasazena nebyla, a pokud jo, jak někteří VĚŘÍ, pak nejspíš jediný exemplář, který měl pravděpodobně voják s vibrátorem v kapse.
Já samozřejmě neměl rád stg už v jedničce, byla to zbraň kempících sráčů, jenže tady jde už o něco trochu jiného.
Jinak automatické přebíjení lze vypnout v menu, ne?
Bodkin: Je to problém proto, že tato zbraň, kterou má každý třetí Němec, u Stalingradu nasazena nebyla, a pokud jo, jak někteří VĚŘÍ, pak nejspíš jediný exemplář, který měl pravděpodobně voják s vibrátorem v kapse.
Já samozřejmě neměl rád stg už v jedničce, byla to zbraň kempících sráčů, jenže tady jde už o něco trochu jiného.
Adieu: Však v jedničce bylo taky plno šturmů. Tak proč je to rázem problém?
To štelování se mi taky nedařilo, takže jsem normálka zamířil a nadsadil.
Ještě mi nic zbraň nevystřelilo, to je fakt. Ale vykrvácel jsem snad už milionkrát. Obzvláště na realism člověku nic jiného nezbývá. Ale na druhou stranu je to krásný pocit, když už se ti zatmívá a ty toho šmejda ještě stihneš rozstřílet namaděru :)
Hoonza: Rozdíl tam je, ppsh v jedničce šíleně skákal a ve stoji jsi mu musel vrazit hlaveň do zad, aby ses trefil. Tady se mi podařilo krátkou přesnou dávkou z ustálené zbraně v podřepu dát na 40 m hedšot. Arkáda!(heh)
Už to tam všechno neposkakuje jako nadmuté kozy.
To štelování se mi taky nedařilo, takže jsem normálka zamířil a nadsadil.
Ještě mi nic zbraň nevystřelilo, to je fakt. Ale vykrvácel jsem snad už milionkrát. Obzvláště na realism člověku nic jiného nezbývá. Ale na druhou stranu je to krásný pocit, když už se ti zatmívá a ty toho šmejda ještě stihneš rozstřílet namaděru :)
Hoonza: Rozdíl tam je, ppsh v jedničce šíleně skákal a ve stoji jsi mu musel vrazit hlaveň do zad, aby ses trefil. Tady se mi podařilo krátkou přesnou dávkou z ustálené zbraně v podřepu dát na 40 m hedšot. Arkáda!(heh)
Už to tam všechno neposkakuje jako nadmuté kozy.
Balistická křivka tam je, zbraně mi nepřijdou nějak brutálně přesné, nevidím moc rozdíl od jedničky, takže s tou arkádovou sračkou bych trochu brzdil, běž si zahrát BF nebo COD a uvidíš, co je arkáda :-) Posmrtné ukázání pozice je opravdu pěkná debilita, ale je to podle nastavení serveru, pokud budeš chodit na servery s "realism modem", tak tyto věci (a některé další) řešit nemusíš... Na druhou stranu, tydle hovadiny si autoři mohli klidně odpustit - od automatického přebíjení počínaje a anglicky mluvícími vojáky konče... Já osobně s hodnocením ještě počkám, hra vyšla podle mě dost předčasně, asi na autory někdo tlačil kvůli BF3. Naštěstí Tripwire hodně naslouchají hráčům na forech, tak třeba něco z těch věcí, které tě štvou ještě překopou.
7c: Testoval jsem to na střelnici v tutorialu (respektive počátku single kampaně) a jaksi jsem to nepobral. Počítal jsem metry, zkoušel jsem různá mířidla, ale na takových 300 metrů jsem terč vůbec nemohl trefit. Tak jsem to dal na nulu a vystřelil jen trošičku víc nahoru a voilá. Asi to ale funguje, jen mně se do toho nedařilo dostat.
Vystřelení zbraně si nějak nevybavuji.
Vystřelení zbraně si nějak nevybavuji.
A co balistická křivka a vystřelování zbraní z ruky?
Ta zkurvená stgčka! Teď je to rozšířenější než MP40, tímhle mě teda pěkně nasrali. Plus neskutečná přesnost samopalů - už to vidím, s těmi klasickými mířidly -, ZOOM NA SHIFTU (a já si říkal, jak mě vždycky všichni mohou vidět na takovou dálku :D), nefunkční lobby, neustálé pády při nahrávání nové mapy... Sto procent půjde asi brzy razantně dolů, je to sice nádherná hra, ale taková arkádová sračka... Už jen za ty Mkb42, hovada jedny. To je tak, když se nechá vkus na lidech. Those players. I hate them. I do hate them. Jsem velice rozladěn, mnohé bohužel spraví jedině mody.
Taky mě dostávaj ti chytrolíni, co si někde lehnou do tmy na kraji mapy s puškou a střílej po lidech, co tu hru opravdu hrají. Což mi připomíná další věc zakomponovanou právě kvůli těmhle hrdinným géniům, a to posmrtné ukázání posice, odkud přišla smrt. Nač si mám jako sniper hledat posici, když je prozrazena po prvním zabití?! Nevím však, jak je to na realism serverech, bohužel mi je lobby nyní jaksi nenachází. Fuj!
Taky mě dostávaj ti chytrolíni, co si někde lehnou do tmy na kraji mapy s puškou a střílej po lidech, co tu hru opravdu hrají. Což mi připomíná další věc zakomponovanou právě kvůli těmhle hrdinným géniům, a to posmrtné ukázání posice, odkud přišla smrt. Nač si mám jako sniper hledat posici, když je prozrazena po prvním zabití?! Nevím však, jak je to na realism serverech, bohužel mi je lobby nyní jaksi nenachází. Fuj!
Adieu: Zbabělce? To je eufemismus pro mrdku kemperskou za rohem se šturmem v prasečích kopýtkách?
Edit: Jé, druhý patch. No schválně jestli už konečně...
Edit: Jé, druhý patch. No schválně jestli už konečně...
Hoonza: První potvrzené nasazení Mkb42 je březen 1943 a není důkaz, že by se u Stalingradu objevil byť jeden kus.
EDIT: Ha, tak na oficiálních fórech se o tom lidé hezky hádají. :D " It was deployed early in 1942 and in testing phase till 1943!" Zajímavé.
Tak jako tak má ta hra větší problémy, např. zbabělce. :D
EDIT: Ha, tak na oficiálních fórech se o tom lidé hezky hádají. :D " It was deployed early in 1942 and in testing phase till 1943!" Zajímavé.
Tak jako tak má ta hra větší problémy, např. zbabělce. :D
Jinak, jak tu někdo psal, že Mkb42 nebylo ve Stalingradu, tak to zase taková blbost nebude, ta zbraň byla vydána do boje na východní frontě na podzim 1942, takže se tam klidně objevit mohla, každopádně to byla rarita.
Tady ještě přikládám zajímavý topic z oficiálních fór, kde jsou fotky skutečných míst, podle kterých jsou ztvárněny mapy v RO2: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=63832
Tady ještě přikládám zajímavý topic z oficiálních fór, kde jsou fotky skutečných míst, podle kterých jsou ztvárněny mapy v RO2: http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=63832
Jde to, ale zatím jen neoficiálně nějakou změnou v souborech hry, je na to návod na ofic. fórech, ještě jsem to nezkoušel, ale prý je to ok. Autoři to asi zapomněli zakomponovat do hry, protože slibovali, že to půjde přepnout