Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Neměli se tak hnát s vydáním a udělat fakt zátěžovou betu jako teď BF3. Tohle se jim vymstí, protože ani reset statů, ani jejich zachování, dokonce ani něco mezi (dobrovolný reset) nedokáže uspokojit všechny, vždy bude někdo ošizen.

A to není dobré. Takové TDU1 na to dost doplatilo (ač tam nešlo o staty, ale o cheatery).
Jestli ses na to vyloženě nadřel jak říkáš 38 hodin, tak je to taky chyba. Ty unlocky musí přijít dřív, staty jsou v háji a dost mě to sere.
Já jsem hned v úvodu hry získal level 71 a zbraně mám také nalevelované jako kdybych to hrál 100 hodin. Doufám, že to resetujou.
Ta RO2 je celá podivně rozbitá :-D

BC2 - po 42 hodinách všechny unlocky otevřené.
RO2 - po 38 hodinách jsem si pro assaulta odemkl lepší pistoli. :-D
Light určitě nevypínám, protože třeba ve Spartanovce pak nejde skoro nic vidět... Hodně FPS přidá vypnutí DepthOfField, které odstraní to rozmazávání při zoomu apod. Problém je ale v tom, že při vypnutí toho DOF se deaktivuje i ten efekt zesvětlování při vstupu do tmavé místnosti, takže to chce pak hodně vyhulit gammu... Pro více info hledejte na tripwire fórech, je tam spousta užitečných věcí, ale mně už to třeba moc nebaví se v tom hrabat. Jsem zvědavý na patch zvuku, jak to pomůže
Vypnuti zvuku mi přidalo zhruba + 40 FPS, takže mužu hrat kolem 60 - 90 fps, ale ! Porad musim mit v efektech vypnuty light efect a bez toho ta hra vypada jako dilo z roku 2004.
Nějaký Sherlock z Tripwire fóra vykoumal, že za málo FPS může zvuk, takže se to teď předělává, snad to bude nějak fungovat. Jinak na low ta hra vypadá hůř než Half-Life1
Muj test (moje setava) a vysledky :
BF3 - medium 45- 60fps
BC2 - medium 60 -90 fps
RO2 - low 30-40 fps a nejhuře vypadající hra z těch testovaných.

Ta hra si zaslouží celá předělat
Hoonza a Adieu- To, že je člověk fandou FPS z WW2 neznamená, že mu musí ve hře vadit věci jako jsou tigery v době, kdy byly na papíře, popř. ruční zbraně. Srovnávat ty dvě hry je blbost, proč, snad psát nemusím. Mám rád obě hry a to kvůli zbrani jako je puška/semi-auto a větší recoil.
CoD5 nezhořel na tom, že je to sračka, protože to by byl každý díl CoD sračka(MP), ale protože pánové z Treyarchu nepovažovali v prvních měsících po vydání fci. record za důležitou a dále špatné ozvučení, kdy nešlo lokalizovat pozici hráče podle kroků. To odradilo PG hráče, kteří mají velký vliv na mainstream hráče.
A čekal někdo něco jiného? Kort když se do toho zapletlo uspěchané vydání. Není mnoho her na UE3 od podobných studií (ve smyslu zkušeností s UE3 a kapacitami), které by byli zrovna bezproblémové (mě napadá snad jen Batman).
Heh, nemyslím, že kdyby ty grafiky z tanků stáhli k programování, tak by si nějak pomohli.
U COD5 těžko mohli zůstat fandové druhé světové, ti by se u toho zablili k smrti z těch kravin, co do hry nacpali (Kingtigery a jiné zbraně z konce války už ve Stalingradu apod.)
ApoloKrieg: No jedna věc je druhá světová, druhá je realismus, kterýmžto je RO, tedy alespoň první díl, nejzajímavější a nejspecifičtější z čistokrevných stříleček na trhu. COD5 byla jen arkádová sračka, o kterou bych si ani neutřel zakrvácený bajonet.
No, myslím, že to bude něco ve stylu COD5. Ta hra také celkem rychle upadla v zapomění. Zůstali u ní jen fandové 2.světové. No, ale také doufám, že to opraví a ještě si zahraju, ale jsem skeptický.
Důležité je, že si hráli 3 měsíce, nebo kolik s interiérem tanků. Místo toho mohli použít script a čas věnovat jinde.
Hoho, teď mi steam vyhodil hlášku, že nemůže najít můj ROengine.ini a když jsem si dal Verify game cache, tak mi to začalo tahat zase nějaký cca 1.5gb dat... To potěší, jo a taky jsem si všiml, že mám achievementy za něco, co jsem vůbec nedělal :D
ApoloKrieg: Radši budu hrát RO1 než Battlefield 3. Neprodejná je poněkud silný slovo, díky prvnímu dílu má Tripwire solidní hráčskou základnu, jen se holt snažili vydělat co nejvíc.
Nemyslím si, že by byla pohřbena, Tripwire na tom pořád makají a to, že každé cca 3 dny výjde jeden patch, to jen potvrzuje. Ta hra je asi zakletá, protože někomu jede úplně perfektně a někomu vůbec. Bude se to muset ještě hodně opravovat, záplatovat, předělávat atd. Mohli na tom klidně ještě půl roku makat a vydat to, až opadne první nadšení z BF3. Já jsem teda BF3 nehrál, ale sledoval jsem nějaké gameplay videa a připadá mi to jako hrozná chujovina, to už raději budu hrát zabugovanou RO2 :)
Je zcela zřejmé, že autoři se snažili vydat hru před BF3, protože pak už by byla neprodejná. Naletěli jsme, toť vše. Hra bude pravděpodobně pohřbená stejně jako byl pohřbený nedávno BRINK.
Ty chyby už stěží někdo opraví, musel by pravděpodobně překopat polovinu hry. A hlavně, počet lidí co je online v této hře každý den celkem slušně klesá. Pokud se autoři pochlapí, tak nám vrátí peníze a nebo dají něco náhradou, asi tak.
Aby to nevypadalo, že nějak přeháním, tak tady vypíšu pár zajímavých věcí, které mě tak naštvaly:

- Při změně class vás hra zabije a je to bráno jako sebevražda
- V tanku najednou z ničeho nic nejde střílet a musíte se překlikávat pozicemi, aby to fungovalo
- T-34 jde zepředu provrtat AT puškou, jakoby ten přední nejsilnější pancíř byl z lepenky
- V PavlovsHouse se mi s tankem stalo, že jsem se zasekl o zeď, dlouho jsem se vymotával a až jsem se dostal na jiné místo cca 200m dál a střílel na nepřítele, tak najednou blik, byl jsem zpátky zaseklý v té zdi jako předtím, zase jsem se musel vymotat, ujel jsem zase kus cesty, blik a zase v té zdi na startu... Todle nebyl žádný lag, protože jsem mezitím mohl klidně likvidovat soupeře se správnou odezvou. Asi jsem našel nějaký teleport.
- Mapa Station má špatnou optimalizaci, na nádraží když se díváte z jednoho konce na druhý, tak mi prudce padají FPS a je jedno, jestli hraju na Low nebo na Ultra.
- podivné trhání i když FPS metr ukazuje nad 50 - zase špatná optimalizace, týká se to opět mapy Station
- ten slavný 3d puškohled (u regulerní sniperky) žere moc výkonu a bez pořádné mašiny si takřka neškrknete
- otravné doskakování textur na poslední chvíli a příliš velké rozdíly v LODu i na vysoké detaily
- Kouř je obrovský žrout výkonu
- podivné nesedící textury některých domků na Spartanovce, mapa je tak nepřehledná
- na některých objektech je zbytečně mnoho polygonů i ze stran, které nejsou při běžném hraní vidět, zbytečně to žere výkon, grafici se nemuseli modelovat s každým dřívkem a cihlou
- snížení detailů nemá správný vliv na chod hry

a takhle bych mohl pokračovat ještě hodně dlouho
To kdybych věděl, v tomhle ohledu jsem hluboce nevzdělaný. :D Mám dojem, že nejsem připojen přes router, nýbrž rovnou přes kabelový modem, ale teď doufám, že jsem neřekl nějaké faux pas. Možná zkusím, ať mi sem namontují zesilovač signálu.
Hmmm, tohle se mi u jedničky stávalo v jednom kuse. U dvojky jen jednou ze začátku.

Nemáš nějaké potíže s routerem? Blbé nastavení či tak?
Zčásti určitě ano, i když je to zvláštní, připojení mám kvalitní (UPC) a je to jakoby se někde ztrácela data. A je zajímavé, že se to týká jen dvou her, a to Warbandu a Red Orchestry, přičemž ve Warbandu (kde je to celkem častý problém, který nikdy nikdo zcela nevyřešil a vývojáři se ani nenamáhali odpovědět) se mi to podařilo výrazně zlepšit editací a prodloužením doby nahrávání listu. Tedy se to týká dvou her se snad nejprasáčtějšími lobby (možná ještě vedle Minecraftu). Navíc se skoro vždy, i když server nemá být plný, zastaví nahrávání, jediným řešením je F10 a všechny servery najednou zmizí. MCZ měl obdobný problém.
Neříkal jsi, že za to lobby nejspíše může tvé připojení k internetu?
Bodkin: No klidně bych se s tebou vsadil o varle, že to lobby mi fungovat nebude.
Doufejme, že to Tripwire nepoloží. Aby to nedopadlo jako neslavný Eden a jejich nabourané TDU1 a 2.
Tak jsem zase 10% ubral, tolik bugů, co jsem teď potkal během hodiny hraní, to je teda silná káva, začínám pochybovat o tom, zda-li bude ta hra vůbec NĚKDY v pořádku
Ted jsem koukal, že je v té hře nějaký turnaj o ceny. Nezakládá někdo nějaký manšaft ? Že bych třeba nějak dostal svoje peníze tpět a koupil si BF3.
Přidal jsem 5%, hra už mi běží celkem snesitelnějc, nepadá a se server lobby žádné problémy. Včera jsem si dobře zahrál, lidi už začínají hrát celkem týmově, což mě překvapuje. Díky dojebaným statistikám už jde hrát s bubnovými zásobníky na ppsh, takže Rusové už nejsou tak slabí. Celkově se mi to hodně líbí, teď už mám problémy jen s občasným výpadkem zvuku, nemožností se respawnout a občas nejde vystřelit na první pokus (to je ten nejotravnější bug).
A používat anti-tank rifle jako overpowered sniperku je také velmi funny :)
Nu, tak scoped SVT tvrdě růluje scoped G41, takže to šturm prokletí je možná vyrovnáno.
ugraugra: No příště by možná stačilo chvíli počkat, ale je dobré, když jsou lidé tak nápomocní a ochotní k práci. Já jsem se tedy při psaní oněch "komentářů" docela bavil, hlavně představou, jak v tom někomu bez nadhledu máčím obličej. Ač to mohlo být i tím alkoholem.
Jo ty myslíš tvoje komentáře. Vzhledem k tomu že byly velmi hodnotné, tak jsem je rovnou nesmazal, ale jen přesunul do diskuze. Jestli chceš napsat něco k věci a ne to tu jen floodovat sračkama, tak můžeš komentář poslat znova. Jistě sis je všechny někam uložil když si je chtěl hned vrátit zpátky.
Marty McFly: Rozhodně ne.

MCZ: Jo, toho přesunu jsem si nevšiml, ač si to rád vyříkám ( :D ), šlo spíš o to, že jsem chtěl na chvíli editovat všechny mé komenty tímto způsobem, načež se přihrnul nějaký nerd a všechny je smazal - ostatně proč ne. :)
Adieu: žádné obavy, cítil jsem se dostatečně oprávněně a ještě více spravedlivě. Někdy si to se mnou můžeš vyříkat v hospodě.

(Vím teda jen o přesunu komentáře, o mazání nic.)
Já doufám, že jsem dnešnímu přídělu dobrých skutků udělal zadost a že člověk, co to mazal, cítil se oprávněně a spravedlivě.
AND WHAT ABOUT THAT GUY CALLED DALIGHOST?!! THIS IS WHAT YOU CALL JUSTICE?!