DH není špatné, ale samotné RO mě baví víc. DH je zabugované, až to není pěkné, celé to působí hrozně amatérsky a nové věci jsou kvalitou dost nevyvážené... Novou verzi ale zkusím, třeba bude lepší
Diskuze
Hou hou hou, Vánoce jsou tady o něco dříve. Darkest Hour Beta 3.0 ode dneška na Steamu: http://forums.darkesthourgame.com/viewtopic.php?f=1&t=5062
Darkest Hour, podle mě nejlepší mod do RO (vlastně lepší než samotná Red Orchestra, žel), dnes pokročí do nové verse.
Mňááám. Konečně to vypadá na pořádné uniformy. Ale ty ksichty, to je prostě dřenda.
Jinak tady je scan článku z PC Gameru o RO2, kde jsou i první obrázky!
http://www.nofrag.com/2009/mai/03/31268/
http://www.nofrag.com/2009/mai/03/31268/
Tripwire před pár dny oficiálně potvrdili, že pracují na pokračování RO s názvem "Red Orchestra 2: Heroes of Staingrad"... Pánové, já se neskutečně těším
Nadšení při získání Excellent Marksman – Silver bylo opravdu velké, ale Gold asi nedám, už takhle jsem nepřítele skoro neviděl. :)
Ne, marksman se plní pouze obyčejnou rajflí (semi-auto se taky nepočítá)... Jinak 5 achievementů nejde splnit, mezi nimi jsou i všechny sniperské
U těch achievementů na sejmutí nepřítele na určitou vzdálenost nesmí jít o sniperku? Zatím je mám nesplněné a to si myslím, že jsem odsniperoval na těch 100m minimálně určitě několik lidí.
"Přečetl jsem si jí raději několikrát. Slovíčka "uvěřitelnější (= realističtější) než kropítka" tam jsou, takže neměním svůj pohled." - Jak jsem říkal, v tomto případě se nemáme o čem bavit.
Adieu: Přečetl jsem si jí raději několikrát. Slovíčka "uvěřitelnější (= realističtější) než kropítka" tam jsou, takže neměním svůj pohled. Pokud si myslel zbabělci campery, tak to samozřejmě chápu. Kdyby ses vyjádřil konkrétněji, nebylo by co řešit. Ale jestliže někdo brání jakoukoliv pozici (třeba i schodiště), tak ji brání tím nejlepším možným způsobem. Snaží se, aby nebyl příliš "na očích". Jestli u toho leží, dřepí nebo pije kafe je jeho věc a tím, že ti vlastní zabití tímto způsobem stěžuje je zase výzva pro tebe. Navíc v těhle chvílích stejně "single wolf" nemá šanci a je nutný vícečlenný postup a krytí, což určitě sám víš. Doporučuji ti někdy zahrát Americas Army a teprve tam poznáš, co je to "lůza plazící se po schodech". Ale dobrej hráč si s nima vždycky nějak poradí a důvod na ně nadávat také nemám. Snadnej cíl = dobrej kill. Těžkej cíl = pro ten pocit ještě lepší kill.
A jdu raději trénovat s tím bajonetem, ať jsem taky nebezpečnej na blízko.
A jdu raději trénovat s tím bajonetem, ať jsem taky nebezpečnej na blízko.
Včera jsem se smál a psal Julianovi, že vůči němu Vodny vytasí právě tohle, tudíž připsal tu Rževu, ovšem zjevně to nestačilo. :-)
Ještě jednou si, Vodny, tu větu z (17.4.;14:27) přečti. Pak podruhé. A jestli v ní stále budeš spatřovat to samé, co zde předkládáš, pak se nemáme o čem bavit (je samozřejmě fakt, že významově nepřekroucená se ti ta věta nehodí do krámu).
Je sice hezké, že se ve válce více střílí než bodá, jenže RO se svými uzavřenými malými mapami (samozřejmě velkými pro lidi zvyklé na jinačí MP akce) nemá s opravdovou válkou, kdy se na dálku ostřelují posice, nic společného. V reálné válce také není míření taková prča a zbraně jsou poněkud nepřesnější a nespolehlivější, že ano.
Zbabělci jsem kupodivu nemyslel dobré hráče, co mě dokáží zastřelit, ale opravdové připosraně a zběsile pálící srabuse nadskakující nad židlí a vrcholně potěšené miliontým a úplně stejným zabitím (jak vzrušující jen počítačové hry mohou být).
Na bludy jsi sice specialista, ale já ti žádné pod nos necpal - bajonetový útok skutečně není statisticky nejúčinnější věc (a přesto, jak jsem zmínil, v průměru tým v 95% případů neoslabuji, ba naopak - na oslabování už jsem příliš dobrý hráč). Je hodnotný převážně zážitkem, což je věc, kterou mnozí hráči posedlí fragy včetně tebe zjevně nechápou. Jak jsi řekl, je to hra; a ty já hraji proto, abych se pobavil, ne proto abych ostatní za každou cenu porážel.
Ještě jednou si, Vodny, tu větu z (17.4.;14:27) přečti. Pak podruhé. A jestli v ní stále budeš spatřovat to samé, co zde předkládáš, pak se nemáme o čem bavit (je samozřejmě fakt, že významově nepřekroucená se ti ta věta nehodí do krámu).
Je sice hezké, že se ve válce více střílí než bodá, jenže RO se svými uzavřenými malými mapami (samozřejmě velkými pro lidi zvyklé na jinačí MP akce) nemá s opravdovou válkou, kdy se na dálku ostřelují posice, nic společného. V reálné válce také není míření taková prča a zbraně jsou poněkud nepřesnější a nespolehlivější, že ano.
Zbabělci jsem kupodivu nemyslel dobré hráče, co mě dokáží zastřelit, ale opravdové připosraně a zběsile pálící srabuse nadskakující nad židlí a vrcholně potěšené miliontým a úplně stejným zabitím (jak vzrušující jen počítačové hry mohou být).
Na bludy jsi sice specialista, ale já ti žádné pod nos necpal - bajonetový útok skutečně není statisticky nejúčinnější věc (a přesto, jak jsem zmínil, v průměru tým v 95% případů neoslabuji, ba naopak - na oslabování už jsem příliš dobrý hráč). Je hodnotný převážně zážitkem, což je věc, kterou mnozí hráči posedlí fragy včetně tebe zjevně nechápou. Jak jsi řekl, je to hra; a ty já hraji proto, abych se pobavil, ne proto abych ostatní za každou cenu porážel.
JulianosA: Císařská armáda Japonska je mi u hry s tématikou Ostfront skutečně u zadele. Nesrovnávej nesrovnatelné.
Adieu: Nevim kdo tady pár řádků (17.4.;14:27) níže machroval nad "uvěřitelnějším útokem". Já jen obecně naznačuji, že ve válce se přeci jenom více střílí, než píchá bajonetem.
Celou tuhle "rozepři" vyprovokovala jediná věc: Adieu: "Každopádně je to vždy dost rizikové, obzvlášť pokud proti mně stojí přesný zbabělec". Z toho mi vyplynulo, že Adieu raději riskuje rizikový bajonetový útok jen pro ten pocit "vykuchání prasete s stgéčkem" a navíc přesného střelce označil za zbabělce. Osobně upřednostňuji efektivnost akce před efektností. Je přeci úplně jedno, jak koho ve válce zabiju. Důležitý je počet. A nikdo mi nebude cpát pod nos bludy, že bajonetem je to "výhodnější". Dřív než se vůbec k někomu tak blízko dostaneš, už dávno bude první linie pod drnem. A hlavně, je to hra - čas běží a reinforcements taky nejsou nekonečné. O rozloze map nemluvě.
Adieu: Nevim kdo tady pár řádků (17.4.;14:27) níže machroval nad "uvěřitelnějším útokem". Já jen obecně naznačuji, že ve válce se přeci jenom více střílí, než píchá bajonetem.
Celou tuhle "rozepři" vyprovokovala jediná věc: Adieu: "Každopádně je to vždy dost rizikové, obzvlášť pokud proti mně stojí přesný zbabělec". Z toho mi vyplynulo, že Adieu raději riskuje rizikový bajonetový útok jen pro ten pocit "vykuchání prasete s stgéčkem" a navíc přesného střelce označil za zbabělce. Osobně upřednostňuji efektivnost akce před efektností. Je přeci úplně jedno, jak koho ve válce zabiju. Důležitý je počet. A nikdo mi nebude cpát pod nos bludy, že bajonetem je to "výhodnější". Dřív než se vůbec k někomu tak blízko dostaneš, už dávno bude první linie pod drnem. A hlavně, je to hra - čas běží a reinforcements taky nejsou nekonečné. O rozloze map nemluvě.
Huh, už po několikáté sjem se pokoušel získat Achievement "Tankista" a zase marně... Leningrad, 50 hráčů a je to peklo, zničím dva a půl tanku a někdo mě odsnipuje :) Kašlu na to!
Císařská armáda Japonska by ti Vodny řekla, jaký primární útok puška má. Ukázala by ti to zblízka. A že ruská fronta nebyla Saigon? Řekni to vojákům na Rževě. Že vojáci náboje nepočítali? Jdi se vycpat.
"Ale dále rozebírat jestli kropení je realističtější než bajonetové orgie nemá smysl, páč to nikdo z nás nezažil."
Ještě že jsem nikdy nic takového nerozebíral. Jediné, o čem jsem mluvil, bylo to, že mé bajonetové útoky dokonce dávají smysl, jenž ses jim z mně neznámého důvodu pokusil upřít.
Byl bych rád, kdybych mohl prohlásit, že je mi jedno, kterak hráči RO používají výhradně své kropičky, koneckonců můj bajonet je poněkud nadužíván, ale přeci jen mě ta lůza se samopaly plazící se po schodech (!) a v rozích místností příliš irituje.
Co se týče podoby bojů ve 2. světové válce, je zde vážně hodně zdrojů, jež pilnému čtenáři v lecčems dají detailnější i globálnější pohled na věc než leckterému vojínovi, který zkapal v akci. :-)
Že se v druhé světové válce zabodávalo (existujícími!) bajonety a střílelo (existujícími!) samopaly je skutečně význačný objev.
Ještě že jsem nikdy nic takového nerozebíral. Jediné, o čem jsem mluvil, bylo to, že mé bajonetové útoky dokonce dávají smysl, jenž ses jim z mně neznámého důvodu pokusil upřít.
Byl bych rád, kdybych mohl prohlásit, že je mi jedno, kterak hráči RO používají výhradně své kropičky, koneckonců můj bajonet je poněkud nadužíván, ale přeci jen mě ta lůza se samopaly plazící se po schodech (!) a v rozích místností příliš irituje.
Co se týče podoby bojů ve 2. světové válce, je zde vážně hodně zdrojů, jež pilnému čtenáři v lecčems dají detailnější i globálnější pohled na věc než leckterému vojínovi, který zkapal v akci. :-)
Že se v druhé světové válce zabodávalo (existujícími!) bajonety a střílelo (existujícími!) samopaly je skutečně význačný objev.
Ve 2sv. se kropilo i zapíchavalo.Třeba SS Walonie byla na boj zblízka proslulá a vojáci tam získali nejvíc vyznamenání v boji s nepřítelem na blízku.
Jinak v téhle hře jsem zatím takový lamák,že jsem rád,když vystřelím
Jinak v téhle hře jsem zatím takový lamák,že jsem rád,když vystřelím
Adieu: Šetřit nešetřit, jak kde samozřejmě. Ale dále rozebírat jestli kropení je realističtější než bajonetové orgie nemá smysl, páč to nikdo z nás nezažil. Každopádně já se připojuji mezi ty "srábky", co z 99% používají primární mód zbraně, tedy střelbu.
Hoonza: Schöne! Jak říkám, chce to samozřejmě podporovat tou puškou a nějaké lidi radši zastřelit, v tomhle (a nejen v tomhle) je největší bajonetový mistr Heroic_Tasticka.
Vodny: :-D Jasně, vůbec se náboji šetřit nemuselo, stejně jako jsi granáty mohl vyházet v prvních deseti vteřinách, protože ses za chvíli respawnoval, případně začalo další kolo, a také nikdy nehrozilo při pobíhání a kropení zaseknutí zbraně. Učit mě tu hru hrát opravdu nemusíš, je totiž velmi vysoká pravděpodobnost, že zde umím krycí palby využívat lépe než ty. Stejně jako mě nemusíš učit historii, ač by taková lekce byla nepochybně velmi přínosná.
Vodny: :-D Jasně, vůbec se náboji šetřit nemuselo, stejně jako jsi granáty mohl vyházet v prvních deseti vteřinách, protože ses za chvíli respawnoval, případně začalo další kolo, a také nikdy nehrozilo při pobíhání a kropení zaseknutí zbraně. Učit mě tu hru hrát opravdu nemusíš, je totiž velmi vysoká pravděpodobnost, že zde umím krycí palby využívat lépe než ty. Stejně jako mě nemusíš učit historii, ač by taková lekce byla nepochybně velmi přínosná.
Adieu: Tak pokud vím, ve válce se kropítka využívala v hojném počtu a nikdo nepočítal náboje. Podpora téměř vždy střílela naslepo a měla za úkol získání času pro bezpečný pohyb pěšáků. Nevidím na tom nic nerealistického. Spíš to běhání s bajonetem Urráá! stylem nevypadá příliš věrohodně. Přeci jenom Ruská fronta nebyla Saigon.
A co se teamkillů týče, tak snad v žádné jiné hře jich nemám na kontě tak moc jako tady... Nejhorší je, když jste velitelem družsva, zavoláte dělostřelectvo, které vaši lidé úplně ignorují, honí se za fragy tolik, že jim je jedno kam běží... Takhle jsem dostal ban nespočetněkrát.
No tak trochu jsi mě na ty bajonety naladil. Připojil jsem se na Danzig k Rudoarmějcům, dal si Mosin-Nagant (všechny ostatní už rozebrali), vběhl do Command centra jako nějaký zdrogovaný šílenec a během pár vteřin tam čelně vykuchal čtyři vojáky (semi-auto, auto a dva riflemany). Na jednu stranu je to fakt zábava, ale na druhou stranu, pokud člověk narazí na nějaké ty lepší hráče, nebo automaty, moc šancí pak nemá... Každopádně s každým bajonetovým killem přichází velké uspokojení a pocit jako "teď jsem tě ale nasral ty hajzlíku, viď?"
Kromě bajonetů mám moc rád přejíždění bránících Rusů v Smolensku polopásovcem. Za todle by taky mohly být odměny, včera jsem jich takhle připravil o život přes 20, byly to fakt hody :)
Kromě bajonetů mám moc rád přejíždění bránících Rusů v Smolensku polopásovcem. Za todle by taky mohly být odměny, včera jsem jich takhle připravil o život přes 20, byly to fakt hody :)
MCZ-Z teamkillu si nic nedělej.Já už dokonce za to dostal banán :)
Vodny: Pro tým jsem užitečný přesně tak, jak uznám za vhodné (a i v mých, eh, "sobeckých" chvílích hraji pro tým "výhodněji" než většina hráčů, to mohu s klidem ujistit). A také - některé z mých bajonetových útoků jsou uvěřitelnější než ta všudypřítomná kropítka, ergo podporuji hodnotný zážitek ze hry. ;-)
O pro-gamingu nic nevím, všechny ty klany jsou tuším neplacené.
Jinak mám dojem, že Ajantis měl na mysli právě to, že forma ladí s obsahem (jen na vysvětlenou).
Ajantis: Jawohl, stále mě to velmi baví! Asi jediná hra, kde se naplno projevuje má, jinde snad neexistující, soutěživost. :-)
MCZ: To chápu, že po Quake III a Team Fortress je podobné tempo a "neohrabané" ovládání překážkou. Ale každý z nás byl nováčkem, nu a vidíš to - někteří to dotáhli až na Japonce. :-D Panečku, chtělo by to nějakou katanu...
O pro-gamingu nic nevím, všechny ty klany jsou tuším neplacené.
Jinak mám dojem, že Ajantis měl na mysli právě to, že forma ladí s obsahem (jen na vysvětlenou).
Ajantis: Jawohl, stále mě to velmi baví! Asi jediná hra, kde se naplno projevuje má, jinde snad neexistující, soutěživost. :-)
MCZ: To chápu, že po Quake III a Team Fortress je podobné tempo a "neohrabané" ovládání překážkou. Ale každý z nás byl nováčkem, nu a vidíš to - někteří to dotáhli až na Japonce. :-D Panečku, chtělo by to nějakou katanu...
Ajantis: Ach ta gramatika aneb forma nad obsah, viď. Jinak mě užitečný být nemusíš, stačí, když budeš diskutovat k tématu - ke hře. "Miluju" když někdo nemá co dělat a fláká se po diskuzích, komentuje jen aby byl vidět a tvoří narážky různého typu. Prudič obecný se tomuto druhu říká. Ale nebudu tady přeci svinit dYskuzY :()
Vodny: Ano, slovo "diskuzY" je v tomto případě výstižné. :-)
(Jinak mým cílem opravdu není "být užitečný", tím méně tobě.)
(Jinak mým cílem opravdu není "být užitečný", tím méně tobě.)
Ajantis: Momentálně zde nejsi užitečný ty a "sviníš" nám diskuzy bezpředmětnými hlody. ;-D
Jinak nevíte náhodou, jestli se RO ujalo třeba v progamingu? Docela bych chtěl vidět jak hrajou tuhle akci profící, protože ze všech těch arkádových Kántrstrajků se mi dělá zle.
Jinak nevíte náhodou, jestli se RO ujalo třeba v progamingu? Docela bych chtěl vidět jak hrajou tuhle akci profící, protože ze všech těch arkádových Kántrstrajků se mi dělá zle.
Adieu: Nejsi užitečný! :-D Příživníku prašivý! :-D
Adieu: Tím hrocením jsem myslel fakt, že bajonetem podle mě nemůžeš na jeden život způsobit v nepřátelských řadách takové škody, protože dostat se nepříteli do týla není otázkou pár vteřin, ale několika minut. A zatímco se ty někde plížíš, ostatní vojáci umírají a de facto nejsi užitečný. Pokud se ti na jeden život daří zabít 2-3 vojáky bajonetem, pak to ještě smysl má a seš pro svůj tým přínosem. Pokud ovšem hraješ stylem jeden život = jedno zabití, pak nikoliv. Troufám si tvrdit, že střelnou zbraní je to jednak snažší a jednak bezpečnější. Zabíjíš na dálku a nestojí to tolik času jako přesun do bezprostřední blízkosti. Jinak samozřejmě jestli to s bajonetem umíš lépe než s kulkama, tak to zaslouží obdiv.
:-))
Jeden by řekl, že hraju úplně jinou hru; mě zatím RO moc neoslovila, jsem opravdu těžký nováček a jen stěží si převykám na to tempo z jiných her. Navíc první hráč, kterého jsem ve hře zabil, byl můj vlastní (ale vychutnal jsem si jej pořádně, tedy než jsem samozřejmě zjistil, že je to vlastní :-) ).
Jeden by řekl, že hraju úplně jinou hru; mě zatím RO moc neoslovila, jsem opravdu těžký nováček a jen stěží si převykám na to tempo z jiných her. Navíc první hráč, kterého jsem ve hře zabil, byl můj vlastní (ale vychutnal jsem si jej pořádně, tedy než jsem samozřejmě zjistil, že je to vlastní :-) ).
Adieu: Poslední dva příspěvky LOL, příkladná herní vášeň! :-D
Vodny: Nechápu, co myslíš tím hrocením. Je nutné si uvědomit, že jak Lovely_Listicka, tak Heroic_Tasticka mají v té hře skvostný skill, jenž jim dovoluje provádět věci méně zkušeným hráčům zapovězené a nemožné. ;-) Nejlepší jsou ty jízdy, kdy po přepadovce zapíchneme několik lidí za sebou. :-D
A samozřejmě že mě někdy rozstřílejí, ovšem - také oni často hynou pod mým bajonetem.
Dnes jsem delší dobu hrál jen jakýsi Pavlov's House, prý remake mapy z Call of Duty; +7 bajonet zabití, tj. 197. Taštička už musí mít 300, řekl bych, řezník jeden.
A samozřejmě že mě někdy rozstřílejí, ovšem - také oni často hynou pod mým bajonetem.
Dnes jsem delší dobu hrál jen jakýsi Pavlov's House, prý remake mapy z Call of Duty; +7 bajonet zabití, tj. 197. Taštička už musí mít 300, řekl bych, řezník jeden.
Adieu: S tím bajonetem bych to tak nehrotil. Ještě jsem se nesetkal s nikým, kdo by bajonet či pažbu upřednostnil před střelbou. Přeci jenom dostat se k někomu tak blízko, aby tě nesejmul není jen tak. Buď tě dřív dostane on, nebo jeho kolega, který je poblíž. Taky záleží na mapě a vůbec počtu hráčů. Čím víc lidí, tím je to těžší, protože nikdy nevíš, odkud ta smrtící kulka přilítne. A běžet přes půl mapy jenom proto, že chci toho snipera dostat pažbou, je hotový kamikadze.
Hoonza: Já už střelbu z pušky používám takřka jen jako podpůrný prostředek, abych se dostal k boji nablízko. Střílení už mi, až na nějaké extrémně povedené kousky, nepřináší srovnatelný požitek s tím, když to v rohu plazící se prase s stgčkem pořádně vykuchám. Samozřejmě lidi s automaty "mířící" na mě takřka vždy radši odprásknu, nepotřebuji zažít jejich nádherné kropící představení, kdy rozstřílí lustr, své spolubojovníky, ba dokonce i vlastní matku, jen abych je nezapíchnul. Poloautomatiku dle situace, často počítám jejich náboje a ve vhodnou chvíli vystartuji s výkřikem "Urrrááá und banzai!" Každopádně je to vždy dost rizikové, obzvlášť pokud proti mně stojí přesný zbabělec. Nu a obyčejní puškaři a snipeři, ti jsou skoro vždy v hajzlu, zvlášť jak člověk uhne jejich roztřeseným výstřelům a dostane se k nim. Labuž.
Pažbu používám hlavně v improvisovaných situacích, jako když seberu ze země nějaký samopal, ale nemám již čas přebít a v následném boji mi dojdou náboje. Ovšem ty zabití pak stojí za to. :-)
Jestli jsem na něco alergický, tak na svině, jež mi hází granáty pod nohy jen aby mě vzaly s sebou. No jasně, takto na ostfrontu umřela spousta lidí...
A mimochodem - měli jsme s Julianem Apostatou v úmyslu linkovat to opravdovým sráčům, které zabijeme nablízko, ale nějak jsme na to pozapomněli - fanclub smrtících chrtů!
:-)
Pažbu používám hlavně v improvisovaných situacích, jako když seberu ze země nějaký samopal, ale nemám již čas přebít a v následném boji mi dojdou náboje. Ovšem ty zabití pak stojí za to. :-)
Jestli jsem na něco alergický, tak na svině, jež mi hází granáty pod nohy jen aby mě vzaly s sebou. No jasně, takto na ostfrontu umřela spousta lidí...
A mimochodem - měli jsme s Julianem Apostatou v úmyslu linkovat to opravdovým sráčům, které zabijeme nablízko, ale nějak jsme na to pozapomněli - fanclub smrtících chrtů!
:-)
Já bajonet nebo pažbu používám jen v nejkrajnějším případě... Mockrát se mi totiž stalo, že jsem načapal nepřítele zezadu a chtěl jsem ho kuchnout nebo praštit a on se na poslední chvíli otočil, nebo to přežil a hned mě odpravil :) Teď všechno střílím na potkání :D
Statistiky nejsou. Do stovky jsem nepočítal, ale neměl jsem vůbec žádný přehled a to mě poněkud iritovalo, nu a teď už jsem si zvykl mé oběti připočítávat, heh. Jen za dnešních pár hodin u RO jich v mém podání zařvalo kolem třiceti, hajzlíků kropících zbabělých. V té válce snad nikdo nemá čest, nikdo nečetl Hagakureho! :-)
Adieu: Ty to počítáš nebo jsou někde statistiky? :))
Fiuf, 190 zabití bajonetem a pažbou, do pětistovky si ještě pořádně máknu. :-)
Já hrál MN naposled tak před půl rokem a tehdy to hrálo celkem dost lidí (dva servery byly víceméně plné), vadilo mi spíš málo map :)
Jinak Mare Nostrum je mod, který přesune bojiště do Afriky, jsou tam nové armády - Britové a Italové, spousta nových zbraní vehiklů a samozřejmě nové mapy...
Jinak Mare Nostrum je mod, který přesune bojiště do Afriky, jsou tam nové armády - Britové a Italové, spousta nových zbraní vehiklů a samozřejmě nové mapy...
Co je vůbec ten Mare Nosturm?
Hoonza: Mare Nostrum jsem zatím pořádně nehrál kvůli tomu, že tam není s kým hrát. Málo serverů, málo hráčů.
To každopádně, já měl na mysli spíš výdrž určitých tanků a jejich účinnost, to je tady trochu upravené, aby byla hra více vyvážená.
Jediné co mě snad na tankových soubojích vadí je to, jak rychle dokáže posádka opustit tank. Spousta hráčů když vidí projektil letící jejich směrem, tak rychle vyskočí z tanku. V módu Mare Nosturm je to třeba vyřešené tak, že jde tank opustit jen v případě, kdy vykouknete z poklopu :)
Jediné co mě snad na tankových soubojích vadí je to, jak rychle dokáže posádka opustit tank. Spousta hráčů když vidí projektil letící jejich směrem, tak rychle vyskočí z tanku. V módu Mare Nosturm je to třeba vyřešené tak, že jde tank opustit jen v případě, kdy vykouknete z poklopu :)
Hoonza: Pořád mi přijdou tankové souboje na poměry 3D akce dost realistické. Různé výhledy z kabiny jsou perfektně zpracované. Nehrál jsem žádný čistě tankový simulátor, takže tohle mi přijde jako akorát reálné / zábavné.
No mně nepříjde, že by byly německé tanky lepší. Tady jde zase jen o taktiku... Když se maník s T-34/85 ukáže celý, tak ho klidně můžete sundat na jednu-dvě rány do čumáku. Pokud ale chytře schová tank za terénní vlnu a nechá vykouknout jen věž, tak se z něho stává téměř nesmrtelný, protože věž na T-34 je lépe tvarovaná než na jakémkoliv německém tanku a náboje se granáty se od ní budou vesele odrážet :)
Co se celkově tankových soubojů týče, tak tady už hra tak realistická není, autoři tady prostě museli udělat ústupky kvůli hratelnosti. I tak je to ale zábava
Co se celkově tankových soubojů týče, tak tady už hra tak realistická není, autoři tady prostě museli udělat ústupky kvůli hratelnosti. I tak je to ale zábava
Ještě k tomu gold marksman - tak přesně takhle to řešila většina lidí, aspoň to tak psali na ofic. fórech :))
Vodny: Na víc jak jeden výstřel to skoro ani nemá smysl, to je pěkný hazard. Je nejlepší mířit na motor či náboje, což se méně či více u každého typu tanku liší. Zepředu rád pálím pod hlaveň, odkud se střela špatně odráží.
Jinak jednotlivé zóny v RO jsem našel někde na netu, jen teď nevím kde přesně.
Jinak jednotlivé zóny v RO jsem našel někde na netu, jen teď nevím kde přesně.
Tak dneska jsem si konečně užil tankovou misi, tušim že právě Arad a byla to paráda. S kámošem na TeamSpeaku to šlo jako po másle. Zajímalo by mě, jestli jde tank dostat na jeden výstřel. Německý tanky jsou o dost lepší než ruský a někdy nestačí ani 2-3 střely. Záleží samo na míření, ale teprve si zvykám.
Neřekl bych, že by byly špatně vzdálenosti, jen ta dohlednost mi přijde poněkud omezenější než v realitě, stejně jako detaily samozřejmě. Já Excellent Marksman získal v Aradu, kdy jsem za německého puškaře od prvního spawnu vyrazil napravo a střílel na dálku do díry ve střeše jistého domu (my veteráni víme :-)). Ale chce to pálit docela nahoru, navíc po prvních několika neúspěšných pokusech obvykle Sověti s protitankovými puškami zalezou. A 200m jsem shodou okolností získal rovněž v Aradu (a byla to nádhera, přímo jsem cítil, jak mu to provětralo vnitřnosti).
No ten zlatý Marksman je fakt peklo, taky jsem se ho kdysi pokoušel získat, ale marně - cíl prostě nebyl dostatečně daleko. Ty vzdálenosti v RO mi příjdou trochu divné :)
Jinak o získání Excellent Marksman – Gold jsem se dost snažil a bylo to peklo, co bych povídal. Bez člověka s dalekohledem, který radí, je to snad jen o náhodné kulce. Na tu dálku nebyl můj cíl ani vidět. :-D