Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Opět hráno plně modifikované. Neoficiální patch v.1f00.1 – Lite EN a Sweet FX ke hře. Obtížnost Normální. Veškerá DLC implementována do hry. Město Steelport neoplývá tolik členitostí staveb, jako spíše zřejmou generičností. Ta jde ruku v ruce s faktem, že je vše podřízeno hlavní linii, v níž nechybí drsnost a velkolepost. Závěr hry trefně odkazuje na DLC. Hodnotím to, co jsem dohrál a jak se Saints Row: The Third choval.

Dějově je to o něco později, což způsobuje větší hi-tech komplexitu. Druhý díl lpěl na typické inspiraci ve starých GTAčkách, zejména ty checkpoint závodní mise. To jsem tu hledal marně. Mizí i provařené způsoby aktivace misí, je zkrátka nutné jít dopředu a přijmout tu novou funkcionalitu za svou. Odměnou pak může být přeplněný a šílený koktejl, v němž si najdu to co, chci. Vypíchnu maskoty, lepé děvy či létání na koštěti.

Zprvu přečteny komentáře ostatních o tom, jak jde o arkádově dělanou střílečku, že někoho nebavila. Mně ale extra sedla. O usnadněnosti se přesto nedá mluvit, jelikož došlo k vyšší míře utrpění mých zranění. Proto se bylo třeba neustále soustředit na zlepšovaní atributů mého alter ega. Peníze na to získávány opakovaným průchodem leckterých aktivit. Ve Strážném andělovi rozsévána zkáza na kohokoli. Explozivní vír.

Denní výdělek nahrazuje hodinový, já ale musel čekat každou půlhodinu. Tím je čas ve hře zkrácen jen o polovinu skutečné doby. V praxi trvá většina hratelnosti kratší čas, následuje častokrát game over, málokdy tudíž docílím finanční injekce. Na to se osvědčilo někde na střeše počkat, se zapnutou hrou, odejít od počítače a rázem bylo vyděláno. Upgradování zbraní je fest drahé, má několik úrovní. To samé i Vylepšení.

Získávání respektu je o něco ztíženo, ale existuje též možnost jeho koupě za peníze. Buď přes odemčená vylepšení nebo tuning vozidel. Regenerace zdraví je pomalá i na čtvrtý level. Hráno v podstatě bez parťáků, krom nadefinování jejich výskytu tam, co je chtěli vývojáři. Prostřelování pneumatik a z toho plynoucí zhoršená ovladatelnost auta, to skýtá potenciál. Oblečen do dámské bundy, zelených kalhot, na hlavě brýle.

Létání a střechy zhruba na stejné úrovni, což oceňuji. Má to své zdůvodnění, náplň obsahu tam občas směřuje, čímž si mise udržují neotřelou zábavnost a styl. České titulky nechybí, GPS navigace je vítaný prvek, co zcela opomenut v dobrodružství ze Stilwateru. Ano, paralelně pro srovnání zapnuto i ono. O to silněji mě to z nostalgie táhlo zpátky. Převážně díky legendární čtyřkolce, s níž se zde projedu jen v přírodě.

Např. u starých kolejí se stožáry, kde je odstaven vagón, jezdí tam na čtyřkolce i jiní výletníci. Místo je podél pobřeží s krásným výhledem na moře.  Je obestřené z obou stran skokánky, což zapříčiňuje četné ježdění na dvou kolech. To je jedna z mnoha specifických disciplín hry, odměňujících hráče za jeho píli. Tak mě to pohltilo. Kamera změní svou perspektivu, jakmile výtečně provedu zamýšlený skok. Ideální k relaxaci.

Virtuální realita jako vystřižená ze světa počítačové hry Tron 2.0. Vskutku poutavé zpracování důvěrně známého a oblíbeného konceptu. Rázem se zcela lišící strategie boje, vzájemné konfrontace a palčivých zjištění, co možná ovlivní veškerou existenci. Mimo jiné i to, jakou to má příčinnou souhru s minihrou na kybermotorce, dopřávající mi neutichající fascinaci nad tím, co zde mám šanci zažít. Vrcholem je i řež s bossem. 

Příběhová DLC poskytují originální zápletky, v nichž si autoři tak trochu utahují ze všech klasických klišé. Vesměs lineární mise, v nichž likviduji nepřátele, prostředí se mění, zbraně též, dochází k časovým limitům, nenadálému průběhu. Dá se jimi získat i několik achievementů. Co mě v přídavných balíčcích zaujalo asi nejvíce, je zbarvení města do té palety, co ideálně padne danému tématu. Evokuje to tak promyšlenost.

Metod k vyřádění poskytuje Saints Row: The Third požehnaně, ať už formou krádeží aut, Vandalství, Souboje pasáků, Ohnivé pochodně a Eskorty. Vrstvení okrajového spektra tudíž nebere konce, je komplexně seřazeno každé z něj odlišně. V té změti voleb alespoň nějaká míra přehlednosti. O ten pocit svobody a rozsáhlosti jde. Onou návazností na výši Respektu stoupám blíže ke svému cíli. Podmanit si město a být in.
+15 +17 −2
  • PC 75
Když se vysloví pojem Saints Row: The Third první, co mi přijde na mysl je CENZURA. Právě ta dokáže dojem z téhle jinak skvělé hry úplně pokazit. Hlava mi totiž nebere, proč někdo vytvoří hru pro hráče starší 18-ti let a každý holý zadek v ní zakryje cenzurou. Protože se Saints Row: The Third odehrává v dosti dekadentním prostředí, je tam těch holých zadnic opravdu hodně. Člověka tak po chvíli hraní z blikajících čtverečků cenzury začnou bolet oči. Ještě, že nějací dobří lidé (tímto jím děkuji) udělali mód na odstranění cenzury, protože bez něj je pro mě ta hra fakt nehratelná. 
Proč tohle všechno zmiňuji? Protože ta všudypřítomná cenzura je jediná vada na kráse téhle zábavné pařby. Pojem "Crazy verze GTA" vystihuje Saints Row: The Third úplně přesně. Tady se opravdu nehraje na nějakou reálnost, věrohodnost, uvěřitelnost nebo na dokonalou fyziku. Tady jde v první řadě o humor a prvoplánovou zábavnost. Tomu je podřízené úplně vše včetně misí, postav, prostředí, zbraní, aut atd. Vše je hnáno až do absolutních absurdit a to mě na Saints Row: The Third právě baví. Tohle je hra, u které se chcete smát a bavit se, ne dlouze přemýšlet. Velké plus dávám za možnost hrát celý příběh v multiplayeru (bohužel jen pro dva hráče). 
PS: Hodnocení 75% se týká původní verze hry s cenzurou (ta zážitek ze hry fakt hodně a úplně zbytečně kazí). Po instalaci módu na její odstranění dávám hře 90%.

Pro: Humor

Proti: Cenzura

+11
  • PC 55
Na Steamu to má málem best hodnocení, tady 82%, já si to proto koupil, ale fakt jsem v úžasu. Nevím jestli hraji jinou hru, jak všichni hodnotící, ale sakra takové nezáživný neštěstí to asi člověk musí mít antitalent aby tohle stvořil...

Fyzika je absolutní des, ježdění v aute přebíjí ještě aj tu fyziku, střelba je o tom, že musíte předvídat jak váš protivník začně "tančit" když dostává zásahy. Jediná využitelná zbraň je první základní pistol. Když vás naviguje GPS na cestě se vám začnou objevovat značky kde máte zabočit. Mise jsou hodně nevyvážené, na jedné straně moc lehký na straně druhý moc přehnaný. Tak či tak cítil jsem se jako terminátor, musíte fakt hodně inkasovat abychom jste šel k zemi.

K tomu ta nepovedená finanční stránka hry, dostáváte peníze za plnění misií na tom by nebylo nic zvláštní, ale vy je dostáváte aj za mise jako např. kup majetek. Ten koupíte velký barák jak kráva za 100 doláčů a dostanete 2000 za misi, přitom větší zásobník do první pistole vás vyjde s 10% slevou 9000 doláčů, jako WTF ?

Modifikace auta je levnější jak tetování. Mně tohle celé přišlo jako totálně osekané GTA, přizpůsobené pro hráče z pomocné školy do IQ 60, nemůžu si pomoct.

Celé je to jako jedna velká parodie na GTA s nižší obtížností a natotal přitažené za vlasy.

Verze hry: Steam

Dle uložený pozici mám za sebou 10% hry, potáhnu to ještě na 25% a ke komentáři se vrátím

Pro: humor, hudba, možnost hrát s kamarádem co-op modě (má bugy u ukládání), upgrade auta, modifikace postavy

Proti: fyzika, jízdní vlastnosti aut, velmi nízká obtížnost, bugy, lagy, nízká dohlednost - renderují se objekty na poslední chvíli, inteligence NPC

+9 +10 −1
  • PC 55
Koukal jsem na zdejší komentáře, hodnocení uživatelů a valné hromadě hráčů se musím omluvit předem, že jsem se do Saints Row vůbec pustil, protože moje zážitky s hraním jsou dosti odlišné.

Co musím pochválit je ta očividná přestřelenost a nadsázka od záčátku do konce, s tím jsem i tak nějak počítal a dostalo se mi míry vrchovaté někdy zvláštního, ale přeci jen příjemného humoru. Jako plus bych ještě dodal střelbu ze základní pistole, kde jedna správná trefa u většiny normálních nepřátel znamenala konec, tak to mám rád. Možnost rychlého kradení aut proskočním okna je příjemné, stejně tak jako možnost nastavit si rádio na mojí oblíbenou klasickou hudbu, za to chválim. Co se mi ještě líbilo byla možnost vytvořit si postavu k obrazu svému a moje potetovaná mrcha skvěle sedla k té střeštěnosti kolem.

A teď ta horší stránka, grafika hry je fakt ošklivá a někdy bych řekl, že i vyloženě odfláknutá. Prostředí, objekty, auta, vše je hranaté, rozmazané že si toho nejde po celou dobu hraní nevšímat. Doskakování objektů kousek před vámi, hlavně při řízení či objevování nepřátel za vámi prostě od nikud taky moc nepotěší. Samotný jízdní model je děsný, víc arkádově to snad ani nešlo. Fyzila objektů je dost nahodilá, někdy odhodíte auto desítky metrů od sebe, aby vás za chvilku zastavil stromek či malá překážka na silnici. Už i to že když vám prostřelí pneumatiky tak nepoznáte rozdíl v řízení mluví samo za sebe.

Náplň většiny hlavních misí je dojeď na místo a prostě tam všechno vystřílej, co hůř jsou tu doplněny nenáviděnými kousky jako je chraň nebo sleduj určitou osobu, což jsou mise nejen nudné ale i nekonečně dlouhé, plus bych ještě zmínil misi se zombíkama, která byla naprosto otřesná a ještě zdlouhavá kdy plníte jednu věc natřikrát, no prostě "paráda". Střelbu z pistole jsem sice pochválil, ale ostatní zbraně jsou skoro až nepoužitelné, protože když zásáhnete protivníka samopalem, ten se začne točit jako vítr v bedně a tak na pátou otočku padá k zemi, což je při rychlé akci velice otravné.

Chválil jsem i hlavní postavu, celkem ujdou i zvláštní záporáci, ale k parťákům jsem si nevybudoval žádný vztah, jen jsem 15 hodin plnil jejich mise a vlastně mi na nich vůbec nezáleželo. Ještě bych se zastavil u všude přítomné sexuality a narážkám na sexuální hrátky, s tím problém nemám, ale když už chtějí jít vývojáři přes nějaké hranice, tak proč všechny prostitutky mají samozřejmě ve všech situacích spodní prádlo a když už se tam dvakrát ukáže nahá postava, je raději rozkostičkovaná. Čekal bych od takhle odvážné hry, že se pustí za hranice ostatních her a dokážou ukázat nahé tělo, nechápu proč je to ve hrách takový problém.

Asi bych mohl ještě pokračovat, ale už zmíním jen že po dohrání hlavní linky můžete plnit vedlejší mise, které ale nepřináší nic nového od příběhových, zabírat uzemí ve městě a kupovat různé budovy na vybudování vašeho vlivu. Chvilku jsem to zkusil, ale nic co by mě chytlo nebo zabavilo na delší dobu. Jak jsem psal, omlouvám se všem fandům Saints Row, ale aspoň už vím, že tahle série není pro mě a od ostatních dílů se bude držet raději dál...
+22 +23 −1
  • PC 80
Saints Row: The Third je klonem série Grand Theft Auto, jež je symbolem pro open world akční hry. Zdánlivě přebírá většinu typických prvků této série, avšak přidává svou svébytnou stylizaci v profesionálním zpracování tříáčkové akční hry.

Poměrně netypicky jsem si 3. díl Saints Row zvolil do “budovatelské” kategorie, nicméně tato akce opravdu splňuje základní kritérium Výzvy, a to tvorbu postavy. Můžete se naplno kreativně vyřádit, od typu postavy přes drobné detaily obličeje až po neskutečné množství doplňků i outfitů. Takže jsem si vybudoval postavu otylého rednecka v lacláčích, jak dokladuje screenshot. Musím poděkovat M.A.T.T.ovi za doporučení titulu, protože s volbou hry do 3. kategorie jsem měl značné problémy.

Ve hře se vtělíte do role vůdce gangu Svatých, kteří se snaží dostat pod kontrolu město Steelport a zlikvidovat ostatní gangy, kteří vám konkurují. Absolvujete jednak příběhovou kampaň, po jejímž zvládnutí pak máte volnou ruku ve zkoumání města, plnění vedlejších úkolů a snaze o podmanění jednotlivých městských oblastí ovládaných několika dalšími zločineckými uskupeními.

Kampaň je výpravně podaná a nabízí rozličné typy misí, v nichž s postupně narůstající obtížností škodíte menším gangům a posléze se dostanete do křížku i s armádou STAG. Náplň hry je pestrá, od prosté likvidace nepřátelských gangsterů, ničení cílů, poletování ve vrtulníku nebo dokonce v tryskové stíhačce. V kampani taky ochutnáte vedlejší mise, které pak po městě můžete podle libosti opakovaně plnit.

Například eskortujete důležité osoby , provádíte pojistné podvody, likvidujete nepřátelská gansgerská srocení a podobně. K cílům se dopravujete vozidly, takže si do sytosti zajezdíte v bohatém výběru dopravních prostředků. Jako komunikační prostředek vám slouží smartphone, kde najdete aktuální mise, mapu, vylepšení a řadu dalších pro gangstera potřebných záležitostí.

Sants Row se hraje jako typická moderní střílečka ze třetí osoby, se systémem doplňování zdraví, takže sankce za poranění při opatrnosti nehrozí a po chvíli v zákrytu jste opět jako rybička. Střelba poskytuje dostatečné uspokojení, protivníci padají jako hrušky, takže obtížnost není příliš nadsazená. Rovněž jízdní model je arkádový, ale hra vám dá pěkně pocítit rozdíly mezi jednotlivými typy vozidel.

Zatínmco GTA hry se berou alespoň do určité míry vážně, tak Saints Row je totální úlet. Lechtivé vtípky, všude polonahá děvčata, odlehčené mise, humorná atmosféra, originální vozidla, zbraně včetně vibrátoru i šílené postavy. To vše dodává titulu na zábavnosti a humor přehluší určitý stereotyp vlastní herní náplně, která zase tak originální není.

Jakmile dohrajete kampaň, otevře se vám perfektně zpracované město v celé své kráse. Pěkná grafika je doplněná neskutečně rozsáhlým playlistem skladeb, která vám hrají na pozadí během jízdy po městě. Od klasiky přes hip hop až po metal. Město je poměrně rozsáhlé a skýtá neskutečné možnosti průzkumu jak na kolech automobilů, tak i ze vzduchu.

Za vaše činnosti získáváte respekt a samozřejmě peníze, které využijete na nákup vylepšení, vozidel. zbraní a outfitů. Kromě misí, které se vám odemknou po absolvování kampaně, máte možnost plnění atentátů, kradení vozidel a dalších činností. Můžete jenom tak pojíždět po městě a dělat skopičiny jaké vás napadnou. Hra vás tak zabaví na neskutečně dlouhou dobu, jak tomu u open world her bývá.

Já jsem pro účely výzvy dohrál příběhovou kampaň, ale musím podotknout, že třeba na rozdíl od Batmanovské série od Rocksteady mě podrobný průzkum města příliš neláká. Ale třeba mu dám ještě šanci. Saints Row: The Third je tedy solidní akční zábavou, která nabízí široké možnosti vyžití, hraje se plynule a velmi dobře, ale nejedná se o převratný titul, který by se navždy zaryl do mého hráčského podvědomí.

Pro: Rychlá a poctivá akce ze staré školy. Atmosféra a soundtrack. Hardwarová nenáročnost

Proti: Akční stránka hry nepříliš originální. Horší ovládání stíhaček.

+33
  • PC 90
K SR mě dotáhl kámoš a hned jak jsme pustili coop bylo jasné, že jsem celý svůj herní život prožíval v temnotách. Takhle suprově zpracovaný RPG s takovým levelem customizace a vtipným humorem jen tak nenajdete. Já jsem se u hry zasekl hned jak začala customizace postavy, tolik možností, od klasických úprav obličeje a oblečení po úpravu hlasu a grimas postavy. Prostě je opravdu s čím pracovat aby jste si vytvořili vlastní postavu. Příběh není nějak složitý ale po celou dobu baví a chcete vědět co si autoři vymysleli za situaci tentokrát. Jediný co by se dalo vytknout jsou bugy v misích pokud je hrajete v coop ... jo a taky řízení aut, to je naprosto příšerný.

Pro: Customizace, humor, příběh, prostředí

Proti: občasné bugy, řízení aut

+19
  • PC 95
Ze série Saints Row jsem hrál skoro všechny díly kromě jedničky která se nedá sehnat. Tenhle díl mě bavil nejvíce dvojka je výborná hra ale trojka spojila vše co bylo na dvojce skvělé a dala to do tohoto dílu, a čtyřka je kapitola sama pro sebe. Musím pochválit detailní tvorbu postavy kde si můžete svojí postavu vytvořit do posledních detailů. Příběh je perfektně šílený a nerealistický jako kdyby to měl pod palcem můj oblíbený režisér Michael Bay samá akce, vtípky, a noho dalšího. Vedlejší postavy jsou perfektní a vtipný mezi nejlepší kladné postavy patří Piercem, Shaundi, a váš vytvořený hrdina, padouši jsou taky skvělý je to taková míchanice je tam počítačový nerd a drsný svalovec tyhle dva tvoří výborné protiklady. Grafika je velice slušná je to takový správný styl který vypadá trochu jako vybarvovaný omalovánky a to je skvělý. No jak jsem řekl hraj je skvělá plná akce a humoru, neříkám že se musí líbit všem ale jako průměrnou jí snad označí každý.

Pro: šílený příběh, humor, akce, RPG úpravy postavy, šílený zbraně a jejich úpravy, vozidla. velikost města.

Proti: umělá inteligence nepřátele jsou blbý jak necky.

+15
  • PC 95
Po dohrání této hry můžu s čistým svědomím říct, že série Saints Row střídá GTA na špici pomyslného žebříčku nejlepších her tohoto žánru. Už v Saints Row 2 bylo cosi - něco navíc. Vývojáři z Volitionu vzali příležitost za pačesy a vyrobili klenot. Klenot nabušený hodinami zábavy, nekorektního humoru, pohledného grafického kabátku, zběsilými honičkami, ohromnými výbuchy, pohlednými ženami, nadupanou muzikou a bláznivou atmosférou. Ale pěkně popořádku...

Titulky nápadně připomínající jednu nejmenovanou filmovou sérii: Dobývání. Nedílná součást historie lidstva. Už od pradávna povstávali ze skromných začátků velcí vůdci, aby... se s tím nesrali. Takhle nějak začíná příběh. Téměř se nestačíte vzpamatovat z epického úvodu a už držíte v ruce zbraň, na hlavě masku a jste součástí promyšlené loupeže (nebo ne?). Zanedlouho se vám však otevře přístup do města a je jen na vás, kam budou vaše kroky směřovat příště.

K úkolům, atentátům, bankovnímu účtu, prostě téměř všemu, máte teď přístup přes svůj mobilní telefon. Nemusíte tedy někam dojet, tu věc aktivovat a zase dojet na jiné místo. To vám ušetří mnoho času, jelikož město je to opravdu rozlehlé, plné mrakodrapů, mostů, apod. Celkově vzhled města se mi líbil daleko více, než v minulém díle. Nemalou část na to má Directx 10 a 11. Všemožné odlesky, neony, světla a stíny jsou hezké a oproti minulému dílu je to velký skok kupředu. Atmosféru dotváří i skvělá hudba, kdy kromě něčeho tvrdšího, rapu, hiphopu, elektroniky, apod. uslyšíte pecky jako např. Bonnie Tyler a její I need a hero. Hudbu si užijete hlavně při cestování autem, které už není tak psychicky vysilující. Jízdní model je příjemný (na arkádu) a dokonce i zkratky, které nalézáte (a já je v Saints Row 2, tak kritizoval) už fungují celkem v pořádku (no, ale zas tak moc jich v tomto díle nebylo). Výborným vylepšením jsou velké šipky vznášející se nad vozovkou, které vás včas upozorní, kam máte zahnout. Ve vysoké rychlosti člověk vůbec nestíhá sledoval mapu a zároveň se vyhýbat protijedoucím autům... že...

Co se týče příběhu, o žádný zázrak nejde, každopádně pro hru tohoto typu naprosto postačí. Ve zkratce: O město se pere několik gangů a do toho se přimíchá STAG - armáda futuristicky vybavených vojáků. No o velkou melu je, jak určitě chápete, postaráno. To, čím je ale tato hra geniální, ne, GENIÁLNÍ, jsou jednotlivé mise. Každá má něco do sebe. Je něčím zvláštní. Člověk nemá šanci začít se nudit. Nejednou jsem se přistihl, jak si říkám "Omg, tohle je tak zas*aně boží!". V hlavě mi utkvěla například návštěva BDSM párty, výlet do virtuální reality jako v Tronu, nebo zombie apokalypsa. Geniální, prostě geniální...

Obzvlášť fajn zpestřením je šance volby. Asi 5x během příběhu dostanete možnost rozhodnout, jak s danou situací naložíte. Většinou se jen rozhodnete, jakou formu odměny po konci mise získáte, ale takové rozhodnutí na konci hry je naprosto zásadní a mění tím poslední půlhodinu hry.

Třetí díl si vzal ze svého předchůdce jen to nejlepší a vybrousil to do třpytiva. Stále tam naleznete mechaniky, které už předchozí díl nabízel, ale o těch mi přijde zbytečné mluvit. Jediným malinkým mínusem je herní doba. Ta se mi zastavila na 20. hodinách včetně třech velkých DLC (Saints Row 2 mi zabralo 22h a stále tam bylo ještě co dělat). Jinak je to hra prostě geniální. Od začátku do konce. Snad jediná hra, kterou jsem dohrál na 100% (ikdyž tuším, že to úplně těch 100% nebylo, možná 95%).

Teď už mi jen zbývá vzít si plynovou masku, dámský kalhotky, pomazat si hruď sádlem a nainstalovat Saints Row IV.

Pro: mise, město, atmosféra, humor, soundtrack

Proti: kratší herní doba, moje psychika už nikdy nebude jako dřív

+16
  • PC 90
Musím říct, že ze začátku jsem netušil o co půjde. Postupem času, kdy jsem měl u hraní bradu až na dlažce z toho co jsem viděl, jsem si řekl, že tohle není jen tak ledajaká hra.

Mise jsou šílené jako celá hra, třeba v nějakém HW systému dat, nebo v Genkiho laboratoři. Mezi tyto šílenosti patří i klasické mise, jako na lodi, nebo v letedle. A samozřejmě, že i v budovách a na ulicích. Třeba něco takového, že letíte z velké výšky dolů v tanku a ještě střílite po dalších tankách a vojácích, to jsem ještě nezažil :)

Ty monstra, těch jsem se vždy leknul. Proti nim se bojuje velmi složitě.

Jak jsem psal, náplň misí je různorodá a šílená. Většinou ale jde o přestřelky, což mě časem přestalo bavit. Fyzikalní model řízení aut mi nějak nesedlo. Ovládají se nějak jinak, divně. Chce to cvik. Přestřelky jsou super, to musím uznat. Body za vše možné, to se mi taky libí. Za střelbu do kulí, do hlavy, za jízdu v protisměru, za nájezdy. Ale i ujetou vzdálenost, zabitých neptřátel, monster, stagů, gangsterů.

Hra je to velmi skvělá, má super muziku i zvuky. Září z ní pohodová atmosféra a město SteelPort vypadá dobře. Socha "Svobody" se mi taky libí. Hodila by se do Ostravy, ta je taky takový malý Steel(Coal)Port :)

Pro: Velmi nápaditá hra plná šílených a nápaditých misí. Body za všechno. Grafika, dobré přestřelky..

Proti: .. kterých je až moc na můj vkus. Nějaké bugy.

+11
  • PC 85
Som rád, že som sa nenechal odradiť nablýskanými sakami a ulízanými účesmi na screenshotoch na oficiálnych stránkach hry, prvý dojem niekedy klame. Moja Šéfka, s bodlinovým čírom, roztrhanými pančuchami, obtiahnutým tričkom a bejzbalovou pálkou s klincami, na nich nebola. Milujem jej poznámky pri masakrovaní obyvateľstva a policajtov: "This is so much more relax than painting" a podobné. Hra mi bola stopercentnou náhradou GTA štvorky, gangsterská atmosféra je tu iba v primeranej miere a navyše s poriadnou dávkou humoru. Pohodlíčko za volantom, Malá nočná hudba na 102.4 Klassic FM, ľudia lietajúci od auta, motorkári pod kolesami, už len pivko chýbalo do jednej ruky. Dokonalý engine, skvelá ovládateľnosť, kombá, sympatické postavy (Shaundi, Viola – dabuje ju Sasha Grey! a Ja – Šéfka), hlavný príbeh trochu okopírovaný zo State of Emergency ale to nie je vôbec na škodu. Rozľahlé mestské časti dávajú Šéfke veľa možností ako sa realizovať aj mimo hlavného plánu obsadenia mesta – vraždy na objednávku (tie ma veľmi nebavili, ale aj tak som zabil všetkých 36 muklov), krádeže áut, vykrádanie obchodov a pod. Upgrejdy naskakujú spolu so zvyšovaním si rešpektu odpaľovaním áut, jazdou v protismere, strieľaním ľudí (headshotov zvlášť), no existuje tam limit, napríklad, bonus je iba za 500 prejdených ľudí, ďalej som ich zrážal už iba zo srandy. Hlavný dej (85%) som dokončil za 24 hodín s nasledovným kontom: zničených 3526 vozidiel, zabitých 5115 gangstrov, 4001 členov bezpečnostných zložiek, 1529 civilistov. Koniec bol nečakaný, no je možnosť pokračovať v hre donekonečna, ja som dal uninstal.
+11
  • PC 90
U úvodních titulků jsem si říkala, do jaké šílenosti jsem se to proboha zase nechala ukecat. Ovšem už první mise mě přesvědčila, že to bude stát za to.

Saints Row: The Third je absurdita dotažená na maximum, překypující akcí a humorem. Nasmála jsem se fakt hodně a to jak u hlášek ("Matty, feel free to list me as a reference anytime.") tak u scén ("závod vozíčků" v SM klubu, chainsaw massacre uprostřed Murderbrawl, hlavní postava jako Cyrus Temple, reklama s Nyte Bladem...). Skvělý je i soundtrack a postavy (moje oblíbená inteligentní krasavice Viola, "Nyte Blade" Josh Birk, egoistický Pierce, všemi milovaná Shaundi, lehce bláznivá Kinzie, pošuk Zimos, Francouz - pardon - Belgičan Phillipe, moderátoři Prof. Genkiho, redaktorka Jane Valderamma...) a jejich dabing. Samozřejmě potěší i možnost vytvořit si svoji vlastní postavu a v průběhu hry ji zdobit dalšími hadry, tetováním či piercingy.

I když zrovna nehrajete hlavní mise, je pořád co dělat (sbírání předmětů, skupování domů, vylepšování schopností, zbraní a vozidel, vraždění ostatních gangů, challenges...). A pak je tu spousta miniher, kde si každý určitě najde tu svou (u mě vede na celé čáře Professor Genki's Super Ethical Reality Climax).

Sečteno podtrženo, na to, že tento "GTA" žánr mě zas až tak moc nebere, jsem se opravdu královsky bavila.

Pro: humor, akce, grafika, soundtrack, postavy, dabing, absurdita

Proti: místy možná až moc úchylné

+33
  • PC 90
Tohle opravdu nečekané překvapení. Ze Saints Row jsem měl z toho co jsem viděl a slyšel že se bude jednat o nějakou ptákovinu která se snaží být jen za každou cenu vtipná a že hratelnost žádná perla nebude, jenže chyba lávky je to přesně obráceně. Humor se mi zde perfektně trefil do vkusu a hratelnost mě přikovala k PC na hodně dlouho dobu. A pak už nic nebránilo naplno se ponořit do světa Steelportu.

Hned v úvodu mě potěšila možnost vytvořit si hrdinu podle svého vkusu, dat ji hlas a vytvořit osobnost na míru. Pak se přeci jen hráč s žije víc s postavou kterou si vypiplá. Příběh o Svatých mě bavil a velký podíl na tom mají perfektně vytvořené postavy kterou jsou jedinečné a mají zajímavé charaktery. Další věc je rozhodně originálnost misí, člověk by si řekl že všechny předešlé městské akce už vytěžili žánr ale omyl, Saints ukazuje že je stálo co vytvářet a bavit se u toho náramně.

Město Steelport se mi líbilo, nevadilo mi ani že není nijak obrovské. Hned jsem se pustil do boje s ostatními gangy a snažil se urvat své místo na Slunci. Možnost nakupovaní obchodů a budov, které pak vytváří zisky jsem uvítal, stejně tak širokou nabídku úpravy vlastního gangu. Navíc zde peníze najdou uplatnění, kdy si hráč kupuje a vylepšuje vlastnosti což mi skoro připomnělo RPG systém. Vylepšování zbraní, aut, bojových vlastností, různých bonusů atd... Je zde opravdu spousta věcí pro utrácení těžce vydělaných peněz.

Grafika ke hře sedí a dává jí ten bláznivý styl co občas hra předvádí. Navíc se hra hraje na maximální detaily skutečně bezproblémově a vše při těch výbuších a přestřelkách vypadá zkrátka parádně. Další pochvala míří k dabingu, ten se povedl na výbornou a jednotlivé postavy znějí přesvědčivě. Stejně tak soundtrack je parádní a některé situace a hudební podkres dodává atmosféře hodně velký šmrnc a zapamatování hodnost.

Saints Row: The Third jsou pro mě zkrátka jak čistý blesk z nebes, nečekal jsem od nich nic ale hned jsem si je zamiloval a strávil zde hodně času. Zde zkrátka vidím že jsou jen dvě možnosti, buď vás hra uchvátí nebo mine. Mě naštěstí potkala ta první možnost!
+23
  • PC 100
Miluju Saints row série a tenhle díl na tom hodně přidal.

Pro: Docela dobrý příběh,Vylepšování zbraní,Hodně druhů věcí na ůpravu avatara,Jízdní model je boží!

Proti: Ůchylnost,Někdy se Oleg buguje když letíte vrtulníkem.

-12 +2 −14
  • PC 90
Čistokrevná arkáda, která svůj účel pobavit splňuje, dle mého, na sto procent. Takhle nějak jsem si představoval, že bude vypadat GTA IV. Úchylný, vtipný, zvrhlý a mega akční.

Můžete si zde upravit téměř cokoliv. S vytvořenou postavou si nakupujete hadry, můžete zajet k pár tatérům po městě, upravovat si svůj gang, kterej si pak můžete vzít se sebou na kteroukoliv misi. Samozřejmě nechybí tunění kár. A spousta dalších vychytávek, která se vám budou odemykat s přibývajícím respektem a která zpestří vaše dovádění po městě. Po vašem městě!

Hlavní linie, je sice dosti krátká, ale za to pořádně našláplá a skutečně zábavná a akční. A dojde i na pár rozhodování, to já rád. Vedlejší mise taky nejsou k zahození, je jich dost a ani se moc neopakují, tudíž neomrzí.

Snad jediné co mi vadilo a díky čemuž jsem přestal hrát bylo, že při plném respektu si z vaší postavy můžete udělat téměř nezranitelný a nesmrtelný stroj na zabíjení. Vy to ovšem dělat nemusíte.
+29
  • PC 90
Městské akce se v mém kompu nikdy moc dlouho neohřály a touha se k nim po čase vrátit mě ani u jedné z nich nepřepadla. Proto chuť si zahrát třetí díl série Saints Row byla po těchto zkušenostech poněkud nelogická. Až náhoda mě přiměla změnit pouhou úvahu v realitu a otázku, jestli jsem udělal dobře nebo se znovu spálil, záhy zodpovím.

Příběh o akčním gangu Saints toužícím ovládnout město Steelport je zpracován velmi dobře a s jeho postavami se mi podařilo sžít velmi rychle. Partu sice tvoří jeden lepší "expert" než druhý, ale jejich klasická bezstarostnost a ležérnost byly tím, co mi na hře přidalo na pohodovosti a tím i nulové chuti se od ní odtrhnout. Nemálo k tomu přispěly samotné úkoly. Kromě těch hlavních, v nichž hlavní hrdina dobývá město většinou střelnými zbraněmi nebo svými tvrdými pěstmi a usedá za vozítka nejrůznějšího druhu, je tu i spousta vedlejších, při nichž si kromě slušné sumy peněz může také zvýšit respekt nejen nad nepřátelskými gangy, které se neúnavně obsazování města brání, ale také i nad policejními složkami, které tomu pochopitelně nechtějí jen přihlížet. Musím říct, že z hlediska zábavnosti mě častokrát bavily víc úkoly vedlejší. Kromě krádeží aut a odstraňování nepohodlných osob jsou tu totiž ještě další. Kdo hru zná, pochopí, když za všechny zmíním především "Pojistný podvod" či např. "Tankový masakr", jelikož u nich ztřeštěnost typická pro tento typ hry a tím i maximální zábavnost u mě dosahovala té nejvyšší úrovně a moje bránice dostávala pěkně zabrat.

Samotné město je rovněž ztvárněné velice povedeně, a to nejen z grafického pohledu. Pokud město chvíli nezávisle sledujete, nemůže vám uniknout častý chaos. Poměrně standardní jsou tu dopravní nehody a výjimkou není ani situace, kdy auto přežehlí chodce včetně policisty a nikdo se nad těmito jevy moc nepozastavuje. Ale co si budeme povídat, i tohle je jeden ze zábavných faktorů hry.

Co dodat? Výborná zábavná záležitost, která můj pohled na městské akce poněkud změnila a přivedla na myšlenku se pustit do podobné. Pokud se u PC her chce člověk hlavně odreagovat, pak u téhle hry se to v mém případě povedlo na jedničku. Díky Strady! ;-)



+38
  • PC 95
Grafika se od druhého dílu výrazně zlepšila. I když některé postavy, hlavně ve tváři jsou stále ještě trochu podomácku dělané, tak Saints Row vážně nikdy nevypadal lépe. Z vlastní zkušenosti mužů říct, že se mi to nádherně seká při nočních misích. Ovládání vozidel také prošlo vylepšením, žádné zpožděné zatáčení známe z GTA 4 či naopak zrychlené jaké bylo u Saints Row 2. I když vše většinou vyřeší nějaký ten patch, jako třeba dnes, kdy vyšel nejspíš poslední a v pořadí druhý update na druhý díl. U trojky také už něco vyšlo. Jak se říká, pořád je co zdokonalovat nebo tak nějak. Hra vás například automaticky teleportuje, pokud někdy narazíte do objektu nebo budete uvězněni pod autem, což je dle mě bezvadné vylepšení. Co se týče realističnosti, ale pozor takové slovo vážně existuje na rozdíl od těch předchozích, mno však si je dohledejte. Teď jsem nějak ztratil nit. No tak, co se týče reality ve virtuální realitě a teď nemyslím tu „Tronovskou“, ale tu herní, tak ta je dokonalá, ale musíte si pořád říkat, je to přitažené za vlasy. Doporučuji, tak pětkrát před hraním a během něj, to už je ale na každém z Vás.

Co říct na závěr. Asi jen to, že je to moc hezká hra, ale ke konci hry zjistíte, že Steelport není tak zajímavý jako Steelwater. A taky zjistíte, že Saints Row 3 je pekelně nadupaná pecka, při které Vám budou, ale jen někdy, lézt oči z důlků. Jo a hlavně nezkoušejte potom kýchat s otevřenýma očima, jak říká jiný herní hrdina z jiné herní trilogie: vytrhnuté oční bulvy už zpátky nedáš. Jo a na úplný závěr, tahle hra vážně, ale smrtelně vážně není pro mladší 15 let a taky pro epileptiky, jelikož dokonce vyšel i odcenzurovací patch a ten není, jak pro epileptiky, tak pro mladší 15 let. Dodatek či dovětek - to by mě zajímalo, co se bude psát k Postal 3, asi něco jako: Od 21 s přihlížením rodičů.

Celou moji recenzi si můžete přečíst zde - http://www.vytukej.cz/novinky/saints-row-the-third-recenze/

Pro: Čistě ryzí zábava, Ultra šílené mise, Vynalézavé zbraně, Kooperační mód, Skvělý soundtrack a dabing, České titulky, Spousta vylepšování, Vtipné momenty, Obrovská volnost, Nabušené autíčka, Široká škála oblečení

Proti: Pár nudnějších vedlejších misí, Méně zajímavé město, Trošička grafických chybiček, Na konci hry stereotyp, Řidiči totálně mimo

+15
  • PC 95
S třetím dílem se Saints Row přeneslo konečně i na PC a hned jak se objevilo, tak se celým světem ozvala ozvěna, která říkala, že tohle je šílenost nad šílenosti.

Znám několik lidí, včetně mě, kteří jen počáteční, úvodní misi, hráli zas a znova dokola, protože je to bavilo. Musím říct, že do té doby jsem se ve hrách opakoval jen z toho důvodu, že jsem byl levej. A snad není jiná hra, kterou bych doporučil úplně všem. Ve hře neudělali tvůrci jedinou chybu. (Snad jen na začátku hry, kdy po seskoku padákem si jdete vybrat peníze do bankomatu, když potom si celou hru vybíráte peníze skrze mobil.) Svatí jsou snad trošku cáklí, protože se do všeho vrhají po hlavě, což s sebou obvykle přináší komplikace. On kmen příběhu je celkem logický, ale to co s sebou přináší,...

Co se týče nějakého toho soubojového systému, tak kromě rukou a nohou, kdy jste schopni někoho opravdu pěkně nakopat do řiti, se mi líbí i rozmanitost zbraní a to nejen množství, které je víc než dostačující, ale i jejich účinky a vylepšování. To se samozřejmě neomezuje jen na zbraně, ale také na váš gang, na vaši pevnost a vaše schopnosti. Tohle “vylepšování” provádíte skze mobil, přes který toho provádíte ještě mnohem víc. Je v něm GPS, přijímáte přes něj mise, vybíráte peníze.

Po grafické stránce je hra výborná, hýří barvami a přesto to není přehnané. Fyzikální efekty jsou místy až oslnivé.

Hrát tuhle hru je jako dívat se na dobrou komedii. Já jsem se bavil a u her jde především o to bavit se. Bavil jsem se tolik, že jsem si koupil i všechna DLC. A kdo mě zná, tak ví, že tohle teda musí být něco. Jestli jste tuhle hru hráli, tak víte o čem mluvím a jestli ne, tak se podívejte na nějaké to videjko ze hry. Možná ani tak nejde o to, co všechno ve hře je, ale o to, jak to tvůrci zkombinovali. Tahle hra se nejen povedla, ale je to jedna z těch, které píší dějiny.
+13
  • PC 90
Ušmudlaných 76% (v době psaní tohoto komentáře hodnocení této hry bylo 76%) si děláte prdel ne? Pravda, že pc herní scéna trpí, čím dál méně silnějších titulů, mizerné porty z konzolí, nulová hratelnost maximální grafické zpracování, dostáváte se do bodu, kdy projíždíte 10-15 let staré perly a hnusí se vám dnešní tuctovky.

Třetí díl byl první ke kterému jsem se dostala, neměla jsem tušení co mám očekávat, věděla jsem jen, že je to úchylnější klon GTA. O pár minut později mým tělem procházely nepopsatelné pocity vzrušení, překvapení... Hned ze startu první plus, Saints Row se rozhodl mít rád mojí grafiku, hra běží svižně a já si můžu bez rušení užívat zběsilou jízdu skvělých hlášek a věcí, které jste viděli ve filmech, vždy je chtěli zkusit, ale neměli jste u sebe klonovací zařízení. Hned v prvni části hry vystřílíte kolem stovky záporáků plus nějaké ty helikoptéry.... jo a taky budete vletávat do nákladních letadel ve vzduchu, zabíjet záporáky ve volném pádu, zabíjet záporáky v tanku ve volném pádu (k tomu ničit další volně padající tanky a volně létající stihačky, které mají jako primární zbraň obří laser. Po rychlém úvodu se ze mě stala potetovaná gotička, která všechny problémy řešila s dvěma deserty. Černý humor, parodie na vše a zjištění že zabíjet záporáky obřím gumovým růžovým dildem s moji gotičkou v minisukni je děsná fakt děsná zábava. Která jiná hra se může pochlubit misí, kde v autě vezu slečnu lehkého typu k lesbické celebritě a snažím se dostat pryč od paparazzi dokud se "klientka" neudělá. Nebo vozit tygra v kabrioletu a udržet ho v klidu vysokou rychlostí. Nebo nahá, nadrogovaná se vystřílet velkou aukcí dalších slečen lehčího typů a zlobivých slečen, které potřebuji stálý dozor v podobě rákosky.

Saints Row jednoduše ví, jak udělat konečně Sandbox střílečku opravdu zábavnou, nemusíte řešit nějaký cover system, nesmějete se nad stupidními dialogy a pokusy o vážný příběh. A příběh tu pár z vás připomínalo, že je jak z béčka a co byste taky chtěli? Příběh skvěle seděl, většina postav je rozpoznatelná a zapamatovatelná, u některých to sice trochu skřípe obzvlášť kvůli jejich velkému počtu, ale pokud mám srovnat tak určitě super.

Pokud někdo zbožňuje grindhousy a nemá problémy se svou sexualitou, rozhodně doporučuji, vždyť to seženete za pár stovek.

Pro: HW nároky, růžový dildo, furry, super oblečky a vůbec uspokojení všech mých fetišů

Proti: místy slabší propracovanost misí, občasné bugy a další věci na které sere pes

+60
  • PC 80
Po nedotaženém paskvilu jménem Saints Row 2 přichází sebejistější Saints Row: The Third – hra, která konečně ví, co chce. Je to hra, co si nedělá iluze, že svou velkolepostí, propracovaností a krásou města může konkurovat GTA IV, je to hra, co svou atmosférou a příběhem nemůže obstát v ringu ani proti The Saboteurovi, nicméně je to hra, co přináší spoustu čistokrevné, svojské zábavy v podobě extrémní arkádovosti, přímočarosti, ujetosti a příjemného humoru.

Po prvním spuštění hry se na vás vyvalí spousta růžové barvy, nepřeberná množství nastavení – možná až moc, při takovém závalu možností měla na mě customizace postavy opačný efekt – nechtělo se mi s ní srát. Dále celkem slušně vypadající grafika (stále však o něco horší než 3 roky staré GTA IV) a břitce vtipné mise, jenž jsou i přes svou trivialitu schopny hráče skutečně zaujmout a pobavit. Hratelnost je tedy na velmi slušné úrovni, mohu říct, že jsem se bavil po celých 17 hodin, kterých mi hra vydržela... Samozřejmě pak jsem ji s čistým svědomím odinstaloval, přičemž opakovaná pařba, narozdíl od kteréhokoliv dílu GTA, nehrozí... Jízdní model bych nejraději charakterizoval citátem z božského seriálu Angry Video Game Nerd, dílu o Ghostbusters 2: „It’s a huge, huge improvement... But that’s not saying much, it still sucks monkey fucking pukes diarhoea up your fucking asshole!“ Ale ne, to bych třetímu Saints Row křivdil, zlepšení je výraznější, jízdní model je již pouze nerealistický, nelogický, stále mající potíže s tím, že naprogramované modely aut se neshodují s jejich vnějším vzezřením (tzn. při prudkém zatáčení a smyku auto jakoby klouže po povrchu nehledě na to, jak by se vzhledem k pozici svých kol a fyzikálním zákonům mělo hýbat), ovšem je plně hratelný a v konečném důsledku nikterak frustrující!

Příběh hry žádné zlepšení nepřináší, jedná se o nekonzistentní a neohrabaný věšák, na který se pouze zavěšují jednotlivé mise. Úkoly v drtivé většině zahrnují transport na určité místo a střílení předimenzovaného množství nepřátel. Díky svižnosti přestřelek se dá přimhouřit oko nad tím, že neobsahují žádné taktické prvky, prostě kosíte vše, co se hýbe a frčíte dál. Pochválit však musím „průvodní“ jevy a šílenosti typu střílení při volném pádu z jednoho letadla do druhého, pohyb v cyberprostoru, čištění čtvrti plné zombies apod. Vyzdvihnout je třeba taktéž hláškaření a zmiňovaný humor ("Do you have a plan or do we just shoot everybody who get’s in our way? That is the plan"), díky němuž má vše pohodový a bezstarostný feeling, zapomínáte na herní nedokonalosti a jen si užíváte arkádovosti a hratelnosti.

Co se však zasloužilo o to, že nakonec uděluji neobjektivních a spíše osobních 80%, jsou vedlejší úkoly – Insurance Fraud, Tank Mayhem i standardní Mayhem, Snatch, Cyber Blazing, Professor Genki's Super Ethical Reality apod. – tomu říkám odreagování (aneb jak říká vaše postava při kvalitní explozi: „It’s so much more relaxing than painting“). Abych to shrnul návod na tuto hru je jednoduchý, nesnažte se jí uctívat, prožívat její příběh, či srovnávat její svět se světem kolem vás, vemte si z ní, co vás baví, vyždímejte ji a pak zahoďte... Zábava zaručena.
+13
  • PC 75
Znáte Saints Row? Ty dvě hry s nepřeberným množstvím potenciálu, které ale byly bohužel zabity neskutečně líným, odfláklým zpracováním? No, představte si ten potenciál zhmotněný do hratelné podoby. Zní to neuvěřitelně, a taky to furt má na míle daleko k dokonalosti, ale s přihlédnutím k tomu, že čtyřku už údajně dávají dohromady, mám po trojce pocit, že se opravdu máme na co těšit.

Razantní vylepšení:
- Přestřelky. Zbraně se dočkaly kompletního makeoveru (k lepšímu), a nepřátelé se už taky v rámci možností nechovají, jak maso na odpis.
- Jízdní model. Je furt divnej a auta jsou sem tam šíleně prolezlá bugama, ale konečně se dají řídit.
- Grafika. Zatímco ještě na dvojku se místy nedalo ani pořádně koukat, trojka je velmi pohledná i na nižší detaily. A zatímco se dvojka trhala a škubala i těm nejotrlejším strojům, trojka jede hladce a plynune.
- Design misí. Ve dvojce jich bylo too many for their own good, páč byly doslova furt o tom samém. Trojka jich má podstatně méně, ale za to je vidět a cítit, že tentokrát si s nimi někdo opravdu vyhrál (tak například mise "Three Way" patří k tomu nejepičtějšímu, co jsem kdy za svou herní kariéru viděl...Pro začátek se prosekat třemi bitevními vřavami, načež se dovědět, že buď půjdu a sundám hlavního zelenýho padoucha, ANEBO vyrazím napříč osudu zachránit jednoho sexy sidekicka...rozhodnutí je to jasné, v pozadí se rozehraje "I need a hero", já skáču do vody, čeká mě několik set metrů plavby, z nebe na mě VTOLy sesílají své lasery, načež je jiný sidekick sundává bazukou, zatímco já jen sleduju, jak v těsné blízkosti padají do vody vedle mě a tvoří povedené vlny...oh yeah. Zcela parodická mise na Marsu je rovněž úžasná. A taky ta mise v infikované oblasti se zombíkama je super a oplývá překvapivě fungující pustou atmosférou. A wrestling match...a ten Tron-like úlet je lepší, než celý Tron: Evolution...). No, prostě na zdejší mise by se daly pět ódy ještě dlouho.
- Vedlejší hlášky vedlejších NPC. Buď jsem je ve dvojce ignoroval, nebo tam za poslech ani nestály, ale tady jsou některé velmi povedené (např. klient po eskortu: "Thanks, see you in nine months!").
- Humor celkově dosáhl o několik pater vyšší úrovně, co se týče zdejšího mluveného slova. Ale to bude nejspíš dost individuální.
- Daleko, daleko hlubší upgradovací systém. Až to pomalu vypadá jak standardní RPG.

Tak jakože eh:
- Ta mapa je strašně malá! Seriously, tohle bych se nebál přirovnat k prvím GTAčkům.
- Customizace se dočkala obohacení, ale bohužel za cenu dosti kostrbatého ochuzení. Totiž, bohatší je hlavně na úpravu obličeje (jsem úpřímně přesvědčen, že teďka se v tom už dá vytvořit opravdu kdokoliv...mě se povedl Jack Black, Rowan Atkinson, Michael Jackson, ale i takový Stubbs the zombie...), ale zároveň čertvíproč je pryč veškerá customizace cribů, hadry si už nemůžu upravit od vrstvy k vrstvě, úprava gangu je taky daleko sporadičtější, úprava aut myslím tež (nebo je přinejmenším míň zábavná...ve dvojce jsem si s těma kárama hrál rád - třebaže jsem si s nima nikdy nezajezdil - ale tady to holt nějak nebylo vončo).
- Jo, a nemůžu nezmínit, že s tím výběrem účesů mě pěkně nasrali. Je jich tam sice tři prdele, ale že by v tom člověk našel nějaké normálně vypadající mužské dlouhé vlasy, to né. Nakonec jsem tomu pajdulákovi nastřelil ten anime sestřih, bo byl plus mínus nejblíž tomu, co jsem původně chtěl (a to už něco značí).
- Jak jsem se již zmínil, cenou za parádní mise je jejich nizkounké množství. Hlavní příběhovou linku je možné dohrát za necelých 10 hodin s tím, že hlavní storyline tu tvoří celých 60% hry. Aspoň mi to tak říkají zdejší statistiky. I want my money back!
- Co tak kolem slyším a čtu, optimalizace je kdesi hluboko v záchodové rouře. Já měl teda to štěstí, že hru jsem rozjel bez větších potíží, ale i já jsem musel nastavovat kompatibilitu s Vistou, bo mi to co půl hodiny padalo. Hromadě lidí to zas údajně nefunguje vůbec. Tough luck.
- QTE...Kdo, ptám se, kdo tuhle prasečinu vymyslel? Teď nenarážím na hry, které jsou kolem QTE celé postavené (Jako Fahrenheit či ještě lépe Shenmue), ale na hry, ve kterých to prostě nemá co dělat. Zrovna tady je to navíc úplně zbytečné/rozbité, bo i když na to prdím a nic nemačkám, týpek stejně udělá přesně to, co by měl...the hell?
- Zimos.......můj bože. Já beru, že si tím autoři snad nejapně utahovali z dnešní hudební scény, ale.......můj bože. Narvat mu ten jeho zlatej mikrofon do chřtánu a nahrát jeho uniklé prdy přímo u zdroje, K***A! (actually, slyšet takovej auto-tune prd by mohlo bejt docela zajímavý...a rozhodně by mě to hrálo na nervy míň, než Zimos samotný).

Ve výsledku jsem tedy nadmíru potěšen. Většina funny vedlejšáků z dvojky se vrátila v plné síle, takže teoreticky by mě ta krátká kampaň nemusela příliš trápit. Ale stejně, jestli už fakt dělaj na čtyřce, tak...tak to sami tvůrci museli brát, jako takovej menší předkrm. A tak to beru i já. A chutnalo mi, ale měl jsem jakousi vrabčí porci. =(
+8 +10 −2