Znáte Saints Row? Ty dvě hry s nepřeberným množstvím potenciálu, které ale byly bohužel zabity neskutečně líným, odfláklým zpracováním? No, představte si ten potenciál zhmotněný do hratelné podoby. Zní to neuvěřitelně, a taky to furt má na míle daleko k dokonalosti, ale s přihlédnutím k tomu, že čtyřku už údajně dávají dohromady, mám po trojce pocit, že se opravdu máme na co těšit.
Razantní vylepšení:
- Přestřelky. Zbraně se dočkaly kompletního makeoveru (k lepšímu), a nepřátelé se už taky v rámci možností nechovají, jak maso na odpis.
- Jízdní model. Je furt divnej a auta jsou sem tam šíleně prolezlá bugama, ale konečně se dají řídit.
- Grafika. Zatímco ještě na dvojku se místy nedalo ani pořádně koukat, trojka je velmi pohledná i na nižší detaily. A zatímco se dvojka trhala a škubala i těm nejotrlejším strojům, trojka jede hladce a plynune.
- Design misí. Ve dvojce jich bylo too many for their own good, páč byly doslova furt o tom samém. Trojka jich má podstatně méně, ale za to je vidět a cítit, že tentokrát si s nimi někdo opravdu vyhrál (tak například mise "Three Way" patří k tomu nejepičtějšímu, co jsem kdy za svou herní kariéru viděl...Pro začátek se prosekat třemi bitevními vřavami, načež se dovědět, že buď půjdu a sundám hlavního zelenýho padoucha, ANEBO vyrazím napříč osudu zachránit jednoho sexy sidekicka...rozhodnutí je to jasné, v pozadí se rozehraje "I need a hero", já skáču do vody, čeká mě několik set metrů plavby, z nebe na mě VTOLy sesílají své lasery, načež je jiný sidekick sundává bazukou, zatímco já jen sleduju, jak v těsné blízkosti padají do vody vedle mě a tvoří povedené vlny...oh yeah. Zcela parodická mise na Marsu je rovněž úžasná. A taky ta mise v infikované oblasti se zombíkama je super a oplývá překvapivě fungující pustou atmosférou. A wrestling match...a ten Tron-like úlet je lepší, než celý Tron: Evolution...). No, prostě na zdejší mise by se daly pět ódy ještě dlouho.
- Vedlejší hlášky vedlejších NPC. Buď jsem je ve dvojce ignoroval, nebo tam za poslech ani nestály, ale tady jsou některé velmi povedené (např. klient po eskortu: "Thanks, see you in nine months!").
- Humor celkově dosáhl o několik pater vyšší úrovně, co se týče zdejšího mluveného slova. Ale to bude nejspíš dost individuální.
- Daleko, daleko hlubší upgradovací systém. Až to pomalu vypadá jak standardní RPG.
Tak jakože eh:
- Ta mapa je strašně malá! Seriously, tohle bych se nebál přirovnat k prvím GTAčkům.
- Customizace se dočkala obohacení, ale bohužel za cenu dosti kostrbatého ochuzení. Totiž, bohatší je hlavně na úpravu obličeje (jsem úpřímně přesvědčen, že teďka se v tom už dá vytvořit opravdu kdokoliv...mě se povedl Jack Black, Rowan Atkinson, Michael Jackson, ale i takový Stubbs the zombie...), ale zároveň čertvíproč je pryč veškerá customizace cribů, hadry si už nemůžu upravit od vrstvy k vrstvě, úprava gangu je taky daleko sporadičtější, úprava aut myslím tež (nebo je přinejmenším míň zábavná...ve dvojce jsem si s těma kárama hrál rád - třebaže jsem si s nima nikdy nezajezdil - ale tady to holt nějak nebylo vončo).
- Jo, a nemůžu nezmínit, že s tím výběrem účesů mě pěkně nasrali. Je jich tam sice tři prdele, ale že by v tom člověk našel nějaké normálně vypadající mužské dlouhé vlasy, to né. Nakonec jsem tomu pajdulákovi nastřelil ten anime sestřih, bo byl plus mínus nejblíž tomu, co jsem původně chtěl (a to už něco značí).
- Jak jsem se již zmínil, cenou za parádní mise je jejich nizkounké množství. Hlavní příběhovou linku je možné dohrát za necelých 10 hodin s tím, že hlavní storyline tu tvoří celých 60% hry. Aspoň mi to tak říkají zdejší statistiky. I want my money back!
- Co tak kolem slyším a čtu, optimalizace je kdesi hluboko v záchodové rouře. Já měl teda to štěstí, že hru jsem rozjel bez větších potíží, ale i já jsem musel nastavovat kompatibilitu s Vistou, bo mi to co půl hodiny padalo. Hromadě lidí to zas údajně nefunguje vůbec. Tough luck.
- QTE...Kdo, ptám se, kdo tuhle prasečinu vymyslel? Teď nenarážím na hry, které jsou kolem QTE celé postavené (Jako Fahrenheit či ještě lépe Shenmue), ale na hry, ve kterých to prostě nemá co dělat. Zrovna tady je to navíc úplně zbytečné/rozbité, bo i když na to prdím a nic nemačkám, týpek stejně udělá přesně to, co by měl...the hell?
- Zimos.......můj bože. Já beru, že si tím autoři snad nejapně utahovali z dnešní hudební scény, ale.......můj bože. Narvat mu ten jeho zlatej mikrofon do chřtánu a nahrát jeho uniklé prdy přímo u zdroje, K***A! (actually, slyšet takovej auto-tune prd by mohlo bejt docela zajímavý...a rozhodně by mě to hrálo na nervy míň, než Zimos samotný).
Ve výsledku jsem tedy nadmíru potěšen. Většina funny vedlejšáků z dvojky se vrátila v plné síle, takže teoreticky by mě ta krátká kampaň nemusela příliš trápit. Ale stejně, jestli už fakt dělaj na čtyřce, tak...tak to sami tvůrci museli brát, jako takovej menší předkrm. A tak to beru i já. A chutnalo mi, ale měl jsem jakousi vrabčí porci. =(
Razantní vylepšení:
- Přestřelky. Zbraně se dočkaly kompletního makeoveru (k lepšímu), a nepřátelé se už taky v rámci možností nechovají, jak maso na odpis.
- Jízdní model. Je furt divnej a auta jsou sem tam šíleně prolezlá bugama, ale konečně se dají řídit.
- Grafika. Zatímco ještě na dvojku se místy nedalo ani pořádně koukat, trojka je velmi pohledná i na nižší detaily. A zatímco se dvojka trhala a škubala i těm nejotrlejším strojům, trojka jede hladce a plynune.
- Design misí. Ve dvojce jich bylo too many for their own good, páč byly doslova furt o tom samém. Trojka jich má podstatně méně, ale za to je vidět a cítit, že tentokrát si s nimi někdo opravdu vyhrál (tak například mise "Three Way" patří k tomu nejepičtějšímu, co jsem kdy za svou herní kariéru viděl...Pro začátek se prosekat třemi bitevními vřavami, načež se dovědět, že buď půjdu a sundám hlavního zelenýho padoucha, ANEBO vyrazím napříč osudu zachránit jednoho sexy sidekicka...rozhodnutí je to jasné, v pozadí se rozehraje "I need a hero", já skáču do vody, čeká mě několik set metrů plavby, z nebe na mě VTOLy sesílají své lasery, načež je jiný sidekick sundává bazukou, zatímco já jen sleduju, jak v těsné blízkosti padají do vody vedle mě a tvoří povedené vlny...oh yeah. Zcela parodická mise na Marsu je rovněž úžasná. A taky ta mise v infikované oblasti se zombíkama je super a oplývá překvapivě fungující pustou atmosférou. A wrestling match...a ten Tron-like úlet je lepší, než celý Tron: Evolution...). No, prostě na zdejší mise by se daly pět ódy ještě dlouho.
- Vedlejší hlášky vedlejších NPC. Buď jsem je ve dvojce ignoroval, nebo tam za poslech ani nestály, ale tady jsou některé velmi povedené (např. klient po eskortu: "Thanks, see you in nine months!").
- Humor celkově dosáhl o několik pater vyšší úrovně, co se týče zdejšího mluveného slova. Ale to bude nejspíš dost individuální.
- Daleko, daleko hlubší upgradovací systém. Až to pomalu vypadá jak standardní RPG.
Tak jakože eh:
- Ta mapa je strašně malá! Seriously, tohle bych se nebál přirovnat k prvím GTAčkům.
- Customizace se dočkala obohacení, ale bohužel za cenu dosti kostrbatého ochuzení. Totiž, bohatší je hlavně na úpravu obličeje (jsem úpřímně přesvědčen, že teďka se v tom už dá vytvořit opravdu kdokoliv...mě se povedl Jack Black, Rowan Atkinson, Michael Jackson, ale i takový Stubbs the zombie...), ale zároveň čertvíproč je pryč veškerá customizace cribů, hadry si už nemůžu upravit od vrstvy k vrstvě, úprava gangu je taky daleko sporadičtější, úprava aut myslím tež (nebo je přinejmenším míň zábavná...ve dvojce jsem si s těma kárama hrál rád - třebaže jsem si s nima nikdy nezajezdil - ale tady to holt nějak nebylo vončo).
- Jo, a nemůžu nezmínit, že s tím výběrem účesů mě pěkně nasrali. Je jich tam sice tři prdele, ale že by v tom člověk našel nějaké normálně vypadající mužské dlouhé vlasy, to né. Nakonec jsem tomu pajdulákovi nastřelil ten anime sestřih, bo byl plus mínus nejblíž tomu, co jsem původně chtěl (a to už něco značí).
- Jak jsem se již zmínil, cenou za parádní mise je jejich nizkounké množství. Hlavní příběhovou linku je možné dohrát za necelých 10 hodin s tím, že hlavní storyline tu tvoří celých 60% hry. Aspoň mi to tak říkají zdejší statistiky. I want my money back!
- Co tak kolem slyším a čtu, optimalizace je kdesi hluboko v záchodové rouře. Já měl teda to štěstí, že hru jsem rozjel bez větších potíží, ale i já jsem musel nastavovat kompatibilitu s Vistou, bo mi to co půl hodiny padalo. Hromadě lidí to zas údajně nefunguje vůbec. Tough luck.
- QTE...Kdo, ptám se, kdo tuhle prasečinu vymyslel? Teď nenarážím na hry, které jsou kolem QTE celé postavené (Jako Fahrenheit či ještě lépe Shenmue), ale na hry, ve kterých to prostě nemá co dělat. Zrovna tady je to navíc úplně zbytečné/rozbité, bo i když na to prdím a nic nemačkám, týpek stejně udělá přesně to, co by měl...the hell?
- Zimos.......můj bože. Já beru, že si tím autoři snad nejapně utahovali z dnešní hudební scény, ale.......můj bože. Narvat mu ten jeho zlatej mikrofon do chřtánu a nahrát jeho uniklé prdy přímo u zdroje, K***A! (actually, slyšet takovej auto-tune prd by mohlo bejt docela zajímavý...a rozhodně by mě to hrálo na nervy míň, než Zimos samotný).
Ve výsledku jsem tedy nadmíru potěšen. Většina funny vedlejšáků z dvojky se vrátila v plné síle, takže teoreticky by mě ta krátká kampaň nemusela příliš trápit. Ale stejně, jestli už fakt dělaj na čtyřce, tak...tak to sami tvůrci museli brát, jako takovej menší předkrm. A tak to beru i já. A chutnalo mi, ale měl jsem jakousi vrabčí porci. =(