Walome: Pokud se bavíme o prvcích RPG, tak bez nich to nejde a nebyl by to STALKER. Ale bez RPG se obejdeš=)
Diskuze
Dík za info... mám chuť na boj o přežití bez rpg prvků :)
Walome: Umírněnější. Reps. v CoH to dotáhli tak vysoko, že jsem to nějak neregistroval.
Pár v prvním STalkerovi bylo tolik artefaktů, že jsem doslova nevěděl kam je mám dát.
A co respawn nepřátel? Stejné jako u prvního S.?
A co respawn nepřátel? Stejné jako u prvního S.?
Walome: Bude to boj=) Artefakty pokud vím jsou na stejných místech... A bugů zmizí tucty.
Otázka: když si dám do CoP DATASTOR modpack, udělá to z toho boj o přežití nebo budu nacházet artefakty a jiný věci na každým kroku?
edit: a zmizely bugy? Já měl takový nepříjemný, že když mě něco srazilo na zem nebo jsem se probouzel, tak se kmitala obrazovka.
edit: a zmizely bugy? Já měl takový nepříjemný, že když mě něco srazilo na zem nebo jsem se probouzel, tak se kmitala obrazovka.
Narozdíl od Stínů téměř dokonalé. Líbí se mi přístup k achievementům, zadání hlavní linie, rozumné zasazení - žádné: Záleží na vás celý svět, tady máte dřevěné AK a potrhané montérky a táhněte mi z očí.
Nekonalo ani žádné nekonečné traversování sem a tam, žádné zbytečné časově omezené questy (jen kde to dávalo smysl).
Na druhou stranu, mohlo to být o něco větší a ze začátku jsem měl spíše pocit, že střílím z kuličkovek. Skvělé byly odrážející se kulky od silnice, kamenů, stěn, horší odražené od oblohy :)
Ale ta atmosféra. Parádní.
Nekonalo ani žádné nekonečné traversování sem a tam, žádné zbytečné časově omezené questy (jen kde to dávalo smysl).
Na druhou stranu, mohlo to být o něco větší a ze začátku jsem měl spíše pocit, že střílím z kuličkovek. Skvělé byly odrážející se kulky od silnice, kamenů, stěn, horší odražené od oblohy :)
Ale ta atmosféra. Parádní.
Bodkin: Jdou, váže se k tomu quest s hnízdem těch neviditelných zmetků... ;-)
V hospodách máš privátní bednu (možná až po nějakém Questu)
Je tam někde místečko, kde bych si mohl skladovat své věci a nebát se o krádež? Mám sebou pár nábojů, které se budou hodit později a zatím jen zbytečně váží.
BTW - na mostě(1. oblast) je zdecimovaná kolona s náklaďákem vezoucí zamčenou bednu, která vyžaduje 2 klíče. Jdou se někde najít?
BTW - na mostě(1. oblast) je zdecimovaná kolona s náklaďákem vezoucí zamčenou bednu, která vyžaduje 2 klíče. Jdou se někde najít?
NateLogan: Však až 3 díl to bude mít opět vychytané=)
Oni si to jistí konzolovou verzí. Docela dost mám o tuto hru obavy.
Bodkin: Sami si hází klacky pod nohy.
Dvojka si říká o krádež - http://www.rockpapershotgun.com/2011/10/ ... ccess-for-stalker-2/
Cobot: jojo, však jsem psal, že to byla jediná věc, která mě na STALKERovi bavila - ten strach z nebezpečí :)
pevně věřím, že Datastor tu hru opravdu pozvedl, ale já osobně bych první hraní volil v originále (max. s Complet modem). přeci jen pak člověk dostane dost zkreslenou představu o tom, jaká ta hra skutečně byla, když vyšla. u her jako je Stalker, je druhé hraní nasnadě...
Walome: Já nevim ale to si nemylim. Nedávno jsme dohrál chernobil znovu a nemám pocit že bych chcípal nějak moc. Ono asi je to tím jak ve hře postupuješ. Já chodil tak že jsem stále sledoval horizont a dával si bacha a střílel z krytu. Pokud bych to hrál jako běžnou stříelčku a naběhl mezi nepřátele tak asi jo - chípneš hned.
To ale já považuju za klad. Stejně tak omezenou nosnost a z toho pro někoho otravné zadejchávaní se a nemožnost běhu (což jde připadně jednoducho editací dvou texťáků vypnout). Prostě mi to ke stalkerovi sedí. Samozřejmě u Quaka bych na to nadával.
To ale já považuju za klad. Stejně tak omezenou nosnost a z toho pro někoho otravné zadejchávaní se a nemožnost běhu (což jde připadně jednoducho editací dvou texťáků vypnout). Prostě mi to ke stalkerovi sedí. Samozřejmě u Quaka bych na to nadával.
Cobot: Jj, taky jsem se na to onehdá Datastora ptal... Tvrdil, že vzhledem k tomu, že Complete mod staví převážně na grafice, tak pokud ve složce gamedata u DMP přepíšeš složku graphic, shaders, meshes (nevím přesně, prostě složky s grafikou), tak by se nic stát nemělo.
A jinak, Garrete, přesně jak říká Cobot... To co tě teď tak frustruje mě doslova trhalo žíly a s DMP se najednou ze STALKERů stala moje jedna z TOP FPS. Kromě toho kdy se odhodláš si to zahrát znovu, že jo ;)
A jinak, Garrete, přesně jak říká Cobot... To co tě teď tak frustruje mě doslova trhalo žíly a s DMP se najednou ze STALKERů stala moje jedna z TOP FPS. Kromě toho kdy se odhodláš si to zahrát znovu, že jo ;)
Já neříkám, že datastor dělá hru hardcore, ale že střelou do hlavy lehneš i na easy. Aspoň tak mi to bylo řečeno.
Garret: ale já si během hry (myslím) obtížnost změnit mohl.
Garret: ale já si během hry (myslím) obtížnost změnit mohl.
Mělo by to jít. Na DMP fóru se na to někdo ptal. Respektive jde použít grafika z coplete modu. Ono to není nic divného. Celé modování Stalkera je ve větší míře pouze o nahrazování původního obsahu novým. Je to tedy jen o "vyměńování souborů" v adresáři gamedata. Samozřejmě to bude o stabilitě a testování.
Datastor ti určitě řekne na fóru jak to je. Mě by taky zajímalo zda je grafika v complete modu lepší než v DMP. Chtělo by to nějaké porovnávací screenshoty.
Datastor ti určitě řekne na fóru jak to je. Mě by taky zajímalo zda je grafika v complete modu lepší než v DMP. Chtělo by to nějaké porovnávací screenshoty.
vzhledem ke stupidní výdrži v původní hře by možná datastor nebyl špatná volba. přeci jen narvat psovi do nosu hlaveň brokovnice a modlit se, jestli ho to zabije, je trochu přitažený za vlasy...
Jde nainstalovat Complete i DMP dohromady?
Ale prdlajs. DMP není žádnej ultra hardcore. Mimo jiné zlepšuje chování zbraní. To znamená že jedna rána do hlavy každýho oddělá. Možná jen pár tužších ne to už nevim. Zbraně mají větší dostřel a tak. Nevim proč se DMP bere jako něco co hru udělá nehratelnou. Není to vůbec pravda. Dělá hru jenom lepší. Navíc opravuje plno chyb. Coplete mod sice vyzkoušený nemá ale podle toho co jsme četl tak se zaměřuje hlavně na grafiku. V DMP je taky vylepšená grafika. Nevím kde je lepší, ale DMP dělá hru celkově lepší a ne hardcore nehratelnou. Spíš z toho není střílečka ala Serious Sam.
nehraju s Datastorem, jen s Completem. Datastora možná až na případné druhé hraní...
Já se ale obávám, že datastor z toho dělá hardcore akci i na easy, ne? Jedna kulka do kebule a seš tuhej.
na to už jsem starej. rozehraju to znova. počtvrté. grr...
Garret: já to hrál taky na veterána a bylo to jediné, co mě u hry drželo. Strach z každé konfrontace s nepřítelem... a nezlepší. Zejména závěr - jeden z nejtužších konců, co jsem kdy zažil. A to jsem zažil i Project IGI :)
Já prypjat zatím nehrál, ale být tebou zkusil bych právě DMP. V předchozích dílech zlepšuje chování a účinost zbraní a jedna rána do hlavy = smrt. U CoP se to předpkládám bude chovat stejně.
tak jinak se zeptám. rozehrál jsem to blbec na Veterana a tak nějak je to docela tuhé, resp. mě nebaví umírat a rozdávat několik ran do hlavy brokovnicí obyčejnému psovi. přeci jen už jsem postarší. je tady někdo, kdo to dohrál na Veterana a kdo by mi doporučil pokračovat, že se to zlepší, nebo to naopak bude čím dál tím víc pain the ass?
Pro info - vyšlo nové DMP pro CoP tady
v menu mám možnost změnit obtížnost i během hry, ale vypadá to, že se po loadu hra zase resetuje do původní obzížnosti, na kterou jsem začínal. není jiný způsob, jak ji změnit?
Už mě to přestává bavit. Za sebe doporučuji Complete mody pro první hraní.
Howgh.
Howgh.
Paul: To je relativní. Datastor to taky mění k lepšímu ;)
Ano, k lepšímu.
Paul: No tak to jsou docela drastické změny=)
Měl jsem na mysli že nemění výrazně hratelnost (např. nepřidávají auta a podobně).
Vylepšují prakticky všechny aspekty, od grafiky, přes zvuky po AI.
http://artistpavel.blogspot.com/
Vylepšují prakticky všechny aspekty, od grafiky, přes zvuky po AI.
http://artistpavel.blogspot.com/
Paul: ,,...nic výrazně nemění, jen vše vylepšují..."
Trochu si protiřečíš. Co vylepšují?
Trochu si protiřečíš. Co vylepšují?
Complete mody nic výrazně nemění, jen vše vylepšují, takže bych hrál jednoznačně s pouze s nimi, a to i poprvé.Jsou odladěné na všechny verze včetně steamu.
Mě se to zas nejlépe hrálo bez módů upravujících hratelnost. A to bez ohledu na fakt, že hra s módy čas od času může způsobit ztrátu savů (minimálně Steam verze).
Kubulus: Já jsem zastáncem, aby si to každý zahrál na čisto a až potom modovat.. Ale to je na tobě.. Je tam spousta mušek, ale i to dělá Stalkery Stalkerama.:-))
V původním stavu bych řekl, že je spousta věcí ne úplně dodělaných. Použil bych nějaký mod, je jich víc a rozhodl se podle toho, jak moc chceš mít hru upravenou a jak. Já jsem to hrál ještě v době, že jsem žádné kompletní mody nedával a jednotlivé prvky jsem si upravoval zvlášť :)
Je lepší hrát Stalkery nejprvé v původním stavu, nebo tím Complete Modem nic nezkazím?
Paul: Vidím že pán se taky rád ve hrách kochá, že?:-)) Hlavně ta obloha, ta obloha. Mám velmi podobné screeny ze všech tří dílů.
Udělal jsem pár screenů s complete modem. Skvělej mod, jako obvykle.Udělám si tenhle rok druhej playthrough.
myse xD
Say: to je jen můj názor jednou větou, pokud sesmolím koment, tak se rozepíše. Není to fps jako každé jiné, ale není to natolik odlišné, abych to mohl někomu navrhnout, až si bude chtít zahrát nějakou JINOU a ODLIŠNOU fps...
Walome: Mě pohltila atmosféra a jistá realističnost akce, v profilu ale tvrdíš, že je to FPS jako každé jiné. Nesouhlasím, ale jestli to tak vnímáš opravdu to dál nezkoušej.
škoda... ten potenciál to má, škoda, že to nedotáhli...
Walome: Nechytne. Jediny podstatny rozdil vuci tomu co pises je, ze se Stalkeri hybou z mista na misto. Mrkni se po necem jinem.
To je možná chyba, respektive příčina. vydaný Stalker je v podstatě úplně něco jiného, než co bylo původně v plánu...