Štěstí přeje připraveným :). Do centra zóny jedině s výbavou, za kterou by se nemusel stydět ani sám Rambo.
Diskuze
Vždyď je to úplné parádní survival xD opakuju, konec hry jsem prožil s nonstop krvácením, hladem a radiací, bez nábojů s pouhými pár granáty xD na ten konec nikdy nezapomenu xD kdyby hra trvala o pár sekund dýl skácím se k zemi xD edit: vlastně hladový na konci nebyl, u vojáka před poslední místností jsem našel 2 chleby xD ty mi daly zase pár HP a asi díky nim jsem přežil xD
Takže s čím máš vlastně problém? Že musíš sem tam nacpat do Šráma nějakou plechovku?
Tady mi to "je to hra" fakt nevadí. V GTA to taky udělali jen v San Andreas a pak se to na to raději vyprdli. V reálu předně poznám že jsem unavený (a opravdu ne tak, že mi najednou začnou ubývat hitpointy).
To je taky o přístupu hráče. Kdybys chodil 12 hodin v kuse a likvidoval kolem sebe co se dá, byl bys unavenej a na hodinkách by se ti taky nezobrazovala ikonka spánku. Prostě chovej s k němu jako v reálu. Dej mu najíst, nech ho pravidelně spát a zavzpomínej na tamagoči=)
Exoskeleton se hlavně v popiskách chlubí vysokou balistickou odolností, proti "vlivům přírody" tam jsou daleko lepší obleky (SEVA nebo něco od vědců). Jde mi prostě o to, že ty brnění jsou tam takhle proti zbraním k ničemu, rozdíly jsou minimální a taky mutanti nevydrží skoro nic (hlavně ten pseudogigant je celej k smíchu). Tak jednou realita, pak zase arkáda (obalení slovíčkem hra), vyber si:) Zkoušel jsi oddělat celej DMP a dát tam původní config? Jinak mě u Clear Sky teda neštval hlad, ale spánek, ten neměl ikonku a já furt čekal, kdy se bude chtít Šrámovi spát a ono jen nenápadně ubývalo zdraví.
Exoskeleton se hlavně v popiskách chlubí vysokou balistickou odolností, proti "vlivům přírody" tam jsou daleko lepší obleky (SEVA nebo něco od vědců). Jde mi prostě o to, že ty brnění jsou tam takhle proti zbraním k ničemu, rozdíly jsou minimální a taky mutanti nevydrží skoro nic (hlavně ten pseudogigant je celej k smíchu). Tak jednou realita, pak zase arkáda (obalení slovíčkem hra), vyber si:) Zkoušel jsi oddělat celej DMP a dát tam původní config? Jinak mě u Clear Sky teda neštval hlad, ale spánek, ten neměl ikonku a já furt čekal, kdy se bude chtít Šrámovi spát a ono jen nenápadně ubývalo zdraví.
SilentWolf: Já to hrál na stalkera a taky mi občas zbraň vypadla.
xxxfucker: Exoskeletony nosí především kvůli zvýšené odolnosti vůči nepříznivým okolním vlivům (radiace, toxické látky atd.) a zvýšené hmotnosti, což je k nezaplacení. Teda... k zaplacení a pěkně vysokému=) A pořád je to hra (kdo by prosímtě hledal artefakty v okolí Černobylu), jen ji prostě upravit, jak to komu vyhovuje. Pořád tu ta modifikace je a ze hry mi udělala něco podle mého gusta. Co se týče grafiky. Opravdu jsem snížení FPS nenašel, to jsem si testoval. NPC se k tobě dostávat nemusí, taky má zbraně, stejně jako ty. Jen ty nechutně skákající zombie... Ty byly někdy fakt na facku. Nešlo je pomalu ani zamířit.
xxxfucker: Exoskeletony nosí především kvůli zvýšené odolnosti vůči nepříznivým okolním vlivům (radiace, toxické látky atd.) a zvýšené hmotnosti, což je k nezaplacení. Teda... k zaplacení a pěkně vysokému=) A pořád je to hra (kdo by prosímtě hledal artefakty v okolí Černobylu), jen ji prostě upravit, jak to komu vyhovuje. Pořád tu ta modifikace je a ze hry mi udělala něco podle mého gusta. Co se týče grafiky. Opravdu jsem snížení FPS nenašel, to jsem si testoval. NPC se k tobě dostávat nemusí, taky má zbraně, stejně jako ty. Jen ty nechutně skákající zombie... Ty byly někdy fakt na facku. Nešlo je pomalu ani zamířit.
A na nejtěžší, co jsem hrál shadow of chernobyl, vám po zásahu vypadne zbraň xD to je hardcore
Sám jsem účinnost zbraní s Datastorem řešil, ale že jelikož jsem byl sám, komu se to nelíbilo, tak to nechal tak. Zásobník PMka možná. Je to docela komické, když třeba hrozný Gigant vydrží patnáct ran z kalacha, takže se ani nestihne otočit. A zásah z dragunova nevydrží ani v originále (ale musí být do hlavy). Řekni mi, proč by v reálu nosili nějaké těžké neohrabané exoskeletony, když vydrží asi o kulku víc jak kožená bunda. A HW jsou vyšší kvůli lepšímu počasí, texturám a tuším že pozapínal cosi v configu (jinak nepřístupné věci). Na ranu tě sice zabít může, většinou se k tobě ale nedostane, protože jako hráč nemusím ani mířit, je celkem jedno, jestli ho trefím jednou do hlavy a nebo 4ma do těla. U automatů to velkej rozdíl nedělá.
Fíha, takže chcete mi naznačit, že bych se u klasického STALKERa unudil z blbosti nepřátelů a nutnosti chrlit veškeré muniční zásoby? Radši to přiblížení k realitě=)
U mě DMP zvýšil náročnost až neúměrně a tak jako tak se mi původní Stalker líbil více bez něj.
xxxfucker: Negative. Hlad je normální, žádná překážka. HW nároky jsou stejné, ne-li menší, protože některé grafické skripty jsou předělané. Akorát textury jsou vyšší, ale ty lze v horším případě smazat a nikdy jsem zvýšením textur nějaký úbytek FPS nezaznamenal. Do hrudi v exoskeletonu musíš vysřílet skoro zásobník, z shotgunů zvládne i 2 výstřely z blízka. Ale jinak je to prostě realita. Je fakt kravina, aby člověk v sebelepší helmě odolal výstřelu nejen z Dragunova=) A nebo si zkus si z devítky vystřelit na plynovou masku. Toto mi chybí v mnoha hrách. A na ranu může nepřítel dostat i tebe, na to nezapomeň.
Je trochu nefér hodnotit hru s modpackem. Třeba HW náročnost zvyšuje brutálně a Gausska je DMP fakt naprd. V modpacku jsou uplně debilně vyvážené zbraně. Je sice chvályhodné, že nepotřebuješ zásobník na každýho druhýho šmejda, ale rozdíly mezi zbraněmi jsou totálně setřeny. Všecky zabíjí na ránu do hlavy a borce v exoskeletonu skolí 2 nebo 3 rány do hrudi. Ve výsledku je ti pak jedno, jestli běháš s Kalachem, fn2000, Grozou nebo s Gaussem, rozdíl mezi nimi činí necelou kulku. Clear Sky si dej, je uplně nahovno a šíleně mě tam štval ten namontovaný hlad. Chyběla tam ikonka, takže jsem si pořád říkal, proč mi sakra ubývá zdraví, když nikde není nic napsaného.
Minimálně CoP bych zkusil bez Datastora, je sice fajn, ale hází klacky pod nohy (až nelogicky).
Minimálně CoP bych zkusil bez Datastora, je sice fajn, ale hází klacky pod nohy (až nelogicky).
I respawn jde celkem jednoduše upravit=) Třeba takto...
V souboru gamedata/scripts/se_repawn.scripts zmeniť:
idle_time:setHMSms( 0, 0, 0, math.random(self.idle_spawn_min, self.idle_spawn_max)*1000)
na
idle_time:setHMSms( math.random(číslo 1, číslo 2), 0, 0, math.random(self.idle_spawn_min, self.idle_spawn_max)*1000)
...kde číslo 1 a číslo 2 udáva rozsah premennej a je v hodinách
V souboru gamedata/scripts/se_repawn.scripts zmeniť:
idle_time:setHMSms( 0, 0, 0, math.random(self.idle_spawn_min, self.idle_spawn_max)*1000)
na
idle_time:setHMSms( math.random(číslo 1, číslo 2), 0, 0, math.random(self.idle_spawn_min, self.idle_spawn_max)*1000)
...kde číslo 1 a číslo 2 udáva rozsah premennej a je v hodinách
Hej kámo respekt pokud to dohraješ, v Limansku se spawnují nepřátele a víš snad určitě jak je těžké vystřílet třeba agroprom v jedničce s modpackem , to si vynásob dvěma velikost oblasti, počet nepřátel a to že se spawnují i za tebou takže žádný úkryt není bezpečný..
Na ten se těším jak děcko na čokoládu. Momentálně procházím Clear Sky, taktéž z Datastorem a u Call of Prypiatu to bude taky tak=)
A doporučuju nového stalkera, call of prypiat 2x zajímavější (zničenější) lokace a 200x zajímavější úkoly..
Perfekcionista... Jako já=D
Datastor je bůh xD
Je to možné, proto není důvod si ho nevyzkoušet (tedy pokud se ti líbí). Navíc ten chlapík má perfektní blog. Takhle ,,čisté" stránky jsem dlouho neviděl.
Ad 06.07.2010 20:31:04 - český dabing automaticky ruší Datastor, naštěstí.
Ad 06.07.2010 20:31:04 - český dabing automaticky ruší Datastor, naštěstí.
Hezky seznam, i kdyz rada tech plusovych bodu plyne ciste z datastoru mam pocit.
Tož jsem si tam hodil CZ patch 1.0006 ale zarazil mě dabing. Nejde tam nějak hodit původní angličtinu (nebo snad ruštinu?).
Btw, láká mě Datastor modpack. Hodí se na první hraní?
Btw, láká mě Datastor modpack. Hodí se na první hraní?
NO já je zkoušel splnit všechny! pokud jsem failnul tak load!! xD ale dost srandy.. ve dvojce mi chybí statistiky a všechno je strašně uspěchané.. jinak to fakt tak hrozné není ale já se jen bojím toho ať ho to neodradí od trojky..
edit: statistiky myslím žebříček který mě v 1 ohromil :) teď už to není takové terno
edit: statistiky myslím žebříček který mě v 1 ohromil :) teď už to není takové terno
2s na ukol. To mi chces tvrdit zes tem buhipodleceho generovanejm "ukolum" odhodlane venoval pozornost dal nez za uvod v bazinach navzdory tomu ze ti jich kazdou chvili nekolik pribude a par se samo failne? Normalne bych tu pripominku chapal, ale vzhledem k zabugovanosti a nevyvazenosti prvniho dilu nechapu, jak se muze u pokracovani po zkusenostech s puvodni hrou nekdo rozcilovat nad takovou hovadinou :)
(Rada novackum jednoducha - ignorovat :))
Myslim ze pokud si zkazi chut, tak uz pri jednicce. Jako FPS je CS v pohode, vyvazenejsi jak jednicka, mnohem vetsi duraz na dej, graficky je to nejhezci dil, Red Forest v noci ftw.
Konec je sice tupej, ale to v podstate plati pro vsechny tri dily :)
(Rada novackum jednoducha - ignorovat :))
Myslim ze pokud si zkazi chut, tak uz pri jednicce. Jako FPS je CS v pohode, vyvazenejsi jak jednicka, mnohem vetsi duraz na dej, graficky je to nejhezci dil, Red Forest v noci ftw.
Konec je sice tupej, ale to v podstate plati pro vsechny tri dily :)
CS je na konci tupá naskriptovaná střílečka, a ty 2s na úkol apod.. ale je tam pěkný efekt rozmazání když nabíjíš zbraně.. celkově je to ale nejhorší díl.. a pokud si s tím zkazí chuť na výbornou trojku bude to škoda..
Na CS nic zasadne problemyvyho neni, vubec ji silentwolfa nevsimej, dyt tam dela vykricniky.
(Ale datastor modpack nebo oblivion lost mod pro prvniho stalkera asi neuskodi)
(Ale datastor modpack nebo oblivion lost mod pro prvniho stalkera asi neuskodi)
Ale aspoň jednoduchý módík na úpravu účinosti zbraní tam hoď.. a pokud nejsi troškař hned datastor modpack xD kde se pistole stane účinou a ze samopalu budeš skákat až ke stropu.. a na dvojku bych se vysral! doslova!
imho podle vydani.
V jakém pořadí doporučíte STALKERy hrát? Podle vydání, nebo dějové linky?
Jop, taky jsem pro neutralitu :).
BTW taky někomu zlobí některé ambientní zvuky? Teď mám na mysli nenavazující zvukové smyčky - např. siréna v té vojenské základně kam se jde pro první sadu dokumentů nebo teď v Red Forest zvuk nějakého generátoru...
BTW taky někomu zlobí některé ambientní zvuky? Teď mám na mysli nenavazující zvukové smyčky - např. siréna v té vojenské základně kam se jde pro první sadu dokumentů nebo teď v Red Forest zvuk nějakého generátoru...
Ech, já byl pokaždé přísně neutrální, ani hipíci ani fašouni mi nepřirostli k srdci.Alespoň jsem mohl jsem kšeftovat u obou. Myslím že zásadnější vliv by to mohlo mít pouze před vstupem do Pripyati.Na té křižovatce dojde k tužšímu bojiAle netýká se to příběhu.
Jaké jsou dopady na hru, když se přidám k nějaké frakci? Odvíjí se od toho nějaké jiné questy (samozřejmě krom questů té které frakce)? Takže, Duty, Freedom nebo nikdo? :)
MCZ: tleskám, podobných komentů kdyby tu bylo víc - nevyzradil jsi nic ze hry, vše bylo stručné, jednou větou..., pro člověka, který hru nehrál (já :-) ) dost přínosné. Zatím uvažovat o nějakém tom módu, který hru ... dělá vychytanější...
Všechno co psal MCZ je pravda a proto já nedokážu stalkera hrát jinak než s modpackem xD
MCZ: No to si ako ja v prípade Gothicu 1 asi, akurát, mňa tá hra tak srala, že som si všetky servítky v rámci komentáru nechal na iné príležitosti. :)
Srabe! :-)
A to mě do toho někteří chtěli uvrtat. To zrovna!
MCZ: tak vzdycky je na tom lip ten, komu se hra libila, protoze si to uzil a nebylo to pro nej trapeni, to je jasny :)
Karasman: já si furt myslím, že vy, co se vám hra líbila, jste na tom asi lépe než já; koneckonců vy jste se bavili (a někteří dokonce i bez bugů, no jéje) a neutráceli jste za něco, z čeho jste byli zklamaní, že? Možná mě tu z toho někdo může podezírat, ale já hry taky nehraju proto, abych je následně kritizoval a provokoval zdejší fanbase.
edit: každopádně v nejbližší době si dám asi pár BioWare šablonovitých RPG a pak někdy zkusím CoP, když si myslíte, že by se mi mohl líbit více.
edit: každopádně v nejbližší době si dám asi pár BioWare šablonovitých RPG a pak někdy zkusím CoP, když si myslíte, že by se mi mohl líbit více.
MCZ: Taky jsem ti dal plus. Je to prostě rozumně napsaný koment a inteligentní názor na hru, takhle to má vypadat. Co na tom, že tobě se hra nelíbila a mně jo...
Tul: děkuji :-) dost cením, když mi dávají plusy i lidé, kteří mají na hru značně odlišný názor.
MCZ: napísal si prototyp komentára, ktorý sa mi páči (logikou a odvôdňovaním) a zároveň sa s ním nestotožňujem. :D
To je mi vás líto... :cries like a baby:
Souhlasim, hral jsem s poslednim patchem a nepamatuju se na zadny vetsi problem.
V základní hře jsem žádný bug nenašel a ani on si nenašel mě. Pravděpodobně jsem také hrál něco jiného. STALKER je prostě trochu jiná střílečka.
Konec CoP je pravě dobrej je takovej obyčejnej :) nevidim důvod proč by se na hrače ke konci měla najednou spiknout celá zona! ale ten začátek tomu spíž jako jediný ubližuje kvůli tomu sem to taky odinstaloval po prví a až mě zas PAUL nahlodal když sem to viděl na jeho mega monitoru tak sem to prostě musel dojet a je to geniální hra!!
Absence příběhu, prázdné lokace na závadu,bugy? Asi jsem 6x hrál jinou hru. Příběh jsem rozplétal nitku po nitce, hltal každé slovo,četl všechna pda a nakonec dohrál s asi nejlepším koncem. Prázdné lokace u mne neznamenají mínus, konečně jsme v radiací zamořené Zoně ne na Václaváku. Naopak by působilo směšně kdyby za každým stromem seděl stalker. A bugy? Dnes po tolika vydaných opravách je nezaznamenávám.
Mě konec nenasral, spíš potěšilo že tam je skutečnej závěr, začátek je krapet matoucí, ale po hodině hraní se to poddá..a ta náplň hry jako takový je fakt boží.
no po strance pribehu bych to moc ani nechvalil, zacatek nuda, konec nasere... ale taky bych doporucil spis CoP. Bo uz to urcite neni tak prazdny ani nedomrveny, ukoly jsou jedinecny... i kdyz ta uvodni lokace me moc nebrala... kazdopadne druha tretina CoP je epic :) Jen ten boj frakci o kontrolu nad uzemim mi tam trochu chybel.