Podařilo se někomu dát tuhle misi http://a.imageshack.us/img265/6777/sc2q.jpg na Brutal? Já jsem zatím dal na Brutal všechny, ale tohle prostě nejde :) Btw každý tank tam má kolem 200-300 killů, ale jak už bylo řečeno, je to jen pro "okrasu", nic to na hře nemění... Což mě už u Bety přivedlo k myšlence, že bych v SC2 uvítal multiplayer mod, kde by počet killů jemně vylepšoval jednotku (něco jako v Red Alert 2), hráč by si pak musel veterány víc chránit a stalo by se to zajímavější. Just a thought...
Diskuze
Zuzko: Když mi ji trochu popíšeš určitě ti řeknu i její název, pokud tě to tedy zajimá. Byla to mlatíčka 1 vs 1 nebo Cooperace ala Final Fight? :)
Je počet zabití k něčemu ? já jen že bažant má pořád ty stejné vlastnosti jako mariňák co má v kolonce počet zabití 150 .. asi jen pro pocit .. xD
Kara: Tak hrozný to za 9 let snad nebude, když u toho ještě dokážu každý den běhat, chodit do fitka a na spinning:) Přiznávám bez mučení, že bez toho by to šlo všechno daleko líp, ale já spíš místo kvantity sázím na kvalitu, takže víc jak 20 denně neudělám, ale zato ty cigarety jsou dražší marky...
Tři papouchy za cigára? OMG ty musíš mít prohulený plíce. *blicísmajlík*
Garion: Měsíčně např. utratím 3.000,- Kč za cigarety, za rok je to už dost a přeci jen větší blbost, než kdybych pořídl všechny ty SC:)
Paul von Talaczek: Tak to asi jak kdo, asi mas dobrou praci, ze si to muzes dovolit :)
Garion: Tak člověk za život vyhodí víc peněz za jinčí blbosti:)
Paul von Talaczek: Pokud to beres takhle, tak v tom pripade doufam, ze v hodnoceni budes brat ohled na to, ze te jedna AAA hra prisla na ty same penize jako 4 jine AAA hry, protoze u me by teda tohle rozhodne minus bylo.
Starcraft = Kampaň za Terrany, Protosse a Zergy v jednom - datadisk další přísun 3 nových kampaní. Pro mě tohleto rozhodně platí a do té doby nevidím nejmenší důvod považovat Wings of Liberty za kompletní hru, i když obsahuje ostatní featuresy takové hry. Zkrátka a dobře si Blizzard uvědomil, jaké marketingové tahy se jim osvědčily v průběhu života WoW a ty se snaží a budou snažit implementovat i do dalších her.
Bodkin: Samozrejme.
Mno, jen aby ta jedna nebyla zbytečně a hloupě natáhnutá, aby dorovnala ty tři. To by nebylo dobré.
Kostěj: Ja teda nevim, kolik tam tech misi je, ale aby se ti nestalo, ze jich tam je 8 :o) Vsak o tom mluvim, pokud je jedna kampan dlouha jako jinde tri, neda se ji to samozrejme vycitat.
Garion: chápu a souhlasim, jen ten odhad je myslím trochu mimo. Já se považuju za průměrně schopnýho hráče (spíš v tom horším slova smyslu), kampaň hraju na třetí ze čtyř obtížností a těch cca sedm misí co mám zatím za sebou mi zabralo cca 7 hodin hraní (dvě jsem musel párkrát opakovat). Jestli to tak půjde dál, a řekl bych že spíš jo, než ne, celá ta kampaň mi těch 30 hodin potrvá, čímž se s přehledem dostáváme nad dobu, kterou jsem strávil nad jedničkou :).
Kostěj: Mne je to uprimne jedno, ja si to za tu cenu asi nekoupim (to spis nekde vyzebram dva ty klice a dohraju kampan a hotovo, multiplayer me vubec nelaka), ale prijde mi hloupy, kdyz nekdo rekne, ze to ohodnoti az jako celek, kdyz to jako celek neni :) Nerikam, ze jedna kampan je malo nebo moc, to je na kazdem k posouzeni, na druhou stranu si myslim, ze se prakticky nelze vyhnout porovnani alespon s SC1, kde mne jako tehda hernimu batolatu trvala i prvni kampan za Terrany mnoho, mnoho hodin a pokud placnu prvni SC1 vydrzel v singleplayeru prumerne 30 hodin a SC2 (tento) vydrzi placnu 10 hodin, urcite se to hre da vytknout (stejne jako se treba MW/MW2 vycita, ze ac je ta kampan skvela, je proste oproti nekterejm jinejm FPS desne kratka).
WoW je online, Diablo mlátička, Starcraft strategie. Nevidím důvod, proč by si tyto hry měly vzájemně konkurovat, můžou naopak kvést všechny najednou vedle sebe. Pokud je někdo magor do WoWka, těžko s ním praští jenom proto, že vyjde nějaký Starcraft...
Blizzardi se po WoW topí v penězích, takže jim zase tak o moc imho nejde.
Listopad, jako vzdy.
Mám pocit, že Cataclysm má vyjít ještě letos. Tipoval bych tak nějak prosinec...
Dělá na tom jiný tým, ale pochybuji, že Blizzard vydá S2 i D3 v jeden rok, pokud se nepletu tak o D3 se spekulovalo na rok 2011, myslím, že se snad ani možná nestalo aby Blizzard někdy vydal dva tituly (natož rozdílné) během dvou let nebo ano? Tudíž osobně pochybuju, že by vydali dvě značky v jeden rok, ale třeba změnili politiku a budou si konkurovat sami sobě, těžko říci.
Nenarážel jsem tím na to, že to snad sežere moc času na práci (S2 opravdu nevypadá moc náročně), ale na to, že si Blizz nebude sám sobě konkurovat a aby v rámci tak krátké doby přehazoval hráče z jedné své herní značky do druhé.
Nenarážel jsem tím na to, že to snad sežere moc času na práci (S2 opravdu nevypadá moc náročně), ale na to, že si Blizz nebude sám sobě konkurovat a aby v rámci tak krátké doby přehazoval hráče z jedné své herní značky do druhé.
No nevim, zase si myslim, že kdyby to Blizzard moc dlouho protahoval, tak se jim na to pak spousta lidí vybodne. Přece jenom za 6 let už ta grafika taky nebude nic extra.
Osobně bych viděl, že dvojka by tu teoreticky mohla být už za rok. Přecijenom veškerý jednotky jsou hotový a vybalancovaný, BNet taky, takže chybí "jen" udělat tu kampaň, animace a pár kravinek. Když máknou, je rok času dost.
EDIT: A na D3 dělá úplně jiný tým, takže to by se navzájem ovlivňovat moc nemělo.
Osobně bych viděl, že dvojka by tu teoreticky mohla být už za rok. Přecijenom veškerý jednotky jsou hotový a vybalancovaný, BNet taky, takže chybí "jen" udělat tu kampaň, animace a pár kravinek. Když máknou, je rok času dost.
EDIT: A na D3 dělá úplně jiný tým, takže to by se navzájem ovlivňovat moc nemělo.
Osobně pochybuju, že tahle hra bude kompletní do tří let, vzhledem k ostatním rozdělaným projektům, které teď hádám mají větší prioritu než další díl S2. Blizzard by si zároveň i kakal pod sebe kdyby vydal v jednom roce více svých projektů, tohle bude sranda minimálně tak na 6 a více let. Osobně jsem opravdu zvědav jak tohle vyřeší, nebo snad budou protáčet ten samý engine a herní principy další dekádu? :D
Jiná možnost by byla, že S2 je stále prioritou a tím půjde do kytek zase D3, které už teď budí rozpaky.
Jiná možnost by byla, že S2 je stále prioritou a tím půjde do kytek zase D3, které už teď budí rozpaky.
Thellwin: Neboj, to přejde. Až vyjde nový Half Life, nebo třeba Mafia, taky z toho budou lidi chvíli odvaření. To se týká všech her s populárními předchůdci...
Paul von Talaczek: Musíš si umět vybírat. Jinak mám xzone hodně rád, ale 2900 za sběratelskou, která se dá jinde sehnat kolem dvou tisíc je opravdu moc. Ve výsledku by to tedy nebylo 9, ale 6 tisíc. Vypadá to hrozně, ale pořád je to o třetinu míň - a v rozmezí odhadem tří let... ;-)
A mimochodem. Nevíme sice zatím (nebo teda já nevím), co přinesou další části dalšího oproti kampaním za další dvě rasy, ale pokud chcete hrát jen multiplayer, zřejmě si je ani kupovat nebudete muset...
Paul von Talaczek: Musíš si umět vybírat. Jinak mám xzone hodně rád, ale 2900 za sběratelskou, která se dá jinde sehnat kolem dvou tisíc je opravdu moc. Ve výsledku by to tedy nebylo 9, ale 6 tisíc. Vypadá to hrozně, ale pořád je to o třetinu míň - a v rozmezí odhadem tří let... ;-)
A mimochodem. Nevíme sice zatím (nebo teda já nevím), co přinesou další části dalšího oproti kampaním za další dvě rasy, ale pokud chcete hrát jen multiplayer, zřejmě si je ani kupovat nebudete muset...
Já upřímně nechápu co furt má každej s tou "jednou hrou za 4200". Já prostě beru Wings of Liberty jako hlavní hru a ty další dva chystaný díly jako datáče.
No tak je tam kampaň jen za jednu stranu, no a co. V Dawn of War 2 to bylo to samý a nikdo ani nepípl, přitom kvalitativně je Starcraft 2 - nakolik jsem zatím z těch asi 7 misí mohl posoudit - úplně někde jinde (překvápko). Nebo ve World in Conflict. Osobně jsem za to rozdělení rád, pobíhání po Hyperionu mě hrozně baví :)
Blizzard si za to samozřejmě může sám, měli hru oznámit později - až po rozdělení :)
No tak je tam kampaň jen za jednu stranu, no a co. V Dawn of War 2 to bylo to samý a nikdo ani nepípl, přitom kvalitativně je Starcraft 2 - nakolik jsem zatím z těch asi 7 misí mohl posoudit - úplně někde jinde (překvápko). Nebo ve World in Conflict. Osobně jsem za to rozdělení rád, pobíhání po Hyperionu mě hrozně baví :)
Blizzard si za to samozřejmě může sám, měli hru oznámit později - až po rozdělení :)
Škoda, že není demo, zajímalo by mě, co je na SC2 tak úžasného, že se o něm teď všude možně píše a mluví :)
Já jsem touhle sérií naprosto nedotčený.
Já jsem touhle sérií naprosto nedotčený.
Garion: A kdyby ještě vyšla u každého dílu sběratelská, tak by to byl mazec, vysolit 9k za jednu hru :D
Na druhou stranu pokud budou dalsi dily stat stejne, tak sice bys rad dal kompletni hre aspon 90, na druhou stranu by te stala 4200,- :) Coz je teda vlastne za "jednu" hru docela dost :)
Kara: To je podle mě takový nešikovný... asi právě proto, že byl člověk zvyklý na všechny kampaně v jedné hře. Takhle mi to přijde hodně neúplný a asi by to moje hodnocení trošku ovlivnilo a já bych rád dal celé kompletní hře aspon těch 90:)
PvT: Proč bys měl váhat s hodnocením SC2 až na finální 3 díly? Ohodnoť si WoL podle toho, jakou má hratelnost WoL a ne všechno dohromady, ne? ;-)
Docela zábavný článek nováčka ve světě StarCraftu popisující jeho první hru proti živému protivníkovi :-D
http://kotaku.com/5599031/how-to-fail-at-starcraft-ii-multiplayer
http://kotaku.com/5599031/how-to-fail-at-starcraft-ii-multiplayer
Sám za sebe musím říct, že k hodnocení SC2 se odhodlám až v době, kdy budu třímat všechna 3 DVD, aby tak člověk měl ucelený pohled na kompletní hru. Přeci jen do posavad jsme byli u Blizzardu zvyklí na systém Orig. hra a po roce 1 datadisk, který vyšvihl hratelnost ještě mnohem výš. Jak to bude vypadat tedka, nedokážu odhadnout, ale věřím, že až vyjdou zbývající 2 placky, bude to opravdu taková bomba, na jakou jsme takové dlouhé roky čekali. Mě osobně BETA velice nadchla a věřím, že to nebude a nemůže být horší:)
po ňákejch 4 hodinách hraní musim říct, že na mně SC2 působí dost pozitivně, zatim nejvíc se mi líbí upgrady a celkový zpracování kampaně ve stylu Mass Effect
Lukáši - no mám na mysli přesně ten úlet Retro Gejmr, kdy jsem se slzou v oku zavzpomínala, jak jsem kdysi dávno jednu takovou mlátičku hrála s kamarádem... už ani nevím, jak se to jmenovalo. Obecně...to jsou děsný hry. Pak ten automat kdesi zmizel a my jsme časo chodili do herny na konzole... :-D Nějaký strašný Tekken, odtud asi pramení ta moje kopřivka z konzolí a mlátiček.
Zuzko: Ale to myslis nejspise Czech Retro Gamer: Final Fight :) To je jinačí liga :))
Co to proboha je to AVP? :-D To je fakt hrozný :-D
To bolo povedané max 100 hodín. Hrubý odhad. Pôvodne som mal v pláne to začať hrať turnajovo, a zabávať sa najmä s komunitou okolo SGC. Bohužial hra, ma vyslovene nebavila a celé som si to rozmyslel. Počet hodín len vyjadruje, že som sa snažil a nezavrhol ju hned. Masochizmus alebo nie, snáď tu nejdeme rozoberať pop-psychológiu mojho motívu.
Ebb: Jen mi vrtá hlavou, jak to, že jsi strávil v betě 100 hodin, když jak sám píšeš tě Starcraft přestal bavit někdy v roce 200 a tvůj postoj k Blizzardu je (dle tvého hodnocení jejich her a komentářů) asi takový, jako žida k Hitlerovi? Masochismus nebo profesionalita?
Já sám SC 2 vysoké hodnocení určitě nedám - koneckonců i u Starcraftu mě nejvíc nadchla kombinace příběhu, visuálního a hudebního provedení a příběhu - už proto, že RTS nejsou zrovna můj šálek čaje. Opět očekávám pěknou grafiku a hudbu a jsem zvědavý, co se vytvoří v editoru (ten SHMUPS v kantýně - tedy až na tu vyblitou grafiku konzoly - vypadá dost slibně, takový Tyrian nebo Gradius v Starcraft 2 engine??).
Nicméně Blizzard jako vývojáře mám dost v oblibě, některé z jejich her řadím mezi své nejoblíbenější a strávil jsem s nimi stovky hodin zábavy. Navíc jejich sběratelské edice jsou dost vymazlené (čistě z estetického hlediska).
Já sám SC 2 vysoké hodnocení určitě nedám - koneckonců i u Starcraftu mě nejvíc nadchla kombinace příběhu, visuálního a hudebního provedení a příběhu - už proto, že RTS nejsou zrovna můj šálek čaje. Opět očekávám pěknou grafiku a hudbu a jsem zvědavý, co se vytvoří v editoru (ten SHMUPS v kantýně - tedy až na tu vyblitou grafiku konzoly - vypadá dost slibně, takový Tyrian nebo Gradius v Starcraft 2 engine??).
Nicméně Blizzard jako vývojáře mám dost v oblibě, některé z jejich her řadím mezi své nejoblíbenější a strávil jsem s nimi stovky hodin zábavy. Navíc jejich sběratelské edice jsou dost vymazlené (čistě z estetického hlediska).
Jinak k recenzi na EG.cz: Autor pry hral kampan na hard, splnil zhruba polovinu bonusu a polovinu achievementu a kampan mu zabrala zhruba 15-20, nicmene veri, ze na easy/normal bez plneni bonusu/achievementu se kampan da dohrat za cca 8 hodin. Pricemz se nejedna o zadneho novacka, v druhe fazi bety byl pry jeste s jednim svym kamaradem (nevim, asi se tam hraje ve dvojcich) na prednich prickach bronzoveho zebricku (asi nejakej ladder) a hranim bety stravil desitky hodin.
O btnete som napísal: "Btnet poriadne ani nefunguje, kde su chat lobby, private rooms," a o kampani som napísal: "kde sú kampane za ostatné strany?". To sú dosť konkrétne výtky.
To, že to vnímaš ako fakt je zlé pochopenie. Čakáš že budem v každej vete písať, podľa môjho názoru je to tak a tak? Ja to beriem automaticky keď čítam názor niekoho, vrátane prof. recenzií na stránkach, že to je len názor toho dotyčného -- zrejme práve preto má to hodnotenie nikdy neurazí, ani nerozladí keď ním nesúhlasim tak ako niekoho tu.
To, že to vnímaš ako fakt je zlé pochopenie. Čakáš že budem v každej vete písať, podľa môjho názoru je to tak a tak? Ja to beriem automaticky keď čítam názor niekoho, vrátane prof. recenzií na stránkach, že to je len názor toho dotyčného -- zrejme práve preto má to hodnotenie nikdy neurazí, ani nerozladí keď ním nesúhlasim tak ako niekoho tu.
Ebb: Porad mi to prijde ne jako tvuj nazor ale jako postaveni ctenare pred dany fakt, ze to tak je, coz neni spravne.
Ta tvrzeni, co tam pises, by sis mel nejak obhajit (co konkretne znamena kratka kampan, proc je to dobre nebo spatne, jake konkretni featury chybi v Bnetu, jestli si myslis, ze je tam pridaji treba za tyden a tak je mozne to prehlednout apod). Asi mame jine naroky na komentare nebo nevim, mne nedela takovej problem dat + komentari, kterej ma sice uplne jinej nazor nez ja, ale je postavenej na pevnejch zakladech a ne nejakejch vykricich do tmy, ktere se tezko daji povazovat za argumentaci.
Ta tvrzeni, co tam pises, by sis mel nejak obhajit (co konkretne znamena kratka kampan, proc je to dobre nebo spatne, jake konkretni featury chybi v Bnetu, jestli si myslis, ze je tam pridaji treba za tyden a tak je mozne to prehlednout apod). Asi mame jine naroky na komentare nebo nevim, mne nedela takovej problem dat + komentari, kterej ma sice uplne jinej nazor nez ja, ale je postavenej na pevnejch zakladech a ne nejakejch vykricich do tmy, ktere se tezko daji povazovat za argumentaci.
Garion: kvôli tomu som tam pridal 4 riadky. Ak ani to nestačí tak bohužial. Veď nemusíme mať všetci rovnaký názor. U niekoho to, že SC2 neprináša nič nové, má okliešnený online system, nejde cez LAN, krátku kampaň stačí na to aby ich to odradilo a dali tomu 30%, ale niekto to toleruje pretože hladá v hre niečo iné, a dá tomu 95%.
Toto nie je pokus o recenziu, ani nehladám prienik tak aby s ním suhlasilo čo najväčšie percento ludí - toto je čisto neodborný, laický, krátky komentár o tom ako mňa osobne hra bavila. Snád o tom je táto stránka nie?
Toto nie je pokus o recenziu, ani nehladám prienik tak aby s ním suhlasilo čo najväčšie percento ludí - toto je čisto neodborný, laický, krátky komentár o tom ako mňa osobne hra bavila. Snád o tom je táto stránka nie?
Ebb: Jak uz jsem psal, k hodnoceni 30% mi ten komentar neprijde adekvatni delkou ani obsahem (tohle by proslo mozna u nejake freewarovky). Prijde mi, ze jsi tu rikal, ze nemas problem si sve hodnoceni obhajit argumenty, tak sup sup, at jsou napsane v komentari, ne? A chybejici LAN ci kratka kampan mi neprijdou jako argumenty pro -70% z hodnoceni (to mi prijde tak na -30% maximum).
Kdyz udelam rekneme ne uplne koser porovnani, tak treba TF2 nema zadnou kampan a ma sice nejakou LAN, ale stejne musi byt vsichni pripojeni k netu (jak server tak klienti) a taky kvuli tomu nedostava -70% :)
Kdyz udelam rekneme ne uplne koser porovnani, tak treba TF2 nema zadnou kampan a ma sice nejakou LAN, ale stejne musi byt vsichni pripojeni k netu (jak server tak klienti) a taky kvuli tomu nedostava -70% :)
Hej, hej deti bacha na slovnik, citaju to (napocudovanie) este mensie deti! :)
Príde admin a začne tu konečne riešiť nadávky typu kokot a nechať utočiť zo desat ludi na jedného len kvôli tomu, že si dovolil napísať negatívny komentár? Alebo nechá pokračovať takéto flamy aby tu ostala tá ista skupina VIP memberov, ktorí si tu budú dalej gratulovať ako vyštvali dalšieho kto mal iný názor?
Tul...: Aby som zhrnul tvoje vystúpenie. Nazval si ma kokotom, dalej môj názor nemá žiadnu váhu, nestojím ti za argumenty ani za drahú angličtinu, a nakonci 15 riadkového postu si to uzavrel, že končíš tento flamewar, ktorý si sám začal. Pekne, pekne.
Tul...: Aby som zhrnul tvoje vystúpenie. Nazval si ma kokotom, dalej môj názor nemá žiadnu váhu, nestojím ti za argumenty ani za drahú angličtinu, a nakonci 15 riadkového postu si to uzavrel, že končíš tento flamewar, ktorý si sám začal. Pekne, pekne.
Ebb: :D :D :D To mala byť urážka? Neviem kto tu písal o tom ako prešiel wowko včetne xy iných onlinoviek. Nemyslím si, že si osoba, na ktorou by som plýtval tou drahou angličtinou, navyše je rozdiel mať vlastný názor a byť lacnoprovokujúci kokot bez poriadnej znalosti slovenskej gramatiky (áno, čítal som tvoje komentáre), neznajúc význam a funkciu slova argument ("lebo je to môj názor" je argument hodný základnej školy). Možno raz dosiahneš aj etiketu 15 ročných deciek z WoWka, lenže to by si sa musel zobudiť z toho svojho fiktívneho Matrixu, kde tvoje ego zastáva úlohu boha. A trebárs si reaguj na tento môj post svojim rituálnym pseudosofistikovaným pohŕdaním, ktoré rozhodne nebude nad vecou. Ja končím, pretože flamewar s tebou je ako sedieť dve hodiny na záchode so zápchou, nech sa snaží človek akokoľvek, vždy je nakoniec z toho len hovno.
1. Jaká většina? Ty myslíš ty jedny a ty samé lidi, kteří jsou tady v diskuzích aktivní a od kterých už víš, co čekat? Ty samé lidi, kteří momentálně hrají SC, a ještě se ke hře pořádně nevyjádřili v hodnocení.... prostě jsi chtěl podráždit místní osadníky a předpokládal jsi ty rozhořčené reakce, u kterých se ti orgasticky svíjí obličej. Dalo by se říct, že jsi troll, ale... ne, neřeknu to o tobě.
2. Vojta to shrnul nejlépe. Ty nestojíš proti většině, ale pro jistotu proti všem a to je komické.
2. Vojta to shrnul nejlépe. Ty nestojíš proti většině, ale pro jistotu proti všem a to je komické.
tulaea...anus: ano "epic fail", infantilné smilíky a lacná angličtina. Etiketa 15 ročných deciek z WoWka.
Polovica súčastných tunajších recenzii vyzerá ako na objednávku, hoci podľa mňa na objednávku nie je, nekreatívni autori to jednoducho sterilne vyumelkujú lacnými superlatívmi na nalákanie naivných čitateľov (ktorých je vždy a všade vyššie percento než tých ostatných).
Ebb: Teraz neviem či mám na to reagovať facepalmom, epic fail obrázkom alebo len napísať LOL
Ebb: Teraz neviem či mám na to reagovať facepalmom, epic fail obrázkom alebo len napísať LOL
Ano Suzana, totiž nesúhlasiť s väčšinou je totiž zjavne videné onou väčšinou ako snaha o flame war. Komické.
Flejm war chtěl rozpoutat Ebb...
Stačilo mi jedno Vyříďovo video, kde dokázal vložit do komentáře k příšerné mlátičce slovo bukkake do kontextu věci tak, že mi to vůbec nepřipadalo divné... souhlas, jsi magor ;-)
Stačilo mi jedno Vyříďovo video, kde dokázal vložit do komentáře k příšerné mlátičce slovo bukkake do kontextu věci tak, že mi to vůbec nepřipadalo divné... souhlas, jsi magor ;-)