Falagar - no S jsem vždy považoval za hodně zjednoduššený co do ovládání a principů, prostě oproti hardcore RTS je to osekaný, jako příklad srovnání Planscape či BG versus Diablo, ale některý věci opravdu bijí do očí a tohle je jen zlomek z nich, něco by prostě melo fungovat i v takhle zjednoduššené hře, v komentáři Diablu taky nevytýkám že v podstatě je to hrozně jednoduchý a primitivní proti výše zmíněným hrám, protože tak k němu přistupuju, je blbost hulákat u Diabla po větvených dialozích atd. atd., S vidím stejně, ale co je moc to je moc, tohle nemá s příjemným hraním nic společného a klikfest v podobě jednotlivého označování jednotek i v případě že jim chci dát stejný povel je fakt na hlavu a ne herní prvek. Od začátku k němu přistupuju tak jak si zaslouží, nechci ze S hardcore strategii, ale tohle je opravdu moc hloupé a bijící.
"uprostřed bitvy, kdy to lítá ze všech stran volit příkaz každé jednotce zvlášť je pro mne prostě pruda"
stejně jako pro h3d4, o čem je tu už hezky dlouho řeč? :)) Já si přeci stěžuji na to samé.
Siege tanky nedostřelí dál než dohlédnou, dostřelí jen tam kam dohlédnou. Kompenzace je fajn věc, ale osobně bych to tedy vyřešil lépe, takhle v to nevidím kompenzaci ale jen hloupé chování jednotek, které do sebe nechají střílet, pokud bych tohle chtěl nějak obhájit, tak jako tvůrce bych to nějak logicky zdůvodnil, je to jako zdůvodnění proč třeba kouzelník nemůže nosit těžké zbroje, prostě nemá sílu. Proč se nemůže siege tank složit po útoku z místa na které v rozloženém stavu nemůže? Vysvětlení je jaké? Aby přibyla další jednotka, která jen supluje tupost tanků a jako že rozšiřuje taktické možnosti a zabírá tak místo jednotce, která by tam byla i z lepšího důvodu než jen zaplácnout díru v AI.
Pokud se tohle složneí/rozložení někomu nelíbí, další řešení je na tank přidat kulomet proti takovým případům, neexistuje snad tank kde by nebyla taková podpora a to ze zcela praktických a logických důvodů, proč zde neni takový upgrade?
Z tohohle důvodu starcraftu snižuju hodnocení i za nelogičnost a hloupost, ke hře jsem sice přistoupil k jako jednodušší konceptem a ne k jako hardcore RTS, ale hloupost u her netoleruju :)
Jasně že nic ve zlém ;)
btw - tak to pardon, nemělo tam být W3, ale jen Warcraft, protože ten styl je pořád stejný už od prvních dílů W a ty byly před Stracraftem, Blizz jen protáčí ty samý principy dokola v naprosto odlišných hrách a světech, a to je to co mi vadí.