Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Cobot (16.09.2024 13:09): Jojo, některé akční scény byly fajn, ale ty zbylé nesmysly a vyznění celého filmu (i vrah odsouzený na smrt si zaslouží druhou šanci) mi ten zážitek dokonale zkazily :(

Souhlas s tím, že ve hře mohli být terminátoři větší hrozba, před kterou je potřeba prchat/ničit je ze zálohy. I když vlastně není moc rozdíl mezi terminátorem, který je celý ze železa, a takovým obyčejným robotím pavoukem, který... je taky celý ze železa :D
@Zoltan (16.09.2024 12:53): "Série Terminátor prostě končí druhým dílem a basta :)"

A presne preto sa mi páči. že T:R na tieto diely nadväzuje a príbeh ukončuje. Už keď vyšla Trojka, všetci sme čakali, že sa bude odohrávať práve v tejto budúcnosti - ale keďže to bol len slabší rehash dvojky (i keď stále dobrý) a naviac si tam začali protirečiť (retconnovať udalosti dvojky a hovoriť, že súdny deň sa nikdy nedal zastaviť, len oddialiť, aby mali otovrené dvierka na pokračovania), tak nasledovnými filmami to išlo dolu z kopca.

Pritom keby sa im podarilo tretím dielom sériu dobere uzatvoriť, doteraz by išlo o silnú značku, bez ohľadu na to, ako dobré by boli nasledovné filmy. Takto si ich tými večnými reštartmi totálne pokazili.
@John Mirra (16.09.2024 12:50): mas pravdu. To co popisuješ souhlas. Já mám v hlavě nějak na začátku scénu se snad T600..? Pěkně ho tam ustřílí. Prostě terminátor bez kůže. Pak ty motorky a něco lítácího. Pak je tam nějak bojová scéna s vrtulníkem. Tak o tomhle jsem mluvil. To mi zůstalo v hlavě jako dobrý.

Jinak to že je terminátor stroj, který má nějakou hmotnost a sílu je celkově zpracovane někdy dobře někdy blbě. Za mě byl v tomhle nejlépe zpracovaný Robocop. Jako asi je třeba vzít v potaz jak moc má být terminátor humanoidni.

Jak píše, ten zmar z války se mi ve hře líbil. Podél mě ten zmar převedli velmi slušně. Ale zase Terminátoři moc hrozba nebyla. S plazmou v ruce se likvidovali dost snadno.

@Zoltan (16.09.2024 12:53): jednička a hlavně dvojka samozřejmě vede. Trojka má pár momentů. I v tom Dark Fate bylo pár slušnej h scén.

btw: zkoušeli jste u kreslenou novinku na Netflixu?
@Cobot (16.09.2024 12:35): Série Terminátor prostě končí druhým dílem a basta :)

Tak tam záleží, jestli z toho dvacetiletého bude filmový fanoušek nebo jen konzument. Pokud to druhé, třeba na Aliena zajde, pobaví se (nebo třeba ne) a neřeší kolikátý to je díl. Pokud se pro filmy nadchne, v budoucnu se beztak na staré díly podívá. Bo staré filmy jsou super. Hlavně 40-60 léta :P
@Cobot (16.09.2024 12:35): "Terminátoři a boj s ním působí uvěřitelně." To mně teda přišlo, že vůbec :)

Na začátku má terminátor možnost zabít Johna Connora a místo toho ho od sebe neustále odhazuje. Skynetu vyjde jeho plán, naláká Johna Connora i Kyla Reese do pasti a co udělá? Pošle na ně jednoho terminátora :) Vůbec jsem z toho filmu neměl moc pocit, že by Terminátoři byla nějaká velká hrozba. Z tohodle hlediska na mě záběry z války z prvních dvou filmů působily MNOHEM víc (ta beznaděj, špína, hlad, utrpení...). A hře se to podařilo do značné míry předvést taky.
@Zoltan (16.09.2024 12:08): proti peckám jako Genysis, u který jsem první půlku pozvracel a druhou nikdy neviděl, je Salvation relativně OK. Líbí se mi hlavně prostředí, který je slušný postapo. Terminátoři a boj s ním působí uvěřitelně.

Za mě by se měli nechat tyhle filmove série už bejt. Všechno to jsou jen recyklaty recyklatů. Poslední novej alien je sice z těch povedenějších, ale opět to jen recykluje. Docela by mě zajímal názor někoho komu je 20. Bere to vůbec někoho kolem tohohle věku?

Já třeba filmy pro pamětníky moc nemusím :)
@John Mirra (16.09.2024 08:32): Právě, trailer vypadal dost dobře. Nečekal jsem tedy nějakou bombu, ale doufal jsem v nějakých 7/10, 8 když to fakt sedne. Nakonec mi to nesedlo vůbec a film dopadl rozporuplně. Někomu se líbí, někomu vůbec. Mně tedy vůbec :)
@Korbitch (29.07.2024 19:10): Mě umřela Erin a ten starší černoch. Mladá holka s bratrem přežila. Na konci jsem vstoupil do stroje času. Asi si to nebududávat znovu kvůli jinému textu před titulky. Youtube to jistí. :)
Zrovna jsem to dojel komplet i s Annihilation Line a nakonec jsem si dal Infiltrator Mode. Celkově překvapení. Pokud máte tenhle svět rádi táhne to hutná atmosféra, neustále pomrkávání na první dva filmy, povědomá hudba a i relativně slušnej příběh. Bavilo mě to překvapivě dost. Je to budgetovka, ale hraje se to velmi příjemně. Vývoj postavy, proč ne. Je to znát. AI je slabá, ale nijak extra to nevadí. Co je ale komplet špatně je crafting a obchod. Tyhle dvě věci jsou naprosto zbytečné a ze hry by je chtělo ideálně odstranit. Všeho máte milion i bez toho. Ono to vlastně nijak nepřekáží, ale když si vezmu kolik času ve hře strávite sbíráním věcí, které vlastně vůbec nepotřebujete. A rozhodně souhlas s tím hrát na vyšší než normal obtížnost.

Annihilation Line je mnohem lepší než jsem čekal. Má to samostatný příběh a je to dlouhé. A navíc přináší i další ikonické zbraně z filmů.

Infiltrator mode je příjemná vystajlovaná tečka.

Tudu tud tudut... :)
@Všivák (komentář): Já měl teda motivaci k dalšímu hraní celkem velkou. Vlivem špatných rozhodnutí mi na konci všichni pochcípali. Byl jsem na ně měkkej a nevyhnal je z bunkru. Takže jsem to pak jel znovu. A na potřetí jsem si na konci vybral nevrátit se zpátky, ale zůstat. Musel jsem prostě vidět všechny závěrečné "filmečky".
@Nix (komentář): Roba si dej. Včera jsem dohrál a můžu jen doporučit. Zase ušli kus cesty a hlavně ne exteriérech je to hodně znát. A zastřílíš si opravdu hodně a opravdu dobře.
@John Mirra (15.05.2023 22:15): Používal jsem na většinu situací snajpku s třemi nejsilnějšími čipy na poškození. Téčka jedna nebo dvě rány. Co se ještě cukalo dořešila puška. Pokud si ovšem oblíbíš kulomet...
@John Mirra (15.05.2023 21:52): Ahoj, jedine, že by si chcel niektoré z tých daných predmetov, ktoré tam pri jednotlivých leveloch máš zobrazené, vyrábať.

Mne osobne stačily lekárničky a pakľúče, potom dlho dlho nič, až ten predposledný má nejaký dobrý predmet, tuším nejaká z tých bômb vábničiek.

Ak Ti stačia lekárničky a pakľúče, daľej sa Ti nejako extra do toho dávať neoplatí.
Jsem ani nečekal, že mě ta hra tak zabaví. Jen škoda, že je to taková jednohubka na dva večery. Steam ukazuje 12 hodin, splnil jsem všechno, co se dalo. Infiltrator mód hotový za 46 minut. Atmosféra a hudba je nejvíc top.
Ufff, dohráno podruhé... Moje výtky ohledně obtížnosti byly vyslyšeny a autoři upravili Extreme tak, aby byla skutečně výzvou. Souboje s Téčky na férovku nejdou přežít, je nutno se schovávat a ukrajovat jim zdraví. Situace se otočí až ke konci, s lepšími zbraněmi. Souboj s HK Tankem byl solidní napínák, propotil jsem u toho dvě trička a levelování už taky nejde tak lehce a dokonce mi pár perků chybělo. 

Trochu problém nastává ve stealth pasážích, protože bylo odstraněno rentgenové vidění skrz foťák a hra není dělaná na nějaké nasísání přes rohy. Musel jsem tak často riskovat a naučit se pohybové vzorce Téček skrz pokus omyl. Jo a taky jde úplně vypnout HUD!

Každopádně zvedám o jednu a těsím se na DLC...
Na Steamu za 20 Éček :) Přemýšlím nad tím, ale nevím nevím, jestli by mě to bavilo.
@Tarhiel (24.11.2021 10:26): taky se na to těším, dám si rovnou znovu i základní hru a Infiltrator, jsem zvědav jak se to bude hrát po těch balance updates, kdy ta extreme obtížnost už předpokládám nebude přetékat lékárničkami..
Mám čerstvo dohrané, aj cca 2-hodinové DLC Infiltrátor.
Spokojnosť. Hra sa podarila, bavila ma, aj keď má nejaké muchy.

V komentároch tu chalani všetko pekne popísali. Vnímam to úplne rovnako, pozitíva aj negatíva.

Na poslednú misiu budem ešte dlho spomínať: ...nasledujem Connora von z bunkru a dalej už s parťákmi rýchly finálny útok, s podporou preprogramovaného velkého HK-tanku, ktorý drtil všetky trosky čo mu stáli v ceste. A do toho hrá terminator-main theme. No paráda, super zážitok!!!

/na chvilku som sa len pousmial, že HK-tanku sa točili len podvozkové kolesá, ale samotné pásy nie. Asi ten prekliaty nízky rozpočet, na animáciu pásov už nezostali prachy :-) / 


Keby mi inak niekto pred vyše 20-timi rokmi povedal, že po hre Terminator: Future Shock & Skynet dlho-predlho žiadna podobne dobrá FPS-ka nevznikne, tak mu poviem, že je vyšinutý blázon pomätený. 
To až poliaci po dvadsiatichtroch rokoch s budgetovým rozpočtom museli ukázať, čo hráči chcú vidieť, akým smerom to viesť.
Zatiaľ objavené 2 secrety z neviem koľkých a oba ňuňu - toto DLC robili s láskou :)
A hneď som si musel pozrieť Tech-Noir scénu z T1, či layout miestnosti aspoň trochu trafili :)
Tak som to nové DLCčko rozohral - a je to paráda!

Užíval som si pohľad na terminátorovu detailne vymodelovanú ruku, taktický pohľad ("terminátorské" videnie - vypnuteľné), ale čo ma najviac potešilo je "maličkosť:" - keď som náhodou spadol z vysokého ochodzu, poriadne hlasne to so mnou žuchlo a do okolia sa zvíril kúdeľ prachu za zvuku hydrauliky a praskajúcej dlažby - a ja som čumel jak puk!

Na to, že je to to kratučké DLC (ja to s mojím postupom odhadujem tak na dve hodiny, je to jedna väčšia (jemne pozmenená) mapa oblasti, kde ste už v základnej hre boli), sa s tým vyhrali.

Jediné, čo ma zamrzelo, aj keď to som už vedel, je, že sa tam nedá savevovať, no musel som íšť už spať - no nič to, zajtra rozohrám znovu :)
To mi pripomína, že som si to chcel zahrať, horšie ako (nie tak zlý ako sa zdá) Rambo Video... to vlastne musí byť ešte lepšie :-D
Ta ekonomika :D, ale musím říct, že hra byla lehký nadprůměr :). Defakto neměl jsem nutkání být nasraný a ani znuděný. Škoda, že ty nejlepší zbraně jsem si pořádně ani nevyzkoušel.

To pak padali, jak švestky ty stroje.

Zasloužených 70 %, kdyby nebyla konkurence, tak 75-80%.
Ale no tak, Korbitchu, ty jeden bejku! To tě tak ta má 55 pálí na koulích? Vždyt já to psal od srdce :(
Kluci a holky z Teyonu nepochybně četli můj koment /s a vydali patch kde rebalancují hru a obtížnosti, takže si to časem nepochybně zopakuji:

Balance

General enemy AI Improvements and fixes
Enemies will behave differently based on difficulty selection
Improved general balance of difficulty levels.
Loot found will now differ depending on the difficulty
Weapon stats will differ between difficulties
General weapon stats have been slightly modified
Skill tree variables have been slightly modified
Rail plasma weapons (Snipers) now consume 5 ammo rounds per shot, instead of 1
TC16 plasma weapons (Semi-Auto rifles) now consume 2 ammo rounds per shot, instead of 1

Video/Graphics

FOV (Field of view) slider added to video options
FidelityFX (AMD) option added to video options (Contrast-Adaptive Sharpening and upscaling)
Immersion Upgrades - HUD modification options added. You can now enable/disable individual HUD elements to make the game more immersive
Improved support for Ultrawide resolutions
Level lighting & post-processing improvements
Chromatic aberration toggle added to video options
Other small graphics improvements and tweaks

Gameplay

Player movement/locomotion has been slightly improved

Other

Save backup system added to help prevent data being lost
Numerous crash fixes
Other small bug fixes and improvements
@pajmič (16.12.2019 20:58): bohužel asi ano. Přitom si ale myslím, že dostat to ten budget na vývoj i na marketing, klidně by to vydělalo. Ač se filmaři snaží tu značku zničit jak to jde, tak ty první dva filmy furt mají jméno a ten svět má charisma.
Myslíte, že konec lze udělat rozhodnutími jiný?? Nemyslím jen, co se stane s postavami, ale jak dopadne odboj. A díky tomu vlastně i postavy.
Zatím jsem velice mile překvapen. Strom dovedností, crafting, volby v rozhovorech a nadabovaný hrdina. O to víc bolí, že Arťom nebyl nadabován. Ani tam nemuseli být volby, stačil lineární dabing. Když to sakra dokáže takový studiíčko, tak mi neříkejte, že by to 4A Games nedokázali taky.
Má ta hra vložené titulky?? Jak jsem se tak díval na ten walkthrough, tak tam nebyly, já jsem bez titulků marnej :-( Dík za odp.
@Paul (02.12.2019 11:13): Presne tak, jak pises.

@Neelixx (02.12.2019 09:53): Chapu tyhle vytky. Ja hral 10 dobrych hodin, tzn. v prepoctu je to stovka na hodinu zabavy. V praci si kupuju snidani za tuhle castku. Pro me adekvatni castka (1000 za hru).

Btw. dovolim si trochu se jeste rozvasnit. Pred hranim tyhle hry jsem byl v kine na nenovejsiho Terminatora. Po dohrani jsem si klasicky pripominal epicky a nesmrtelny akcni sceny z prvniho a druhyho dilu. Oba dva miluju uz od detstvi. Prvniho Terminatora jsem videl v mnohem nizsim veku, nez by bylo zdravo, takze to se mnou jde celej zivot. No a v krasnym opojeni po teto hre jsem se poprve podival na serial Chronicles of Sarah Connor.

Ze zacatku bylo zretelne, ze to je beckovy. Misty to pusobilo brakove, nejhure snad na CGI. Ale nevadilo mi to a vlastne jsem hltal kazdej dil. Po prvni serii jsem se uz i divil, ze tech 40 minut utika tak rychle. S postavama jsem se szil a bavilo me to. A najednou konec. Ted v podstate nekolikaty den rozdychavam, ze je po vsem. Jsou jen dve serie, dalsi se zrusily. Ale dobre tam rozvijeji pribeh, resp. maji na to prostor. I kdyz i scenky jen o utikani a planovani me bavily. Jsou napaditi s vecma ohledne Terminatoru, postavu jmenem "Cameron" jsem si vlastne dost oblibil. Nektery veci jsou k hlubsimu zamysleni a nektery zapletky jsou ve skutecnosti velice dobry.
@Tarhiel (02.12.2019 11:05): Čoveče tak toho jsem si vůbec nevšiml. Buď jsem hned dostal takové zásahy, že nebylo co autohealovat (když jsem mrtvej žejo), anebo jsem hned automaticky v kritickém bodě vytahoval lékárničku.
@Kunri (komentář): Už to mám koupený a hodně se těším. Hned jak dohraju Plague Tale, tak si zkouknu T1/T2 a jdu na Resistance :)
Jak píšeš, je tam znát že to dělal malý tým na malém rozpočtu, ale oproti Rambu je to obří skok.
@Kunri (komentář): Dokelu, to som chcel byť dneska prvý, kto k T:R napíše komentár :D
Máš plus ;)
"Prvak oceňuju totiž to, že zde není autoheal" - on tam je, len ako posledné štádium v skill tree toughness a dá sa odomknúť až po 24 leveli, ale je.
@Guldy (02.12.2019 08:43): Ide o technicky zastaralý titul, ktorý sa na Xbox Store predáva za 59,99 Eur, čisto hlavný príbeh sa dá prejsť aj za približne 4 hodiny, ak hráč neplní vedľajšie misie a nemá žiadny dodatočný obsah, či multiplayer. Priame porovnávanie je naopak logické, pretože tvorcovia nenastavili budgetovú cenovku, ktorá by bola hodná produkčných kvalít, ale snažia sa mieriť podstatne vyššie.

@Neelixx (02.12.2019 09:53): Gameplay nie je v jadre zlý a osobne som sa vďaka relatívne funkčnému príbehu, či atmosfére, ktorú robí i hudba, vcelku bavil, ale herný dizajn spočívajúci občas v návrate do už vyčistených lokalít, akurát mierne upravených, mi prišiel vcelku lenivý a pocit zo streľby je skôr priemerný - rozhodne by som netvrdil, že to spĺňa štandardy súčasných FPS.