Akhera: Ano, to chápu ale co je v tom za nevýhodu? Mě to totiž příjde dobrý
Diskuze
No, lidi, co si tu stěžují na autoleveling příšer často nevědí jak přesně funguje. Většina příšer neleveluje, jen s větším levelem se objevují silnější druhy nepřátel. Levelují až ty nejsilnější druhy (protože už není nikdo silnější, kdo by je nahradil) a questové příšery, aby byl quest vždy výzvou.
popkec - straca sa akakolvek vyzva :)
Může mi někdo vyšvětlit co je špatného na tom že nepřátelé mají stejný level jako já?
Ja jen, že i v tom 3.díle se jim to podařilo tak pěkně zachovat.
HEX: nemali snáď staré fallouty tiež xy NPC ktoré tam boli do počtu na dotvorenie atmosféry? o nejaké vytrhávanie mojich slov z kontextu a pousmievanie sa nad tým fakt nemám záujem...
HEX: A já bych to i docela rád slyšel...
Falagar: No, tak třeba měli tvůrci pocit že tomu trochu pomůžou :D
Falagar: No, tak třeba měli tvůrci pocit že tomu trochu pomůžou :D
Legrační, že v souvislosti s Oblivionem zmiňuješ Fallout. Radši nic:)
Falagar: vraciame sa k tomu, že TES bola vždy skôr sandboxová RPG séria, než nejaký skriptovaný upriamený príbeh, ako v iných prípadoch, jasné, mne napr. vadili hlasi Dunmerov, ktorí tak rozhodne znieť nemali a generickosť NPC tiež nie je nič extra, ale kopec NPC tam je v podstate na to, aby doplnili ten svet. Zober si trebárs Fallouty, Arcanum, všemožné RPG, všade boli nejaké generické NPC čo ti povedali dve vety, len neboli nadabované.
popkec: Však on ve své rozloze působí prázdný i tak - tisícovka anonymních NPC to nezachrání... ;-)
Falagar: Tak aby ten svět nebyl prázdný :D. Ale jinak souhlasím, mohlo by to být lépe zpracované protože po nějáké době se začnou opakovat, už s něma ani nemluvím protože to nemá cenu
Last jedi: A tím se vracíme opět zpět na začátek - k čemu je tam tedy tolik NPC, když jsou ve výsledku všechny stejné? ;-) Opravdu není lepší jich tam dát umožněných k rozhovoru 20x míň a mít je lépe zpracované?
Niekto tu zabúda na dve veci: 1.počet NPC v Oblivione a vo VtMB: Bloodlines 2.kapacitu DVD nosiča...
Právě takhle jsem to taky myslel; totiž právě kvalitní voice acting považuji za celkem bezva technologický přínos; u starých her mi to nechybí, ale těm Bloodlines či KOTORům (mimozemšťani) to fakt hodně dává.
Ak kompletne nadabovane dialogy nedosahuju profesionalnu uroven ako napriklad vo Vampire the Bloodlines ci Wizards and Warriors, tak taky dabing je jednoducho o nicom a rusi pri citani. (mam precitany dialog a NPC ledva dopovedalo prvu vetu a tak ho aj tak casto odkliknem) Kvalita dabingu v Oblivione no.. z hlavy strielam 5 hercov nadabovalo 500 NPC? Vsetci rovnaka farba hlasu, ton, vyska, melodia... Ak dabing ma sluzit na dotvorenie atmosfery a vytvorenie urciteho obrazu o postave s ktorou konverzujete, tak v Oblivione ma presne opacny efekt.
kmfdm: zajímavý komentář, nicméně "voice acting" bych tedy rozhodně za zápor u RPG nepovažoval (pakliže není myšlen špatný voice acting, samozřejmě).
Na Steame aj s datadiskami za 13,5 Eura.
Někdy nové patche přináší nové chyby, nebuď takový optimista :-)
Já dohrál Bloodlines poprvé pouze s patchem 1.2, a narazil jsem pouze na onen slavnej bug s crashem po tom co jsem vlezl na loďku - pár příkazů do konzole to spravilo.A když jsem je hrál později už s neoficiálním patchem kolem 4.0, i tenhle bug se mi vyhnul a dojel jsem celou hru bez problému.A teď, kdy je venku 6.2, už to předpokládám bude úplně, jak by řekl Rimmer, ťip ťop eňo ňůňo.
Docela drsné no :-)
To já v poslední době hraju pouze z originálek, takže nemůžu přesně soudit, ale kromě Boiling pointu jsem na bugy nikde moc nenarážel, resp. snažím se přehlížet, ale tam to nešlo :-D
Bloodlines si chci teď někdy koupit, ale jak se tak dívám, tak se modlím, ať to projedu dobře :-)
To já v poslední době hraju pouze z originálek, takže nemůžu přesně soudit, ale kromě Boiling pointu jsem na bugy nikde moc nenarážel, resp. snažím se přehlížet, ale tam to nešlo :-D
Bloodlines si chci teď někdy koupit, ale jak se tak dívám, tak se modlím, ať to projedu dobře :-)
Kamarátovi pre zmenu nejde na XP originálka Falloutu, zatiaľ čo pálená verzia bez problémov. Aj v KOTOR originálke som sa stretol asi s dvoma bugmi (aj keď tiež to loadnutie vyriešilo), na ktoré som pri pálenej verzii nenatrafil. Až priveľmi náhodné náhody.
Lj: Já originálku (!) Bloodlines bez cracku ani nespustil. :-) S ním už to šlo v pohodě. Zvláštní...
Ja mám tiež zvláštny druh šťastia, pálené verzie mi idú lepšie než originálky. Dnes som nainštaloval po roku Oblivion, predtým pálená verzia, teraz originál + patch a v priebehu dvoch hodín som mal najprv divný error kde sa mi celá hra ako keby zastavila ako stop time, postavy uprostred boja zmrznuté, hudba hrala a ja som sa mohol akurát myšou točiť a pozerať okolo seba, inak nič nešlo, no a potom mi to dvakrát crashlo do windowsu. Z pirátskej kópie som nahral cca 80+ hodín a až na jedno prepadnutie po kolená do zeme, jedno zaseknutie v skale, jeden crash a jedno posranie textúry zeme sa mi nič nestalo hmm, možno to nie je málo, ale za veľmi dlhý čas to bolo a vždy stačilo resetnúť hru, prípadne dať loadnutie savu.
Ale v trebárs v prípade VtM: Bloodlines som nechápal pri hraní pirátskej verzie, že na aké bugy sa ľudia sťažujú, som to prešiel 2x bez jediného bugu a potom som si kúpil originálku, použil patche a skoro to kvôli bugu nedohral.
Ale v trebárs v prípade VtM: Bloodlines som nechápal pri hraní pirátskej verzie, že na aké bugy sa ľudia sťažujú, som to prešiel 2x bez jediného bugu a potom som si kúpil originálku, použil patche a skoro to kvôli bugu nedohral.
Havoc: Tak možná ve hrách, zbytek života stojí za hovno a v ničem se mi nedaří :-D
Pivo: jsi dítě štěstěny?
Nate: Asi jo :-)
Pivo: Protože máš jiné PC? :)
Jaktože mě jel v pohodě bez patchů? :-)
Nate - v pohode, mne tiez Gothic3 odmietal slapat rozumne na mojej masine. Sekal sa, textury vypadavali, skratka nedalo sa to vobec hrat - s poslednym patchom samozrejme. A ze uz som hral mnozstvo zabugovanych a zle optimalizovanych hier, tak Gothic3 je kandidat na najvyssie priecky :)
Mě jel gothic bez patchů v pohodě na max. detaily :-)
Jen ze začátku musel loadovat prostředí a cukal se, ale pak pohoda.
Jen ze začátku musel loadovat prostředí a cukal se, ale pak pohoda.
Gothic 3 s patchem 1.71 šlapě a vypadá skvěle - co se grafiky týče, může se směle srovnávat s jakýmkoliv rpg co je dnes venku.
Flynn: Ne, Gothic 3 nemá rád nejspíš mojí kombinaci hardwaru (zkoušeno na Win Vista i XP), jinak si to neumím vysvětlit :). Kdežto Oblivion běží hezky plynule i na velmi vysoké detaily (na max asi ne, zas tak silná 8600GT není, minimálně AA 16x by byl problém).
Nate: Na tomto (Intel Q6600, 3GB RAM, NV GF8600GT 256MB (z PC5), 2x360GB HDD) že ti nejde Gothic 3? :)
Flynn: Mě Gothic 3 dodnes nešlape (5 fps max na min nastavení). V tomhle případě fakt zlatý Oblivion :)
Falagar: Zrejme myslel také, ktoré sa dajú dohrať bez väčších problémov už na prvý pokus. Gothic 3 to teda rozhodne nie je :)
Havoc: Nedá mi to a musím se zeptat - které to jsou? Hru bez bugů člověk nenajde jen tak... nějaká doporučení? ;-)
Já mám raději hry které jsou v pořádku už od první koupě
Havoc: Bugy ostranil poslední 0,9 GB patch, rovněž upravil i bojový systém.
Pooky: ano jestli máš rád bugy a rád klikáš do aleluja zahraj si Gothic 3
Pivo: Děláš podle mého dobře, že to "normál" dáváš do uvozovek. :-)
Pooky: Doporučuji Gothic 3.
Jo to chápu, taky jsem to občas míval.
A teď mám zase období, kdy ta moje nejlepší zastiňují ty ostatní :-)
A teď mám zase období, kdy ta moje nejlepší zastiňují ty ostatní :-)
Ja by som sa mal ďalej posunúť v Oblivione, alebo konečne dohrať Icewind Dale alebo Arcanum, ale vôbec sa mi nechce, čím nechcem povedať, že ma tie hry nudia, skôr celkovo nejak nie je tá chuť.
Já tam tak trochu řadím i tohle :-)
Jinak z těch "normál" rpg ten poslední gothic, fable, two worlds a možná oblivion.
Jinak z těch "normál" rpg ten poslední gothic, fable, two worlds a možná oblivion.
" musím zahrát Sacred 2, Diablo 3, Titan quest " a ja že sa bavíme o RPGčkach :)
Já si musím zahrát Sacred 2, Diablo 3, Titan quest a z těch "něco jako oblivion" poslední datadisk Gothicu, Fable, Two worlds.
To "něco jako oblivion" neberte moc vážně, jen jsem chtěl odlišit dva styly rpg ( jak se říká prvnímu? hack´n slash? )
Jinak oblivion bych na jedno dohrání zkusit mohl. Aspoň budu vědět, jak tahle "celebrita" v žánru RPG u mě obstojí, ale myslím, že o trochu lépe než morrowind :-)
To "něco jako oblivion" neberte moc vážně, jen jsem chtěl odlišit dva styly rpg ( jak se říká prvnímu? hack´n slash? )
Jinak oblivion bych na jedno dohrání zkusit mohl. Aspoň budu vědět, jak tahle "celebrita" v žánru RPG u mě obstojí, ale myslím, že o trochu lépe než morrowind :-)
Nech si zahrá Albion :) ak chce premyslené dungeony a vývoj postavy tak Might & Magic 6,7,8, ale je tam dosť sekania :)
Prípadne Neverwinter Nights 2, čo je v podstate čosi ako fantasy paralela KOTORu aj keď s iným vývojom postáv, alebo rovno Baldurs Gate 2.
btw: ja som nahral v Oblivione cca 80+ hodín a vôbec som sa zatiaľ nenudil a to som ešte nevidel dve mestá a z hlavného deja som splnil ešte len Kvatch quest. Čiže je to asi aj otázka osobnej motivácie, pri takom Morrowinde som skysol stovky hodín hracieho času a bavil som sa stále a to som nepoužil jedinú modifikáciu (v Oblivione používam len modifikácie na skrášlenie prírody, počasie, nočné osvetlenie, omladenie výzoru NPC - čiže len doslova kozmetické úpravy, ale stoja za to).
Prípadne Neverwinter Nights 2, čo je v podstate čosi ako fantasy paralela KOTORu aj keď s iným vývojom postáv, alebo rovno Baldurs Gate 2.
btw: ja som nahral v Oblivione cca 80+ hodín a vôbec som sa zatiaľ nenudil a to som ešte nevidel dve mestá a z hlavného deja som splnil ešte len Kvatch quest. Čiže je to asi aj otázka osobnej motivácie, pri takom Morrowinde som skysol stovky hodín hracieho času a bavil som sa stále a to som nepoužil jedinú modifikáciu (v Oblivione používam len modifikácie na skrášlenie prírody, počasie, nočné osvetlenie, omladenie výzoru NPC - čiže len doslova kozmetické úpravy, ale stoja za to).
Two worlds nebo Fable, co říkáte? Já myslím, že jeho požadavkům by to mělo padnout, ale je "vůl" a nevěří mi :-D
Pooky - take hry nie su, bud chces relativne volnu hru, kde musi zasadne prist stereotyp, alebo hras striktne pribehovu hru, kde sa stereotyp eliminuje na minimum (Elder Scrolls hry ta nikdy k nicomu nenutili. Chces hrat zlodeja? Mozes, plizit sa, zakradat, kradnut - hraj sa, ale necakaj od hry, ze ta za to odmeni. Hras sa, ako sa sam hrat chces). Ale teoreticky by si mohol vyskusat Two Worlds. Mne osobne sa vobec nepacila, resp. zda sa mi byt taka divna, ale...splnuje relativne volnu hratelnost.