Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Díky za vysvětlení. A pokud podobné možnosti jsou maximum, pak je to zvláštní stav v herním průmyslu, protože Ps4 a X720 (že by?) nejsou v dohledu. Nebo je už někdo oznámil ? Od oznámení k vydání taky uběhně nějaký čas ... řekl bych, že současné konzole nás budou brzdit ještě nějakou dobu.

Což o to, na to jak slabý mají hardware toho zvládnou dost. Já sám si ještě nějaký ten rok nové hry zahraju, protože PC verze je často jen trochu upravená konzolová. S příchodem nové generace ale už určitě ne.



Jinak k tomu videu: já mám na RPG nejraději úplný začátek, když jste hozeni do obrovského světa, můžete jít kam chcete, ale jste slabí, takže vás hned zabijí. Musím si dávat velký pozor, být opatrný a hlídat si okolí. Ty shouty ve Skyrimu jsou ale masakr. Vždyť se ani nemusel snažit, zkrátka všechny zmrazil.
Místo godlike nabušeného hrdiny bych raději viděl to jak ta hra bude vypadat. Tohle zkresluje
Marty McFly: Jako majitel konzole říkám, že nemůže.

Víceméně upravili Gamebryo, aby bralo animace, líp uhnětli ksiftíky, pohráli si s vykreslováním okolí tak, aby bylo ještě míň náročný a počítalo se s ještě méně daty než předtím (což už udělali v Oblivionu), Víc zapracovali na vypolygonování předmětů (byť třeba textura zvěřiny, lososa z inventáře nic moc), přidali další bump mapy a zkombinovali je s efektem oslizlosti atd. atd. Dát vodě směr kterým teče taky nevyžaduje nějaké zvýšenou kvalitu grafiky, je to třeba jen udělat. Vylepšení lodů vzdálené krajiny jakbysmet. Nejlépe je vidět, že se nikam nepokročilo právě na těch texturách, které vypadají mnohdy vyloženě vyblitě&přepraně. Ano, na tom omezeným HW je to, co Bethesda dokázala zřejmě maximem možného, ale stejně, žádný pokrok, jen malý krůček...
Adieu: Jájsem se na to video nekoukal, protože je mám už všechny zkouknutý, ale předpokládám, že vím co tam asi tak je... Podle mě ukazoval to, že můžeš mít v jedné ruce zbraň a v druhé ruce kouzlo - což zatím v TES nikdy nebylo. Tudíž se může bojovat se dvěma meči, nebo se dvěma kouzli, což zvýší jejich účinnost ;)
Tááákže Oblivion vyšel na X360 a PS3 a teď vyjde, o pět a půl let později Skyrim, zase na X360 a PS3. Chci říct, že ty konzole mají stále stejný hardware, tak jak může být Skyrim graficky daleko lepší ? Napadá mě jen jakási optimalizace engine, aby na tom samém dokázalo více, ale stejně, nemůže to být o tolik lepší.

Any ideas od vlastníků konzolí/znalců ?
Vďaka za link, Kubulus.
Divákom určite rozdávali hneď pri vstupe jointy, vytešujú sa na každej blbosti.
Všimli ste si inventár? Zas ten otravný zoznam, aký strčili už do Fo/FoNV. Tuším zvýšim Morrowindu hodnotenie kvôli prehľadnému inventáru. :-))
Koukal jsem na ostatní díla autora (zběžně) a nic moc oproti tomuto. Škoda, že nic podobného není pro OBL.
Marty McFly: Taky se v těch informacích pomalu topím, ale tohle si pamatuju, protože to zmínili téměř po vyhlášení vydání...

A avatar... Ten fanwork je jeden z mých nejoblíbenějších ;)Vždycky mě dostane rozhazovačná Azura a zřejmě velice nestabilní GhostGate :D A vůbec - když jsem to viděl poprvý, tak jsem se nemohl přestat smát ;)
Vďaka Creation engine budú postavy trénovať a využívať každú ruku zvlášť. Todd nám už aj predviedol bojového mága, ktorý jednou rukou zosiela liečivé kúzla a súčasne druhou rukou vrhá ohnivé gule. Kúzla si môže dokonca prehodiť z ľavačky do pravačky, no toto! Všetko zvládne počas behu, vážení. Kovaní dungeonisti asi horko zaplačú, ale konzolisti budú od radosti skákať po celej obývačke. Podľa Todda je žonglovanie s kúzlami "Really, really cool!".
Kto má záujem, môže si to pozrieť na jútubku:
http://www.youtube.com/watch?v=ic6dKnv3WdU
(prvé dve minúty môžte pokojne preskočiť)
Doktor: Ale jo. Kdysi se id chvástali, jak budou mít v Rage otevřený dynamický (Carmack i ukazoval editaci prostředí realtime ve hře) svět s minimální náročností na HW. Někdy potom je Zenimax koupil. Takže to tak mohli plánovat, jen v id nedokázali odstranit ta omezení idTech5 enginu, které tenkrát raději nikde neprezentovali.

A updatování enginu je dost sporné. Někdy to funguje dobře (Chrome engine předchozí generace), někdy špatně (Chrome engine poslední generace). Já osobně bych byl raději, kdyby třeba šli do Cry enginu, který by mohl fungovat obstojně i v plně otevřeném světě (viz Aion), jen asi ne v současné generaci konzolí.
Nate: "id Tech Subsidiary of ZeniMax Media" a byly časy, kdy byl ZeniMax a Bethesda téměř jedno. Bylo jim jasný, že Gamebryo zastarává do fáze, kdy to už nepůjde řešit kosmetickýma úpravama. Potřebovali novou technologii, no tak teď ji v podobě idtech5 mají. Podle jejich představ to ale evidentně není. :D
Marty McFly:
Skyrim bude pracovat s novým levelovacím systémem - žádná síla, inteligence nebo tak. Jen Zdraví, výdrž a mana. Poté tu bude 18 skillů a každý skill bude mít určitý typ perku - takže šípem na jednu ránu by to mohl být nějaký perk. No a nakonec - nebudou zde povolání a bude se hra vyvíjet podle toho, jak budete postavu skillovat a nebude žádné levelové omezení, až na to že po dosáhnutí 50lvl bude levelování těžší...
Bethesda nikoho nekoupila :D. Plus Bethesda už snad přes 10 let pracovala s plně lincencovaným Gamebryem (tedy včetně zdrojáků, dokumentace a povolení jej jakkoliv modifikovat). Pochybuji, že by byli ochotni veškerou tu práci zahodit (zvlášť po vytvoření nové verze toho enginu) a přejít na poměrně úzce specifický id tech engine.
Nate: Není, ale přece jen se mi nechtělo věřit, že Bethesda id koupila jen kvůli hrám. Možná chtěli id tech do všech svých budoucích her. Jako chce EA Frostbite.
Mno, nevím. idTech4 se moc nepředvedl, s idTech5 to taky nevypadá moc nadějně. id už není tím pomyslným leadrem grafické sféry, Crytek, Naughty Dog a Sony Santa Monica (a možná Epic) přebrali štafetu.
RNDr. Gunár Pavel-Tak to souhlas, bez debat.. Ale jak jsem psal, myslím že Id Tech 5 by byl v tomhle naprosto stejný, stčí se podívat jakýh výsledků dosahuje v tom Rage..:D
Podle mého je Id Tech 5 na TES a jiná velká otevřená RPG nevhodný, je designován na jiný žánr a ani tam to nedopadlo nijak slavně, tak co teprve jak by to vypadalo v tom RPG? Musel by projít hromadou úprav a mám pocit že lepšího výsledku by došli kdyby udělali engine uplně nový a od základu..:)
NateLogan: Jednou to gamebryo, kterému se teď říká Creation budou muset vyhodit. Už to budou recyklovat skoro 10 let. :D Rage engine by byl pro TES a HW moderních PC a příštích konzolí skvělý, kdyby se pořádně odladil. Určitě by to šlo udělat, abys mohl všude a nic nebylo sprit.

Suzana: Taky už mám předobjednáno a těším se jak malej spratek, a i když jsem nazval úkoly úchylnými, nemyslím to vůbec zle... Navíc byla valná většina vždycky hodně originálních (svět za obrazem, snový svět, neviditelné město, atd...) :)
Doktor: Zdroj? Carmack totiž říkal, že streamování světa je s technologií megatexture nemožné. A pochybuji, že by Bethesda zahodila svůj vlastní nový engine a použila neznámý engine, který není zrovna dokonalý. Hell, vždyť veškeré rostlinstvo/stromy jsou jen 2D sprity, to se do světa TES nehodí ani trochu.
Taky mám předobjednáno, těším se, bethesda nebethesda, možná že bude hlavní linie tentokrát propracovanější :-P

Úchylné? To mluvíte o čem (každého uchylnometr se pohybuje jinde,žejo)
marwel: Uchylných úkolů... Přesně tak. A protože jsem člověk už značně úchylný vychovaný úchylným dramatikem a úchylnou dámou co učí předříkavat básničky, tak mě tak akorát sedly ;)
Také doufám, že i v tomhle díle bude loading alespoň každé dvě minuty! :)
Zase vás může ukllidnit fakt, že Bethesda není jediným studiem, které Gamebryo vždy nějak pokazí. Rockstar s jejich Bully by mohlo vyprávět.
No ja nahral v Oblivionu pres 100 hodin a nedohral jsem ho. Vzpominky jsou takove, ze tak 60 hodin jsem delal porad to same z porad stejnym vysledkem - Dungeon, na konci nic. Brana Ovlivionu (mimochodem jsou tam snad jen tri druhy), na konci nejaky sutrak. Tech zbylych 40 hodin bylo naopak nabyto celou radou zajimavych, byt mnohdy znacne uchylnych, ukolu. Ale pokud bych se rozhodl hru dohrat na 100%, urcite to da i vic jak 300 hodin.

Say: To jsem chtel napsat. Gamebryo jako zaklad neni vubec spatny. To pouze ten konkretni prepracovany Gamebryo engine, ktery pouziva Bethesda. Divinity 2 je dukazem, ze to muze fungovat a vypadat spravne i na takovem enginu.
300 hodin mam nahranych v Oblivione, ocakavam, ze v Skyrime to bude viac, inak budem strhavat hodnotenie!!! ;)
Todd Howard sa vyhrážal, že herná doba bude viac než 300 hodín. Zlé jazyky dodávajú, že tretinu tohto času zaberie ukladanie a načítavanie pozícií. o:-)
Riotekk: Gamebryo není shit. Jen je potřeba ho správně směrovat...

Btw, hra roku... Ehm, mno. V Americe možná.
Skyrim? Jedina hra, na ktoru sa samozrejme oplati cakat! :) Hra roku! RPG roku! Ehm, snad, dufam, co sa moze pokazit? :)
RNDr: Hmm, právě hlavně Mages guild jsem hrál a vůbec mě nebavila. Jinak mě víc bavilo cestovat a navštěvovat ruiny a tak.
Jeden super quest si matně vybavuju, šlo tam o nějaký snový svět či něco takového. Jinak nejsem žádný Oblivion hater, přeci jen jsem dal 70% :)
Zoltan: Questy v Oblivionu se kvalitativně pohybovaly mezi průměrem a výtečností. Vysoká kvalita ale převažovala. Nakonec i ta Mages Guild linie měla něco do sebe. :) Vyloženě slabá mi připadala víceméně jen převážná část hlavní linie a i ta nabírala ke konci grády.

Rozhodně ty questy byly lepší, než většina těch v Morrowindu, to musím uznat ač jinak Morrowind nedám.
To asi ne, graficky nevypadá Skyrim zle. Spíš questy a main story, ty skřípaly v oblivionu nejvíc.
Bude to příjemná procházka severem, při které budu čekat až vydají modaří první zlepšováky, které ze Skyrimu udělají hru :-)
Od Bethesdy? Bude to ďalší naleštený konzolistický turistický simulátor.
Tak co jak se na hru těšíte? Doufám, že to naplní moje očekávaní . Mám přeobjednanou xzone edici.