Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Možná že je polština jazyk češtině blízký, ale já tomu teda ani za mák nerozumím :)
Jsme opravdu rádi, že nám tu polštinu zprostředkováváš.

Klidně ale příště piš: "Blablablalbalblablalblalbllbalblblabllablablablablab." Opravdu v tom nepoznám rozdíl.
Tak zatím 2 hlášky, které mě zabily (omlouvám se za chybějící interpunkci/znaménka a možné pravopisné chyby):

Posel od Talara: "....Post scriptum. V zamku to zjabales."
Ves: "...no i umowiliscie sie, ze przeplynacie rzeke na ku*wich pie*dolich."

No ale já si tu rozlohu, smysl pro detail lokací a nekompromisní vizuál užívám na max. To bude na hodně dlouho. A v podstatě je tu to, o čem jsem nedávno snil... Něco na způsob RPG na CryEngine (ono je to ve skutečnosti ještě lepší).
Áno, ale to preložili len prvú a tretiu knihu, ostatné nie, pokiaľ viem a Sapkowski sám ten preklad sprdol, preto sa pýtam.
Say: V tom článku, čo si postoval, sa píše, že Obama dostal komplet celú ságu v angličtine aj so Sapkowského podpisom. Znamená to, že konečne nejaký vydavateľ bol ochotný preložiť a vydať celú (!) ságu v angličtine?
Haha jsem to viděl na jiném fóru a tvýho postu si nevšim :-).

Ale je to cool, Tusk má očividně dobrej vkus.
Paul: Překládáš co jsem tu teď postoval?=D

Bodkin: Jj, je to podezřelé. Rozšiř další konspirační teorii.
Polskej prime ministr Tusk dal Obamovi Zaklínače v CE edici + knížky jako dárek na rozloučenou :-).
Pip: Dvě jsou u Temerského kempu, jedna z prava a druhá z levé strany. Ta třetí je až na konci, když budeš u té arény a projdeš na vzdálený konec od vstupu do ní.

Say: Doufám, že se mu bude líbit i další hra, WX: Assassins of prezidents.
Dotaz treti akt smlouva na chrlice - dve ze tri mist jsem vycistil, ale k tomu tretimu nevim jak se dostat - vsechny cesty co jsem zkousel vedou do temerijskyho kempu, kde me hodej do vezeni. Pak je tu teda jeste cesta podzemim kterou strazej dva vojaci, ale tam jsou zas zamcene dvere... jak se teda dostanu k temu tretimu?
A opět, první volba- a už nikdy nebudu moct hrát jinak xD spoiler : Iorwetha prostě nezradím :D k tomu se budu muset fakt dokopat, a pak mě ta 2 kapitola nebude bavit :D
marcusss - tohle mě taky zarazilo. Ale přej to s importem nemá nic společnýho. Takže to beru tak, že si Geralt prostě vybral odměnu za něco co udělal před začátkem hry.
Ještě dotaz - na začátku mi jeden voják zaplatí za to, že jsem zabil Kuroliška = je to odměna za nevybrání si peněz za něj v jedničce, nebo si vybírám prachy za něco, co jsem neudělal?
Buclik: Tam jsem se taky na minutku zasekl. Až narazíš na ty dva mrtvé "humany", tak se musíš kousek vrátit a na každé krvavé stopě se pak zastav a pořádně se rozhlídni okolo. Někde tam vede taková trochu nenápadná odbočka.

Jinak pokud bys to nemohl najít, tak možná by to šlo udělat i tak, že bys šel přímo do cíle - k rybníčku/vodopádu.
Čeština je uložena v jediném .w2strings souboru co má 3 MB a je ve složce CookedPC. Mám takový dojem že se to dá sehnat třeba i na uloz.to
Prosim vas kde najdu toho Cedrika v 1 aktu podle tech krvavych stop? Nejak sem se ztratil, diky moc za kazdou odpoved
Je možné nějak dostat české titulky na GoG verzi? Chci to hrát v polštině a kombo - polština-angličtina není zrovna nejlepší...
Dokončeno, po dvou vynikajících kapitolách jedna slabší (ještěže krátká) a miniaturní epilog prozívané WTF. Takže všem hráčům - ne, nebude to lepší. :D
Tak po dvou večerech dojetej prolog a chcíp jsem snad jen dvakrát (v boji, dementní QTE s drakem nepočítám) - číst si recenze a fóra, kde lidi nadávají na obtížnost se vyplatilo - aspoň jsem nějak plodně využil čekání až mi doma pustí internet a hlavně měl ze soubojů totální respekt a nepodceňoval je.

Je fakt, že obtížnosti rozhodně pomáhá podivné ovládání a občas kamera na facku (vzpoměl jsem si na Alpha protocol).
U mě patch lehce zlepšil framerate, ale nefunguje analog na x360padu v tom quickmenu...takže maj zas co spravovat : ) .
Dynamicky se přizpůsobovat velikosti VRAM je imho poměrně těžké. Nejčastěji se to řeší agresivním LOD (Bioshock, nebo vlastně cokoliv na UE3), což vypadá hnusně, nebo totální absencí objektu (GTA3 a 4), což je ještě horší, případně se vyhodí error a použije se nějaká defaultní (error) textura (Source).

Pokud se to vůbec neřeší, tak a) je to jednoduché na naprogramování, b) nulová režie a tedy žádné další zahozené prostředky, c) lepší využití budoucího HW.
ugraugra: Lidi, čtěte ty readme.

- Texture memory size: sets the amount of graphics card memory allocated to textures. Larger values will decrease the amount of streaming that occurs in game and will make the game run more smoothly, but they can also cause the graphics card to run out of memory and even result in game crashes. Choose a reasonable value based on the amount of memory available on your graphics card.
Na grafice mám 512 MB. Zvýšení limitu textur způsobilo akorát to, že se to začalo víc sekat. Jinak to co píšeš o přeplnění a crashi mi zní jako pěkná blbost :) Tak snad to maj pro takovýhle případy ošetřený ne?

/edit jinak teda crashuje mi to před autosavem (což je bezvadný protože musim celou část předtím opakovat) nebo když chci vlézt do journalu/mapy/skilltree.
ugraugra: Kolik tam teda máš? Budeš muset spíš zmenšit rozlišení do textur, očividně se ti nevlezou do té paměti a když se to přeplní, tak to holt crashne.
Ne, dal jsem jejich "střední" nastavení. Zkusím to teda zvýšit a uvidím co se stane
ugraugra: Máš velikost paměti pro textury na nejvyšší?
Taky bych řekl... mně se nenačítá nic, nespadlo mi to ani jednou a loading mi trvá tak 5-10 vteřin...