@NateLogan (18.03.2013 22:53): to mas pravdu. nastesti ke konci je toho minimalne. stojim si ovsem za tim ze jsou dementni a ten zacatek byl opravdu hroznej.
Diskuze
článek pobavil, je to vlastně všechno pravda - hlavně ty sliby o survivor akci, které se nenaplnily... ale jak už tady padlo, tohle by se dalo napsat o každé hře například v Dishonored se všechny věci, které vezmete, promění v peníze aniž byste je museli prodávat... :)
@Rattus (18.03.2013 22:37): Vždyť QTE jsou ve větším množství jen v první hodině hry. Pak už je to zvětší části jen součástí kontextové akce (zachycení se cepínem) a při boji na blízko.
@GodOfTheSick (18.03.2013 18:54): to je mozny. ale subjektivne mi tech cutscen prijde nezdrave mnoho, a ty QTE naprosto dementni.
bez QTE uz bych to mel dohrany, takhle me to dycky hrozne nasere :-D
bez QTE uz bych to mel dohrany, takhle me to dycky hrozne nasere :-D
@GodOfTheSick (18.03.2013 18:54): Takové unáhlené rčení! Jakoby Bioshock II nebyl nejprůměrnější z průměrných (tj. 75%).
@sxg (komentář): prezentace názoru opravdu na úrovni, to se musí nechat
Truc? Hru už nemám, prášilla z HD, 42%, si napíšte svoju kde ju vychválite, mne to neva.
Ten komentář je jak splácaný na truc..
@Rattus (18.03.2013 18:42): Prošpikovaný? Tak si schválně vezmi stopky a změř to. Vsadím se, že to nebude dělat víc jak 10% herního času. Zbytek je normální hopsačka/střílečka.
@Barney (18.03.2013 18:47): Ne, to bude až BioShock Infinite!
@Barney (18.03.2013 18:47): Ne, to bude až BioShock Infinite!
@Barney (18.03.2013 18:47): Neni, ale je to hra z nejčistším gameplayem za posledních x let, což je poměrně objektivní veličina = žádné cutscény, možnost volby, různé reakce npc na hráčovo konání... ale samozřejmě to není Fallout, to je jasný.
@Walome (18.03.2013 18:45): Už je Dishonored největší umělecké dílo naší generace?
@GodOfTheSick (18.03.2013 17:53): Podle mě je skutečné hraní Dishonored = děláš jen to, co chceš a hra Tě do ničeho netlačí (co se gameplaye týče).
Lara je vlastně lineární akčňárna s imagem survivor hry, ale s hratelností Uncharted lehce skříženou FC3... ale je to pecka :)
Já už vzdal boj proti dnešním hrám a radši si je užívám. Ačkoli někdy mě taky serou.
Lara je vlastně lineární akčňárna s imagem survivor hry, ale s hratelností Uncharted lehce skříženou FC3... ale je to pecka :)
Já už vzdal boj proti dnešním hrám a radši si je užívám. Ačkoli někdy mě taky serou.
@GodOfTheSick (18.03.2013 17:53): skutecne hrani je vsecko jen ne cutscena s "press x to not die" kterym je to bohuzel uplne prospikovany.
Raz som videl nejaké video, držal jeden butón a vyhral.
podobné, tunel, hráš?
podobné, tunel, hráš?
@GodOfTheSick (18.03.2013 17:53): Skutečné hraní je zde. Tedy minimálně dle nejpopulárnějších her současnosti.
Fast and furious action! :)
Fast and furious action! :)
@sxg (18.03.2013 17:15): Článek od zakomplexovaného staromilce, který se nemůže vyrovnat s tím, že hry se nedělají tak, jak by chtěl on. Podobně zesměšňující článek se dá napsat úplně o každé hře, pokud dotyčného nebaví.
----
Co je to "skutečné hraní"?!
----
Co je to "skutečné hraní"?!
@sxg (18.03.2013 17:15): V hodně bodech souhlas, i když to nevidím tak dramaticky.
Pár let zpátky by taková hra byla označena za interaktivní film. Což by rozhodně nebyla pochvala, ale spíš hanlivá poznámka. Dnes je to standard, mainstream a akční jízda jakou svět neviděl. "9/10 kámo, možná i deset! Tuhle hru musíš mít!" Bezpochyby pobaví a zaujme, uznávám. Toho skutečného hraní je v ní ale minimum, rozhodně o dost méně, než jsme bývali zvyklí a jednotlivé hodnoty stále klesají.
Druhá strana mince Tomb Raidera aneb jak nás tahali za fusekli?
Druhá strana mince Tomb Raidera aneb jak nás tahali za fusekli?
To je prdýlka :)
Paráda, ale mohlo to byť aj dlhšie.
To mi jako chcete říct, že ani s velkou sběratelskou edicí nemám to jedno DLC s hrobkou jménem Lost Adventurer? Kterej idiot v PR tohle vymyslel. :-(
Nehledě na to, že to nelze nijak jinak sehnat.
Nehledě na to, že to nelze nijak jinak sehnat.
@SíDžej (15.03.2013 19:52): Omlouvám se, všimla jsem si toho, ale pozdě. Kdybych věděla jak, odstraním to.
@MakyK (15.03.2013 19:49): Za prvé, dotaz do komentářů nepatří, čekám, že ti ho vymínuskují (edit: ok, nebo se přesune a potom vymaže :D), za druhé, na konzole české titulky nejsou.
Zdravím všechny nadšence. Chtěla bych se zeptat, zda někdo nevíte, jestli je k dostání nový TR na PS3 také s českýma titulkama. Pořád se snažím hledat na netu, ale neúspěšně. Jelikož anglicky moc neumím, tak vždy titulky velice ocením, protože chci příběhu maximálně porozumět :) Je to jediný důvod, proč tuhle hru ještě nemám doma :-)
Díky za postřehy,
Markéta
Díky za postřehy,
Markéta
Přesně tak, ta kamera je boží, za tohle bych jim dal i Oscara.
Ve hře je snad nejvíce poznat skvělá práce kameramana...každopádně ve druhém díle bych rád viděl sídlo Croftů.
Chvíli sem té hře dal, a už ta první mise mě nas*ala, ve druhé misi sem to vypínal :) graficky líbivé, příběhově nezajímavé, hratelnostně dementní, a skilly/úprava zbraní/über cool 3D menu, ze kterého je mi na blití to pro mě naprosto pohřbili, možná to ještě zapnu s novějšíma ovladačema od GK (abych si ověřil nárůst FPS), ale jinak to posílám do doby ledové :)
Tak pekných 16 hodín som tam nahral. Nepozbieral som všetko (už sa mi fakt nechcelo), to by sa gameplay vytiahol aj na 20 hodín.
@Red (11.03.2013 15:32): Tak nikdo neřiká že vybalancovat to tak, aby se to nezvrhlo v dlouhé čekání je jednoduché, ale co ve hrách chcete inovovat jiného než AI a interakci s prostředím (pod tím si představuji především fyzikální enginy, které budou zasahovat do hratelnosti a nebudou tam jen kvůli potěšení oka)? Grafiku? Proboha proč? Já nechci víc a víc lepší technologie pro grafiku, ta už je dnes na velice slušné úrovni v porovnání s hratelností, která se zasekla na bodu mrazu.
Když se podívám na první a poslední Crysis, tak vydím rozdíl v grafice naprosto minimální (pokud detailně neonanuji nad každým screenem, ale skutečně hraji hru), ale hratelnostně je třetí díl příšernost srovnatelná s Call of Duty a Battlefieldem (nejnovější díly těchto sérií považuji za nejhorší hry současnosti co se kampaně týče). No a grafické nároky jsou mnohonásobně vyšší a hra propadává ze 70 FPS na 10 (netestováno na mém notebooku, ale na výkonnějším stoláku spolubydlícího).
Když se podívám na první a poslední Crysis, tak vydím rozdíl v grafice naprosto minimální (pokud detailně neonanuji nad každým screenem, ale skutečně hraji hru), ale hratelnostně je třetí díl příšernost srovnatelná s Call of Duty a Battlefieldem (nejnovější díly těchto sérií považuji za nejhorší hry současnosti co se kampaně týče). No a grafické nároky jsou mnohonásobně vyšší a hra propadává ze 70 FPS na 10 (netestováno na mém notebooku, ale na výkonnějším stoláku spolubydlícího).
@Maximus (11.03.2013 09:47): Že jsou áčkové počítačové hry nesmyslné a efektní akční kokotiny je mi už chvíli známo, ale dík za opáčko. Je sice hezký, že to nějak je a že se (zřejmě ne-naivní, dle tvé logiky) hráči stále nechávají novými a ještě akčnějšími produkty znásilňovat, ale mně vadí počty nepřátel téměř v každý hře a často to zmiňuji - ač občas bývají omluvitelnější než při genocidě vcelku ztraceného ostrova.
Tak zase jak chceš dlouhý souboje se střelnými zbraněmi. Než riskovat půlhodinové plížení a kulku do hlavy tak každej radši naskočí a bude doufat že dá první do hlavy on. Maximum je něco jako Hidden and Dangerous.
To jo, schopnosti to zjednodušují, ale v čistém souboji jste mrtví celkem rychle (samozřejmě s postavou která má skilly, střelné zbraně apod... lze pozabíjet všechno). Ale prostě je možné si zvolit, jestli to budu hrát jako rambo a nebo stealth stylem - a to je podle mě přijatelný kompromis, který hru zpřístupní široké veřejnosti a jsem ochotný ho akceptovat (a mimochodem, občas je potřeba a sranda si zahrát cokoli rambo stylem :))
Co se obtížnosti týče, řekl bych, že hodně povedený je Dark Messiah of Might and Magic (i když už je to celkem dlouho, co jsem to hrál naposled).
Borghal: Takové hry nemusí být nutně hororové. Jde prostě o to mít respekt z nepřítele, který je schopný tě přechytračit a zabít, ne o hororovou atmosféru.
Co se obtížnosti týče, řekl bych, že hodně povedený je Dark Messiah of Might and Magic (i když už je to celkem dlouho, co jsem to hrál naposled).
Borghal: Takové hry nemusí být nutně hororové. Jde prostě o to mít respekt z nepřítele, který je schopný tě přechytračit a zabít, ne o hororovou atmosféru.
@Maximus (11.03.2013 09:47): Imho to v mainstreamových titulech nebude nikdy. Aspoň ne těch s nálepkou "akční"/"adventure", kde se má hráč cítit jako borec a hrdina, a k tomu pocitu je nějaká nadsázka nutná. To co popisuješ je spíš než co jiného "survival horror" - to není zrovna můj žánr, ale starší Resident Evil, Amnesia.... ty takové jsou, nebo ne?
@Walome (11.03.2013 08:30): To hej, som si kupil tu novu knižku kde sú všetky jeho príbehy :)
@orromis (11.03.2013 08:32): Aj v Dishonored padajú protivníci ako muchy a je ich dosť. Pravdaže to, že som to hral stealth robilo z hry výzvu a priamemu boju s nepriatelom som sa teda snažil vyhnúť, ale občas, keď som neodolal som celú mapu zmasakroval s prstom v nose za par sekund (potom som dal pravdaže load a šiel zasa cele stealth par hodin :D)
Je veľká škoda, že v hrách sú stále obrovské počty nepriateľov. Chýba mi niečo také ako -
hl. postava príde domov, nájde otvorené dvere, počuje zvuky, streľba...1 najviac 3 nepriatelia v dome, dlhy suboj, prestrelky, perfektná AI, schovávanie, strach z jednej guľky, žiadne save pointy, kopec možnosti.....
alebo ako vo Far Cry 3 - ostrov plný hrdlorezov, ale neboli by ich tisíce, ale len nejakých 30 na celom ostrove, strach z toho, že je človek lovený, bojí sa zanechávať stopy, bojí sa ísť ďžungľou....zvieratá, čo lovia v noci, poriadna tma, človek nevidí, strach..........
toto všetko v hrách chýba a stále čakám, ktorá hra to kedy už konečne zlomí - zmení, prekvapí....
@orromis (11.03.2013 08:32): Aj v Dishonored padajú protivníci ako muchy a je ich dosť. Pravdaže to, že som to hral stealth robilo z hry výzvu a priamemu boju s nepriatelom som sa teda snažil vyhnúť, ale občas, keď som neodolal som celú mapu zmasakroval s prstom v nose za par sekund (potom som dal pravdaže load a šiel zasa cele stealth par hodin :D)
Je veľká škoda, že v hrách sú stále obrovské počty nepriateľov. Chýba mi niečo také ako -
hl. postava príde domov, nájde otvorené dvere, počuje zvuky, streľba...1 najviac 3 nepriatelia v dome, dlhy suboj, prestrelky, perfektná AI, schovávanie, strach z jednej guľky, žiadne save pointy, kopec možnosti.....
alebo ako vo Far Cry 3 - ostrov plný hrdlorezov, ale neboli by ich tisíce, ale len nejakých 30 na celom ostrove, strach z toho, že je človek lovený, bojí sa zanechávať stopy, bojí sa ísť ďžungľou....zvieratá, čo lovia v noci, poriadna tma, človek nevidí, strach..........
toto všetko v hrách chýba a stále čakám, ktorá hra to kedy už konečne zlomí - zmení, prekvapí....
@orromis (11.03.2013 08:32): U Dishonored je to vývza mečem proti třem :) dva až tři seky a seš tuhej, to je fakt. Ale když člověk využívá všechny ty supr schopnosti, tak je to výrazně lehčí.
@Maximus (11.03.2013 08:05): No, zrovna v Dishonored to je celkem výzva (záleží samozřejmě na obtížnosti a na tom, jak si vylepšuješ postavu). Já si vždy hru dělám co nejtěžší pokud je to možné (třeba brát si slabší perky, nebo něco, co podporuje stealth postup). Další příklad slušně zvládnuté AI je první Crysis - zkuste to zahrát na těžší obtížnosti bez využití neviditelnosti a jsem na vás celkem zvědavý...)
@Adieu (10.03.2013 22:11): Bože bože, naivných ludí mám najradšej - v každej jednej hre súčasnosti a viacmenej aj minulosti nepredstavujú nepriatelia žiadnu výzvu a je ich plná riť - Dishonored, Far Cry 3 (2,1) Max Payne (3,2,1) a všetko možné od výmyslu sveta...
Proste tak to v hrách je (ale aj v akčných filmoch). Žiadna kvalita nerpiatelov, ale kvantita.
Proste tak to v hrách je (ale aj v akčných filmoch). Žiadna kvalita nerpiatelov, ale kvantita.
@Guldy (10.03.2013 23:57): Já jsem toho vlka několikrát opakoval, protože jsem opatrnější na svou klávesnici, než autoři očividně chtějí :-)
@7c (10.03.2013 23:03): Tak já posuzuju hru jako samostatný kus, a jejich předchozí díly jsem ani nehrál.
@7c (10.03.2013 23:03): Tak já posuzuju hru jako samostatný kus, a jejich předchozí díly jsem ani nehrál.
@Dines (09.03.2013 15:34): Ja jsem toho vlka i obrnence na lodi dal na prvni pokus.. :D
@7c (10.03.2013 23:03): no ja nevim, takovy anniversary bylo az prilis rozlehle ( co se tyce velikosti puzzlu ), jinak ja je mel radsi driv nez delali TR, jejich Soulreaveri byli luxusni a uplne koridorovy to taky nebylo.
@Borghal (10.03.2013 21:56): "Terrarium feel" je něco jako trademark Crystal Dynamics, po třech hrách už je myslím zbytečné jim tohle vyčítat.
@Borghal (10.03.2013 21:56): Řekněme, že bych dramatičnost spatřoval spíš v tom, kdyby si autoři hráli s očekáváním a atmosférou, kdyby byl problém v té džungli přežít, tzn. třeba ne najít luk, nýbrž ho sestrojit ( a ten jelen by taky nemusel přijít přímo jí očuchat kundu, že ano), kdyby bylo těžké léčit zranění a tak. Co kdyby nepřátel bylo míň, ale představovali výzvu? Vždyť je tam kosím po stovkách a druhou rukou dávám dohromady má rozpadající se sluchátka. Ale o čem se vůbec bavit, ta akce je tak absurdní a předimenzovaná, že si připadám, jak kdyby mi nějaký retard sral na hlavu a dokola mlel "ambrózie!".
Nesmyslnost designu je další pořádný špek, to jo.
Nesmyslnost designu je další pořádný špek, to jo.
@Adieu (10.03.2013 21:38): A co je špatného na akčnosti? Imho lepší než staré Tomb Raidery - hop, skok, běh, skok, ručkování... nepřiměřeně vysoký počet mrtvých nepřátel je holt obětina na oltáři zábavy a dramatičnosti.
Spíš bych to viděl na:
"Bože, proč tolik QTE? To si mám jako rozmlátit klávesnici, abych měl pocit, že to fakt hraju?!" :-D
Ale jedna věc zůstává stejná - absurdně uzavřené levely. Během hraní mě napadá, ty chrámy a budovy tam postavili lidi, a pravděpodobně v nich normálně žili. Tak proč se proboha musí Lara štrachat po skalách a skákat po letadlech aby se dostala od jedné budovy k druhé, místo aby tam byly schody ve skále, žebříky a pěšiny? Nemám rád, když realističnost ustupuje ve jménu herních mechanizmů u hry, která se snaží o realistický vzhled a "filmové" zpracování. To lezení pak akorát leze na nervy :-)
Spíš bych to viděl na:
"Bože, proč tolik QTE? To si mám jako rozmlátit klávesnici, abych měl pocit, že to fakt hraju?!" :-D
Ale jedna věc zůstává stejná - absurdně uzavřené levely. Během hraní mě napadá, ty chrámy a budovy tam postavili lidi, a pravděpodobně v nich normálně žili. Tak proč se proboha musí Lara štrachat po skalách a skákat po letadlech aby se dostala od jedné budovy k druhé, místo aby tam byly schody ve skále, žebříky a pěšiny? Nemám rád, když realističnost ustupuje ve jménu herních mechanizmů u hry, která se snaží o realistický vzhled a "filmové" zpracování. To lezení pak akorát leze na nervy :-)
@Adieu (10.03.2013 21:38): Řekl bych, že pro třináctileté je to moc málo "cool" a málo akční. Spíš pro desetileté.
Bože, to je tak stupidně akční. :D Pro koho to dělaj, pro třináctiletý?
2D blbosti > 3D blbosti
:-o
:-o
Ja fakt nechapu co na ty hre vidite :) Jenom dalsi vyrobek podle mustru dnesnich 3D blbosti