Grafika prostředí taky ušla kus cesty, leč její nextgen funkce (které lze libovolně zapnout a vypnout v menu hry) nejsou moc dobře odladěné. Jednak technicky a jednak co se týče optimalizace hry. Hru tak doprovázejí problémy jako průhledné textury, bugnutá lana, přehnané přesvícení v exteriérech a tím i nepříjemné pokoukání pro oči. Krom toho nextgen vypadá strašně plasticky, voda vypadá jako valící se pěna, stěny vypadají jak kusy naleštěného plastu. Jednoduše řečeno doporučuju nextgen vypnout úplně, hra vypadá i tak dobře a možná ještě lépe – pokud tedy překousnete zjednodušené nasvícení, které je při zapnutém nextgenu v určitých tmavých oblastech hodně atmosférické.
Co mě trochu zklamalo, byl leveldesign. Oproti předchozím dílům je hra děsně lineární a jednoduchá. Fajn, aspoň je hra příjemně dynamická a hraní jde hezky od ruky. Co ale tvůrcům neodpustím, jsou primitivní puzzly. Všelijaké hledání klíčů, kombinování předmětů a hledání cesty dál je pryč a to je škoda. Přesně tenhle prvek dělal Tomb Raidera Tomb Raiderem. Místo toho je hra mnohem akčnější, do gameplaye je nacpáno zbytečně velké množství přestřelek, které díky tupé AI, absenci krve a podivnému míření po čase trochu omrzí. Na druhou stranu musím chválit souboje s bossy – na každého z nich existuje systém, Rambo styl moc nefunguje, ale zároveň nejsou nijak extra tuzí.
Hru jsem dohrál za necelých 7 hodin, což je oproti dílům předchozím šílené málo. Ovšem nutno dodat, že to bylo sedm hodin velice příjemně strávených. Hra má sice své nedostatky, ale pozitiva naštěstí převažují.
Pro: zábavné skákání, vylepšené pohyby Lary, příběh neurazí, jízda na motorce, povedené souboje s bossy, místy solidní atmosféra opuštěných chrámů
Proti: nezáživné přestřelky, při zapnutém nextgenu technické bugy a občasné padání hry, přehnaně lineární, jednoduché a krátké