Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Je to mozne, ze mam zrovna problemy presne na rovnakom mieste, ako ked som to hral pred 7 rokmi?! Grrr, neznasam vlkodlakov! :))
Tulareanus: To je jasné, že to zmíníš. Jen mi přijde, že pokud to někdo sestřelí na základě kvalit (/nekvalit) soubojového systému, tak mu dost možná unikla některé silná pozitiva (vybrané questy).
Jab: Pokiaľ sa bavíme o obecnej rovine, tak samozrejme súhlasím. Bloodlines je každopádne pre mňa výnimočnou hrou napriek svojej nedokonalosti.
Matt: Tak stačí sa pozrieť na moje (príp. Tulreanove) hodnotenie a tak to bude asi konsenzus.
JD: Tá tvoja predstava klanov je dosť nekonzistentná s univerzom Maškarády.
Třeba bych zde uvítal kdyby myšlenka klanů byla více uvedena ve hře, ano postavy reagují na hráče podle klanu a má jiné schopnosti a přednosti, a diskutují s ním trochu jinak pokaždé, ale chybí mi přímo ve hře, že třeba klany neovládají určité území, že není možnost jednat s vůdci svého klanu a plánovat společně s klanem, prostě vidět ten svůj klan jak roste jak se mu daří a jak získává vliv atd...
Ak niekto tým kritizovaním poukazoval na mňa, tak ja si Bloodlines dosť cením a kritizovať sa snažím predovšetkým to, čo na mňa pôsobí ako rušivý element v užívaní si toho dobré. To je podľa mňa nielen logické, ale i oprávnené.
Nevyužitý potenciál... to asi áno, ale svet Svet Vampire: The Masquerade je pokiaľ viem, tak komplexný, že na vyťaženie jeho potenciálu sú 2 hry málo.

Flowerpot: Jab to myslel asi tak, že pozitíva silne prevažujú negatíva.
Bodkin: Lenže práve proti tej dokonalosti boli namierené argumenty, na ktoré Jab reagoval. Nikto ich nepoužil ako dôvody, prečo nie je Bloodlines dobrá hra.
Bloodlines jsou na tom podobně jako třeba Alpha Protocol. Nefunguje z toho skoro nic, ale pořád to zvládá bejt docela zajímavý.:D

(samozřejmě s tím, že u AP ta zajímavost stojí na úplně jinejch základech než u Bloodlines)
Flowerpot: Já rozhodně Bloodlines také nepodezírám z dokonalosti. Jen mi přijde, že leckdy "kritik" zcela nepostřehne její kvality přes přítomné chyby.
Ano, má to bugy, občas otravné souboje atp. Ale ve které jiné hře potkáte chlápka, kterýžto si uřízne ruku, aby věděl, jaké to je žít s náhradou?
Atmosféru hra má to každopádně, jen mi spíše příjde že hra ve finále nevyužívá plně svůj potenciál.
Ale to je prirodzené. Žiadna hra nie je z objektívneho hľadiska dokonalá ale na objektivitu sa každý môže vykašlať, ide hlavne o to, čo znamená pre toho konkrétneho hráča.
Jab: Ako celkom súhlas, ale z dokonalosti by som Bloodlines fakt nepodozrieval, jedine v prípade nasledovania vzorca "mám rád nejakú hru, tak na ňu nalepím všetky superlatívy po ruke".
Neskutočne prepracovaný svet, fantastická atmosféra, geniálny soundtrack, perfektný voice casting, originálne questy.... akčnosť v závere je fajn, záverečný mrakodrap je orgazmus :)
Přiznám se, že občas nechápu komentáře k Bloodlines. Přirozeně některé ty bojové lokace jsou opravdu otravné (a souboje samotné také nejsou úplné terno). Nicméně tahle hra jednoduše válcuje jiné některými (ne všemi) questy, které jsou originální a nápadité, i celkovou atmosférou.
Jack_Dark: Hratelnost, dialogy, rozmanitost misí, OST, od Troiky, vizuální stránka, rp systém... skvělé. U mě nastavá jen otázka jak poskládat trojku nejlepších - Bloodlines, Fallout 2 a PST :)
...alebo bugy, alebo príliš akčné záverečné pasáže alebo rozanimovanie postáv, to mi príliš dokonalé nepripadá...
Pokud je nějaká hra dokonalá, pak to je Bloodlines :)

Někdy bych si ji mohl zahrát podruhé.

Morbídne, nemorbídne, tá hra je viacmenej dokonalá. S každým ďalším dohraním ma baví viac a nejaké tie bugy či iné menšie nedostatky ma ani netrápia.
Myslím že mlácení utrženou rukou je morbidní dostatečně.
Každý vnímá morbidnost po svém, Stubbs jsem dohrál několikrát a ten mi spíš přišel vtipný. No a SAW jde ve šlépějích filmu, hru jsem nehrál ale časem ji určitě zkusím.

Jinak mě se Vampire zatím líbí, ale některé situace ve mě vyvolali neklid :D
Mě jen trochu překvapilo to "morbidní". Pro mě je morbidní třeba SAW.

Nebo třeba oddechovka Stubbs the zombie. Tu si zahraj. Ta je teprve morbidní...
Na příštím SCORE bude znova. Na DotEmu je bez DRM a je dost možné, že za chvíli (do konce roku) bude i na GOGu...
Ze Score DVD z bazaru za 80 (nebo za 100, teď nevím přesně). :-) Ale taky uvažuju, že si ji koupím i na Steamu...
Celkem pravidelně je na aukru. A krabička je krabička. Ale takováto hra je i za 60€ levná.
popkec: u ní jde o to, zda přijdeš o maškarádu nebo ne... když to zahraješ do outu, je to ok, když ne, tak ne :)
popkec: K minulosti postavy imo přistoupili dobře. Nejen, že rozpětí postav a jejich sociálního pozadí máš široké, takže ten vágní odkaz je hranicí, kdy to ještě dává smysl, ale navíc je dost silným motivem hry, že tvůj minulý život skončil. Cokoliv ten hrdina mohl za života řešit je irelevantní. Což je skvěle odražené právě i u té ženské.
Jab: Tu jsem tam taky potkal ale dál už to nebylo vůbec rozvedený :(. Nevímte někdo jestli třeba pro určitou postavu s ní není nějaký úkol nebo něco? Bylo mi to dost divný že se tam takhle objeví a pak nic...
Keď si spomeniem na hranie Falloutu 2 na prelome 98/99, to boli strašne dlhé a(pre neznalosť angličtiny)veľmi časté loadingy a predsa som sa nevedel od toho odlepiť. :)
Tul: Jako QFG 4 je rozhodně hra, se kterou jsem měl asi tu největší trpělivost, každopádně se ale nakonec vyplatila:). No a koneckonců ani pětka na tom s novějšími systémy není zrovna zářně... problémy s quicktime, časté pády (především ve finálním souboji) etc.

Mně zase Fallout (1) i přes nějaký neoficialní patch neuvěřitelně padal (především pak v určitých lokacích), nebýt tak rychlého startu/načítání, tak bych se snad na něj vybodl:p. U Planescape jsem měl pouze nějaké problémy s HW (zasekávání hry), pročež jsem musel vypnout hw akceleraci, nějaké jiné "herní" bugy si ovšem též nevybavuji.



Isair: Tak kvôli bugom mi trvalo niekoľko rokov, kým som vôbec QFG 4 dohral. :D
Viem, že zasekávacie na jednom mieste bugy som zažil v Call of Cthulhu pred koncom, v TES III: Tribunal bolo neukončiteľné dialógové okno. V tom poslednom Alone in the dark boli nejaké bugy. NWN 2 (po x patchoch mi ani na oficiálnej podpore k hre a na fóru BioWare nevedeli poradiť inak ako reinstall, čo bolo o to horšie, že to bolo priamo späté so savami, nehovoriac o tom, že občas mi vypadla AI spolubojovníkov a už vôbec ani po loadoch nechcela naskakovať) a KOTOR 2 ich majú dosť. Vo falloute 2 som mal v 1.0 verzii napr. bug, že vo Vaulte 15 mi šéf banditov odkráčal do steny a už sa neukázal alebo okrem klasického padania aj nekonečné načítavanie počas boja alebo zmiznutie buttonov na zmenu zbrane alebo skill taby (ešte, že klávesové skratky fungovali). V sanitariu som mal bug na nádvorí, že ak sa veci nespravili v presnom určitom postupe, tak to crashlo. S planescape torment som nikdy nemal problémy.
Red: U PST jsem bugy řešit nemusel, ale procházet začátek třikrát za sebou zní jako ultimátní vopruz. :/