Pozdě, ale přece.. Hru hraju od vydání, zejména MP.. Zkusil bych to v krátkosti, ale tady to zřejmě nepůjde.
Single Player:
Hozená rukavice prostřednictvím CoD4:MW byla zdvižena a se ctí švihnuta do obličeje svému předchůdci. Laťka byla prvním dílem nasazena velmi vysoko, ale nebojím se říci, že v kampani MW uspěl. Přibylo opět trochu více akčnosti, výbuchů, hluku, efektů a fakt-drsných-amerických hlášek... Návaznost "příběhu" je místy všelijaká, ale tady o ten příběh až tak nejde, tady jde o řežbu (CoD hraju jedině na nejtěžší obtížnost) a řežba to opět byla... Najdeme zde klasicky stealth a sniperské mise, nechybí letadlo, nově sněžný skůtr, noční mise, prostě klasická paleta MW universa. A jako vždy přibylo pár nových kousků do arsenálu. Délka kampaně 6 hodin zůstane předpokládám u CoD (bohužel nejen u CoD) už klasikou, nic co by mě překvapilo. Jednoduše MW1 byl neokoukaný nářez a MW2 je důstojným nástupcem.
SP hodnotím na 85%
Coop:
Nechybí kooperativní mise, avšak bohužel jen pro 2 hráče. Misí je opravdu dostatek a prodlužují tak herní dobu o opravdu hodnotný kus. Misi si hráč napřed musí projít sám a odemčít ji alespoň na první hvězdičku (čti na nejlehčí obtížnost) aby to mohl spustit i se svým bratrem ve zbrani, který ji musí mít odemčenou taktéž. Zde není co vytknout, jednoduše se zde prodlužuje herní doba z mizerných 6ti hodin na dvojnásobek.
Multiplayer:
Tady jsem pln rozporů. MW je klasicky návykový. Mapy nejsou špatné. Hráčů je dostatek. Spawnovací systém je dobrý a vyladěný, nikdy se mi nestalo, abych se spawnul oponentovi v zádech nebo naopak. Módů co si zahrát je snad 20, takže člověk si má z čeho vybrat, klasicky TDM, FFA, SaD, HC varianty všeho atd... Spostu věcí na odemykání, úpravu arzenálu a podobně.. Nebudu tu vzpomínat nešvary jako cheatery, roboty, terminátory a supermany - to je v každém MP. Celkem si nemám na co stěžovat, až na jednu velepodstatnou věc. Tou věcí je přátelé IW Net, na kterém celý MP stojí a padá.. Zde hlavně padá. Absence volitelných serverů je neodpustitelná hrubka. Opravdu tady je to uděláno pro analfabety, kteří jen zmáčknou "find game" a nějaký hypergeniální IW MEGA BLB COMPUTER rozhodne kam tě připojí. Jestli do rozběhlé hry, která skončí za 3 vteřiny, nebo vůbec do žádné, nebo zhodnotí, že budeš čekat 3 minuty na rozhodnutí serveru (nemožnost odpojit se manuálně, ale jen tupě zírat na zaseklou obrazovku). Anžto klasicky nevydržíš hrát se stejnou skupinou lidí více než 2-3 mapy, protože IW MEGA BLB COMPUTER se nějak záhadně rozhodl půlku tvého týmu kiknout a ten zbytek připojit do úplně jiné hry s jinými protihráči., kde už není místo pro zbytek týmu. logicky z toho vyplývá, že týmové hraní ve skupině je zcela vyloučeno. Opravdu OJEDINĚLE se zadaří dát dvě mapy po sobě beze změny hráčů. Ale to je náhoda... A to je myslím přátelé jedna ze zásadních esencí dobrého MP - vytvořit vlastní bandu a s tou to pařit po netu, no ne? WOW, to jsme prostě ještě neviděli, opravdová sprasenost a za tohle oba palce dolů a velký americký BŮŮŮŮŮŮŮ k tomu!!!!
MP hodnotím 60% kvůli zprasenosti, jinak je velice zábavný a svižný.
Celková zábavnost MW je opět zde, celkově MW nepřekonává svého předchůdce, ale je jeho velice důstojným nástupcem, který se nemá za co stydět, ba naopak.
Single Player:
Hozená rukavice prostřednictvím CoD4:MW byla zdvižena a se ctí švihnuta do obličeje svému předchůdci. Laťka byla prvním dílem nasazena velmi vysoko, ale nebojím se říci, že v kampani MW uspěl. Přibylo opět trochu více akčnosti, výbuchů, hluku, efektů a fakt-drsných-amerických hlášek... Návaznost "příběhu" je místy všelijaká, ale tady o ten příběh až tak nejde, tady jde o řežbu (CoD hraju jedině na nejtěžší obtížnost) a řežba to opět byla... Najdeme zde klasicky stealth a sniperské mise, nechybí letadlo, nově sněžný skůtr, noční mise, prostě klasická paleta MW universa. A jako vždy přibylo pár nových kousků do arsenálu. Délka kampaně 6 hodin zůstane předpokládám u CoD (bohužel nejen u CoD) už klasikou, nic co by mě překvapilo. Jednoduše MW1 byl neokoukaný nářez a MW2 je důstojným nástupcem.
SP hodnotím na 85%
Coop:
Nechybí kooperativní mise, avšak bohužel jen pro 2 hráče. Misí je opravdu dostatek a prodlužují tak herní dobu o opravdu hodnotný kus. Misi si hráč napřed musí projít sám a odemčít ji alespoň na první hvězdičku (čti na nejlehčí obtížnost) aby to mohl spustit i se svým bratrem ve zbrani, který ji musí mít odemčenou taktéž. Zde není co vytknout, jednoduše se zde prodlužuje herní doba z mizerných 6ti hodin na dvojnásobek.
Multiplayer:
Tady jsem pln rozporů. MW je klasicky návykový. Mapy nejsou špatné. Hráčů je dostatek. Spawnovací systém je dobrý a vyladěný, nikdy se mi nestalo, abych se spawnul oponentovi v zádech nebo naopak. Módů co si zahrát je snad 20, takže člověk si má z čeho vybrat, klasicky TDM, FFA, SaD, HC varianty všeho atd... Spostu věcí na odemykání, úpravu arzenálu a podobně.. Nebudu tu vzpomínat nešvary jako cheatery, roboty, terminátory a supermany - to je v každém MP. Celkem si nemám na co stěžovat, až na jednu velepodstatnou věc. Tou věcí je přátelé IW Net, na kterém celý MP stojí a padá.. Zde hlavně padá. Absence volitelných serverů je neodpustitelná hrubka. Opravdu tady je to uděláno pro analfabety, kteří jen zmáčknou "find game" a nějaký hypergeniální IW MEGA BLB COMPUTER rozhodne kam tě připojí. Jestli do rozběhlé hry, která skončí za 3 vteřiny, nebo vůbec do žádné, nebo zhodnotí, že budeš čekat 3 minuty na rozhodnutí serveru (nemožnost odpojit se manuálně, ale jen tupě zírat na zaseklou obrazovku). Anžto klasicky nevydržíš hrát se stejnou skupinou lidí více než 2-3 mapy, protože IW MEGA BLB COMPUTER se nějak záhadně rozhodl půlku tvého týmu kiknout a ten zbytek připojit do úplně jiné hry s jinými protihráči., kde už není místo pro zbytek týmu. logicky z toho vyplývá, že týmové hraní ve skupině je zcela vyloučeno. Opravdu OJEDINĚLE se zadaří dát dvě mapy po sobě beze změny hráčů. Ale to je náhoda... A to je myslím přátelé jedna ze zásadních esencí dobrého MP - vytvořit vlastní bandu a s tou to pařit po netu, no ne? WOW, to jsme prostě ještě neviděli, opravdová sprasenost a za tohle oba palce dolů a velký americký BŮŮŮŮŮŮŮ k tomu!!!!
MP hodnotím 60% kvůli zprasenosti, jinak je velice zábavný a svižný.
Celková zábavnost MW je opět zde, celkově MW nepřekonává svého předchůdce, ale je jeho velice důstojným nástupcem, který se nemá za co stydět, ba naopak.
Pro: Vylepšení enginu po všech stránkách, klasická řežba
Proti: IW Net, dále IW Net, myslím, že IW Net a ještě nesmím zapomenout na IW Net