Člověk by čekal, že po vytvoření vymazlené Legendy, následném datadisku a malém DLC - to vše odehrávájící se ve stejném enginu, využívající stejné herní principy - by další datadisk mohl být maximálně nastavovaná kaše, která stále skvěle chutná.
Bohužel, tahle prasárna nejen že má problémů až na půdu, ale ani herně to není žádný zázrak. Vikingská tématika je navíc pouze zástěrkou a ve skutečnosti ji načne pouze za začátku hry, poté už začíná najímání armád jiných ras ve velkém. Hlavní postava (Odin) je tak jen přeskinovaný Bill Gilbert nebo Amelie bez koz. Recyklace map a umělé natahování herní doby questy typu "zabij 5 armád, paxe s tebou budu bavit" nebo "ztratil jsem 3 strašlivě důležité věci, dones mi je, pak ti pomůžu") jsou ty nejmenší problémy...
Všechno začíná nedostatečnou kontrolou pravopisu a překlepů (jeden ostrov se dokonce jmenuje jinak, než jak mu říkají v rozhovorech, což mě na nemalou chvíli mystifakovalo), technickými problémy jako padání, zamrzání, neuvěřitelným množstvím bugů a především dlouhými loadingy. Zajímavé je, že právě loadingy mi zlobí pouze na mé herní mašině -> při pokusu nahrát savy na starší komp a rozchodit to tam bylo všechno OK, jen mi to jelo asi 15fps. Alas, bylo to horší zlo, než koukat 4 minuty z 10ti na loadovací screen. Takže ano, tuhle prasárničku jsem hrál na GF7500LE v malém okýnku v 1024x768 s frameratem viděným naposledy před deseti lety.
Poprvé mi taky začlo vadit velké množství soubojů a nevyvážená obtížnost - dal bych přednost kvalitnějším bitvám, než neustálým potyčkám s "weak" armádou, která se o mě sebevražedně roztříští, přičemž i armáda s popisem "impossible" je často velice lehce zdecimovatelná. Když ale dojde na souboje s bossy, najednou se karta obrací a hra je zase neúměrně těžká. Nejen že nemůžu používat Rage (autoři si poradili s jednoduchým popiskem "sorry, dejte bossům trochu šance"), ale oproti zbytku hry působí např. souboj s gigantickým pavoukem jako slušný overkill a málem jsem kvůli němu s hraním seknul.
V současné chvíli jsem skončil na posledních soubojích před finálním bossem, kde dostanu k dispozici cizí armádu a mám s ní porazit několikanásobně větší přesilu. Když pominu fakt, že s ní nemám vypracovanou strategii a že pět ze šesti trpasličích jednotek jsou totálně k hovnu, tak především moje kouzelnická kniha zeje prázdnotou. Nějakým zvráceným způsobem je ale cizí hrdina propojený s tím mým, takže některé věci ze svého inventáře jakoby měli vliv na nového hrdinu, jen s malou chybitchkou - vybavení pro kouzelníka je k ničemu válečníkovi. Rage je stejně slabý jako při hraní za mou postavu a moje kouzelnická kniha zeje prázdnotou + nemají kouzla náležitý efekt. Který vymaštěný kreténský píčus tohle vymyslel, by zasloužil kopat do koulí celých 50 hodin, kterých jsem u téhle hry strávil.
...*výdech*...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10...*nádech*...
Brilantní vybalancování postavy - jsem na 50. levelu ze 70ti a mám kompletně upgradovaný strom dovedností. Dalších 20 levelů si můžu nasbírat jen tak, for fun. Pathfinding JE funkční, ale jen na starých zrecyklovaných mapách, na těch nových se postava zasekává o každý šutr. Hudba je stejná jako v původní hře a obou datadiscích, proč se taky srát s novou. Btw, hudba resp. zvuky. Většinu hry jsem odehrál bez zvuků. Přeci jen už se mi tak trochu oposlouchala po těch 200 hodinách strávených v King´s Bounty universu. Texty jsou opět nudné kidy, questů je mrda a peněz ještě více - což si vzájemně odporuje, protože proč plnit questy, když mám peněz tuny.
Způsob, jakým autoři znásilnili mou srdcovku je vskutku epický. Vzít fungující universum a totálně ho pohnojit, to může opravdu jen amatér. S postupně vycházejícími patchi a bugfixy od kumunity se po čase může WotN stát slušně hratelnou hrou. To už zjišťovat nebudu... fuck you hard to dry anal, 1C Company!!!
Dodatek po dohrání:
Bylo mi líto hru uložit k ledu, když jsem s ní strávil tolik hodin a byl jsem prakticky u konce. Proto jsem položil dotaz na oficiálním fóru, kde mi jeden zkušenější hráč poradil, jak dál postupovat v souboji s trpaslíky. Používal jsem prakticky stejnou taktiku jako on, jen s malými rozdíly, které ale nakonec znamenaly celkem bezproblémové vítězství.
Po výhře za trpaslíky jsem už lehce zfouknul i elfy a vikingy. To ale nebylo vše. Bohužel díky bugu mi po těchto soubojích zmizely všechny kouzla z knihy kouzel, zůstaly jen svitky. Proto jsem se znovu obrátil na ofic. fórum, kde mi bylo potvrzeno, že se jedná o bug a jedinou možností je nacheatovat si kouzla zpět, nebo zajít do Demonisu a naverbovat na svou stranu i Xeonu. Na další vandrování už jsem neměl náladu, takže jsem se uchýlil k cheatům - používal jsem ale pouze kouzla, která jsem měl poctivě nalezené a upgradované.
Poslední souboj už byl velice lehký, v porovnání s Giant Spider, s těmi pre-posledními souboji nebo dokonce v porovnání s bossy z předchozích King´s Bounty.
Tato hra se zapíše do mého herního deníku jako jedna z nejzabugovanějších a nejproblémovějších. Je zázrak, že jsem se vůbec obtěžoval jí dohrát. Nemít v názvu King´s Bounty, dávno bych s ní praštil. Díky taky patří jedomu neznámému hráči na ofic. fóru, který s mými savy přišel na taktiku a poté se mnou řešil i další problémy. Uff, mám to z krku...
Bohužel, tahle prasárna nejen že má problémů až na půdu, ale ani herně to není žádný zázrak. Vikingská tématika je navíc pouze zástěrkou a ve skutečnosti ji načne pouze za začátku hry, poté už začíná najímání armád jiných ras ve velkém. Hlavní postava (Odin) je tak jen přeskinovaný Bill Gilbert nebo Amelie bez koz. Recyklace map a umělé natahování herní doby questy typu "zabij 5 armád, paxe s tebou budu bavit" nebo "ztratil jsem 3 strašlivě důležité věci, dones mi je, pak ti pomůžu") jsou ty nejmenší problémy...
Všechno začíná nedostatečnou kontrolou pravopisu a překlepů (jeden ostrov se dokonce jmenuje jinak, než jak mu říkají v rozhovorech, což mě na nemalou chvíli mystifakovalo), technickými problémy jako padání, zamrzání, neuvěřitelným množstvím bugů a především dlouhými loadingy. Zajímavé je, že právě loadingy mi zlobí pouze na mé herní mašině -> při pokusu nahrát savy na starší komp a rozchodit to tam bylo všechno OK, jen mi to jelo asi 15fps. Alas, bylo to horší zlo, než koukat 4 minuty z 10ti na loadovací screen. Takže ano, tuhle prasárničku jsem hrál na GF7500LE v malém okýnku v 1024x768 s frameratem viděným naposledy před deseti lety.
Poprvé mi taky začlo vadit velké množství soubojů a nevyvážená obtížnost - dal bych přednost kvalitnějším bitvám, než neustálým potyčkám s "weak" armádou, která se o mě sebevražedně roztříští, přičemž i armáda s popisem "impossible" je často velice lehce zdecimovatelná. Když ale dojde na souboje s bossy, najednou se karta obrací a hra je zase neúměrně těžká. Nejen že nemůžu používat Rage (autoři si poradili s jednoduchým popiskem "sorry, dejte bossům trochu šance"), ale oproti zbytku hry působí např. souboj s gigantickým pavoukem jako slušný overkill a málem jsem kvůli němu s hraním seknul.
V současné chvíli jsem skončil na posledních soubojích před finálním bossem, kde dostanu k dispozici cizí armádu a mám s ní porazit několikanásobně větší přesilu. Když pominu fakt, že s ní nemám vypracovanou strategii a že pět ze šesti trpasličích jednotek jsou totálně k hovnu, tak především moje kouzelnická kniha zeje prázdnotou. Nějakým zvráceným způsobem je ale cizí hrdina propojený s tím mým, takže některé věci ze svého inventáře jakoby měli vliv na nového hrdinu, jen s malou chybitchkou - vybavení pro kouzelníka je k ničemu válečníkovi. Rage je stejně slabý jako při hraní za mou postavu a moje kouzelnická kniha zeje prázdnotou + nemají kouzla náležitý efekt. Který vymaštěný kreténský píčus tohle vymyslel, by zasloužil kopat do koulí celých 50 hodin, kterých jsem u téhle hry strávil.
...*výdech*...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10...*nádech*...
Brilantní vybalancování postavy - jsem na 50. levelu ze 70ti a mám kompletně upgradovaný strom dovedností. Dalších 20 levelů si můžu nasbírat jen tak, for fun. Pathfinding JE funkční, ale jen na starých zrecyklovaných mapách, na těch nových se postava zasekává o každý šutr. Hudba je stejná jako v původní hře a obou datadiscích, proč se taky srát s novou. Btw, hudba resp. zvuky. Většinu hry jsem odehrál bez zvuků. Přeci jen už se mi tak trochu oposlouchala po těch 200 hodinách strávených v King´s Bounty universu. Texty jsou opět nudné kidy, questů je mrda a peněz ještě více - což si vzájemně odporuje, protože proč plnit questy, když mám peněz tuny.
Způsob, jakým autoři znásilnili mou srdcovku je vskutku epický. Vzít fungující universum a totálně ho pohnojit, to může opravdu jen amatér. S postupně vycházejícími patchi a bugfixy od kumunity se po čase může WotN stát slušně hratelnou hrou. To už zjišťovat nebudu... fuck you hard to dry anal, 1C Company!!!
Dodatek po dohrání:
Bylo mi líto hru uložit k ledu, když jsem s ní strávil tolik hodin a byl jsem prakticky u konce. Proto jsem položil dotaz na oficiálním fóru, kde mi jeden zkušenější hráč poradil, jak dál postupovat v souboji s trpaslíky. Používal jsem prakticky stejnou taktiku jako on, jen s malými rozdíly, které ale nakonec znamenaly celkem bezproblémové vítězství.
Po výhře za trpaslíky jsem už lehce zfouknul i elfy a vikingy. To ale nebylo vše. Bohužel díky bugu mi po těchto soubojích zmizely všechny kouzla z knihy kouzel, zůstaly jen svitky. Proto jsem se znovu obrátil na ofic. fórum, kde mi bylo potvrzeno, že se jedná o bug a jedinou možností je nacheatovat si kouzla zpět, nebo zajít do Demonisu a naverbovat na svou stranu i Xeonu. Na další vandrování už jsem neměl náladu, takže jsem se uchýlil k cheatům - používal jsem ale pouze kouzla, která jsem měl poctivě nalezené a upgradované.
Poslední souboj už byl velice lehký, v porovnání s Giant Spider, s těmi pre-posledními souboji nebo dokonce v porovnání s bossy z předchozích King´s Bounty.
Tato hra se zapíše do mého herního deníku jako jedna z nejzabugovanějších a nejproblémovějších. Je zázrak, že jsem se vůbec obtěžoval jí dohrát. Nemít v názvu King´s Bounty, dávno bych s ní praštil. Díky taky patří jedomu neznámému hráči na ofic. fóru, který s mými savy přišel na taktiku a poté se mnou řešil i další problémy. Uff, mám to z krku...