Trochu zklamání. Graficky je AC3 docela pěkný, i příběh je zajímavý, alespoň když se okolo motá Haytham Kenway. Ale mechanismy jsou proti dvojce/dvojkám okleštěné o řadu podstatných fičur, interface navrhovalo nějaké retardované hovado a samotné mise, i když s nima není nic zásadního špatně, tak řada z nich je.. no.. obvykle jsou prostě nudné. Hlavně proto, že obvykle jde o to dostat se z bodu A do bodu B, tam něco primitivního udělat, vrátit se zpátky. A rychlost, kterou se Connor po světe pohybuje, není zrovna závratná a na asasína a herního hrdinu bych řekl, že je až trapná a míst pro rychlé cestování není moc / člověk je musí hledat. Zlatej quick travel ve Far Cry 3. A tam ani tůry pěšmo nebyly bůhvíjaký vopruz a člověk taky věděl, že na jejich konci bude čekat něco zajímavého a i samotnou cestu snadno mohlo něco zpestřit.
Změny v soubojovém systému mi nevadily, naopak mi ovládání boje přišlo relativně přehledné a oproti takovému Bratrstvu, kde nebyl problém skládat nepřátele na hromady po tuctech, tady při větší přesile reálně hrozí smrt. Na druhou stranu nesdílím nadšení z námořních misí, i když musím přiznat, že ta poslední příběhová měla něco do sebe a možná, že kdybych jich zkusil víc, přišel bych jim na chuť. Zajímavé byly mise ze současnosti. Nezlobil bych se, kdyby se příští díl nesl celý v podobném duchu.
K příběhu bych měl menší výhradu - totiž ačkoliv jsem hrál snad všechny podstatné díly série, není mi docela jasné, jak se věci pohly tam, kde na začátku trojky jsou. Tipuju, že odpověď leží v nějakém pitomém animáku, nebo tak něčem.
Celkově ačkoliv AC3 je relativně solidní hra, tenhle názor jsem si eventuelně musel pojistit ignorováním vedlejšáků a collectibles, což jsem nemusel ani v jinak nejhorším "velkém" dílu série - AC3: Liberation. Jakýkoliv díl s Eziem považuju za lepší. AC3 mi kvalitou přijde cca na úrovni prvního dílu, chyby obou nicméně leží někde jinde.
Když nad tím tak přemýšlím, ten největší problém AC3 opravdu spočívá v pomalosti a nudnosti cestování po mapě, vypuštěné starší prvky samy o sobě nejsou tak zásadní problém.
Změny v soubojovém systému mi nevadily, naopak mi ovládání boje přišlo relativně přehledné a oproti takovému Bratrstvu, kde nebyl problém skládat nepřátele na hromady po tuctech, tady při větší přesile reálně hrozí smrt. Na druhou stranu nesdílím nadšení z námořních misí, i když musím přiznat, že ta poslední příběhová měla něco do sebe a možná, že kdybych jich zkusil víc, přišel bych jim na chuť. Zajímavé byly mise ze současnosti. Nezlobil bych se, kdyby se příští díl nesl celý v podobném duchu.
K příběhu bych měl menší výhradu - totiž ačkoliv jsem hrál snad všechny podstatné díly série, není mi docela jasné, jak se věci pohly tam, kde na začátku trojky jsou. Tipuju, že odpověď leží v nějakém pitomém animáku, nebo tak něčem.
Celkově ačkoliv AC3 je relativně solidní hra, tenhle názor jsem si eventuelně musel pojistit ignorováním vedlejšáků a collectibles, což jsem nemusel ani v jinak nejhorším "velkém" dílu série - AC3: Liberation. Jakýkoliv díl s Eziem považuju za lepší. AC3 mi kvalitou přijde cca na úrovni prvního dílu, chyby obou nicméně leží někde jinde.
Když nad tím tak přemýšlím, ten největší problém AC3 opravdu spočívá v pomalosti a nudnosti cestování po mapě, vypuštěné starší prvky samy o sobě nejsou tak zásadní problém.
Pro: konečně nějaké zakončení příběhu, mise za Desmonda, mise kolem Haythama, docela hezky to vypadá
Proti: rychlost cestování, chyběl mi pocit vývoje - zlepšování hrdiny, výjimečně debilní interface