Tato vysoce hodnocená totální konverze pro HL1 je trochu něčím jiným, než jsem čekal. Groteskní nepřátelé a jejich respawn nebo magorické levely jdou ruku v ruce s lacinými lekačkami vhodnými tak akorát pro céčkové horory holivůdské produkce. Strach tady není budován, ale vynucen nepříjemnými zvuky, které hrají na hráčovy nervy a vyvolávají pocit nepříjemna a paniky.
První tři epizody jsou ještě relativně slušně zvládnuté, ve čtvrté už si ale autoři řekli, že si ušetří práci a hodí hráče do již projitých úrovní, aby v nich bloudil a hledal... pojistky. Poté v metru pro změnu přijde na hledání... pojistek, aby se šestá část odehrávala v příšerně nadesignovaném lese s nulovou viditelností. Sedmá část v sanatoriu mě zase trochu začala bavit, aby celá hra byla ukončena v příšerném čemsi, co nedokážu pojmenovat.
Velký problém je inventář, který tvoří max. 6 okýnek, přičemž každá věc, včetně té příběhové, musí mít své vlastní okýnko. Rozhodování ala Resident Evil, jestli vyhodím brokovnici nebo pušku, abych sebral ten malý mikro-klíček, jsou tak velice frustrující.
Amatérský pokus o vytvoření FPS Silent Hill nedopadl ani trochu dobře a nemohu ho nikomu doporučit. K jeho hraní jsem se musel přemlouvat a jednou to vypadalo, že to celé uložím k ledu. Pro autory tak asi není větším facepalmem nic než nezájem o celkové rozuzlení a chuť to mít co nejdříve za sebou...
Ending: 4 (Carcass KIA, nedal jsem doktorovi zbraň)
První tři epizody jsou ještě relativně slušně zvládnuté, ve čtvrté už si ale autoři řekli, že si ušetří práci a hodí hráče do již projitých úrovní, aby v nich bloudil a hledal... pojistky. Poté v metru pro změnu přijde na hledání... pojistek, aby se šestá část odehrávala v příšerně nadesignovaném lese s nulovou viditelností. Sedmá část v sanatoriu mě zase trochu začala bavit, aby celá hra byla ukončena v příšerném čemsi, co nedokážu pojmenovat.
Velký problém je inventář, který tvoří max. 6 okýnek, přičemž každá věc, včetně té příběhové, musí mít své vlastní okýnko. Rozhodování ala Resident Evil, jestli vyhodím brokovnici nebo pušku, abych sebral ten malý mikro-klíček, jsou tak velice frustrující.
Amatérský pokus o vytvoření FPS Silent Hill nedopadl ani trochu dobře a nemohu ho nikomu doporučit. K jeho hraní jsem se musel přemlouvat a jednou to vypadalo, že to celé uložím k ledu. Pro autory tak asi není větším facepalmem nic než nezájem o celkové rozuzlení a chuť to mít co nejdříve za sebou...
Ending: 4 (Carcass KIA, nedal jsem doktorovi zbraň)