Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Garret

Garret

Bernard Dean • Ostrava (ČR - kraj Moravskoslezský)

Komentář

Přejít na komentáře

Quake Mission Pack No 1: Scourge of Armagon

  • PC --
Nevím proč, ale level-design mě nebavil ani zdaleka tak, jako tomu bylo v původní hře a ke konci první epizody jsem s hraním chtěl seknout. Neskutečně mě vytáčel respawn nepřátel - né respawn jakože teleport a puf, ale puf z ničeho nic, nejlépe přímo před xichtem nebo za zády.

Nové zbraně příliš nepotěšily, protože laseromet žere munici ultimátnímu bleskometu, granátomet s granáty reagujícími na pohyb jsou v kvejkovi tak trochu mimo mísu (v řeži opravdu nemám čas připravovat "pasti") a kladivo... žere munici ultimátnímu bleskometu. Ad munice - v druhé polovině druhé epizody jí začalo být zoufale málo. A to jakože fakt nebylo čím střílet. OK, kladivo se dá používat i tak a má celkem sílu, ale na velké skákající potvory je k ničemu.

Noví nepřátelé také nejsou ničím echt gut zábavným. Nejoriginálnější jsou gremlini, sice zoufale slabí, ale za to dokáží krást zbraně z ruky a používat je proti mě. Mechanický pavouk je nuda a létající miny jsou otrava.

Zakončení druhé epizody? Jaxem to xakru udělal? A Armagon? Co to bylo za sráče?

Bugy z Epsilon verze:

V první levelu první epizody je reportovaný bug se dveřmi, co se nechtějí otevřít. Dle návodu na ně stačí tlačit bokem. Stejný bug mě potkal i v předposledním levelu třetí epizody, se stejný řešením.

V Katakombách druhé epizody jsem narazil na bug, kdy se mi neotevřel průchod. Nakonec jsem ale nemusel použít cheat, protože jsem to vyglitchoval přes padající most, na který jsem vyskočil, když se zrovna zvedal a dostal se tak do místa, kde bylo možno pokračovat.
+13