Nakupy budov a jejich renovace a investice do nich a bankovní systém a získávání územního vlivu ničením rozhleden a drandění doupat Rumuluse a hledání symbolů odkrývající tajemství o Subjectu 16 a následné řešení vcelku náročných hádanek a vedlejší assassinace a pomoc obyvatelům a jejich záchrana a následný rekrut do řad assassínů a jejich trénink a levelování a jejich posílání na vzdálené mise a sbírání vlajek a truhel a peří a plnění vedlejších misí pro Leonarda a ničení jeho válečných strojů v rukou nepřítele a vedlejší mise o historii randění z dob druhého dílu a občasné vyskočení z Anima a procházky a skákání po střechách novodobého Monteriggioni a sbírání nezajímavých cetek... občas splnit i nějakou tu příběhovou misi. Smutné je, že než se přes všechen ten bordel dostanu k dějové lince, většinou zapomenu jména postav a jejich úmysly.
Assassins's Creed: Brotherhood aneb Jak Příběh a Hratelnost přemaštěná tunou nápadů, nulovou obtížností a minimální narací, byla.
A ty celoobrazovkové bílé přechody pokaždé, když vjedu do menu, mapy nebo když se spouští animace? Sterilizujte někdo toho kreténa, kterého to napadlo, aby svou demenci nemohl šířit dál...
Assassins's Creed: Brotherhood aneb Jak Příběh a Hratelnost přemaštěná tunou nápadů, nulovou obtížností a minimální narací, byla.
A ty celoobrazovkové bílé přechody pokaždé, když vjedu do menu, mapy nebo když se spouští animace? Sterilizujte někdo toho kreténa, kterého to napadlo, aby svou demenci nemohl šířit dál...