Mám za to, že hra se po vydání nedočkala až tak vysokého hodnocení (snad moc nekecám). Alespon ve srovnání s NFS IV. Pro mě se ale zcela jasně jednalo o převratnou záležitost. Už jen proto, že mi kvůli ní tatík pořídil první grafický akcelerátor (to vám pak byla grafika!!! Obrovský posun od dvojky). Novinkou byl samozřejmě "Hot Pursuit" mód, kde jsme si zahráli bud za "slušňáky" policajty potírající nezodpovědné floutky ve sporťácích ohrožující nevinné AI občánky NFS světa (okruhů). Druhou možností byla role "bad guy" který si se svými kumpány ilegálně měřil své šoférské dovednosti na horských cestách skalnatého průsmyku "Rocky Pass" či na idylickém americkém venkově atd. V HP ještě chyběl systém poškození, takže vaše plechová škatulka vždy zůstala krásné nablýskaná nehledě na počet salt a jiné faktory. Maximálně jsme si v případě většího poškození chvilku romanticky zahořeli v příkopě a následně se opět katapultovali zpět na cestu a vesele si to šinuli k cíli. Tratě byly moc pěkně navržené, aut byl dostatek.
Malá nepodstatná vsuvka... Vzpomínám si, jak jsem někde na internetu našel neoficiální auto "Nemesis" což byla spíše jakási raketa, která valila rychlostí přes neuvěřitelných 500 km/h, která byla obdařená tak citlivým ovládáním, že by i Anakin Skywalker boural. To byl blázinec.
Malá nepodstatná vsuvka... Vzpomínám si, jak jsem někde na internetu našel neoficiální auto "Nemesis" což byla spíše jakási raketa, která valila rychlostí přes neuvěřitelných 500 km/h, která byla obdařená tak citlivým ovládáním, že by i Anakin Skywalker boural. To byl blázinec.
Pro: design tratí, hon na kočku a myš, grafika
Proti: absence poškození a příběhu