Hra je nejprve hodně akční a když mi asi po první hodině kólovdjůtyovského hektičtění naskočil na obrazovku nápis "Bethesda uvádí", tak nějak jsem zatušil, že se jedná o to dostat hráče do varu. Naštěstí tempo povolí a děj se začne rozvíjet. Minimálně do první poloviny jsem byl hodně nadšený. Seznamování s postavami je kladen velký důraz a volba příběhové linie mě vyloženě potěšila. Ve druhé polovině už je příběhové tempo zase příliš rychlé, střídá se lokace za lokací bez detailnější návaznosti. Podmořské dno, sci-fi tool room, vesmír... Je velká škoda, že autoři nenechali příběh plynout stejným tempem a nezůstali raději při zemi.
Pocit ze střelby je dost mizerný, což bych v takové hře považoval za dost zásadní fail. Zbraně zvučí jako dětské prdítka a svou troškou do mlýna přispívá i nulový challange na druhou nejtěžší obtížnost.
idTech5 je příšernost sama o sobě a hnusotu interiérů může trumfnout jen Rage. Textury doskakují pozdě, postava se občas propadne do textur, modely některých rekvizit jsou jen nakreslené (!!!) viz. dokumenty s propiskou na stole. Aby toho nebylo málo, vybavení místností je nerozbitné.
Wolf je trochu jiná hra, než jsem původně čekal. Rozhodně dokázal překvapit, ale druhou půlkou se úroveň hratelnosti dostane na průměr a na té zůstane až do konce.
***/5
Pocit ze střelby je dost mizerný, což bych v takové hře považoval za dost zásadní fail. Zbraně zvučí jako dětské prdítka a svou troškou do mlýna přispívá i nulový challange na druhou nejtěžší obtížnost.
idTech5 je příšernost sama o sobě a hnusotu interiérů může trumfnout jen Rage. Textury doskakují pozdě, postava se občas propadne do textur, modely některých rekvizit jsou jen nakreslené (!!!) viz. dokumenty s propiskou na stole. Aby toho nebylo málo, vybavení místností je nerozbitné.
Wolf je trochu jiná hra, než jsem původně čekal. Rozhodně dokázal překvapit, ale druhou půlkou se úroveň hratelnosti dostane na průměr a na té zůstane až do konce.
***/5