Tak přesně takhle by měly jednotlivé mise ve hře vypadat. Žádné scripty ani tunel, ale otevřené prostředí, ve kterém se můžu volně pohybovat. Díky tomu je variabilita soubojů mnohem pestřejší a celkově svádí k opakovanému hraní. To jsem si naneštěstí střihnul, protože není nic příjemnějšího, než když člověk musí jít do práce a chybí mu pár minut do konce...
St. Pierre byl použit i v Nazi Zombie, kde si autoři celou mapu kurevsky natunelovali, naskriptovali a upravili tak "dokonale", že jí mohly použít jako celou první kampaň, rozdělenou do pěti částí. Vskutku husarský kousek. Tomu se říká inkasovat dvakrát jednou ranou.
Jako MP mapa musí být St. Pierre asi to nejlepší, co V2 nabízí...
St. Pierre byl použit i v Nazi Zombie, kde si autoři celou mapu kurevsky natunelovali, naskriptovali a upravili tak "dokonale", že jí mohly použít jako celou první kampaň, rozdělenou do pěti částí. Vskutku husarský kousek. Tomu se říká inkasovat dvakrát jednou ranou.
Jako MP mapa musí být St. Pierre asi to nejlepší, co V2 nabízí...