Na výběr mám jednu obtížnost (Normal) a od začátku do konce je to jízda na lentilkách. Proč se plížit, když jsem prakticky nesmrtelný? Ustřílet to jde vždycky. Vrcholem je pak otočný gatling, se kterým sešrotuju cokoli během mrknutí - bohužel je nápor nepřátel nekonečný, protože respawn... V posledním Splinter Cellovi jsem byl na nejvyšší obtížnost mrtvej dřív, než bych řekl "nasračky" a plížení tam bylo opravdu nezbytné. Tady je to prvek, na který si můžu akorát tak cíleně hrát, i když vím, že když budu chtít, srovnám celou základnu se zemí.
Označování nepřátel funguje jako ve Far Cry 3/4, takže vidím rentgenově a aby to nebylo málo, tak tady je to ještě umocněno dosti nepovedeným grafickým efektem obtékání těla nepřátel. Něco jako když morfoval terminátor 2. Takže nejen že jim nad hlavou svítí mega trojúhelník, ale ještě vypadají jak sněhuláci, abych je náhodou nepřehlédnul.
Nepřátelé jsou hloupí, i po střelbě se jich sleze k danému místu jen pár z okolí a ten zbytek si klidně dál stojí opodál. Probíhá mezi nimi komunikace přes vysílačku a i když najdou mrtvého kolegu, po chvilce se všechno vrátí do starých kolejí. Pobavil mě prvek, kdy po chycení nepřítele pod krkem jej můžu přinutit, aby zakřičel na svoje bratry ve zbrani - protože si všichni vzájemně poznají svoje hlasy, to dá rozum. Apropo, když už jsem u těch zábavných mechanik - "your silencer worn out" - málem jsem spadl ze židle. Vážně? Vážně se mi opotřeboval tlumič po deseti ranách ze samopalu? Ještě že tu není to proklamované schovávání se pod bedny od banánů.
Grafika příliš neoslní, především pak samotný Snake je při natáčení kamery nepochopitelně rozmazaný. Na druhou stranu je port povedený, i na maximální nastavení jede plynule v 60ti FPS, ovládání K+M je naprosto bezproblémové a jedinou úžasnou složkou hry zůstává hudba, která je nejen parádní, ale hlavně neruší a když se rozjede, husina naskakuje opravdu hodně rychle.
Jako demo to splnilo svůj účel - už vím, že plnou hru vyhlížet nemusím.
Označování nepřátel funguje jako ve Far Cry 3/4, takže vidím rentgenově a aby to nebylo málo, tak tady je to ještě umocněno dosti nepovedeným grafickým efektem obtékání těla nepřátel. Něco jako když morfoval terminátor 2. Takže nejen že jim nad hlavou svítí mega trojúhelník, ale ještě vypadají jak sněhuláci, abych je náhodou nepřehlédnul.
Nepřátelé jsou hloupí, i po střelbě se jich sleze k danému místu jen pár z okolí a ten zbytek si klidně dál stojí opodál. Probíhá mezi nimi komunikace přes vysílačku a i když najdou mrtvého kolegu, po chvilce se všechno vrátí do starých kolejí. Pobavil mě prvek, kdy po chycení nepřítele pod krkem jej můžu přinutit, aby zakřičel na svoje bratry ve zbrani - protože si všichni vzájemně poznají svoje hlasy, to dá rozum. Apropo, když už jsem u těch zábavných mechanik - "your silencer worn out" - málem jsem spadl ze židle. Vážně? Vážně se mi opotřeboval tlumič po deseti ranách ze samopalu? Ještě že tu není to proklamované schovávání se pod bedny od banánů.
Grafika příliš neoslní, především pak samotný Snake je při natáčení kamery nepochopitelně rozmazaný. Na druhou stranu je port povedený, i na maximální nastavení jede plynule v 60ti FPS, ovládání K+M je naprosto bezproblémové a jedinou úžasnou složkou hry zůstává hudba, která je nejen parádní, ale hlavně neruší a když se rozjede, husina naskakuje opravdu hodně rychle.
Jako demo to splnilo svůj účel - už vím, že plnou hru vyhlížet nemusím.