Třetí díl mě trochu zklamal. Zaprvé tím, že už hráče netrestá za akční přístup, zadruhé odebráním některých vychytávek, jako třeba rope arrow. Přesto se ale jedná o zdatného nástupce s modře temnou atmosférou, kde se může hezky vyřádit zlodějská šmejdilská duše.
---
Lokace si vcelku udržely svoji otevřenost, i když jsou celkově menší a když pominu vypuštění některých hraček a teoretickou akčnost hry, jedná se o zcela regulérního Thiefa.
Kdyby šlo jen o samotné stealth principy, musel bych ho hodnotit hůř, než Dark Project (asi 80). Jenže Deadly Shadows disponují překrásným grafickým ztvárněním a rád jsem se často jen zastavil a sledoval nejen kouzelný třpyt měsiční záře pod oknem.
A pak je tu samozřejmě pověstná mise v Blázinci - tady jsem se poprvé a naposled u hry opravdu bál. I příběh, který jsem u předchozích dílu vnímal spíš jen mimochodem (čímž neříkám že by byl špatný), mě tady opravdu zajímal a bylo zajímavé sledovat vývoj dalších věcí.
Trochu mi vadilo časté procházení stejných lokací na ulici, ale to je zaprvé prkotina, a za druhé i tady se občas děly zajímavé věci.
---
Lokace si vcelku udržely svoji otevřenost, i když jsou celkově menší a když pominu vypuštění některých hraček a teoretickou akčnost hry, jedná se o zcela regulérního Thiefa.
Kdyby šlo jen o samotné stealth principy, musel bych ho hodnotit hůř, než Dark Project (asi 80). Jenže Deadly Shadows disponují překrásným grafickým ztvárněním a rád jsem se často jen zastavil a sledoval nejen kouzelný třpyt měsiční záře pod oknem.
A pak je tu samozřejmě pověstná mise v Blázinci - tady jsem se poprvé a naposled u hry opravdu bál. I příběh, který jsem u předchozích dílu vnímal spíš jen mimochodem (čímž neříkám že by byl špatný), mě tady opravdu zajímal a bylo zajímavé sledovat vývoj dalších věcí.
Trochu mi vadilo časté procházení stejných lokací na ulici, ale to je zaprvé prkotina, a za druhé i tady se občas děly zajímavé věci.
Pro: atmosféra, pohádková grafika
Proti: benevolentní přístup k akci, už není rope arrow