Dobra dohrání: 14h
Zápory:
• upgrady - prakticky jsem měl to nejlepší už v 1/3 hry, postava jako taková se nerozvijí
• komba - prakticky žádná
• souboje - stovky nepřátel proti vám? žádný problém
- někoho seknete 10x a nic, bubeníka - který se nebrání - musíte seknout 5x
• UI nepřátel - v Animu to je jen hrůza ale v současnosti naprostá fraška (nuž vs. zbraň)
• Sbírání objektů (zbraní) v boji je dost těžko pádné
• Velice špatně, či téměř vůbec nelze shodit někoho např. ze střechy
• Někdy je velice obtížné (zvlášť skrz mlhu/déšť) najít nějaké seno/větve ke skočení
• Není zde možnost interakce s občany např. srážet obyčejné lidi
• Zasekávání se o objekty (zvláště s koněm)
• Na některé překážky nelze vylézt nebo jen s obtíží (především špice kostelů apod.)
• Poslední mise - Chasing Lee
• Závěrečné titulky nešly přeskočit (cca 8 minut), i když po nich ještě bylo video
• Závěr - udělali snad ten nejhorší ze všech možných
Klady:
• lodě a souboje lodí - ty se jim opravdu povedly
• hudba
• zkratky skrz domy
• luk
• změny počasí, času a ročních období
• vrážení nepřátel do zdí, přes ploty, studny apod.
• zvěř
• grafika
• a Haytham Kenway, opravdu působivá postava
Neutra:
• obchod - působí dost těžkopádně, chvíli si s tím člověk hraje ale pak zjistí, že to stejně nemá moc smysl a spíše to jen protahuje hru bez většího výsledku
• peníze - osobně cca 30-40 tisíc liber po dohrání, truhel jsem objevil tak 5-10 a nerozumím moc myšlence, proč máte v základu v podstatě to nejlepší a ty horší zbraně stojí třeba i 10x víc než ty, které jsou alespoň k užitku
• lov - "takové práce a přitom taková blbost, co?"
• krmení zvěře - když už do hry dali krmení prasat, bojím se, co budou dávat do her příště ...
V jistých aspektech je to určitě zlepšení oproti předchozím sériím, ale působí to velice těžkopádně a až přehnaně nerealisticky ...
Zápory:
• upgrady - prakticky jsem měl to nejlepší už v 1/3 hry, postava jako taková se nerozvijí
• komba - prakticky žádná
• souboje - stovky nepřátel proti vám? žádný problém
- někoho seknete 10x a nic, bubeníka - který se nebrání - musíte seknout 5x
• UI nepřátel - v Animu to je jen hrůza ale v současnosti naprostá fraška (nuž vs. zbraň)
• Sbírání objektů (zbraní) v boji je dost těžko pádné
• Velice špatně, či téměř vůbec nelze shodit někoho např. ze střechy
• Někdy je velice obtížné (zvlášť skrz mlhu/déšť) najít nějaké seno/větve ke skočení
• Není zde možnost interakce s občany např. srážet obyčejné lidi
• Zasekávání se o objekty (zvláště s koněm)
• Na některé překážky nelze vylézt nebo jen s obtíží (především špice kostelů apod.)
• Poslední mise - Chasing Lee
• Závěrečné titulky nešly přeskočit (cca 8 minut), i když po nich ještě bylo video
• Závěr - udělali snad ten nejhorší ze všech možných
Klady:
• lodě a souboje lodí - ty se jim opravdu povedly
• hudba
• zkratky skrz domy
• luk
• změny počasí, času a ročních období
• vrážení nepřátel do zdí, přes ploty, studny apod.
• zvěř
• grafika
• a Haytham Kenway, opravdu působivá postava
Neutra:
• obchod - působí dost těžkopádně, chvíli si s tím člověk hraje ale pak zjistí, že to stejně nemá moc smysl a spíše to jen protahuje hru bez většího výsledku
• peníze - osobně cca 30-40 tisíc liber po dohrání, truhel jsem objevil tak 5-10 a nerozumím moc myšlence, proč máte v základu v podstatě to nejlepší a ty horší zbraně stojí třeba i 10x víc než ty, které jsou alespoň k užitku
• lov - "takové práce a přitom taková blbost, co?"
• krmení zvěře - když už do hry dali krmení prasat, bojím se, co budou dávat do her příště ...
V jistých aspektech je to určitě zlepšení oproti předchozím sériím, ale působí to velice těžkopádně a až přehnaně nerealisticky ...