Přídavek s názvem Dead Kings přináší jednoduchý příběh, ve kterém se dost složitě orientuje. Pozitivní je spolupráce s malým klukem, což je nejen neobvyklé, ale také zábavné. Tak jak je to zde běžné, hráč se jen těžko zorientuje v tom, proč a co má vlastně za úkol. A tak všechny mise jsou opět v duchu "přečti si kam máš jít a doběhni na označené místo".
Úkoly se odehrávají v novém městě, které je samo o sobě poměrně malé (což vůbec nevadí, naopak), ale je dost nezajímavé a temně šedé. Nadzemní část města je totiž jen kulisou pro úkoly odehrávající se pod povrchem. Spletité chodby poddolovaného města působí lehce v duchu Tomb Raider nebo starého známého prozkoumávání hrobek v předchozích dílech AC. Sem tam lze narazit i na nějakou tu podzemní logickou hádanku (což mě docela nebavilo).
Potěší novinka v podobě příruční lucerny, kterou Arno nosí s sebou. Bohužel je ale její použití z velké části zbytečné, neboť v podzemí jsem nenarazil až na takovou tmu, že bych lucernu nezbytně potřeboval. Je to škoda, protože prohledávání podzemí v úplné tmě za svitu jediného příručního světla by mohlo být super napínavé.
Úkoly se odehrávají v novém městě, které je samo o sobě poměrně malé (což vůbec nevadí, naopak), ale je dost nezajímavé a temně šedé. Nadzemní část města je totiž jen kulisou pro úkoly odehrávající se pod povrchem. Spletité chodby poddolovaného města působí lehce v duchu Tomb Raider nebo starého známého prozkoumávání hrobek v předchozích dílech AC. Sem tam lze narazit i na nějakou tu podzemní logickou hádanku (což mě docela nebavilo).
Potěší novinka v podobě příruční lucerny, kterou Arno nosí s sebou. Bohužel je ale její použití z velké části zbytečné, neboť v podzemí jsem nenarazil až na takovou tmu, že bych lucernu nezbytně potřeboval. Je to škoda, protože prohledávání podzemí v úplné tmě za svitu jediného příručního světla by mohlo být super napínavé.
Pro: Podzemí a lucerna
Proti: Opakující se nudné hlavolamy