Jako dohrání beru pouze novou kampaň. Úrovně jsou kratší, ale intenzivnější. Bohužel se jich snad polovina odehrává v nereálných kulisách, což je pro mě trochu zklamání. Na industriální komplexy plné střev a lidského špízu tady máme The Evil Within.
Obtížnost se drží celkem vysoko, alespoň pro jednotlivce na Sniper Elite. Některé pasáže jsem opakoval několikrát a ta poslední, nejprokletější ze všech, mi dala opravdu hodně zabrat. Holt, chce to další kumpány do party. Z technické stránky jsem moc změn nezaznamenal, ale hudba má svoje silné okamžiky a objevila se tam i jistá podobnost s některými motivy z L4D. Náhoda?
Zklamáním jsou nové statistiky poškození. Výbušniny mají až příliš velkou sílu, stejně tak je nově možné zombíka skopnout na zem a tam mu rozšlápnout hlavu, včetně lehkých obrněnců. Oproti tomu střelné zbraně jsou razantně slabší - rána sniperkou do hlavy zombíka né vždy znamená instant kill (na rozdíl od kopance) a z mé oblíbené ultimátní brokovnice se stalo celkem slabé pšoukátko. Zatímco zombíci mají větší výdrž a jsou všeobecně nebezpečnější, díky svým schopnostem útočit i bez všelijakých údů, nepříjemní kostlivci z minulých dvou dílů jsou naopak pomalejší a mnohem lehčeji zabitelní.
Je velká škoda, že Rebellion nenacpali nové druhy nepřátel do dua předchozích kampaní, mohlo by to dostat novou šťávu. Nový strejda s motorovkou nebo opancéřované typy dokáží občas solidně potrápit, hlavně jak člověk nemá Preachera, který jako jediný pancíř nepřátel prostřelí.
Jinak mám pocit, že poloha některých Bottles of Blood se změnila, což spolu s odstraněným dalekohledem představuje nepříjemné hledání přes hledí pušky.
Je to moje guilty pleasure, vím že hru dohraju ještě několikrát a rozhodně nelituju koupě.
✰✰
Obtížnost se drží celkem vysoko, alespoň pro jednotlivce na Sniper Elite. Některé pasáže jsem opakoval několikrát a ta poslední, nejprokletější ze všech, mi dala opravdu hodně zabrat. Holt, chce to další kumpány do party. Z technické stránky jsem moc změn nezaznamenal, ale hudba má svoje silné okamžiky a objevila se tam i jistá podobnost s některými motivy z L4D. Náhoda?
Zklamáním jsou nové statistiky poškození. Výbušniny mají až příliš velkou sílu, stejně tak je nově možné zombíka skopnout na zem a tam mu rozšlápnout hlavu, včetně lehkých obrněnců. Oproti tomu střelné zbraně jsou razantně slabší - rána sniperkou do hlavy zombíka né vždy znamená instant kill (na rozdíl od kopance) a z mé oblíbené ultimátní brokovnice se stalo celkem slabé pšoukátko. Zatímco zombíci mají větší výdrž a jsou všeobecně nebezpečnější, díky svým schopnostem útočit i bez všelijakých údů, nepříjemní kostlivci z minulých dvou dílů jsou naopak pomalejší a mnohem lehčeji zabitelní.
Je velká škoda, že Rebellion nenacpali nové druhy nepřátel do dua předchozích kampaní, mohlo by to dostat novou šťávu. Nový strejda s motorovkou nebo opancéřované typy dokáží občas solidně potrápit, hlavně jak člověk nemá Preachera, který jako jediný pancíř nepřátel prostřelí.
Jinak mám pocit, že poloha některých Bottles of Blood se změnila, což spolu s odstraněným dalekohledem představuje nepříjemné hledání přes hledí pušky.
Je to moje guilty pleasure, vím že hru dohraju ještě několikrát a rozhodně nelituju koupě.
✰✰