Zombie her už je v dnešní době hromada. Dává to smysl. Dá se do nich dobře praštit a vývojáři se nemusí programovat s nějakou složitou umělou inteligencí. Krytí neznají, taktiku už vůbec, mají pouze jeden pud a to jít po hráčovi, nebo skupince hráčů. To však už všichni moc dobře víme. Jenže evoluci žánru se přecijen napodaří všem, jako těm z Techlandu a braků je habaděj. DI k nim nepatří ani dnes.
I po letech je tento v podstatě zombie sandbox s rpg prvky stále znovuhratelný a nabízí velkou porci zábavy. Rozhodně převažují pozitiva, velké negativum snad hra pro mě nemá žádné, najdou se jen nějaké drobnosti, které osobně beru s rezervou. U zombie her se jen výjimečně klade důraz na nějaký originální příběh, zde zkrátka hra svou roli jak má a postačí. Hlavní síla zkrátka tkví v návykovém soubojovém systému, kdy například o Left 4 Dead alespoň v tomhle díle hrají prim chladné zbraně, avšak pokud znáte Dead Rising, v Dead Islandu je dle mě manipulace s nimi u pracovního stolu zábavnější ačkoliv v japonské rubačce je zas všechno bláznivější. To už je ale o vkusu a prioritách. Dead Rising 2 jsem kupříkladu nedohrál, kdežto DI mi nevadí dohrát ani po několikáté.
Mrtvý ostrov čeká na vaše desítky zahraných a vesměs zábavných hodin.
I po letech je tento v podstatě zombie sandbox s rpg prvky stále znovuhratelný a nabízí velkou porci zábavy. Rozhodně převažují pozitiva, velké negativum snad hra pro mě nemá žádné, najdou se jen nějaké drobnosti, které osobně beru s rezervou. U zombie her se jen výjimečně klade důraz na nějaký originální příběh, zde zkrátka hra svou roli jak má a postačí. Hlavní síla zkrátka tkví v návykovém soubojovém systému, kdy například o Left 4 Dead alespoň v tomhle díle hrají prim chladné zbraně, avšak pokud znáte Dead Rising, v Dead Islandu je dle mě manipulace s nimi u pracovního stolu zábavnější ačkoliv v japonské rubačce je zas všechno bláznivější. To už je ale o vkusu a prioritách. Dead Rising 2 jsem kupříkladu nedohrál, kdežto DI mi nevadí dohrát ani po několikáté.
Mrtvý ostrov čeká na vaše desítky zahraných a vesměs zábavných hodin.
Pro: soubojový systém, herní doba, dopravní prostředky, zbraňový arzenál a jeho následná modifikace, kýčovitý vizuál, který ke hře sedí; obstojný příběh, lokalita ostrova, nespočet vedlejších úkolů a jiných aktivit
Proti: občas otravně nucené rpg prvky, "vyblitá" grafika, generické obličeje, ovšem s dobrou mimikou