"Malý krok pro člověka, ale velké mávnutí křidýlek pro mouchu."
The Plan by místo hry mohl velice snadno být krátkometrážním animákem a vyznění by bylo (skoro) stejné. Já ale u podobných krátkých výtvorů prvek interaktivity oceňuji. Vžít se na pár minut do role mouchy sedící si na mechu a odvážně se vydat tam, kam se jiná moucha zatím nevydala, je jaksi podivně inspirující. Možná je to pouze o nepatrný odstín odlišný zážitek než koukání na video, ale pokud jste podobně jako já morousové, kteří se rádi zamýšlejí nad životem (brouka, mouchy a jiné havěti) a tak vůbec, možná to dokážete ocenit. Pokud si člověk dá tu práci a zamyslí se, možná zde najde netušenou hloubku... anebo taky ne. Koneckonců je to jen otázka úhlu pohledu.
Hratelnost je na překvapivě vysoké úrovni, stejně tak vizuální a zvuková stránka je nadmíru působivá. Potenciál by nepochybně bylo možné využít více, The Plan by jistě vydal i na plnohodnotnou hru. Na druhou stranu respektuji rozhodnutí autorů vyjádřit touto formou určitou myšlenku a nejít dál, než je třeba.
Tak se mi zase jednou úspěšně podařilo strávit psaním komentáře delší dobu, než samotným hraním, takže dost řečí.
The Plan by místo hry mohl velice snadno být krátkometrážním animákem a vyznění by bylo (skoro) stejné. Já ale u podobných krátkých výtvorů prvek interaktivity oceňuji. Vžít se na pár minut do role mouchy sedící si na mechu a odvážně se vydat tam, kam se jiná moucha zatím nevydala, je jaksi podivně inspirující. Možná je to pouze o nepatrný odstín odlišný zážitek než koukání na video, ale pokud jste podobně jako já morousové, kteří se rádi zamýšlejí nad životem (brouka, mouchy a jiné havěti) a tak vůbec, možná to dokážete ocenit. Pokud si člověk dá tu práci a zamyslí se, možná zde najde netušenou hloubku... anebo taky ne. Koneckonců je to jen otázka úhlu pohledu.
Hratelnost je na překvapivě vysoké úrovni, stejně tak vizuální a zvuková stránka je nadmíru působivá. Potenciál by nepochybně bylo možné využít více, The Plan by jistě vydal i na plnohodnotnou hru. Na druhou stranu respektuji rozhodnutí autorů vyjádřit touto formou určitou myšlenku a nejít dál, než je třeba.
Tak se mi zase jednou úspěšně podařilo strávit psaním komentáře delší dobu, než samotným hraním, takže dost řečí.
Pro: Hratelnost, umělecké ztvárnění, myšlenka, zvuky a hudba
Proti: Nulová obtížnost, nevyužitý potenciál