Vcelku ucházející zombařina, působící spíše budgetovým dojmem. Na tři roky starý port z WiiU konzole je grafika koukatelná, ale minimálně ty barvy mohly být sytější. Na druhou stranu je náročnost na HW srovnatelná s Windows Aero, protože teplota GPU jen zřídka poskočila o více jak 4°, oproti klidovému režimu.
Hra hodně tlačí na survival prvek - zbraní je spousta, munice málo. Souboje nejsou nijak obtížné a prakticky každý zombi se dá umlátit kriketovou bejzbolkou, ale občas se člověk dostane do svízelné situace, která končí smrtí. Ta znamená v případě Survival obtížností permanentní Game Over. Po dvou hodinách hraní tedy začínám znova hrát ve Standard režimu (nejsem masochista, prostě jsem si věřil), ve kterém smrt znamená "jen" novou postavu. Ta předchozí zůstane na místě smrti a pokud hráč chce (většinou musí, protože survival...), může si své vybavení získat zpět na místě skonu předchozí postavy. Jen je samozřejmě potřeba ji nejprve puknout šišku, protože tou dobou je z ní zombi.
Level-design je ve stylu open-tunelu. Tedy můžu si vybrat, kterým tunelem se vydám. Interiéry jsou spíše repetivní, šedivé a nezajímavé, exteriéry zase dokáží vykouzlit celkem obstojnou atmošku právě probíhající apokalypsy. Příběh je slušně podaný a relativně uspokojivý, ve hře je docela dost čtení a rozhodně to není na škodu. Našlo by se i pár infarktových momentů.
Co mě překvapilo, byla finální část hry. Té totiž předcházejí regulérní titulky, takže jsem chvíli nevěřícně zíral na monitor, jestli to je fakt konec. Nebyl. Ačkoli se mi podařilo dosáhnout na dobré zakončení, hra mi při outru spadla. Znovu už se mi to hrát nechtěla, takže yt obstaral zbytek.
I když je ZOMBI relativně krátká hra, ve srovnání např. s Dead Island mi nabídl minimálně stejnou zábavu. Dying Light, to je jiný level. Ale pro fandy zombáren určitě doporučuji.
Herní doba: 10hodin
Hodnocení: ✰✰✰
Hra hodně tlačí na survival prvek - zbraní je spousta, munice málo. Souboje nejsou nijak obtížné a prakticky každý zombi se dá umlátit kriketovou bejzbolkou, ale občas se člověk dostane do svízelné situace, která končí smrtí. Ta znamená v případě Survival obtížností permanentní Game Over. Po dvou hodinách hraní tedy začínám znova hrát ve Standard režimu (nejsem masochista, prostě jsem si věřil), ve kterém smrt znamená "jen" novou postavu. Ta předchozí zůstane na místě smrti a pokud hráč chce (většinou musí, protože survival...), může si své vybavení získat zpět na místě skonu předchozí postavy. Jen je samozřejmě potřeba ji nejprve puknout šišku, protože tou dobou je z ní zombi.
Level-design je ve stylu open-tunelu. Tedy můžu si vybrat, kterým tunelem se vydám. Interiéry jsou spíše repetivní, šedivé a nezajímavé, exteriéry zase dokáží vykouzlit celkem obstojnou atmošku právě probíhající apokalypsy. Příběh je slušně podaný a relativně uspokojivý, ve hře je docela dost čtení a rozhodně to není na škodu. Našlo by se i pár infarktových momentů.
Co mě překvapilo, byla finální část hry. Té totiž předcházejí regulérní titulky, takže jsem chvíli nevěřícně zíral na monitor, jestli to je fakt konec. Nebyl. Ačkoli se mi podařilo dosáhnout na dobré zakončení, hra mi při outru spadla. Znovu už se mi to hrát nechtěla, takže yt obstaral zbytek.
I když je ZOMBI relativně krátká hra, ve srovnání např. s Dead Island mi nabídl minimálně stejnou zábavu. Dying Light, to je jiný level. Ale pro fandy zombáren určitě doporučuji.
Herní doba: 10hodin
Hodnocení: ✰✰✰