Úvod měl grády. Začalo to fascinující grafikou a filmovým provedením. Lara - její vzhled, animace, mimika a vlastně všechno - je naprosto skvělá! Herní pasáže byly prokládány vyprávěním. Vše mělo spád, rychle se to střídalo. Dokonce je tu náznak i nějaké geografické různorodosti a cestování - Sýrie, Anglie, Sibiř. Ale naneštěstí to nevydrželo celou hru, ale jen maximálně pár úvodních hodin. Po čase se Lara opět ocitá v pustině, na jednom místě, odkud není cesty pryč. Ve výsledku tedy nový Tomb Raider jede v nastavených limitech prvního rebootovaného dílu, a moc se toho nemění.
Lokace jsou ale přeci jen různorodější a tak nějak malebnější, méně temné. Některé hrobky k prozkoumávání jsou fakt architektonicky a přírodně krásné. Radost se takovou krajinou procházet. Možná je tu přece jen méně nelogičností - i když, pořád je jich dost. Ale co! Filmy s Jamesem Bondem a seriály s Michaelem Knightem jsou jeden nesmysl za druhým a taky to nikomu nevadí.
Údolí se spřátelenými domorodci je příjemné místo k odpočinku a plnění vedlejších misí a výzev. Je fajn trochu zvolnit a užívat si místo zběsilé řežby taky trochu toho prozkoumávání a vykrádání hrobek.
Rise of the Tomb Raider se mi líbil zase o trochu víc, než první díl. V zásadě ale pořád platí, že i s málem by se z té hry daly udělat ještě větší divy. A tak budu doufat, že ve 3. dílu na tom zase zapracujou, že se konečně podíváme i na více kontinentů a hlavně, hlavně že navštívíme i Croft Manor! No řekněte sami, nebyla by paráda, se z každé výpravy vrátit domů, tam se “naskillovat” a “nabriefovat” na nové dobrodružství, odhalit nějaké novinky a tajemnosti v rozsáhlém sídle (volitelně), a potom zase vyrazit do světa za novým dobrodružstvím?
Lokace jsou ale přeci jen různorodější a tak nějak malebnější, méně temné. Některé hrobky k prozkoumávání jsou fakt architektonicky a přírodně krásné. Radost se takovou krajinou procházet. Možná je tu přece jen méně nelogičností - i když, pořád je jich dost. Ale co! Filmy s Jamesem Bondem a seriály s Michaelem Knightem jsou jeden nesmysl za druhým a taky to nikomu nevadí.
Údolí se spřátelenými domorodci je příjemné místo k odpočinku a plnění vedlejších misí a výzev. Je fajn trochu zvolnit a užívat si místo zběsilé řežby taky trochu toho prozkoumávání a vykrádání hrobek.
Rise of the Tomb Raider se mi líbil zase o trochu víc, než první díl. V zásadě ale pořád platí, že i s málem by se z té hry daly udělat ještě větší divy. A tak budu doufat, že ve 3. dílu na tom zase zapracujou, že se konečně podíváme i na více kontinentů a hlavně, hlavně že navštívíme i Croft Manor! No řekněte sami, nebyla by paráda, se z každé výpravy vrátit domů, tam se “naskillovat” a “nabriefovat” na nové dobrodružství, odhalit nějaké novinky a tajemnosti v rozsáhlém sídle (volitelně), a potom zase vyrazit do světa za novým dobrodružstvím?
Pro: Je to zábava, Lara Croft, grafika, animace, lokace a hrobky, herní doba
Proti: Chybí Croft Manor, stále málo různorodosti, pár zbytečných nesmyslů