Hodnocení se týká pouze SP kampaně.
Jakožto první hra v sérii vyvíjená primárně studiem Sledgehammer Games mohl Advanced Warfare dopadnout o dost hůře. Studio ovšem nic nenechalo náhodě a spíše než o vtisknutí nějakého specifického rukopisu do vývoje série se pokusilo o fúzi silných stránek přístupu IW a Treyarchu. Dočkáme se zde tedy velmi rychlé akce, spousty gadgetů a zmatených sekcí v dopravních prostředcích všeho druhu (po vzoru Treyarchu), tak i pomalejších pečlivě naskriptovaných úseků (po vzoru IW).
Bohužel zatímco ta Treyarchovská akce se Sledgehammeru daří emulovat možná až moc dobře, na působivost a rozmanitost scenérií a skriptovaných situací jim toho dost schází. Už pár hodin po dohrání si téměř nedovedu vybavit jednotlivé lokace či zajímavé momenty, což je u CoD série poměrně vzácný úkaz. Přitom po technické stránce se tomu nedá moc vytknout. Vypadá to lépe než kdy předtím, čemuž pomáhá viditelně upgradovaný engine. Problémem je spíš samotný design prostředí a režie situací, kde Sledghammer za IW výrazně pokulhává.
Před launchem se hodně hypoval exoskeleton, grappling hook a podobné gadgety. Všechno tu je, ale využití je bohužel velmi omezené, vázané na několik momentů v několika misích. Většina kampaně nevybočuje ze zavedených kolejí série.
Příběh je nezvykle vyprávěný naprosto lineárně a přehledně, což na jednu stranu svědčí jeho srozumitelnosti, na druhou stranu odhaluje jeho jednoduchost. Kevin Spacey se snaží, ale kde nic není, ani smrt nebere. Celý příběh je v podstatě shrnutý v traileru a člověk se ničeho dalšího nedočká. Je to velmi předvídatelné, derivativní a poněkud nesmyslné.
Kampaň Advanced Warfare je pořád lepší než kampaně moderních Battlefieldů, ve srovnání s nejlepšími díly série Call of Duty však velmi výrazně zaostává.
Jakožto první hra v sérii vyvíjená primárně studiem Sledgehammer Games mohl Advanced Warfare dopadnout o dost hůře. Studio ovšem nic nenechalo náhodě a spíše než o vtisknutí nějakého specifického rukopisu do vývoje série se pokusilo o fúzi silných stránek přístupu IW a Treyarchu. Dočkáme se zde tedy velmi rychlé akce, spousty gadgetů a zmatených sekcí v dopravních prostředcích všeho druhu (po vzoru Treyarchu), tak i pomalejších pečlivě naskriptovaných úseků (po vzoru IW).
Bohužel zatímco ta Treyarchovská akce se Sledgehammeru daří emulovat možná až moc dobře, na působivost a rozmanitost scenérií a skriptovaných situací jim toho dost schází. Už pár hodin po dohrání si téměř nedovedu vybavit jednotlivé lokace či zajímavé momenty, což je u CoD série poměrně vzácný úkaz. Přitom po technické stránce se tomu nedá moc vytknout. Vypadá to lépe než kdy předtím, čemuž pomáhá viditelně upgradovaný engine. Problémem je spíš samotný design prostředí a režie situací, kde Sledghammer za IW výrazně pokulhává.
Před launchem se hodně hypoval exoskeleton, grappling hook a podobné gadgety. Všechno tu je, ale využití je bohužel velmi omezené, vázané na několik momentů v několika misích. Většina kampaně nevybočuje ze zavedených kolejí série.
Příběh je nezvykle vyprávěný naprosto lineárně a přehledně, což na jednu stranu svědčí jeho srozumitelnosti, na druhou stranu odhaluje jeho jednoduchost. Kevin Spacey se snaží, ale kde nic není, ani smrt nebere. Celý příběh je v podstatě shrnutý v traileru a člověk se ničeho dalšího nedočká. Je to velmi předvídatelné, derivativní a poněkud nesmyslné.
Kampaň Advanced Warfare je pořád lepší než kampaně moderních Battlefieldů, ve srovnání s nejlepšími díly série Call of Duty však velmi výrazně zaostává.