Dead Effect je primitivní pukačka šišek, která si neklade za cíl se s něčím srovnávat. Vypadá slušně, zombíci hezky čvachtaj a stříkaj a dá se dohrát za 2-3 hodiny, což je dost na to, aby se člověk nezačal nudit nad stereotypní hratelností.
Jasně, měl jsem sepsanou áčtyřku připomínek a věcí, které mi přišly zbytečně neošetřené, ale nemá význam je vyčítat hře původem na mobily, která stojí jedno pívo (ve slevě).
Nechal jsem si jen dvě připomínky, které bych chtěl vypíchnout a tím to ukončit:
1. V klasickém runu kampaní není možno našetřit dost kreditů na upgrade nebo nákup zbraní, což mi osobně trochu vadilo. Autoři do hry přidali herní mody, ve kterých je možno chybějící kredity doplnit a kdykoli se s nimi zase vrátit do kampaně. Mám ale pocit, že většina hráčů tuto možnost úplně ignoruje a prostě hru dohraje se základním arzenálem, stejně jako já. Na New Game + zase hra nenabízí žádné lákadla, které by mě přiměly si to sjet ještě jednou.
2. Autoři se dopustili velké designové chyby, kterou jsem viděl naposledy v Soldier of Fortune. Tehdá jsem zmateně běhal po levelu a netušil jsem, proč jej nemůžu ukončit. Nakonec bylo potřeba zastřelit vzdávajícího se vojáka, aby se spustil skript. Toho jsem samozřejmě sejmul v ráži víceméně omylem... Dead Effect vyžaduje po hráči vystřílet všechno neživé, aniž by mu to dal nějak najevo, takže jsem opět zmateně běhal po levelu netušíc, že tomu poslednímu plazícímu se zombíkovi musím taky puknout šišku, abych byl schopen hackovat dveře o dvě patra výše. Tohle jsou docela zásadní věci, které by se prostě stávat neměly...
Jasně, měl jsem sepsanou áčtyřku připomínek a věcí, které mi přišly zbytečně neošetřené, ale nemá význam je vyčítat hře původem na mobily, která stojí jedno pívo (ve slevě).
Nechal jsem si jen dvě připomínky, které bych chtěl vypíchnout a tím to ukončit:
1. V klasickém runu kampaní není možno našetřit dost kreditů na upgrade nebo nákup zbraní, což mi osobně trochu vadilo. Autoři do hry přidali herní mody, ve kterých je možno chybějící kredity doplnit a kdykoli se s nimi zase vrátit do kampaně. Mám ale pocit, že většina hráčů tuto možnost úplně ignoruje a prostě hru dohraje se základním arzenálem, stejně jako já. Na New Game + zase hra nenabízí žádné lákadla, které by mě přiměly si to sjet ještě jednou.
2. Autoři se dopustili velké designové chyby, kterou jsem viděl naposledy v Soldier of Fortune. Tehdá jsem zmateně běhal po levelu a netušil jsem, proč jej nemůžu ukončit. Nakonec bylo potřeba zastřelit vzdávajícího se vojáka, aby se spustil skript. Toho jsem samozřejmě sejmul v ráži víceméně omylem... Dead Effect vyžaduje po hráči vystřílet všechno neživé, aniž by mu to dal nějak najevo, takže jsem opět zmateně běhal po levelu netušíc, že tomu poslednímu plazícímu se zombíkovi musím taky puknout šišku, abych byl schopen hackovat dveře o dvě patra výše. Tohle jsou docela zásadní věci, které by se prostě stávat neměly...