Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Garret

Garret

Bernard Dean • Ostrava (ČR - kraj Moravskoslezský)

Komentář

Přejít na komentáře

The Terminator: SkyNET

  • PC --
Proti Future Shocku nabízí SkyNET koncentrovanější gameplay, s poloviční porcí misí a relativně krátkou herní dobou. Na druhou stranu si Bethesda připravila pár nepříjemných špeků, které tehdá (v době bez internetu) musely razantně prodloužit herní dobu. Např. prasklinu ve zdi, při útěku z kanálů, bych nikdy nenašel. Stoupající voda hráče dostane do spěchu a není prostor se dívat na pixely kolem, jestli náhodou nějaký nemá jinou barvu. Stejný problém jsem měl i ve třetí misi, kde bylo potřeba se dostat do budovy Cyberdyen přes střechu protilehlé budovy - sestřelení antény prostě bylo až moc mimo poplatný game-design. A že Bethesda dovolila hráči se dostat do slepé uličky zničením beden, po kterých se muselo vyskákat na vyvýšenou platformu? Přiřkněme tyto hardcore podpásovky tehdejší době...

Co mě nadchlo, byly hrané briefingy. Herci sice předvádějí naprosto žalostné výkony a rekvizity jsou až příliš plastové, je to ale obrovský skok od kreslených předělů ve Future Shock. Z Parkerové určitě nejen pařan nemohl usínat na břiše.

Hodnoti hru po dvaceti letech je nesmysl. Jen tehdy člověk dokázal ocenit revoluci v ovládání a spousty nových prvků, které Future Shock resp. SkyNET, přinesly. To jim nikdo nikdy neodpáře a i přes současné výtky to tehdy musela být prostě bomba.
+14