Studio muchomůrek a jejich hry mám rád. Jen teď trochu lituji, že jsem nehrál jejich hry chronologicky, ale začal jsem s Machinarium a pokračoval hrou Botanicula, tj. s velmi nadstandartními kousky v rámci žánru (a to myslím i v celosvětovém měřítku).
Letos jsem tedy zkusil nejdřív první Samorost (jednohubku) a pak přišel čas i na pokračování. Tuto hru bych nazval jako "dvouhubku" Herní doba se sice trochu natáhla, ale stále je problém dostat se alespoň k jedné hodině. Nápady a úkoly ve hře už působí propracovanějším dojmem a člověk v nich poznává i ty, které jsou součastí novějších her studia.
Druhý Samorost je kvalitní hrou, kdybych ho hrál v době vydání, byl bych asi nadšený, dnes už na mě hra nemá takový dopad. Ale už se velmi těšim na Samorost 3, který snad naplno ukáže potenciál samorostího univerza.
Letos jsem tedy zkusil nejdřív první Samorost (jednohubku) a pak přišel čas i na pokračování. Tuto hru bych nazval jako "dvouhubku" Herní doba se sice trochu natáhla, ale stále je problém dostat se alespoň k jedné hodině. Nápady a úkoly ve hře už působí propracovanějším dojmem a člověk v nich poznává i ty, které jsou součastí novějších her studia.
Druhý Samorost je kvalitní hrou, kdybych ho hrál v době vydání, byl bych asi nadšený, dnes už na mě hra nemá takový dopad. Ale už se velmi těšim na Samorost 3, který snad naplno ukáže potenciál samorostího univerza.
Pro: Kompotoví mimosamorosťani, fauna a flóra
Proti: Krátká herní doba